Skip to main content

Ik heb vandaag zo iets genant gedaan. Ik ging met trein naar een stad. Het was ontzettend druk je kon alleen staan en het was ook niet fijn dat je moest zo dichtbij staan. Ik kon niks wasthouden opeens val ik om iemand en ik lach ook een beetje maar die iemand was heel serieus. Ik hoop dat ik hem nooit meer zien.

Ik hoor graag ook verhaal van iemand anders.

vorig jaar ging ik voor het eerst naar zandvoort aan zee met de trein lekker zwemmen en zo. ik had me bikini al aangetrokken dus ik zat met me bikini aan in de trein. echt iedereen kijken maar het deed me echt niks het was mega warm die dag. binnen 2 uur waren we in zandvoort aan zee de hele dag lekker gelegen op het strand op een badhanddoek bruin worden. vervolgens op de terug weg hadden we alleen maar storing en moesten we bijna 4 uur met de bus. toen begon ik het wel een beetje iri te vinden om alleen een bikini aan te hebben 

ik zat een keer in de trein 's ochtend toen de rangeer machinist de verkeerde trein pakte en we een stukje naar voren reden en weer stopten op het perron, toen er werd omgeroepen door de machinist:” Sorry, ik had de achterste nodig deze trein rijd gewoon naar zijn bestemming.

Hey! Ik zat zondag in de flirt naar een stadje 20 min. verderop waar familie woont en er zat een jonge vrouw naast mij. En we kwamen te praten en ze vertelde over haar studie aan een hogeschool in mijn stad en dat was heel interessant en leuk om allemaal te horen! En ze vroeg ook van alles aan mij over wat ik wou doen enzo. Erg leuk. En op de terugweg was het heel druk en  er was een gezin dat bij de deur bleef staan. Toen ik vlak voor het uitstappen naar de deur liep stonden ze er nog en bleek dat een stuk van de rugzak van de vader klem zat tussen de rubbers van de deur. Aan de buitenkant stak er een stuk rugzak uit waar de veldfles in zat! Heel maf om te zien xD en alles was nog netjes en heel toen de deur open ging. Ik bedacht me nog dat ik wrs dan wel op de noodrem zou drukken 🤭🤔

Liefs Tover xxx

Reageer