Skip to main content
Vraag

verplicht op een sport

• April 11, 2026
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Forum|alt.badge.img

dus ik zit nu al 4,5 jaar op turnen, en ik vind het niet meer leuk. ik mag van mijn moeder niet stoppen. want als ik met turnen stop moet ik ook met kickboksen stoppen. ik voel dat ik meer neig naar volleybal, alleen mijn moeder vind mij geen volleybal meisje.

hoe kan ik, goed en duidelijk aangeven dat ik met turnen wil stoppen maar dan wel op kickboksen blijf? en misschien wel een proefles volleybal  mag doen?

alvast super erg bedankt!!

2 reacties

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • April 21, 2026

hi ​@Seranoniem123  wat lastig zeg! als jij graag verder wil met kickboksen dan moet je dat gewoon duidelijk maken denk ik, hetzelfde geld voor volleybal want jij bent wel degene die het ook echt gaat doen en niet jouw moeder. het klinkt heel makkelijk gezegd maar dat is het natuurlijk niet. misschien kan je ook als argument gebruiken dat jij uiteindelijk op die sport gaat en zij niet

liefs vie

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 21, 2026

Wat heeft kickboksen met turnen te maken?  Je kunt toch gerust het ene doen en het andere niet.

Volleybal is super leuk, vooral omdat je in een team speelt.  Ik doe het samen met judo op niveau en die combinatie tussen teamsport en individuele sport is wat mij betreft ideaal.