Skip to main content
Vraag

Verjaardagsvragenlijst

• August 25, 2025
  • 5 reacties
  • 89 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Een vriendinnetje van me was afgelopen weekend jarig en ze mocht vandaag trakteren op school. Ik vond het super leuk en we gingen allemaal zingen enz… Nu had ik hierdoor helemaal de inspiratie gekregen voor een verjaardagsgerelateerde vragenlijst. Hopelijk vinden jullie h’m leuk!

xx liefs Wolf 🐺

Verjaardagsvragenlijst

• Wat is je leukste verjaardag ooit geweest en wat maakte het zo speciaal?
    Antwoord:

• Wat is de saaiste verjaardag die je ooit hebt gehad?
    Antwoord:

• Als je je perfecte verjaardag mocht plannen, wat zou je doen?
    Antwoord:

• Wat voor taart eet je het liefst op je verjaardag?
    Antwoord:

• Welk cadeau heb je ooit gekregen waar je het meest blij mee was?
    Antwoord:

• Wat is het gekste cadeau dat je ooit hebt gekregen?
    Antwoord:

• Als je een beroemd persoon mocht uitnodigen voor je verjaardag, wie zou dat zijn?
    Antwoord:

• Vier je je verjaardag liever groot met veel mensen of klein met een paar vrienden/familie?
    Antwoord:

• Wat is je favoriete verjaardagsfeestactiviteit (spelletjes, knutselen, buiten spelen, etc.)?
    Antwoord:

• Zou je liever een verjaardagsfeest hebben met een bepaald thema of zonder thema? Welk thema?
    Antwoord:

• Als je één wens mocht doen op je verjaardag, wat zou dat zijn?
    Antwoord:

• Wat is je favoriete verjaardagstraditie, iets dat je elk jaar doet?
    Antwoord:

• Wat voor muziek of liedjes mogen niet ontbreken op je verjaardagsfeest?
    Antwoord:

• Heb je ooit een grappige of rare gebeurtenis meegemaakt op een verjaardag? Vertel!
    Antwoord:

• Wat vind je leuker: verjaardagscadeaus uitpakken of de taart eten?
    Antwoord:

• Wat trakteer jij op school?
    Antwoord:

• Wat vond je van deze vragenlijst?
    Antwoord:

5 reacties

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 25, 2025
  • Wat is je leukste verjaardag ooit geweest en wat maakte het zo speciaal? 13de toen scoorde ik 5 keer in onze voetbalwedstrijd

• Wat is de saaiste verjaardag die je ooit hebt gehad? Nooit saai gehad 

• Als je je perfecte verjaardag mocht plannen, wat zou je doen? Met familie en vrienden naar center parcs ofzo 

• Wat voor taart eet je het liefst op je verjaardag? Monchou of aardbei kwart taart 

• Welk cadeau heb je ooit gekregen waar je het meest blij mee was? PlayStation 5

• Wat is het gekste cadeau dat je ooit hebt gekregen? Een konijn bij m’n kinderfeestje uiteindelijk niet gehouden 

• Als je een beroemd persoon mocht uitnodigen voor je verjaardag, wie zou dat zijn? Noa lang of Jenna ortega 

• Vier je je verjaardag liever groot met veel mensen of klein met een paar vrienden/familie? Gewoon met vrienden waar ik het meest mee om ga en familie waar ik een goeie band mee heb

• Wat is je favoriete verjaardagsfeestactiviteit (spelletjes, knutselen, buiten spelen, etc.)? Voetballen, gamen, 

• Zou je liever een verjaardagsfeest hebben met een bepaald thema of zonder thema? Welk thema? Zou wel grappig zijn. Ik zou dan iets van verkleed als 1Ste letter van je naam of een onesie feestje 

• Als je één wens mocht doen op je verjaardag, wat zou dat zijn? Tsja dat is een wens die ik voor mijzelf hou 

• Wat is je favoriete verjaardagstraditie, iets dat je elk jaar doet? Met mooi weer in de tuin bbqen meestal wel en anders maken we iets van broodjes met burgers ofzo 

• Wat voor muziek of liedjes mogen niet ontbreken op je verjaardagsfeest? Nederlandstalig geeft altijd wel een leuke sfeer

• Heb je ooit een grappige of rare gebeurtenis meegemaakt op een verjaardag? Vertel! Ja ik was aan het spelen met ballonnen toen vroeger bij mijn verjaardag en toen liet ik een kast vallen met allemaal dvd’s erin maar gelukkig was er niks kapot en deed alles het nog!

• Wat vind je leuker: verjaardagscadeaus uitpakken of de taart eten? Cadeaus uitpakken 

• Wat trakteer jij op school? Heel simpel zakjes chips 

• Wat vond je van deze vragenlijst? Superleuk!! Weer eens een keer wat anders 

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 26, 2025

Een vriendinnetje van me was afgelopen weekend jarig en ze mocht vandaag trakteren op school. Ik vond het super leuk en we gingen allemaal zingen enz… Nu had ik hierdoor helemaal de inspiratie gekregen voor een verjaardagsgerelateerde vragenlijst. Hopelijk vinden jullie h’m leuk!

xx liefs Wolf 🐺

Verjaardagsvragenlijst

Antwoord: Mijn 10e verjaardag. Ik kreeg toen eerst (ervoor) een telefoon en toen kreeg ik nog wat posters:)

Antwoord: Mn 12e denk ik, het voelde niet echt als een verjaardag. Er werd niet echt wat gevierd maar ja dat mag ook eens

Antwoord: eerst een lekker ontbijt maken en iets van pannenkoeken voor de lunch ofzo en dan zelf mogen kiezen en koken voor het avondeten

Antwoord: chocolaaaa

Antwoord: een kamermakeover en een telefoon

Antwoord: een elsa verjaardagskaart🙃

• Als je een beroemd persoon mocht uitnodigen voor je verjaardag, wie zou dat zijn?
    Antwoord: CONAN GRAYYYYY

• Vier je je verjaardag liever groot met veel mensen of klein met een paar vrienden/familie?
    Antwoord: Het liefst dan 1 keer met wat familie in het weekend en dan op mn verjaardag met gezin en dan nog een keer met vrienden

• Wat is je favoriete verjaardagsfeestactiviteit (spelletjes, knutselen, buiten spelen, etc.)?
    Antwoord: geen idee haha

• Zou je liever een verjaardagsfeest hebben met een bepaald thema of zonder thema? Welk thema?
    Antwoord: zonder thema zodat iedereen zelf mag kiezen

Antwoord: dat ik gewoon mocht doen wat ik wil

Antwoord: taart denk ik haha

Antwoord: CONAN GRAYYY

• Heb je ooit een grappige of rare gebeurtenis meegemaakt op een verjaardag? Vertel!
    Antwoord: nope

Antwoord: allebei haha

Antwoord: Ik zit op de middelbare dus ik trakteer niet meer, maar ik neem dan wel iets lekkers mee voor mn vrienden

Antwoord: leuk!!!

xx-me
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • September 3, 2025

Verjaardagsvragenlijst

Antwoord: ergens vroeger, gewoon gezellig met familie

Antwoord: 8 of 9 denk ik, ik was met turnen gevallen ne had mijn pols in het gips… toen ben ik ook nog een op mij verjaardag van een klimrek afgevallen omdat ik me niet goed kon vasthouden door die gipsarm

Antwoord: uitslapen, naar vriendinnen en familie, sushi eten, avond een groot feest

Antwoord: kersen schuim

Antwoord: een puppy

Antwoord: een puppy

Antwoord: billlie eilish

Antwoord: klein met familie, groot met vriendinnen

Antwoord: uiteten

Antwoord: met thema, en dan gewoon wat leuks

Antwoord: mooi lichaam hebben

Antwoord: geen iegelijk

Antwoord: baila de gasolina

Antwoord: niet echt

Antwoord: uitpakken want taart heeft veel kcal

Antwoord: niks

Antwoord: leukk

xx meee

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • October 6, 2025

Ik zal h'm zelf ook maar even invullen 😁

xx liefs Wolf 🐺

Verjaardagsvragenlijst

Wat is je leukste verjaardag ooit geweest en wat maakte het zo speciaal?

Antwoord: Toen ik vorig jaar een paar van mijn vrienden uit de klas had uitgenodigd om samen een game-marathon te doen. Het was gewoon chill, gamen en pizza eten.

Wat is de saaiste verjaardag die je ooit hebt gehad?

Antwoord: Een verjaardag toen ik bijna niemand uit kon nodigen en ik de hele dag thuis alleen zat.

Als je je perfecte verjaardag mocht plannen, wat zou je doen?

Antwoord: Een hele dag gamen met mijn beste vriend(en), snacks erbij, en misschien een nieuwe game uitproberen die ik al lang wil.

Wat voor taart eet je het liefst op je verjaardag?

Antwoord: Chocoladecake 

Welk cadeau heb je ooit gekregen waar je het meest blij mee was?

Antwoord: Een nieuwe gamingheadset, daarmee kon ik eindelijk samen met vrienden online gamen.

Wat is het gekste cadeau dat je ooit hebt gekregen?

Antwoord: Een sokkenabonnement… elke maand nieuwe sokken. Best nuttig, maar niet echt spannend.

Als je een beroemd persoon mocht uitnodigen voor je verjaardag, wie zou dat zijn?

Antwoord: Lady Gaga

Vier je je verjaardag liever groot met veel mensen of klein met een paar vrienden/familie?

Antwoord: Klein met een paar vrienden, groot is te druk en vermoeiend.

Wat is je favoriete verjaardagsfeestactiviteit (spelletjes, knutselen, buiten spelen, etc.)?

Antwoord: Gamemiddag of een klein bordspel toernooi met vrienden.

Zou je liever een verjaardagsfeest hebben met een bepaald thema of zonder thema? Welk thema?

Antwoord: Thema is leuk! Bijvoorbeeld een game-thema zoals Minecraft of Fortnite.

Als je één wens mocht doen op je verjaardag, wat zou dat zijn?

Antwoord: Dat ik een zeldzame item of game zou winnen waar ik al lang naar kijk.

Wat is je favoriete verjaardagstraditie, iets dat je elk jaar doet?

Antwoord: Samen een nieuwe game proberen of een gameavond houden met vrienden.

Wat voor muziek of liedjes mogen niet ontbreken op je verjaardagsfeest?

Antwoord: Chill gaming-muziek of populaire nummers die je tijdens het gamen op de achtergrond kunt hebben.

Heb je ooit een grappige of rare gebeurtenis meegemaakt op een verjaardag? Vertel!

Antwoord: Een keer viel de wifi uit midden in een game-marathon en iedereen raakte helemaal in paniek.

Wat vind je leuker: verjaardagscadeaus uitpakken of de taart eten?

Antwoord: Cadeaus uitpakken, vooral als het iets te maken heeft met gamen.

Wat trakteer jij op school?

Antwoord: Kleine chocoladereepjes of game-themed koekjes, zodat iedereen blij wordt.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 2, 2025

xx liefs Wolf 🐺

Verjaardagsvragenlijst

Antwoord: mijn vorige verjaardag daar kon eerst mijn vriendin niet bij zijn want ze had iets in het buitenland maar ik kreeg een grote doos waar ze inzat 

Antwoord: toen net die corona begon kwam er niemand op me feestje 

Antwoord: hockey wedstrijd spelen met me idolen 

Antwoord: chocolade taart

Antwoord: een kaartje van maartje paumen 

Antwoord:  geen idee eigelijk 

• Als je een beroemd persoon mocht uitnodigen voor je verjaardag, wie zou dat zijn?maartje paumen
    Antwoord:

Antwoord: gewoon met de mensen die ik leuk en lief vind

Antwoord: spelletjes

Antwoord: eerst altijd thema 

Antwoord: dat ik voor altijd me vriendinnen Heb 

Antwoord: ga ik niet zeggen hihi

Antwoord: lang zal ze leven

Antwoord:ja me opa is een keer gevallen met zijn gezicht in de taart  toen hij hem op tafel wou zetten  hij zei toen deze taart is lekker 

Antwoord: beide

Antwoord: geen idee 

Antwoord: leuk