Verjaardagscadeau?

  • 15 January 2024
  • 11 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hoi ik ben al heel erg binnenkort jarig en dan word ik 14.

Heeft iemand een cadeautip voor een 14-jarige jongen wat niet heel duur is en waar je echt wat aan hebt. Niet van die hebbedingetjes zeg maar. Alles is welkom!!


11 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Andersom 
Alvast gefeliciteerd!

Wat dacht je van kleren, ik ben zelf ook 14 en ik hou eigenlijk niet echt van kadootjes, maar kleren vind ik altijd wel prima omdat ik er sowieso iets aan heb. Meestal gewoon casual hoodies ofzo, kijk of ze bijvb. in de aanbieding zijn ergens.

Groetjes ItzJustin

Reputatie 7
Badge +7

Oh ja, ben trouwens blij dat ik mijn 500ste reactie bij jouw mocht plaatsen😁
Was het bijna vergeten!!

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben een paar maand terug 14 geworden. Ik had gevraagd om geld, grijze potloden, lijm en een toverstok van harry potter.

Ik heb echt een kut beker gekregen van mijn broer samen met potloden en wat lijm (zelfs de verkeerde lijm)

Ik heb van mijn vader een dom douche setje gekregen (wat ik daarvan begrijp is dat hij mij vind stinken)

En een harry potter beker, harry potter toverstok, een leuk kaaesje en €50,- van mijn moeder

En €20,- van mijn tante.

Ik had dus gekeken naar schoolspullen zodat ik dat niet zelf hoefde te kopen. Die potloden koste maar iets van €0,99 en die lijm misschien een euro.

 

Alvast gefeliciteerd 

Reputatie 7
Badge +17

Kleding is altijd goed. En als je het echt niet weet kun je altijd om een cadeaubon vragen. Beetje saai als cadeau misschien maar dan kun je er zelf rustig over nadenken.

Reputatie 5
Badge +3

Super bedankt allemaal, ook voor de felicitaties!

Dankjewel @ItzJustin , grappig dat de 500e op mijn topic staat!

Reputatie 5
Badge +3

Ik ga denk ik dan kleren vragen

Reputatie 7
Badge +17

@Andersom Helemaal vergeten je te feliciteren 😅

Gefeliciteerd alvast.

Reputatie 7
Badge +9

ik vind dat je het helemaal zelf moet weten maar ik denk niet dat het zo'n goed plan is om kleding te doen. ik heb meerdere redenen

  1. je kan het totaal niet leuk vinden
  2. de maat kan niet goed zijn. ik zit bijvoorbeeld maat M maar mijn moeder kocht laatst L
  3. sommige kleding kan totaal niet mooi zitten. als het wel je maat is dan kan het alsnog verschrikkelijk vallen of niet bij je uiterlijk passen

dat waren al mijn redenen. maar 3 is beter dan geen

Reputatie 5
Badge +3

@tim16 maakt niet uit hoor😂

Dankjewel!

Ik ga denk ik zelf m'n kleding uitzoeken en dat m'n ouders daar iets uit kunnen kiezen.

Dan weet ik dat ik niks verkeerds krijg

Reputatie 7
Badge +7

ik denk niet dat het zo'n goed plan is om kleding te doen. ik heb meerdere redenen

  1. je kan het totaal niet leuk vinden
  2. de maat kan niet goed zijn. ik zit bijvoorbeeld maat M maar mijn moeder kocht laatst L
  3. sommige kleding kan totaal niet mooi zitten. als het wel je maat is dan kan het alsnog verschrikkelijk vallen of niet bij je uiterlijk passen

Je kunt zelf kopen en passen😃

Reputatie 7
Badge +9

Ik ga denk ik zelf m'n kleding uitzoeken en dat m'n ouders daar iets uit kunnen kiezen.

Dan weet ik dat ik niks verkeerds krijg

dan zou ik vragen om een cadeau bon voor kleding. als dat er tenminste is.

maar je kan dan net zo goed het helemaal zelf uitzoeken

Reageer