Vraag

verjaardag feestje 13 jarige

  • 1 February 2020
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey

 

ik ben kortgeleden jarig geweest, maar ik wil dit wel heel graag vieren. Heeft iemand ideeën om te doen met een party (kinderpartijtje of hoe dat ook heet) voor 13 jarige? Thanks alvast!

 

xxx


4 reacties

hey 

 

je zou met je vrienden/vriendinnen naar de bios kunnen gaan. dit doe ik al van af mijn 12de omdat dat zonder ouders kan en je toch meer je zelf kunt zijn. en je kan dan bvb daarna nog langs de mc gaan.

 

groetjes blue

Hoi

 

Zoals Blue voorstelde, zouden jullie samen naar de bioscoop kunnen. Gezellig eten is ook altijd een aanrader. Eventueel zou met z’n allen naar een avonturenpark ook kunnen, voor zover dat binnen je budget ligt. Bij een avonturenpark zou het wel kunnen dat er minstens één volwassene bij zal moeten zijn. 

 

Een feestje bij je thuis kan ook. Versier je woning, maak er eventueel een themafeestje van, en nodig een hoop fijne vrienden uit om samen een prettige tijd door te brengen. Activiteiten zoals gezelschapspelletjes zijn daarbij zeker een optie, aangezien die met de juiste groep mensen heel erg fun kunnen worden. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Je zou een logeerpartij kunnen houdenn of naar de film inderdaad, maak er in iedergevak wat leuks van

Reputatie 2
Badge +1

Hey 

gefeliciteerd nog 

1.pretpark

  1. Zwemmen
  2. schaatsen 
  3. Spelletjes 
  4. naar de film 
  5. sleepover 
  6. lasergamen
  7. escape room 

Reageer