Skip to main content
Vraag

Vakantie bestemming zomer 2025

• June 2, 2025
  • 14 reacties
  • 159 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey,

ik ben wel benieuwd waar iedereen op vakantie gaat dit jaar! Laat het me even weten. 

groetjes!

Ik ga naar allgau in Duitsland

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 

Tekst ook aangepast ivm forumregel 6: seksuele vragen en details, die afleiden van de topicvraag,, worden verwijderd.

14 reacties

• June 5, 2025

Heeeeee ​@Ma.JV08 

Ik ga lekker naar de camping. 

Wij hebben er eens starcaravan staan, niet het kampeer idee echt, meer een tweede huis. 

Dus ik zit waneer ik vrij ben op de camping 👍

Lekker 7 week lang in me tent slapen en veeeel km lopen. 

Hoelang ga je naar allgau ? Heb je er al plannen ? 

Groetjes badeend 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 6, 2025

Hey, ik ga een weekje ernaartoe. Plannen hebben we nog niet echt want we vinden het altijd wel fijn als we geen verplichtingen hebben

ben_author
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • June 7, 2025

Hey allemaal 😊

Ik wilde gewoon even delen hoe mijn zomer eruitziet.
Ik ga binnenkort drie weken naar Oostende, in een appartement op de zeedijk – even uitwaaien aan zee. Daarna ben ik een week op trektocht met mijn nichtje, wat best spannend maar ook leuk gaat worden. En later in de zomer ga ik nog drie weken naar Japan. Een hele volle vakantie dus, maar ik kijk er wel naar uit.

Wat gaan jullie doen deze zomer?

Groetjes,
Ben

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • June 7, 2025

Hey! Ik ga op zomerkamp met de scouts naar Luxemburg. En met moeder, zus en familie naar het Erts gebergte de kant van Tsjechië. Super mooi! Zoek "Hrad Loket" maar eens op! 

Liefs, Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 8, 2025

@Tover01 hé, wij waren in december nog in Loket.  Heel leuke kerstmarkt in het kasteel. Mooie streek en ook heel rustig. 

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 8, 2025

Heyy,

Wij blijven dit jaar lekker in Nederland! We gaan misschien wel een dagje naar de Terschelling maar verder gewoon lekker thuis! :)

@Tover01 Klinkt als een volle vakantieplanning haha! Lijkt me gaaf om met Scouting weg te gaan op kamp daar ga je zeker veel activiteiten doen? :)

Veel plezier alvast iedereen deze zomervakantie!😊

Liefs, ItsJustMe <3

ikBenEenAlien
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 8, 2025

ik ga twee weken naar het oosten van Frankrijk, een weekje met m'n vader, moeder, broertje én opa en oma, en daarna een weekje op een andere locatie zonder m'n opa en oma. lekker veel zwemmen en helemaal niets doen. en waarschijnlijk ook nog een dagje naar een stad (Eindhoven oid; vorig jaar waren we naar Utrecht gegaan) met de trein met m'n drie beste vrienden! dan gaan we naar winkels (boeken, CD's, comics, etc - eigenlijk niet echt veel kledingwinkels) en 's avonds daar ook eten. ik raad het echt aan om dit te doen!

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 9, 2025

10 dagen naar de Provence, vooral paardrijden. En dan een paar weken naar Tsjechië, eerst naar Praag (ik loop mee in de Pride) en dan naar Zuid-Moravië, in het huisje van mijn oma en opa.

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • June 9, 2025

Hey ​@ItsJustMe  ja zeker dat is best actief maar ook wel chillen hoor xD. Maar we gaan iig kanoën op een rivier in Luxemburg en klimmen etc.  En net als ​@Diana  gaan we naar familie in Tsjechië en mooie toertjes maken. Ik wil zelf nog een berg op wandelen en mtb naar beneden, de Klinovec. Super mooi! Moravië is ook erg mooi, ik ken Brno daar , mooie stad . Echt allemaal heel mooie vakantie bestemmingen! Liefs, Tover xxx 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 9, 2025

Ik ga 2 weken weg, waarvan een week naar Noord italië en heel toevallig ga ik in de 2e week ook naar De Allgau :) (voor de 5e keer al want mijn ouders vinden het daar gewoon heel mooi)

• July 16, 2025

Hey ik ben al naar Parijs gegaan en ga nog voor 1 week naar Londen ,2 weken naar Griekenland en voor de rest gwn heel veel partyss

Fijne zomer allemaal 

Groetjes AnoP x

Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • July 17, 2025

Hi,

Ik ga voor 2 weken naar China en we gaan daar veel wandelen. Wandel vakantie, beetje saai denk ik. 

Groetjes zeepsopje

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 22, 2025

Ik ga 2 weken weg, waarvan een week naar Noord italië en heel toevallig ga ik in de 2e week ook naar De Allgau :) (voor de 5e keer al want mijn ouders vinden het daar gewoon heel mooi)

Hey, van wanneer tot wanneer verblijf je in Allgau

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 31, 2025

ik ga een weekje naar Drenthe. we wilde naar Parijs gaan, maar was afgezegt helaas.