Vraag

Uitgaan

  • 16 July 2019
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik ben een meisje van net 18 jaar oud en ga naar 6 vwo. Ik heb nooit echt van het uitgaan gehouden, hiermee bedoel ik naar clubs gaan. Wel vind ik het bijvoorbeeld erg leuk om gewoon bij vrienden thuis af te spreken en het dan gewoon gezellig te hebben (ik vind alles eigenlijk wel leuk om te doen, alleen naar clubs gaan niet). Ik vind niet dat ik introvert ben, het is puur naar clubs gaan wat niks voor mij is. Ik denk dat ik vooral niet zo van uitgaan houd omdat ik niet zo van dat type muziek houd, ik niet kan kletsen door de harde muziek en me ga vervelen om uren op dezelfde manier te blijven dansen. Daarnaast drink ik ook niet echt omdat ik dit gewoon echt niet lekker vind, maar ik vind het niet erg als anderen dit wel doen.

Hebben meerdere mensen dit? Ik heb vaak het idee dat ik de enige ben die niet van uitgaan houd en dat leeftijdsgenoten vaak het idee hebben dat ik niks leuk vind terwijl dat niet zo is, maar omdat dit voor anderen erg belangrijk lijkt te zijn ga ik erg aan mezelf twijfelen en wordt ik onzeker.

3 reacties

hey,

Jep ik herken het wel. (al ben ik wel 4 jaar jonger dan jou xD) Je hebt ook kinderclubs of soos I don't know hoe je ze noemt. Nooit naar geweest en zal er ook nooit naartoe willen :))
Ik hou van muziek maar niet earrape. Ik hou wel van drukte maar niet zoveel mensen. En ik krijg meestal koppijn van al te hard muziek en te veel drukte dus dat helpt ook niet lol


xx Darlingyou

Eh, ook al ben ik jonger. Ik begrijp je precies. Ik zie mezelf over een tijdje echt niet in een club ofzo. Er lijkt me helemaal niks aan. Mijn vriendinne gaan nu zo en dan wel eens naar van die “kindvriendelijke” alcohol vrije feesten. Maar het lijkt me niks. 

Hallo anoniemescholier :)

Iedereen vindt het weer anders om uit te gaan, sommige mensen vinden het heel leuk om biertjes te drinken en naar harde muziek te luisteren, anderen vinden het weer minder leuk. Ik ben nog maar 13 maar mij lijkt het niks om later uit te gaan, dan ga ik liever thuis chillen met vrienden en dan lekker een potje gamen zodat we ons niet hoeven te vervelen. 

-Dr8gon99

Reageer