hoi
ik houd van treinen maar ik kom nooit iemand op het station tegen die ook doet aan treinenspotten. doet iemand van jullie dat?
hoi
ik houd van treinen maar ik kom nooit iemand op het station tegen die ook doet aan treinenspotten. doet iemand van jullie dat?
Hey! Echt spotten doe ik niet maar ik vind het wel mooi om al die verschillende soorten treinen te bekijken. Op het station in mijn woonplaats komen veel verschillende Intercity's en grenslijnen te stoppen, en ook stoptreinen uit 4 richtingen. En een belangrijke internationale trein stopt er ook. Grappig om te zien hoeveel mensen er in die coupés zitten. De 'gewone' treinen zijn van verschillende bedrijven ook dus wel mooi om die soorten te zien. En best veel vrachttreinen. En er is ook een stoom spoorlijn in de buurt, dat is eig nog mooier om te bekijken. Het museum dat er bij hoort ben ik ook al vaak geweest. Heel leuk!
Liefs Tover xxx
Hey
Ik doe dit zo vaak, wel in belgië dus bij nederlandse treintypes kan ik je moeilijk verder helpen
Liefs anyoymous
Ach, maakt niet uit treinspotten is treinspotten. :)
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.