Vraag

Treinen en treinspotten

  • 17 August 2023
  • 15 reacties
  • 181 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Wat vind jij van Treinspotten? Ik vind het leuk (no shit, anders heb je het er niet over)


15 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Eerst dacht ik dat er treinsporten stond inolaats van treinspotten dus ik dacht meteen aan voetballende treinen. Ik denk niet dat je dat bedoelde 😅

Ik heb zelf nog nooit lopen treinspotten of er eerder over gehoord maar het klinkt interessant. 

Ha @Hoi. ,

Ik doe het niet, en heb ook niet echt meer wat met treinen, maar vroeger wel.Ik vond het een paar jaar geleden erg jammer dat de MAT'64 uit dienst ging en had 'm op de laatste dag dat ie reed net gemist door een traag lopende oma😅

Ik weet wel dat je op websites zoals treinposities foto's kan delen met andere treinspotters.

 

Reputatie 4
Badge +1

Klopt @Jesse_6567 , ik gebruik ook treinposities vaak. Ik vind het ook jammer dat de MAT '64 uit dienst is.

Reputatie 4
Badge +1

Eerst dacht ik dat er treinsporten stond inolaats van treinspotten dus ik dacht meteen aan voetballende treinen. Ik denk niet dat je dat bedoelde 😅

Ik heb zelf nog nooit lopen treinspotten of er eerder over gehoord maar het klinkt interessant. 

Treinspotten is ook leuk.

Leuk @Treinspotter !

Misschien is busspotten ook iets voor je?Dat is veel diverser qua types.

Reputatie 4
Badge +1

Mwah... ik weet 't nog niet.

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik vind het ook wel vet!  Bijvoorbeeld heel oude, want niet heel ver van mij rijd nog een stoomtrein, zijn mooi. En bv die nieuwe ICNG vind ik mooi. En ik zou wel eens in Tsjechië willen kijken bij dat testcircuit. Ik ben geen echte kenner maar vind ze altijd wel vet om te zien. 

Tover xxx

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Treinspotter, ik doe het zelf niet maar ik denk dat het wel iets heeft. Doe vooral wat je leuk vind!

Groetjes, @Monkeyboy69

Reputatie 7
Badge +7

Grappig! Paar vrienden van me zijn toevallig ook dol op treinen/treinenspotten! Ik ga soms met ze mee:). Alleen is het niks voor mij haha, maar dat ligt waarschijnlijk aan mezelf;), want ik ben geen geduldige persoon hihi:P. 

Liefs xxx Banaantje <3

Reputatie 3
Badge

Ik doe zeker aan treinspotten, superleuk! Ik vind het het leukst op drukke stations omdat daar meer treinen zijn, dan hoef je maar 5min te wachten op een nieuwe trein. Op bv het platteland moet je een halfuur wachten tot er iets aankomt.

Reputatie 7
Badge +12

@KaasIsLekker123  dat is zeker waar.  Ik ga ook wel eens kijken bij een groot station, en dat combineer ik met een fiets rondje langs een binnensluis en een bepaalde fabriek ( kan niet te veel zeggen natuurlijk, anoniem enzo) . En dan weer langs de bossen naar mijn stadje. Op zo'n station zie je ook zoveel verschillende mensen, erg grappig. En een wasstraat voor de treinen. 

Tover xxx

Reputatie 4
Badge +1

Hey! Ik vind het ook wel vet!  Bijvoorbeeld heel oude, want niet heel ver van mij rijd nog een stoomtrein, zijn mooi. En bv die nieuwe ICNG vind ik mooi. En ik zou wel eens in Tsjechië willen kijken bij dat testcircuit. Ik ben geen echte kenner maar vind ze altijd wel vet om te zien. 

Tover xxx

De ICNG is ook mijn favoriete trein van NS.

Reputatie 4
Badge +1

Ik doe zeker aan treinspotten, superleuk! Ik vind het het leukst op drukke stations omdat daar meer treinen zijn, dan hoef je maar 5min te wachten op een nieuwe trein. Op bv het platteland moet je een halfuur wachten tot er iets aankomt.

Daar spot ik ook het liefst treinen:)

Reputatie 7
Badge +17

Treinspotten doe ik niet aan maar ik vind treinen op zich wel interessant.

@Treinspotter ik vind de ICNG dan weer bloedlelijk 😄

Ik vind zelf de E7 Shinkansen uit Japan best mooi:

 

Reputatie 4
Badge +1

@tim16 die E7 is ook wel mooi.

Reageer