Vraag

topsport en liefde

  • 1 November 2023
  • 0 reacties
  • 11 Bekeken

hallootjes,

ik doe volleybal op mijn club en op de academie in ( plaatsnaam verwijderd vanwege anonimiteit ). op mijn club is mijn team niet geweldig, ik heb er al over nagedacht om van club te switchen. in mijn team is echter een meisje waardoor ik elke nacht wakker lig. ik vind haar al namelijk 2 jaar leuk. ik heb haar een jaar geleden gevraagd. (toen was ik 11) helaas heb ik haar gevraagd via whattsapp. toen dat uiteindelijk bovenwater kwam ben ik de rest van dat volleybal seizoen gepest. ik wou weg mijn club, ik ben echter gebleven in goede hoop dat alles beter zou worden. gelukkig is alles beter geworden. maar ik vind haar nog steeds leuk. ik wil graag mijn niveau omhoog tillen naar te switchen van club. dus ik wil haar dit seizoen (uit) vragen. ik ben. alleen bang dat ik weer afgewezen word en helemaal moet vertrekken naar een ander club.

hoe kan ik dit het beste doen (ga niet zeggen; laat haar gaan,(ze is te belangrijk voor me). en oh ja, ik heb ook nog concurentie van 1 jongen die 10x minder knap is maar wel betere humor hebt dan ik.

wat raden jullie mij aan?

alvast bedankt voor jullie reactie

groetjes.

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer