Vraag

Tips voor netflix

  • 29 May 2021
  • 9 reacties
  • 120 Bekeken

Badge

Hoi, ik verveel me laatste tijd een beetje dus ik zoek leuke series😂 ik kijk graag series zoals: 13 reasons why, never have i ever, Ginny&georgia enz

Iemand ideeen🙂 ben een meisje btw


9 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hallo misschien vind je F.R.I.E.N.D.S  iets voor jou en je kan ook fuller house proberen zijn twee leuke comedy series 

 

Groetjes

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Zegikniey,

Friends is inderdaad een hele leuke serie. Echt een aanrader. De volgende series vind ik ook leuk (of heb ik van gehoord dat ze leuk zijn).

  • Brooklyne Nine-Nine 
  • The Fresh Prince of Bel-Air
  • Modern Family
  • The Big Bang Theory
  • The Good Place (hier vond ik vooral het eerste seizoen leuk)
  • How I met your mother
  • Gilmore Girls

 

Groetjes,

Paardebloem

Heey,

Pretty little liars is denk wel een aanrader, met de dingen die je nu kijkt. Het heeft 7 seizoenen, hoef je je voorlopig ook niet te vervelen😉

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +19

Misschien zijn stranger things, bodyguard (beide op netflix) wat? Of grays anatomy? (Videoland.

Reputatie 2
Badge +1

Hey, 

Miss kan je:

-Stranger Things

-RiverDale

-Prison Break

-La Casa De Papel

 

wel eens proberen 

 

grtsss

Badge

Ik hou echt van deze show, leuk en erg ontspannend genaamd Everybody Hates Chris https://www.imdb.com/title/tt0460637/

Reputatie 7
Badge +19

Ohja the good doctor is ook wel leuk

Ik zie dat het een oude topic is maar kijk gilmore girls dit vind je sws leuk (ginny en Georgia is er ook een soort van van gestolen maar geven credits)

Reputatie 6
Badge +5

OH IK VIND NEVER HAVE I EVER OOK ZO LEUK!!! er komt een nieuw seizoen binnenkort, ga dat sws checken! En misschien vind je heartstopper ook leuk? Is ook een tienerserie over een gay koppel. Echt adorable. 

Joejoe groetjes

 

Reageer