Hoi, ik verveel me laatste tijd een beetje dus ik zoek leuke series ik kijk graag series zoals: 13 reasons why, never have i ever, Ginny&georgia enz
Iemand ideeen ben een meisje btw
Hoi, ik verveel me laatste tijd een beetje dus ik zoek leuke series ik kijk graag series zoals: 13 reasons why, never have i ever, Ginny&georgia enz
Iemand ideeen ben een meisje btw
Hallo misschien vind je F.R.I.E.N.D.S iets voor jou en je kan ook fuller house proberen zijn twee leuke comedy series
Groetjes
Hoi Zegikniey,
Friends is inderdaad een hele leuke serie. Echt een aanrader. De volgende series vind ik ook leuk (of heb ik van gehoord dat ze leuk zijn).
Groetjes,
Paardebloem
Heey,
Pretty little liars is denk wel een aanrader, met de dingen die je nu kijkt. Het heeft 7 seizoenen, hoef je je voorlopig ook niet te vervelen
Groetjes,
Simply Me
Misschien zijn stranger things, bodyguard (beide op netflix) wat? Of grays anatomy? (Videoland.
Hey,
Miss kan je:
-Stranger Things
-RiverDale
-Prison Break
-La Casa De Papel
wel eens proberen
grtsss
Ik hou echt van deze show, leuk en erg ontspannend genaamd Everybody Hates Chris https://www.imdb.com/title/tt0460637/
Ohja the good doctor is ook wel leuk
Ik zie dat het een oude topic is maar kijk gilmore girls dit vind je sws leuk (ginny en Georgia is er ook een soort van van gestolen maar geven credits)
OH IK VIND NEVER HAVE I EVER OOK ZO LEUK!!! er komt een nieuw seizoen binnenkort, ga dat sws checken! En misschien vind je heartstopper ook leuk? Is ook een tienerserie over een gay koppel. Echt adorable.
Joejoe groetjes
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.