Goede avond allemaal, ik heb een vraagje: Ik wil graag een fanfic schrijven, alleen ik weet niet hoe ik dit wil doen, de titel zal Universe History Precure heten. Het gaat over een groep meiden die legendarische krijgers zijn, ze zijn ook de reïncarnaties van andere legendarische krijgers van lang geleden.
De leeftijden van de meiden zijn 15 tot 18 jaar, de jongste van de groep is ook de leider, en de sterkste.
3 van de krijgers zijn ook kpop artiesten in een kpop groep, de kpop groep is wel fictief, maar ze heten Stardia.
Ze hebben vijanden, Het Duistere Dimensie Rijk, die wordt bestuurd door de Duistere Keizer en Keizerin.
Ze willen alle universums vernietigen.
Één van de meiden is de dochter van de Duistere Keizer en Keizerin, maar later gaat ze bij de team komen.
5 van de 10 leden waren een rivalen team van Universe History Precure, maar ze werden later leden van Universe History Precure.
Universe History Precure reist ook naar andere universums zoals Yu-Gi-Oh, Code Geass, Digimon, Avatar The last airbender etc.
Universe History Precure zal 6 seizoenen krijgen.
En ze krijgen hulp van een organisatie die samenwerkt met overheden uit de hele wereld om de wereld en andere universums te beschermen tegen het kwaad.
Maar kunnen jullie misschien tips geven over hoe ik Universe History Precure in 6 seizoenen kan schrijven?
Met de vriendelijke groeten van LachBTS.