Skip to main content
Vraag

tijdens het hardlopen naar de wc

• April 15, 2025
  • 8 reacties
  • 459 Bekeken

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4

Ik ren bijna elke dag 5x per week. Dan komt het wel eens voor dat ik moet plassen of poepen tijdens het rennen.  Bij korte afstanden kan ik het wel inhouden maar bij lange afstanden doen ik het soms in mijn broek. 

Ik dacht eraan om een luier aan te doen aangezien ik die toch al heb (zie anderen topic) alleen weet ik niet of dat irritant gaat rennen als ik er in heb gepoept of geplast. En of dat gaat stinken.

iemand tips voor het poepen en plassen tijdens het hardlopen?

Tekst aangepast vanwege forumregel 6 

8 reacties

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 15, 2025

Hoi, ik ben net gaan hardlopen. Ben van tevoren naar de wc gegaan en er kwam een klein beetje uit. Na enkele minuten moest ik weer. Heb een beetje in mijn broek gepoept en geplast. Je kon het door mijn broek zien en je rook het Volgensmij ook. Ik rende in een bos en moest zo nodig dat ik een gat heb gegraven en daar in heb gepoept. 

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • April 15, 2025

Anders als denkt dat jij luier te vol zit met poep of plas of alle 2 misschien een paar extra luiers mee nemen dan jij tussen door kunt wisselen laat gerust weten hoe het was geweest als jij het hebt geprobeerd 

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 15, 2025

Anders als denkt dat jij luier te vol zit met poep of plas of alle 2 misschien een paar extra luiers mee nemen dan jij tussen door kunt wisselen laat gerust weten hoe het was geweest als jij het hebt geprobeerd 

Dan zit ik er net als het flesje nog mee dat ik niet altijd de luier kan verschonen. En dus kan een luier voor afstanden tot 10km (50 minuten). Als ik er meer meeneem kan iedereen gelijk zien dat ik luiers bij me heb.

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • April 15, 2025

Dan zit ik er net als het flesje nog mee dat ik niet altijd de luier kan verschonen. En dus kan een luier voor afstanden tot 10km (50 minuten). Als ik er meer meeneem kan iedereen gelijk zien dat ik luiers bij me heb.

Je kan toch een rug zak meenemen en ze daar insteken ?

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 15, 2025

Je kan toch een rug zak meenemen en ze daar insteken ?

Ik ga tijdens het hardlopen geen tas meenemen 🤪🤪🤪

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 24, 2025

Ik heb nog een paar keer geprobeerd en elke keer kwam ik thuis met een natte broek. Is er echt niemand die kan helpen?

Forum|alt.badge.img

Mss kan je wel een heup tasje meepakken dat kan je gemakkelijk meepakken en je kan daar dan luiers in doen. En dan waar er bomen of een struikje is ka je verwisselen als het nodig is.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 7, 2025

Je kan ook gwn minder ver rennen. Of niet eten/drinken van te voren.