Skip to main content
Vraag

Therian of otherhearted of iets anders?

  • 14 May 2024
  • 5 reacties
  • 69 Bekeken

Hoi hoi,

Ik heb dus heel veel gemeen met een bepaald soort dier namelijk een wangzak eekhoorn (niet spiritueel) en dacht dus altijd dat dat mijn theriotype was. Alleen identificeren vind ik een te groot woord hiervoor. Ik weet best wel veel over therians, maar toch zit er maar een beetje van dat dier in. En dan heb ik toch een klein beetje die vraag in mijn hoofd: ben ik wel een therian?

Groetjes!

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Therian: iemand die zich identificeert als een dier op een niet fysiek niveau. Dus in de ziel. Als therian kan je een connectie of vorige leven hebben. maar dat is bij velen niet zo. Als therian kan je quadrobics, een sport, doen, maskers en staarten dragen, spullen ervan kopen en vocals doen. dit maakt je trouwens niet een therian. je kan ook niet kiezen om een therian te worden. het is een identiteit en verandert niet je geslacht. dus je kan ook niet legaal op therians jagen. We identificeren niet als dier, maar wel in onze ziel. 

psychologische therian: een therian die denkt dat zijn/haar ziel een dier is. 

spirituele therian: iemand die denkt dat de ziel van een dier en mens zijn samengekomen

 

dus ja, dit is een therian. Onthou altijd, het is geen keuze!! 

 

:3

 

Reputatie 7
Badge +4

hello! @willow_womp_womp ik snap je volkomen! zelf ook lang gedacht.. imdentificeren is idd ook wel een groot woord... het is natuurlijk niet een keuze om een therian te zijn.. maar wel om te vertellen dat je een therian bent.. als je meer wil weten moet je het maar laten horen! 

 

mijn theriotypes: zwart/donkergrijze kat, calico cat, hert, vleermuis

 

groetjes smokey

Badge

Dankje voor het reageren! Coole theriotypes trouwens;) Ik vroeg me af wat otherhearted nou precies is want ik weet het niet zo goed, er staat op internet dat ze zich met inplaatsvan als een dier identificeren. Ik snap het alleen niet helemaal, weet jij er meer over?

Groetjes Willow

Reputatie 6
Badge +3

Hey @willow_womp_womp,

Otherhearted persoon hier (mijn hearttype is een vos). Ik kan het een beetje proberen uit te leggen :)

Zoals @saneev al zegt is een therian iemand die zich op een non-fysiek level identificeert als een dier.
Terwijl een otherhearted persoon zich identificeert met een dier. 

Otherhearted personen denken niet dat ze in een vorig leven een dier waren, of dat ze de ziel van een dier hebben. Ze voelen gewoon een hele sterke band met hun hearttype en voelen zich “thuis” bij dat dier. Otherhearted personen kunnen er ook voor kiezen om maskers, staarten etc. te dragen en ze kunnen quadrobics doen, dit zegt in principe niks over wat diegene is (therian, otherhearted, etc.).

Ik hoop dat dit een beetje helpt, als er meer vragen zijn hoor ik het graag :)
Liefs samuel 

Badge

Hey @willow_womp_womp,

Otherhearted persoon hier (mijn hearttype is een vos). Ik kan het een beetje proberen uit te leggen :)

Zoals @saneev al zegt is een therian iemand die zich op een non-fysiek level identificeert als een dier.
Terwijl een otherhearted persoon zich identificeert met een dier. 

Otherhearted personen denken niet dat ze in een vorig leven een dier waren, of dat ze de ziel van een dier hebben. Ze voelen gewoon een hele sterke band met hun hearttype en voelen zich “thuis” bij dat dier. Otherhearted personen kunnen er ook voor kiezen om maskers, staarten etc. te dragen en ze kunnen quadrobics doen, dit zegt in principe niks over wat diegene is (therian, otherhearted, etc.).

Ik hoop dat dit een beetje helpt, als er meer vragen zijn hoor ik het graag :)
Liefs samuel 

Ooo okay dankjewel!

Reageer