Skip to main content

Tekenen en animeren

• July 1, 2025
  • 7 reacties
  • 82 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo daar!

Ik ben Natan.  Ik vind het namelijk leuk om te tekenen en te animeren. Dat zijn mijn favoriete dingen om te doen. Animeren jullie ook? Ik zou het graag willen weten.

7 reacties

lucky.
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 1, 2025

Haii!

Ik animeer en teken ook digitaal en op papier :D

. Welke programma gebruik jij btw?Ik gebruik firealpaca op mijn pc haha

Varkentjes
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 1, 2025

hoooooooi leuke vraag. Ik animeer niet, heel soms een keer maar ik teken wel heel graag! Wil je misschien je tekeningen delen als je dat leuk vind ik ben heel benieuwd! 

Ik kan de mijne ook laten zien

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 2, 2025

Ha Nathan,
Gaaf hoor dat tekenen en animeren!
Ik heb niet zo lang geleden nog Blender gedownload op verzoek van een vriend, Al ben ik toch niet zo enorm goed in het animeren. 
Zelf ben ik meer van het (technisch) 3D design, Daarvoor gebruik ik Solidworks.
Vooral vroeger tekende ik nog vanalles, Nu bijna nouwelijks (Ik ben niet echt een kunstgenie haha)

Groet,
Hanspeter149

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 2, 2025

@Varkentjes  Fijn om te horen dat je het leuk vind om te tekenen! Natuurlijk kan ik mijn tekeningen laten zien. Ik ben ook benieuwd naar die van jou.

@lucky. 

Wat leuk zeg! Welk programma ik gebruik? Nou, ik gebruik namelijk FlipaClip voor mijn animaties. Voor mijn digitale tekeningen gebruik ik Sketchbook.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 2, 2025

@Hanspeter149 Jij maakt 3D design, gaaf zeg! Door oefenen wordt je wel beter in animeren.  Ga zo door! 

Tuurlijk ben je wel goed in animeren. Vroeger snapte ik van het maken van een 2D animatie er geen bal van. Maar nu ben ik er heel goed in geworden!

• July 2, 2025

Ik teken weleens cartoons.

Ik heb ook de app SKETCHBOOK. Hoop dat je d'r iets aan had.

Groetjes eendenfan

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Ik teken wel, maar animeren niet