Skip to main content

Hoi allemaal,

(Hopelijk zijn er nog genoeg mensen op het forum hihi)
(ik ben trouwens weer terug soort van)

Ik ben een beetje dus in paniek.
De laatste maanden begin ik ineens echt extreme interesse te krijgen in een sport (vooral in teams).
Ik ben nu 15 dus eigenlijk al vrijwel te oud om nu nog te beginnen met sport, dus ik ben eigenlijk al de lul.
Heb vooral interesse in voetbal, tennis, hockey.

Wat kan ik nu het beste doen?
Ik weet het allemaal gewoon niet meer want de meeste mensen beginnen al vroeg op de basischool met een sport en dan kom ik nu pas mee. Er zijn wenig verenigingen waar je nu bij nog kan komen met deze leeftijd.

Dat ik geen prof word, oké dat snap ik.
Maar gewoon voor de plezier, en natuurlijk om beter te worden zou ik wel leuk vinden

Hopelijk kan iemand mij helpen met advies WANT IK WEET HET GEWOON NIET

Groetjes,

ItzJustin

ps: er is dus wel 1 tennisvereniging waar 12-17 jarigen nog tennis kunnen uitproberen, dat lijkt me de enige optie nu nog

Goed bezig @ItzJustin   Het is idd ff werk maar steeds beter worden geeft ook wel een goed gevoel lijkt me.

Ga zo door!

Hoi hoi ben een tijdje heler niet meer geweest haha.

maar ik denk dat het niet echt te laat is. Ik ben zelf ook nog op zoek naar een andere sport haha. Want ik ben sinds ongv een maandje ofzo gestopt met tennis.

en daarover gesproken, ik zie wel dat je uiteindelijk voetbal hebt gekozen maar als je er toch nieuwsgierig naar bent 🙂 tenminste hoe het bij mijn club was is dat je met je leeftijdsgenoten word geplaatst in een groepje, en meestal dan wel op niveau. Dan is er dus een groepje met nieuwe kinderen die ongeveer 12-13 zijn bijvoorbeeld. Dus je hoeft je geen zorgen te maken over leeftijd. En met andere sporten eigenlijk ook. En ik lees nu dat je vooral bezig bent met oefenen maar nog niet hebt ingeschreven, dat is natuurlijk prima, leuk dat je gemotiveerd bent 🙂 maar je kan je in principe al wel gewoon inschrijven hoor, dan krijg je ook wat mee van de andere dingen.

veel succes met je toetsweek! ( misschien een beetje laat haha)

Hoop dat het goed is gegaan <3

Hoi allemaal,

Ik heb me zojuist ingeschreven (interesse formulier) bij een club in de buurt.
Weet je, ik kan nog wel 2 maanden wachten tot ik de basis zelf helemaal onder de knie heb, maar als je met andere speelt en een trainer leer je het veel sneller. Opzich ben ik al een eindje gekomen zoals je al hebt gelezen. Ze zullen z.s.m contact opnemen (dat stond er dan).

Geen idee wat er gaat gebeuren op dat gesprek of wat ze mij voorstellen, want ik weet het zelf ook niet😂
Vind het echt enorm spannend, maar ik kijk wel wat er gaat gebeuren en maak mij niet al te druk.

Komende dagen nog ff met vrienden voetballen en lekker in de gym (conditie) trainen.

Ik hoop echt dat er nog iets moois uit gaat komen, hoe dan ook mijn leeftijd en niveau.
Je leeft maar 1 keer en daar probeer ik het meeste uit te halen🤣

Groetjes,

ItzJustin

@ItzJustin Leuk dat je je hebt ingeschreven. Ga je geen spijt van krijgen denk ik.

Heel veel plezier

Reageer