Skip to main content

Super leuke series? hebben jullie dat ook?

• December 7, 2025
  • 7 reacties
  • 72 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+15

Oke, ik heb al zovaak leuke series gekeken, maar wat ik nu kijk is echt het beste ooit!! Het is heel spannend, ik vind de muziek ook leuk (zit in mijn hoofd 🤭) en elke aflevering duurt een uur en 5 minuten! En dan eindigt elke aflevering meestal met een cliffhanger😁 spannend! Ik kan niet wachten om weer te kijken. Het gaat ook nog over dingen die mij interesseren 😃 echt zo super!! Hebben jullie ook een serie die jullie echt absoluut fantastisch vinden?

Liefs Yusa 😘

7 reacties

Wolkje
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 7, 2025

Hoi ​@Yusa

Zeker! Series zijn leuk om te kijken. Ook met dit slechte weer :)

Is de serie die je kijkt misschien Stranger Things? Het nieuwe seizoen is net uit, dus vandaar

Ik vind Sex Education een hele leuke serie! Alles wat je kan leren over seks komt er in voor. Heel leerzaam 

Heartstopper vond ik ook een leuke serie :)

Groetjes ​@Wolkje 

ikweethetnietmeer2009
Forum|alt.badge.img+12

misschien zijn er meer mensen die deze kijken (ik denk het wel). en ik denk dat de mensen die het ook kijken met hetzelfde probleem zitten.

mijn serie heeft nu 5 seizoenen. elk seizoen heeft ongeveer 8 afleveringen en elke aflevering is 45 minuten tot 1 uur.

we hebben heel lang moeten wachten op het 5e en dus ook het laatste seizoen. het heeft vorige maand de eerste paar afleveringen vrij gegeven waarbij we nu met een cliff-hanger zitten aan het eind van volume 1.

volume 2 komt tegen het einde van deze maand uit en de laatste aflevering komt op Nieuwjaars avond uit.

voor wie nog steeds niet weet over welke serie ik het heb. ik heb het over stranger things van de Duffer brothers

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • December 7, 2025

@ikweethetnietmeer2009 en ​@Wolkje nee, het is niet stranger things 😉 die ken ik helemaal niet xD. Heartstopper was ook heel leuk hoor! Vind ik ook. 

De serie die ik kijk is "Law School" een K-drama, maar wel wat anders dan die andere k drama's dat is niks voor mij. Zo van die met een romantisch drama. Dat vind ik nou saai. Maar Law School vind ik echt heel erg leuk. Juist fijn dat het eens niet zo'n romantische serie is. Ik heb hem helaas al bijna uit 😓  lekker mysterieus en spannend, ook leerzaam want ik leer heel veel over recht en wet  en het blijft ook leuk, oke nu hou ik wel op 😁😁 ik raad hem alleen aan ☺️

Liefs Yusa 😘😘

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 8, 2025

Jazeker! Ik heb een heleboel series die ik geweldig vind, voornamelijk animatieseries. The Amazing Digital Circus, Hazbin Hotel, Amphibia, Knights of Guinevere, en zo kan ik nog wel doorgaan. Ik ben op dit moment zelfs de soundtrack van één van mijn series aan het luisteren!

“Storm’s coming, I can see the clouds...”

koeski
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 9, 2025

waar kijk je dat allemaal dan?

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • December 9, 2025

@koeski ik? Ik kijk het op netflix, maar niet iedereen heeft dat natuurlijk;) 

Liefs Yusa 😘

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 9, 2025

Jaaa! Ik heb een HELEBOEL series die ik leuk vind, vooral animatie!

Ik zit met veel series in de fandom, bijv. The Amazing Digital Circus Murder Drones, Hazbin Hotel, Helluva Boss en ga zo maar door.

Ik vind series met horror, spanning, actie etc. erin ook super leuk, voorbeelden zijn Chucky (De serie uit 2016 I guess) en Wednesday.