string

  • 5 May 2020
  • 7 reacties
  • 817 Bekeken

Badge

Hoi

Ik wil eigenlijk graag een string ik ben 13 jaar. Ik weet nie top welke leeftijd andere een string dragen😬 alleen durf het niet tegen m’n moeder te zeggen. Ze vind een string ja idk ze zegt iel een string zit zo in je kont ofz hoe kan ik Dit het beste duidelijk maken?


7 reacties

Mijn moeder draagt ook strings en ik ben 13 nu en vroeg aan mama mag ik string en kreeg ze ook gewoon

En ik was 12 toen ik ze kreeg

Maar iedere moeder is anders daarin

Klopt iedere moeder is anders daarin. Mijn moeder draagt ze niet en heeft mij al aangegeven ze ook niet te mogen dragen. Ben er niet eens aan toegekomen het te vragen

Reputatie 1
Badge +1

Mijn moeder draagt ook strings en ik ben 13 nu en vroeg aan mama mag ik string en kreeg ze ook gewoon

En ik was 12 toen ik ze kreeg

Maar iedere moeder is anders daarin

Badge

Hoi  

ik ben ook 13 en heb een beetje het zelfde probleem ik ben alleen te verlegen om het te vragen aan me moeder (het zelfde met bh’s) 

ik zou met je moeder gaan praten (als je het durft en zeggen dat je het een keer wil proberen en uitleggen dat het voor jou anders kan zijn om een string te dragen dan jou als het dan nog niet mag kan je het zelf kopen daar vraagt je moeder dan zelf om gevraagd vind ik 

 

ik zelf vind het moeilijk om zo naar mijn moeder te gaan dus draag ik liever deze onderbroeken dan dat ik hier over moet praten 

 

xx

Badge

Dankjewel ik ga het proberen of ik ga er een beetje over befinnn te praten enz en bh’s mijn moeder vroeg aan mij in de Hema wil je al een bh? Steeds zij ik nee maar uiteindelijk zei ik ja 

Badge

Hoi  

ik ben ook 13 en heb een beetje het zelfde probleem ik ben alleen te verlegen om het te vragen aan me moeder (het zelfde met bh’s) 

ik zou met je moeder gaan praten (als je het durft en zeggen dat je het een keer wil proberen en uitleggen dat het voor jou anders kan zijn om een string te dragen dan jou als het dan nog niet mag kan je het zelf kopen daar vraagt je moeder dan zelf om gevraagd vind ik 

 

ik zelf vind het moeilijk om zo naar mijn moeder te gaan dus draag ik liever deze onderbroeken dan dat ik hier over moet praten 

 

xx

Ik zou dus vandaag zo m’n onderbroek zit in m’n kont tegen m’n moeder m’n moeder moest lachen en toen zei k lijkt net n string zegt ze dat zit Beter dan dit hoor😂 ik zei koop dna een string voor me😳

Reputatie 1
Badge +1

Mijn moeder draag ook strings en ik was 11 (inmiddel 12) en vroeg  ze en ik kreeg ze gewoon .

Maar sommige moeders zijn soms vroeg ouderwets ofzo en de andere weer niet denk ik .

Elke moeder staat daar anders in denk ik

Ik vind je nog wel jong om een string te dragen ik zal als ik jou was eerder met een thong beginnen ik denk dat je die ook beter vind zitten en vraag om een thong aan je moeder en anders kan je hem ook gewoon zelf kopen

Reageer