Vraag

spiritueel of niet?

  • 2 August 2019
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zou normaal nooit op zo’n onderwerp komen. Maar er is vandaag iets raars gebeurd voor mij in het begin zou het helemaal niet raar moeten zijn. Ik zat gewoon voor piano en ik was gewoon bezig met muziek Maken, Gewoon dingen die ik altijd doe. Het is net gebeurd dus rond 11 uur ‘s avonds. Ik was gewoon bezig en opeens zie ik uit me ooghoek iets groots en zwart vliegen en ik kijk ernaar en het is een grote zwarte vlinder.

volgens mij zag ik net iets oranjes er onder een paar oranje strepen maar ik weet niet of dat komt door het licht.

Ik ben nogal bang voor insecten en zo, dus ik was aan het opzoeken op internet of een zwarte vlinder gevaarlijk is of iets of hoe ik het moet doden of weg moet halen. Maar in plaats van dat ik informatie Daar over krijg, krijg ik alleen opties op Google waar allemaal spirituele dingen stonden en ik las een beetje door en het was zo van dat mensen dachten of denken dat vlinders iets betekenen. . Het was een soort forum Net zoals dit. En ik las een beetje alle verhalen en blijkbaar geloven heel veel mensen dat vlinders iets betekenen. Ik geloof er zelf niet echt in , want een vlinder is een vlinder en het hoeft niet per se een geestige betekenis te achter te hebben .

Opeens kom ik op een site met wat kleuren betekenen met vlinders. Vlinder die ik zag was zwart en er stond Dat zwart betekent: duisternis en diepe rouw. Het maakt Me een heel klein beetje bang omdat mijn oma is nu best wel ernstig ziek. En wat het nog erger maakt Is dat ik na een tijdje besefte dat ik helemaal geen ramen of deuren open had staan dus ik weet niet hoe die vlinder binnen is gekomen en hoe die daar zo lang is gebleven zonder dat ik hem al die tijd heb gezien. Ik zat namelijk al uren in mijn kamer met het licht aan en heb niks gehoord :en alle deuren waren dicht dus het kan ook niet van de andere kamer naar binnen zijn gevlogen. Normaal zou ik nooit zo ver zijn gekomen met de vlinder dat het een spirituele betekenis zou hebben maar ik vraag me af:

wat vinden jullie hiervan??
Zouden jullie dit geloven als jullie mij zouden zijn??

3 reacties

Heey,

Ik heb dat ook wel is gehoord. Mensen vertelde dan dat een vlinder voor geluk is, of als er net iemand overleden. Als iemand bijvoorbeeld is overleden, dan komt er een vlinder of iets anders je gedag zeggen. Me oma had dat met haar zus. Ze zag een vlinder roze en blauw in de tuin, die was zo mooi zei ze. Op eens vloog die weg, en een uur later werd er naar haar gebeld dat haar zus net was overleden.

Sommige denken dat het komt omdat je ziel een soort energie afstoot. Je ziel laat weten dat je de aarde gaat verlaten. Of als er iets heel fijns gebeurd of gaat gebeuren. Je ziel of lichaam straalt een energie af die gevoelige dieren aantrekt.

Ik heb net als jij even verder gekeken en zover ik lees maakt iedereen dit mee.

Het enige gekke maar ook heel gelukkig is dat er hier denk ik niets spiritueels aan vast zit. Misschien zat de vlinder al in je kamer heel stil ergens en dacht die gisteravond van ik ga ook maar is wat doen haha😄

Als je heel geïnteresseerd raakt in dit spirituele verschijning dan kan je misschien is het boek van Marlies van Son: Licht op Verdriet lezen. Zij heeft ook verschillende spirituele verschijning meegemaakt en heeft dat op dat gebied uitgezocht en in haar boek antwoord opgegeven.

See ya!
Spookyzx.
Ik zou er niet al te veel achter zoeken.
Er is immers een logische verklaring waarom dat beestje in je kamer zat, hoewel die niet per de duidelijk hoeft te zijn.
Het lijkt mij niet uitgesloten dat dat dier eerder de kamer in is gekomen en pas later op de dag actief is geworden.
Er zijn natuurlijk "nachtvlinders".
Het zal dan niet een voorbode van iets zijn.
Hey,
Ik geloof er zeker in.
Dit soort dingen moet je maar gewoon laten gebeuren, en er niet teveel mee doen. Gewoon denken 'Oké' en weer door met het leven.
Ik ben ook spiritueel aangelegd. Ik kan met geesten en mijn beschermengel communiceren. Toen ik daarachter kwam, heb ik ook gewoon 'Oké' gedacht, en ben ik weer door gegaan. (ik maak er natuurlijk wel eens gebruik van, het kan leuk zijn om dingen voor anderen te voorspellen die later ook echt gebeuren😜)
Dus: 'Oké' en weer door. Eigenlijk is het best iets moois dat je is overkomen, ookal is de boodschap minder.
Xx

Reageer