Skip to main content
Vraag

Sneeuw?

• January 9, 2026
  • 5 reacties
  • 78 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Hey, zijn jullie ten eerste vrij? ☺️ vast wel? En wat vinden jullie van alle sneeuw? Hebben jullie buiten al wat leuks gedaan, of zit je liever binnen? Ik heb echt mega veel lol in de sneeuw xD 😂

Ik heb gesleed met mijn bff zonet  echt er gebeurden allerlei grappige dingen.

Het is zo'n slee, en ik zat voorop. Ik ben ouder en dus ook zwaarder dan m'n best friend, dus die slee kantelde naar voren, en ik lag dus languit gestrekt op mijn buik in de sneeuw, en omdat die slee half gekanteld is, vliegt mijn bff ook nog keihard op mij. Dus ik ben een pannenkoek🥞 (bff is wel lekker zacht geland😅) en de rest was ook wel grappig ja. Vanmiddag ga ik weer.

Verder vind ik de hele "sneeuwstorm" wel meevallen. Ja het waait, maar verder is het niks. 

Hebben jullie nog leuke dingen gedaan/gaan jullie nog leuke dingen doen? Vertel er vooral over 🤭

Liefs Yusa 😘

5 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Hoi hoi, hier uit het hoge noorden. Ik ben inderdaad vrij, maar moet leren voor toetsweek 😓
Ben wel net even naar buiten geweest. Het waait een beetje en nog niet alle wegen zijn schoon, maar ik had best naar school gekunt…

Liefs

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • January 9, 2026

Hey  😘 ik ben gewoon naar school geweest. Het is wel heel mooi langs de rivier en op een grote brug was het uitzicht erg vet. Er zijn ook veel straten spekglad maar de meeste zijn oké. Afgelopen weekend waren er veel sneeuwpoppen en bouwsels. Ik heb een mooie foto gemaakt maar denk dat die niet kan omdat je dan te veel herkend, maar het was een heel mooie pop met een huisje ernaast. In een park. Zulke dingen vind ik leuk om te fotograferen. Dus ik geniet wel nu. Ergens verlang ik ook wel weer naar de lente 🤭🥰

Liefs, Tover xxxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 10, 2026

Hoi ik was ook naar school..vond het wel leuk. Het lijkt net of iedereen wat ontspannener is door de sneeuw haha. Ahw wat lief wat je vertelt! Leuk hoor, en ik vind dat een mooie Slee, echt een klassieke. Gelukkig viel je niet hard en bleef het leuk 😉 veel plezier nog! Ik ga ook wel sleeën want we gaan naar mijn opa en oma. Gelukkig wonen ze niet zo ver. En ik ben het met je eens, het is niet zo heftig. Wel heel koud 🥶☺️

Groetjes Tjempie xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 10, 2026

We hebben gesleed. 
En ik heb met broertje een voederhuisje voor eekhoorntjes opgehangen in de tuin,

Tandenborstel
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 11, 2026

Haiii! Ik vind sneeuw echt geweeeeeeldig! :D Alleen ik had al sneeuw sinds Oktober 😇 alleen het enige ding is dat want het hier waar ik woon zo koud word dat het allemaal van dat soort mega zachte sneeuw is😓 je kunt er nauwelijks een sneeuwbal van maken 😩 maar verder is het geweldig :>

ALLEEN HIER HOE HARD HET OOK ZOU SNEEUWSTORMEN WE MOETEN ALTIJD GEWOON NAAR SCHOOL  D:<  wat eigelijk best logisch is want hier is het normaal 😅

liefs -Tandenborstel :3