Hoi! Ik ben nu op een camping en mijn tent is echt heel warm, heeft iemand tips?
Heyy
Dat is niet chill.. Kan je misschien een kleine ventilator bij je hebben in je tent voor wat verkoeling? Je kan ook kijken of je schaduw kan creëren bij je tent zodat de zon er overdag niet volop op staat dat zorgt denk ik ook wel voor verkoeling.
Liefs van ItsJustMe <3
Hoi hoi, ja vooral kunststoffen tenten worden loei heet als de zon er op staat. Maar met een goed zonnetje wordt bijna elke tent een oven. Doe je eerlijk gezegd niet heel veel aan, behalve zorgen dat je in de schaduw blijft ( tent aan de oostkant tegen de struiken of naast een bomenrij doe ik altijd). Je kunt misschien een windscherm er voor, naast of achter zetten, in elk geval altijd aan de oost-kant . Gebruik daarvoor Maps of een kompas app. Zet dat scherm er redelijk dicht bij, dan is er een groter oppervlak van je tent beschermt en kook je in ieder geval wel een uur, 2 uur later je tent uit Of je moet echt helemaal onder de bomen kunnen staan, nog beter! Succes!
Groetjes liefs Tartan X
Hoi
Oh dat is wel irritant! Misschien kun je ´s nachts de deur (wat je een deur noemt haha) opendoen en er een hor voordoen als je die hebt. ´s Nachts kan het een stuk koeler zijn
X Anoniema
Hey lieve
Liefs Tover xxx
Tja, heel veel kun je niet meer doen nee. Gewoon de tips van
Groetjes mij
Daar heb ik ook last van, maar zodra het afkoelt de boel open gooien. En als het echt niet te doen is haal ik m’n luchtbed uit de tent en slaap ik buiten de tent
Jaa dat is echt vervelend, wat ik meestal doe is overdag niet in de tent maar pas als ik ga slapen dan is die wat afgekoeld.
Of inderdaad in de schaduw zetten.
Liefs
Anoniem789
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.