Vraag

skinny jeans

  • 2 May 2024
  • 5 reacties
  • 40 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Wees eerlijk gaan meisjes je echt minder aantrekkelijk vinden als je geen baggy draagt maar zo klein beetje wijder dan skinny


5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi ik denk dat je vooral aantrekkelijk bent als je lekker jezelf bent. Tuurlijk is het mooi als kleding je staat maar vooral hoe jij bent is belangrijk. Ja intussen weet ik als jongen redelijk goed hoe dat werkt 😉 

Groetjes liefs Tartan x 

Reputatie 5
Badge +1

Eejj, Tartan is right !  Wees jij maar zoals je bent!  Ik vind juist skinny wel lekker!  Of shorts in de zon, jongens benen zijn wel hot hoor. Trek gewoon aan wat jij wilt!

Doby

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @anoniemforever2468 

Ik wil je vraag zo eerlijk mogelijk beantwoorden, ik heb deze vraag pas op school gevraagd en heb van veel meisjes gehoord dat ze skinny jeans niet mooi vinden bij jongens.

Kijk, je moet natuurlijk zelf weten wat je wilt dragen, want bij iedereen verschilt het ook wat bij je past maar als het je niet uitmaakt zou je de voorkeur kunnen geven aan regular/baggy. Maar dat is je eigen keuze.

Heb namelijk ook laatst een compliment van een meisje gehad omdat ze mijn nieuwe baggy broek mooi vond haha😅

Groetjes ItzJustin

Reputatie 1
Badge

Hoi @anoniemforever2468 

Ik wil je vraag zo eerlijk mogelijk beantwoorden, ik heb deze vraag pas op school gevraagd en heb van veel meisjes gehoord dat ze skinny jeans niet mooi vinden bij jongens.

Kijk, je moet natuurlijk zelf weten wat je wilt dragen, want bij iedereen verschilt het ook wat bij je past maar als het je niet uitmaakt zou je de voorkeur kunnen geven aan regular/baggy. Maar dat is je eigen keuze.

Heb namelijk ook laatst een compliment van een meisje gehad omdat ze mijn nieuwe baggy broek mooi vond haha😅

Groetjes ItzJustin

Heel erg bedankt voor de eerlijke reactie 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi, @ItzJustin  ik heb ze nooit aan maar die zijn idd populair. Maar op warme dagen......😉 X Tartan 

Reageer