sintmaarten jeugd herinneringen

  • 11 November 2023
  • 5 reacties
  • 44 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, een echt kinderfeest wij veren in onze regio sint maarten voor mij m'n laatste keer ik ga vooral mee voor m'n broertje. hebben jullie ook ooit sintmaarten gevierd?? 

 

 

Deel hier al jullie jeugd herinneringen van sintmaarten


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

In mijn regio wordt Sint Maarten zo goed als niet gevierd. Ik had er als klein kind iig nog nooit van gehoord.

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb 1 keer mee gedaan. Echt heel veel jaar geleden. Ik zat dus Netflix te kijken en mn moeder sleept mij en m'n zusje mee naar buiten. We gaan naar deze plek waar ik nog nooit eerder was geweest en het was ZO ERG KOUD. Uit eindelijk na een lange tijd wachten beginnen we met lopen. We liepen door een heel nieuw deel van de stad waar ik niet eerder was geweest. En toen zag ik nep sinterklaas (sint maarten dus). 

Na heel erg lang te lopen kwamen we uit bij een basischool en mochten we naar binnen. En we kregen daar allemaal snoepjes. Ik was toen helemaal blij. De kou boeide me niet meer omdat ik snoep had. Ik heb sinds dien elk jaar gevraagd om het nog een keer te doen maar mijn moeder heeft het nooit meer met ons gedaan. 

Thuis komen en weer door gaan met Netflix kijken met een zak snoep was echt het beste van het alles. 

Reputatie 7
Badge +11

Ik vierde het elk jaar in mijn tantes buurt, omdat ze op sint Maarten jarig is. Maar nu heeft ze ruzie met de familie, dus vieren we het sinds 2021 niet meer. Maar ik logeer vandaag bij mijn beste vriendin, en we gingen aan de deur snoep uitdelen. Het was erg leuk!

 

Liefs,

           M.

Hoi @Tinker.fan ,

Ik niet, maar eerst wel altijd Halloween. Sint Maarten word in mij buurt eigenlijk niet gevierd.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi allemaal wat grappig om jullie herinneringen te lezen 

Groetjes Tinker.fan

Reageer