Vraag

Scouting ervaringen?

  • 12 March 2024
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Hii! Ik voel me dus best wel eenzaam en heb ook al een topic gemaakt over mijn gedachtes enzo. Ik kreeg toen van jullie de tip om misschien te kijken of scouting iets voor me is. Daar heb ik me in verdiept en dat lijkt me best wel leuk ook omdat ik daar misschien wel gewoon mezelf kan zijn zonder rare opmerkingen en hopelijk kan ik daar misschien wat nieuwe vrienden maken. Ik vroeg me af of de mensen die op scouting zitten misschien wat ervaringen willen vertellen over scouting want ik wil graag een beetje weten hoe het daar gaat want ik wil er misschien wel op. Hoe gaat het op scouting en wat doen jullie eigenlijk allemaal voor dingen met elkaar? En weten jullie nog hoe jullie eerste keren op scouting waren want je wordt toch ook geïnstalleerd ofzo? Groetjes van ItsJustMe :)


4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Wij hebben bijvoorbeeld afgelopen zaterdag gekookt,je kreeg per groepje 5 euro om naar de winkel te gaan. Je mocht helemaal zelf weten wat je ging maken. Mijn groepje maakte appelflappen,een ander groepje maakte hamburgers en weer een andere maakte oreotaart. We doen ook vaak actieve dingen, zoals kanoen of fietsen. ik raad het je echt aan, het is geweldig! Zelf kan ik daardoor nooit wachten tot het zaterdag is.

Reputatie 7
Badge +10

Hier zijn mijn ervaringen;)

 

Het begon altijd als ik me goed herinner met iets doen (bouwen enzo) en dan gingen we drinken en naar huis.

Dat is het enige dat ik me herinner.

Ik vind het jammer dat ik er af ben gegaan maar ik werd er gepest.

 

Hopelijk heb je hier iets aan!

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, hier is nog een topic waar je ook verhaaltjes vind van ervaringen 😉 ikzelf vind het in elk geval nog steeds super leuk en vooral omdat je zoveel verschillende dingen doet. En de kampen zijn ook vet. Maar kijk hier maar eens: 

 Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +5

Thanks voor jullie reacties!

@Tartan14 ik zal dat topic even doorlezen ik wist niet dat er al een topic over was gemaakt bedankt voor het delen!😄

Liefs van mij😊

Reageer