Skip to main content

rubix cuben

• June 2, 2026
  • 2 reacties
  • 15 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

hoi allemaal ik heb een vraag maar we maken er hier een gesprek van. ik ben een 12 jarige jongen en ik doe graag speedcuben mijn record op een 3x3 is 45 seconden ofzo maar ja kan iemand hier een andere cube oplossen (piraminx, 4x4 etc) en zo ja is dat dan moeilijk om te leren zelf heb ik laatst een 4x4 gehaald die ik probeer te leren op te lossen een piramynx en een 2x2 kan ik ook oplossen maar dat is het dan ook wel

2 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 3, 2026

Wow, ik vind het altijd vet knap als iemand (snel) een rubiks kan oplossen 🤩 ik krijg zelf niet meer dan één kant voor elkaar... Maar het is ook niet alsof ik veel tijd eraan besteed, mijn kubussen liggen achterin een doos in een laatje. Leuk, brengt me op een idee om het weer eens te proberen. 

Liefs🤍

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 3, 2026

Hoi ​@Jurre_Jurt 

Ik kan de volgende cubes oplossen met mijn record er bij.

3x3 41 seconden (al zit ik tegenwoordig meer rond de 50 seconden)

2x2 24 seconden 

4x4 1 minuut 54 (al zit ik meestal rond de 3 minuten)

Ik heb piraminx geprobeerd alleen die lukt niet echt.

Ik heb wel nog een vriend die heeft thuis een paar leuken cubes die ik wel eens probeer op te lossen. 

Nu heb ik nog een vraag voor jou. Welk merk cubes gebruik jij. Ik heb zelf geluk dat ik via mijn familie in China voor 10 euro een gan cube 3x3 heb weten te kopen. en voor 27 euro een gan cube 4x4 mijn 2x2 is wel gewoon een plastic ding van bol. com.