Skip to main content

Roblox vrije tijd

• June 18, 2025
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Simon

Hoi allemaal! 😊

Ik ben erg fan van Roblox en besteed daar veel van mijn vrije tijd aan. Nu zat ik te denken: hoe vet zou het zijn als je iets met Roblox kunt doen als vrijwilligerswerk? Bijvoorbeeld een game bouwen waarmee je anderen helpt of iets leert!

Ik ben benieuwd of er anderen zijn die dit ook leuk vinden of misschien al iets soortgelijks doen. Heb jij weleens iets nuttigs of goeds gedaan via Roblox? Of lijkt het je leuk om met een groepje zoiets te maken?

Β 

Tekst aangepast door de kindertelefoon vanwege forumregel 4 en 9.

Β 

Β 

Β 

Β 

Β 

Β 

Β 

Β 

Β 

Β 

4 reacties

π‹πšπ©π©π’πžπ­π‘πšπœπšπ­
Forum|alt.badge.img

Hallo!

Mij lijkt het opzich wel leuk om bij Roblox te helpen, maar volgens mij is het best moeilijk om een eigen spel te maken zonder al je tijd er in te stoppen. (Ik wil ook graag tijd voor huiswerk hebben.) Ik weet niet precies hoe het werkt, maar volgens mij kan je op de website leren hoe het moet.Β 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Kost het ook geen geld om je eigen spel te maken?

Forum|alt.badge.img

je kunt een spel maken door roblox studio te downloaden via internet maar om een game te bouwen die ook een beetje goed werkt is een beetje code kennis wel handig vooral python en Java goed Engels kan ook wel helpen als je wilt beginnen ga dan maar eens met roblox studio bezig het systeem is gratis ( zonder uitbreidingen ) veel succes groetjes

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • December 23, 2025

Hoi, ik ken roblox niet echt maar een game bouwen lijkt me wel heel cool! Ik heb ook voor op de Nintendo een game, daar kun je zelf games makenπŸ˜„Β 

Β 

Liefs Yusa 😘