Skip to main content
Vraag

Random vragenlijstje (voor jongens en meisjes)

• August 7, 2026
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3

Oke hallo! Dacht ik maak weer een leuk lijstje met de meest randomste vragen, want waarom niet. Ik beantwoord hem ook. Komt ie:

Β 

Heb je een ventilator op je kamer staan (oke de meest randomste vraag die je kon stellen hahaπŸ˜‚)

Β 

Ken je de legende van Koning Arthur en de ridders van de ronde tafel?

Β 

Zo ja als je de legende kent, wie zijn jouw favorieten ridders of andere karakters?

Β 

Ken je andere soorten legendes die gaan over de Middeleeuwen?

Β 

Staar je soms in het niets als je je verveeld?

Β 

Wat is jouw favorieten programma, film, series waar niet mee kunt stoppen kijken?

Β 

Welk liedje zit vaak de hele dag in je hoofd?

Β 

Als je een superkracht kon hebben, welke zou het dan zijn?

Β 

Wat is jullie grootste angst?

Β 

Houden jullie van BBQS?

Β 

Wat is jouw geloof?

Β 

Welke kleur wil je of heeft je slaapkamer van je muren, vloer en meubels?

Β 

Wie heeft of had LEGO toen hij of zij klein was, of heb je het nu nog steeds?

Β 

Wat is jouw favorieten voorwerp in je kamer?

Β 

Oke ik denk dus dat dat de vragen waren die ik kon bedenken. Hopelijk vonden jullie deze leuk😊

Β 

Groetjes Spicey❀️‍πŸ”₯πŸ”₯😀❀️πŸ”₯

Β 

Β 

Β 

2 reacties

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 7, 2026

Oke hallo! Dacht ik maak weer een leuk lijstje met de meest randomste vragen, want waarom niet. Ik beantwoord hem ook. Komt ie: En ik beantwoord ze nu😊!

Β 

Heb je een ventilator op je kamer staan (oke de meest randomste vraag die je kon stellen hahaπŸ˜‚)Β Β Ja zwarte eenpoot staande ventilator.

Β 

Ken je de legende van Koning Arthur en de ridders van de ronde tafel?Β Favorieten ridder verhalenΒ 

Β 

Zo ja als je de legende kent, wie zijn jouw favorieten ridders of andere karakters?Β Koningin Guinevere, Lancelot en Mordred

Β 

Ken je andere soorten legendes die gaan over de Middeleeuwen?Β Vast wel maar nu geen idee.

Β 

Staar je soms in het niets als je je verveeld?Β Yep, en dan krijg ik soms de meest randomste verhalen haha.

Β 

Wat is jouw favorieten programma, film, series waar niet mee kunt stoppen kijken?Β De Bondgenoten op SBS6. Kijk er elke dag naar.

Β 

Welk liedje zit vaak de hele dag in je hoofd?Β Conga van Gloria Estefan of Wannabe van de Spice Girls.

Β 

Als je een superkracht kon hebben, welke zou het dan zijn?Β Telefoneren dan kan ik overal zijn waar ik wil zijn.

Β 

Wat is jullie grootste angst?Β Spinnen hoor. Op school sla ik ze kapot, maar thuis schreeuw ik erom. Eerlijk ik weet niet eens waarom haha.

Houden jullie van BBQS?Β Ja, Ja, Ja. Ik houd van BBQS vooral op verjaardagen vind ik super leuk.

Β 

Wat is jouw geloof?Β Ik geloof zelf puur nergens in, maar ik respecteer elk geloof, maar niemand respecteerd mij, omdat ik zelf niet geloofig ben.

Β 

Welke kleur wil je of heeft je slaapkamer van je muren, vloer en meubels?Β Wil een grijze muur en een licht grijze vloer en meubels worden wit en zwart. Heel strak en modern.

Β 

Wie heeft of had LEGO toen hij of zij klein was, of heb je het nu nog steeds?Β Ja ik heb nog alle lego sets ik gebruik het alleen niet meer staat gewoon te verstoffen op mijn kast haha.

Β 

Wat is jouw favorieten voorwerp in je kamer?Β Mijn kussen denk ik. Kan ik ook allemaal dingen in stoppen zonder dat iemand het ziet. En ligt ook trouwens lekker.

Β 

Oke ik denk dus dat dat de vragen waren die ik kon bedenken. Hopelijk vonden jullie deze leuk😊

Ik ga het zeker nogeens doen😊

Β 

Β 

Β 

ANO.NIEM
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 7, 2026

Oke hallo! Dacht ik maak weer een leuk lijstje met de meest randomste vragen, want waarom niet. Ik beantwoord hem ook. Komt ie:

Β 

Heb je een ventilator op je kamer staan (oke de meest randomste vraag die je kon stellen hahaπŸ˜‚)Β Nee, heb wel muurverwarming/verkoeling wat mijn kamer nu met dit weer lekker koel houd

Β 

Ken je de legende van Koning Arthur en de ridders van de ronde tafel?Β Wel eens van gehoord ja

Β 

Zo ja als je de legende kent, wie zijn jouw favorieten ridders of andere karakters?Β Geen idee, want zo goed ken ik het niet

Β 

Ken je andere soorten legendes die gaan over de Middeleeuwen?Β Nee

Β 

Staar je soms in het niets als je je verveeld?Β Ja, heb dat eigenlijk echt heel vaak

Β 

Wat is jouw favorieten programma, film, series waar niet mee kunt stoppen kijken?Β Mijn all time favo film blijft toch Cars die kan ik altijd blijven kijken

Β 

Welk liedje zit vaak de hele dag in je hoofd?Β On my mind van Yssi SB en Wannabe van Spice Girls (heb ik op dit moment ook opstaan hahaha)

Β 

Β 

Als je een superkracht kon hebben, welke zou het dan zijn?Β Teleporteren dan kan ik overal zijn waar ik wil zijn.

Β 

Wat is jullie grootste angst?Β Claustrofobie als sinds kleins heb ik daar last van

Β 

Houden jullie van BBQS?Β Jaaa

Β 

Wat is jouw geloof?Β Ik ben zelf echt zwaar christelijk opgevoed maar daar is niks meer van te zien of merken

Β 

Welke kleur wil je of heeft je slaapkamer van je muren, vloer en meubels?Β Mijn kamer heeft 1 muur bordeaux rood en 2 muren Taupe en mijn meubels zijn allemaal zwart en dan heb ik een houten laminaatvloerΒ 

Β 

Wie heeft of had LEGO toen hij of zij klein was, of heb je het nu nog steeds?Β Ik heb zelf iets te veel lego, heb in mijn kamer een hele plank voor met legoΒ 

Β 

Wat is jouw favorieten voorwerp in je kamer?Β Mijn diertjes (fretten en muizen)

Β 

Was zeker weer een leuke vragenlijst Spice

Β 

Groetjes, ANO.NIEMΒ 

Β 

Β