Vraag

Random Vragenlijst deel 5

  • 25 September 2023
  • 18 reacties
  • 208 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Hey allemaal!

Ik had al een deel 5 gemaakt, maar om een of andere reden is het nooit gepost, ik heb ook geen bericht gehad ofzo, dus daarom deze:

  1.  Hoe gaat het met je?
  2. Wie is je favo band/zanger?
  3. Wat doe je als je je verveelt?
  4. Wat denk je van pesten?
  5. Ben je een introvert of extrovert? Heeft dit ook een reden?
  6. Welke baan zou je nooit willen krijgen?
  7. Heb je ook dat je sommige kinderen op het forum beter kent dan sommige erbuiten, op de naam na?
  8. Heb je dieren? (Binnen of buiten)
  9. Ben je ergens onzeker over en waarom? (ik weet dat ik dit al heb gevraagd, maar ik vind het een goede vraag)
  10. Knuffel van mij!
  11. Wat zou je doen met 1. 000 000 euro?
  12. Waar weet je heel veel vanaf?
  13. Wat vind je van pesten?
  14. Ben je ooit gepest? Zoja waarom?
  15. Heb je ooit gepest? Zoja waarom?
  16. Wat wil je aan jezelf veranderen?
  17. Wat vind je van je gewicht? (Ik merk dat heel veel kinderen onzeker zijn hierover)
  18. Waar heb je enorme spijt van?
  19. Wat is je favoriete gebied?
  20. Hoeveel kinderen zou je later willen hebben?
  21. Wat is je geaardheid?
  22. Wat is het eerste wat in je opkomt als je aan LHBTQ+ denkt?
  23. Ben je gelovig?
  24. Wat wil je anderen meegeven?
  25. Nog vragen voor een eventuele volgende vragenlijst?
  26. Wat vind je van mij?
  27. Geef een compliment aan iemand op het forum
  28. Geef een compliment aan iemand buiten het forum
  29. Aan wie gun je een knuffel op het forum en iemand erbuiten?
  30. Laatste! Geef een compliment aan jezelf

Bedankt voor het invullen!

Deel 6?

 

Liefs,

  1.  

18 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Natureflower

Hey allemaal!

Ik had al een deel 5 gemaakt, maar om een of andere reden is het nooit gepost, ik heb ook geen bericht gehad ofzo, dus daarom deze:

  1.  Hoe gaat het met je? ​​​​​iswel prima
  2. Wie is je favo band/zanger? heb er veel
  3. Wat doe je als je je verveelt? dqn ga ik op mijn telefoon of ga ik wegen tekenen 
  4. Wat denk je van pesten?  ​​​​​ik vind pesten stom
  5. Ben je een introvert of extrovert? Heeft dit ook een reden? hier snap ik echt niks van
  6. Welke baan zou je nooit willen krijgen? arts, van dieren en van mensen, lijkt me echt vreselijk!
  7. Heb je ook dat je sommige kinderen op het forum beter kent dan sommige erbuiten, op de naam na? ​​​​​soms wel, maar omdat dit anoniem is is het veel minder erg om dingen over jezelf te vertellen (vind ik tenminste)
  8. Heb je dieren? (Binnen of buiten) huisdieren? Nee die heb ik niet
  9. Ben je ergens onzeker over en waarom? (ik weet dat ik dit al heb gevraagd, maar ik vind het een goede vraag) ja
  10. Knuffel van mij! ook eentje voor jou!
  11. Wat zou je doen met 1. 000 000 euro? Lego, uitjes, vakantie, gewoon leuke dingen
  12. Waar weet je heel veel vanaf? oh, dat weet ik niet
  13. Wat vind je van pesten? zie vraag 4
  14. Ben je ooit gepest? Zoja waarom? ja
  15. Heb je ooit gepest? Zoja waarom? half maar dat komt omdat mensen dan ook mij hebben gepest
  16. Wat wil je aan jezelf veranderen?
  17. Wat vind je van je gewicht? (Ik merk dat heel veel kinderen onzeker zijn hierover) slecht, ik ben 13,5 en weeg 49 / 50 kilo en ik vind me soms dik
  18. Waar heb je enorme spijt van? -
  19. Wat is je favoriete gebied? ?
  20. Hoeveel kinderen zou je later willen hebben? 2
  21. Wat is je geaardheid? hetero 
  22. Wat is het eerste wat in je opkomt als je aan LHBTQ+ denkt? regenboog
  23. Ben je gelovig? nee
  24. Wat wil je anderen meegeven? iedereen is anders en dat is helemaal prima! En mensen die stoer doen zijn niet stoer!
  25. Nog vragen voor een eventuele volgende vragenlijst? nee hoor 
  26. Wat vind je van mij? je lijkt me aardig
  27. Geef een compliment aan iemand op het forum @Natureflower @Askygirl @OnlyMe @Banaantjeeee @Jesse_6567 @Tover01  en @iedereen jullie helpen veel mensen! (sorry als ik iemand ben vergeten!!)
  28. Geef een compliment aan iemand buiten het forum -
  29. Aan wie gun je een knuffel op het forum en iemand erbuiten? ​​​​​​ zie vraag 27 en de mensen die ik daar ben vergeten ook natuurlijk!
  30. Laatste! Geef een compliment aan jezelf ik heb mijn Duits toets super goed gedaan!

Bedankt voor het invullen! graag gedaan weer!

Deel 6? ja tuurlijk!

 

Liefs,

  1.  

Groetjes, @Monkeyboy69 

Reputatie 7
Badge +17

Hey allemaal!

Ik had al een deel 5 gemaakt, maar om een of andere reden is het nooit gepost, ik heb ook geen bericht gehad ofzo, dus daarom deze:

  1.  Hoe gaat het met je?   Druk, maar goed hoor xd
  2. Wie is je favo band/zanger? Een paar rock zangeressen. Sharon den Adel, Floor Jansen, Simone Simons en Anneke van Giersbergen. En nog 2 maar kom niet op de naam haha
  3. Wat doe je als je je verveelt? De katten aaien of naar het haardvuur kijken en het opstoken.
  4. Wat denk je van pesten? Dom, primitief, gemeen.
  5. Ben je een introvert of extrovert? Extra. Heeft dit ook een reden? Ik zit zo in elkaar;) 
  6. Welke baan zou je nooit willen krijgen? 8-17 op kantoor 
  7. Heb je ook dat je sommige kinderen op het forum beter kent dan sommige erbuiten, op de naam na? Misschien wel maar ik ken mijn bff's ook wel heel erg goed 
  8. Heb je dieren? (Binnen of buiten) katten, honden, koeien, paarden, ezels, kippen, eenden en 2 zwijntjes
  9. Ben je ergens onzeker over en waarom? (ik weet dat ik dit al heb gevraagd, maar ik vind het een goede vraag) ja soms wel over hoe ik overkom en of ik dingen goed overbreng, ik dingen niet verkeerd zeg zodat mensen dat slecht opvatten bv
  10. Knuffel van mij! Terug!! 
  11. Wat zou je doen met 1. 000 000 euro? Investeren in groene energie xd
  12. Waar weet je heel veel vanaf? Geschiedenis en zeilen ;)
  13. Wat vind je van pesten? Dom
  14. Ben je ooit gepest? Zoja waarom? Ja gelukkig niet lang. Om mijn 'meisjesachtige' uiterlijk en nadat ik voor straf bij gym in de hoek had gestaan , kreeg ik daarna een paar weken van wat 'lollige'  j/m telkens opmerkingen en 'grapjes' daar over maar dat hield na een tijdje vanzelf op. 
  15. Heb je ooit gepest? Zoja waarom? Nee nooit. Echt waar 
  16. Wat wil je aan jezelf veranderen? Nog meer mezelf durven te zijn openbaar
  17. Wat vind je van je gewicht? (Ik merk dat heel veel kinderen onzeker zijn hierover) goed, gelukkig geen problemen mee
  18. Waar heb je enorme spijt van? Niet echt iets verschrikkelijks. Dat wat ik echt dom heb gedaan ben ik wel voor gestraft of is uitgepraat.
  19. Wat is je favoriete gebied?  Zee maar ook bergen. Bossen in de bergen. Alpen, Tsjechië of Ardennen bv 
  20. Hoeveel kinderen zou je later willen hebben? 2 of 3 denk
  21. Wat is je geaardheid? Hetero
  22. Wat is het eerste wat in je opkomt als je aan LHBTQ+ denkt? Liefde! We horen daar allemaal bij trouwens.
  23. Ben je gelovig? Remonstrants maar dat is een open geloof. Ik geloof niet in een opperwezen ofzo.
  24. Wat wil je anderen meegeven? Zet liefde en vriendelijkheid op 1 ! 
  25. Nog vragen voor een eventuele volgende vragenlijst? Ik zal er over nadenken 😉
  26. Wat vind je van mij? Een schat ! 
  27. Geef een compliment aan iemand op het forum. Jullie allemaal deze keer! 
  28. Geef een compliment aan iemand buiten het forum. Leidster bij scouting. 
  29. Aan wie gun je een knuffel op het forum en iemand erbuiten? @Jesse_6567  omdat hij het nu goed kan gebruiken! 
  30. Laatste! Geef een compliment aan jezelf.  Ik durf steeds meer van mezelf te laten zien. 

Bedankt voor het invullen! 

Graag gedaan!

Deel 6?  👍👍

 

Liefs

Groetjes liefs Tartan X 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey allemaal!

Ik had al een deel 5 gemaakt, maar om een of andere reden is het nooit gepost, ik heb ook geen bericht gehad ofzo, dus daarom deze:

  1.  Hoe gaat het met je? Wel goed, ben een beetje ziekjes, maar wel al aan de beterende hand.
  2. Wie is je favo band/zanger? Miss Montreal op het moment.
  3. Wat doe je als je je verveelt? Schrijven, lezen verschilt per keer.
  4. Wat denk je van pesten? Vreselijk, het kan mensen hun leven heel erg beïnvloeden.
  5. Ben je een introvert of extrovert?  Extrovert!
  6. Heeft dit ook een reden? Ja, ik denk doordat het komt omdat ik autisme heb.
  7. Welke baan zou je nooit willen krijgen? Accountant, lijkt me zo saai.
  8. Heb je ook dat je sommige kinderen op het forum beter kent dan sommige erbuiten, op de naam na? Ja.
  9. Heb je dieren? (Binnen of buiten) nee, helaas niet.
  10. Ben je ergens onzeker over en waarom? (ik weet dat ik dit al heb gevraagd, maar ik vind het een goede vraag) ja, over of ik wel goed genoeg ben, dat komt omdat ik me altijd kapot heb gewerkt voor mijn ouders door naar therapieën en andere dingen te gaan en te veranderen, maar het was nooit goed genoeg.
  11. Knuffel van mij! Dank! Knuffel terug van mij!
  12. Wat zou je doen met 1. 000 000 euro? Sparen denk ik, en nadenken over wat ik ermee zou doen.
  13. Waar weet je heel veel vanaf? Toneel!!!
  14. Wat vind je van pesten? Vreselijk, ik geloof dat je die vraag ook al had gesteld.
  15. Ben je ooit gepest? Zoja waarom? Ja, omdat ik anders was.
  16. Heb je ooit gepest? Zoja waarom? Toen ik peuter was, omdat iemand een grappige naam had, maar ik heb het nooit meer gedaan.
  17. Wat wil je aan jezelf veranderen? Niks.
  18. Wat vind je van je gewicht? (Ik merk dat heel veel kinderen onzeker zijn hierover) kan lichter, maar ik probeer positief te zijn over mezelf.
  19. Waar heb je enorme spijt van? Eigenlijk nergens van.
  20. Wat is je favoriete gebied? Bos.
  21. Hoeveel kinderen zou je later willen hebben? 0 ik ben bang dat ik een slechte moeder word, net als mijn eigen moeder, maar mijn mening kan altijd nog veranderen.
  22. Wat is je geaardheid? Bi.
  23. Wat is het eerste wat in je opkomt als je aan LHBTQ+ denkt? Regenboog.
  24. Ben je gelovig? Nee.
  25. Wat wil je anderen meegeven? Durf jezelf te zijn!
  26. Nog vragen voor een eventuele volgende vragenlijst? Nee.
  27. Wat vind je van mij? Een super aardige gozer!
  28. Geef een compliment aan iemand op het forum aan jou, dat je leuke vragenlijsten maakt.
  29. Geef een compliment aan iemand buiten het forum. Aan mijn klasgenoten dat ze hun excuses aanbieden voor het jarenlange pesten.
  30. Aan wie gun je een knuffel op het forum en iemand erbuiten? Aan@Jesse_6567 Omdat hij ziek is! En aan Y omdat ze zich rot en dik voelt terwijl dat echt niet zo is!
  31. Laatste! Geef een compliment aan jezelf Ik kan goed schrijven.

Bedankt voor het iinvullen graag gedaan!

Deel 6? ja! Leuk!

 

Liefs,

  1.  

-OnlyMe

Hoi @Natureflower ,

Hey allemaal!

Ik had al een deel 5 gemaakt, maar om een of andere reden is het nooit gepost, ik heb ook geen bericht gehad ofzo, dus daarom deze:

  1.  Hoe gaat het met je? Redelijk, ik ben nog steeds ziek maar op dit moment gaat het beter dan vanochtend. Het wisselt heel erg. En ik ben enorm opgelucht dat bloedprikken vandaag gelukt is🙂 
  2. Wie is je favo band/zanger? Mijn muziek smaak is echt heel divers, ik heb eig. niet echt een favo band/zanger.
  3. Wat doe je als je je verveelt? Op mn telefoon zitten, soms wat lezen.
  4. Wat denk je van pesten? Het kan echt veel met mensen doen. Soms blijvend.
  5. Ben je een introvert of extrovert? Heeft dit ook een reden? Een beetje tussenin.
  6. Welke baan zou je nooit willen krijgen? Bakker. 
  7. Heb je ook dat je sommige kinderen op het forum beter kent dan sommige erbuiten, op de naam na? Ja, eigenlijk wel. 
  8. Heb je dieren? (Binnen of buiten) Yep, 2 🐱🐱
  9. Ben je ergens onzeker over en waarom? Ja, mijn uiterlijk een beetje en ik zou ook wat spontaner willen zijn maar ik ben helaas erg verlegen 😕(ik weet dat ik dit al heb gevraagd, maar ik vind het een goede vraag)
  10. Knuffel van mij! Thx, je krijgt er een terug🤗
  11. Wat zou je doen met 1. 000 000 euro? Het grootste deel zou ik toch verspreiden over goede doelen. Het andere deel zou ik bewaren voor rijbewijs, auto , studie, uitjes etc.
  12. Waar weet je heel veel vanaf? Techniek. Klussen, repareren etc.
  13. Wat vind je van pesten? Iets heel naars.
  14. Ben je ooit gepest? Zoja waarom? Ja, maar niet heel heftig. In de eerste duurde het bij mij wat langer voordat ik vrienden had, ik zat in de pauze dan vaak alleen en dat viel op. Maar inmiddels zit ik nooit meer alleen en is het pesten ook wel gestopt.
  15. Heb je ooit gepest? Zoja waarom? Nee.
  16. Wat wil je aan jezelf veranderen? Minder verlegen.
  17. Wat vind je van je gewicht? (Ik merk dat heel veel kinderen onzeker zijn hierover) Mijn gewicht is heel laag(45kg), nog net voldoende. Ik wil dus wel wat aankomen. En @Monkeyboy69 : jouw gewicht is echt prima, wees daar echt niet onzeker over. Dat is echt niet nodig!
  18. Waar heb je enorme spijt van? Een keer mn tante uitlachen omdat ze zo dik is. 
  19. Wat is je favoriete gebied? Hoe bedoel je?
  20. Hoeveel kinderen zou je later willen hebben? 2
  21. Wat is je geaardheid? Hetero.
  22. Wat is het eerste wat in je opkomt als je aan LHBTQ+ denkt? Regenboog 
  23. Ben je gelovig? Nee
  24. Wat wil je anderen meegeven? Wees jezelf.
  25. Nog vragen voor een eventuele volgende vragenlijst? -
  26. Wat vind je van mij?  Een lief en sociaal iemand 🙂
  27. Geef een compliment aan iemand op het forum. @Tartan13 ,@Banaantjeeee ,@OnlyMe @Monkeyboy69 ,@Maiskolfje ,@OnlyMe ,@Maiskolfje en jou natuurlijk ook: jullie zijn toppers en echt super lief!
  28. Geef een compliment aan iemand buiten het forum Komt goed👍
  29. Aan wie gun je een knuffel op het forum en iemand erbuiten?  Iedereen die ik in vraag 27 al noemde, mijn moeder en mijn mentor. 
  30. Laatste! Geef een compliment aan jezelf Bloedprikken ging goed!

Bedankt voor het invullen! Graag gedaan!

Deel 6? Yesss, leuk!😊

 

Liefs,

        M.

 

Reputatie 7
Badge +11

Ik ga hem zelf ook invullen!

 

  1.  Hoe gaat het met je? Wel goed, druk met school, maar gaat wel
  2. Wie is je favo band/zanger? Wisseld heel erg, ik denk op dit moment Acda en de Munnik
  3. Wat doe je als je je verveelt? Tekenen, lezen of op het forum
  4. Wat denk je van pesten? Heel vervelend en dom, ik snap niet echt waarom je het zou doen
  5. Ben je een introvert of extrovert? Heeft dit ook een reden? Extro buiten de klas, intro in de klas
  6. Welke baan zou je nooit willen krijgen? Banen waar je enorm veel geduld nodig hebt, ik heb 0.1% geduld
  7. Heb je ook dat je sommige kinderen op het forum beter kent dan sommige erbuiten, op de naam na? Ja, het is best grappig eigenlijk
  8. Heb je dieren? (Binnen of buiten) 2 katten, Fred en Minoes, 11 kippen en 2 varkens
  9. Ben je ergens onzeker over en waarom? (ik weet dat ik dit al heb gevraagd, maar ik vind het een goede vraag) Normaal niet, maar sinds ik een beetje gepest ben wel, wat anderen van me denken
  10. Knuffel van mij! Bedankt LOL
  11. Wat zou je doen met 1. 000 000 euro? Schenken aan goede doelen, en 100.000 euro aan mijn ouders geven, dan hoeven ze niet zo hard te werken.
  12. Waar weet je heel veel vanaf? Dolfijnen en misofonie
  13. Wat vind je van pesten? Kwam er net achter dat deze er 2x instaat LOL
  14. Ben je ooit gepest? Zoja waarom? Ik ben gepest in de klas, gewoon omdat ik net wat anders ben dan de rest (ik geef om andere dingen dan de anderen) en erbuiten omdat 1 van mijn vrienden genderfluïd is
  15. Heb je ooit gepest? Zoja waarom? Nee, ik zal nooit express pesten, het kan levens ruïneren
  16. Wat wil je aan jezelf veranderen? Ik wil minder koppig zijn en sneller sorry kunnen zeggen
  17. Wat vind je van je gewicht? (Ik merk dat heel veel kinderen onzeker zijn hierover)Ik vind het prima, ik ben groot voor mijn leeftijd, 171 cm op 13 jarige leeftijd, en ik ben 55 kilo, hartstikke gezond
  18. Waar heb je enorme spijt van? Ik kan nu niet ergens opkomen
  19. Wat is je favoriete gebied? Bos met een beekje, of Terschelling
  20. Hoeveel kinderen zou je later willen hebben? 2 denk ik
  21. Wat is je geaardheid? Ik weet het niet zeker, volgens mij heet het dan Questioning
  22. Wat is het eerste wat in je opkomt als je aan LHBTQ+ denkt? Regenboog en jezelf zijn
  23. Ben je gelovig? Nee
  24. Wat wil je anderen meegeven? Wees jezelf en zet jezelf op de eerste plek
  25. Nog vragen voor een eventuele volgende vragenlijst? Ben aan het denken
  26. Wat vind je van mij? Ik vind me hartsikke aardig en een beetje heel erg koppig
  27. Geef een compliment aan iemand op het forum Een compliment aan @Tartan13, @Tover01, @Jesse_6567, @Monkeyboy69, @OnlyMe, @Maiskolfje@Askygirl en heel veel anderen, jullie zijn echt toppers!
  28. Geef een compliment aan iemand buiten het forum Komt goed!
  29. Aan wie gun je een knuffel op het forum en iemand erbuiten? Een knuffel aan 

     @Tartan13, @Tover01, @Jesse_6567, @Monkeyboy69, @OnlyMe, @Maiskolfje@Askygirl En mijn oma

  30. Laatste! Geef een compliment aan jezelf Je bent een topper!

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +12

1.Hoe gaat het met je? Goed! Met jou? 

2.Wie is je favo band/zanger?  Een klasgenote van me.

3.Wat doe je als je je verveelt? Nadenken.

4.Wat denk je van pesten? Zelfde als @Tartan13 

5.Ben je een introvert of extrovert? Heeft dit ook een reden?  Ik ben introverter geworden. Stiller en bescheiden.

6.Welke baan zou je nooit willen krijgen? Leraar. Je moet het maar doen met soms zulke vervelende leerlingen 

7.Heb je ook dat je sommige kinderen op het forum beter kent dan sommige erbuiten, op de naam na? Ja, op mijn beste vriendin na denk ik

8.Heb je dieren? (Binnen of buiten) 🐱 

9.Ben je ergens onzeker over en waarom? (ik weet dat ik dit al heb gevraagd, maar ik vind het een goede vraag). Ja nog steeds over mezelf. Ik wil absoluut niet meer zo'n ettertje worden. Ik merk wel dat ik me nu comfortabel voel in zoals ik nu ben gelukkig 

10.Knuffel van mij! Knuffels terug! Lief! 

11.Wat zou je doen met 1. 000 000 euro? Een leerprogramma ontwikkelen voor onzekerheid en mensen die gedrag hebben dat eig niet bij ze past

12.Waar weet je heel veel vanaf?  Kastelen. En van besturingssystemen op laptop etc. Linux

13.Wat vind je van pesten? Heel schadelijk, intens gemeen en het zou strafbaar moeten zijn.

14.Ben je ooit gepest? Zoja waarom? Nee zelf niet echt. Wel eens uitgelachen. Maar dat was terecht en verdient.

15.Heb je ooit gepest? Zoja waarom? Nee ik heb wel de algemene sfeer verpest. Maar dat was al bekend ☺️. Maar niet individueel iemand geraakt met opmerkingen.  Het ene was al erg genoeg.

16.Wat wil je aan jezelf veranderen? Ik wil zorgen dat ik mijn verbetering volhoudt en ik wil nog meer zoals Tartan open zijn over mijn gevoel en uiterlijk. Het zou een droom zijn om te durven in rokje mijn stad in te lopen.

17.Wat vind je van je gewicht? (Ik merk dat heel veel kinderen onzeker zijn hierover) dat is wel goed. 

18.Waar heb je enorme spijt van?  Sfeer verpester te zijn geweest. Brutaal tegen die lieve juf. Gewoon van die hele periode. Kon ik dat maar overdoen. Ik heb uitgebreid spijt betuigd en nouja je weet het wel. Maar liefst deed ik het over en dan beter en met een slot op mijn mond. Ik slaap nu goed hoor maar soms spookt dit nog.

19.Wat is je favoriete gebied?  Osnabrücker land, daar zijn heuvels als in Limburg en daar heb ik een super leuk familie weekend gehad. Zo mooi daar.

20.Hoeveel kinderen zou je later willen hebben? 2 

21.Wat is je geaardheid? Hetero 

22.Wat is het eerste wat in je opkomt als je aan LHBTQ+ denkt?  Het spreekt mij heel erg aan en ik hoor daar ook bij vind ik.

23.Ben je gelovig? Nee 

24.Wat wil je anderen meegeven? Het is zoveel leuker om lief te zijn en naar elkaar te luisteren. En gehoorzaamheid is niet zwak maar sterk. 

25.Nog vragen voor een eventuele volgende vragenlijst? Haha nou jij kunt dat al zo goed!

26.Wat vind je van mij? Een lieve bijzondere meid! 

27.Geef een compliment aan iemand op het forum. Jou! 

28.Geef een compliment aan iemand buiten het forum. Mijn juf gr 8, mijn moeder en mijn hartsvriendin. Dat ze mij de weg hebben gewezen. Dat ik van hun de les van mijn leven kreeg. En mijn moeder om haar kracht en geduld.

29.Aan wie gun je een knuffel op het forum en iemand erbuiten?  Gewoon aan alle lieve mensen hier. En iemand erbuiten laat ik mijn mentor eens knuffen dat is ook een lieve vrouw

30.Laatste! Geef een compliment aan jezelf.  Eindelijk kijk je weer vrolijk in de spiegel. En doe vaker dat lijntje! 😉😊

Bedankt voor het invullen! Graag gedaan @Natureflower ! 

 

Deel 6? Haha zeker weten! 

Liefs van Tover xxx

Hey lieve @Natureflower  ik vul deze echt nog in maar moet nu naar sport. Even snel een advies voor @Tover01  maybe is het goed dat jij jouw verhaal tekent. 1 plaatje van voor, 1 plaatje van je straf situatie en 1 van hoe je nu bent. En als je er dan weer over piekert kijk je er naar en dan weet je, ik ben goed bezig en ik mag trots zijn. Zoals het advies van Maiskolfje. Telkens kijk je en neem je een beetje afscheid van je vroegere ondeugd. Heey en, echt een heel slechte crimineel was je nou ook weer niet hoor😘 je was een kwajongen maar je mag best minder streng voor jezelf zijn lieverd!! 

Kun jij het tekenen? Anders wil misschien iemand hier wel helpen denk ik.

Asky XxX 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Askygirl!

Ik kan niet wachten tot jij het hebt ingevuld!

En @Tover01, als het je niet lukt met tekenen, ik kan het wel aardig!

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +2

Hey allemaal!

Ik had al een deel 5 gemaakt, maar om een of andere reden is het nooit gepost, ik heb ook geen bericht gehad ofzo, dus daarom deze:

  1.  Hoe gaat het met je? Thuis goed, op school slecht
  2. Wie is je favo band/zanger? Christina Perri vind ik wel leuk
  3. Wat doe je als je je verveelt? tekenen, op het forum zitten, leren
  4. Wat denk je van pesten? ​​​​​​Het is een hele nare ervaring
  5. Ben je een introvert of extrovert? Heeft dit ook een reden? meer introvert denk ik, ik was altijd al een buitenbeentje en ik voelde me ook niet goed bij de jongens groep waar ik altijd werd ingedeeld dus daardoor denk ik
  6. Welke baan zou je nooit willen krijgen? Zangeres of zo​​
  7. Heb je ook dat je sommige kinderen op het forum beter kent dan sommige erbuiten, op de naam na? nee denk het niet
  8. Heb je dieren? (Binnen of buiten) Buiten, 5 katten
  9. Ben je ergens onzeker over en waarom? (ik weet dat ik dit al heb gevraagd, maar ik vind het een goede vraag) Ik was heel erg onzeker over mijn gender, maar nu is het wel prima
  10. Knuffel van mij! Knuffel terug! 
  11. Wat zou je doen met 1. 000 000 euro? Uitgeven denk ik?
  12. Waar weet je heel veel vanaf? de meest nuttelooste dingen en pyschologie
  13. Wat vind je van pesten? Heel erg slecht, moet je ECHT NIET DOEN
  14. Ben je ooit gepest? Zoja waarom? ja omdat ik anders dan de rest was
  15. Heb je ooit gepest? Zoja waarom? nee
  16. Wat wil je aan jezelf veranderen? Als ik uit alles zou kunnen kiezen dan dat ik een biologische meid zou zijn, anders meer zelfbeheersing
  17. Wat vind je van je gewicht? (Ik merk dat heel veel kinderen onzeker zijn hierover) ​​​​​​Kan wel, misschien iets te dik
  18. Waar heb je enorme spijt van? Dat ik 4 jaar heb gewacht met vertellen tegen me ouders dat ik een meisje ben
  19. Wat is je favoriete gebied? Van land ofzo neem ik aan? Dan denk ik de grensregio NL-DE
  20. Hoeveel kinderen zou je later willen hebben? 2 of 3
  21. Wat is je geaardheid? Weet ik niet precies, maar in laatste tijd denk ik hetero (Is dat als transmeisje dan dat je op jongens valt toch?)
  22. Wat is het eerste wat in je opkomt als je aan LHBTQ+ denkt? Trans
  23. Ben je gelovig? Nee
  24. Wat wil je anderen meegeven? wees jezelf
  25. Nog vragen voor een eventuele volgende vragenlijst? precies deze vraag
  26. Wat vind je van mij? Je kan goede vragenlijsten maken!
  27. Geef een compliment aan iemand op het forum Wat zijn jullie aardig allemaal!
  28. Geef een compliment aan iemand buiten het forum Bij jouw kan ik mezelf zijn ...
  29. Aan wie gun je een knuffel op het forum en iemand erbuiten? Mijn familie
  30. Laatste! Geef een compliment aan jezelf Goed dat je eindelijk naar buiten bent gekommen!

Bedankt voor het invullen!

Deel 6?

 

Liefs,

  1.  

Liefs Terug! Caiya

Reputatie 2
Badge

 Hoe gaat het met je?

Goed

Wie is je favo band/zanger?

Hmm misschien Adele maar ik vind eigenlijk bijna alle zangers en zangeressen leuk

Wat doe je als je je verveelt?

Een spelletje spelen

Wat denk je van pesten?

Zeer triest en sneu

Ben je een introvert of extrovert? Heeft dit ook een reden?

Eigenlijk meer een extrovert want vaak als ik te lang alleen ben voel ik me eenzaam

Welke baan zou je nooit willen krijgen?

Docent

Heb je ook dat je sommige kinderen op het forum beter kent dan sommige erbuiten, op de naam na?

Nee

Heb je dieren? (Binnen of buiten)

Ja, een poes😁

Ben je ergens onzeker over en waarom? (ik weet dat ik dit al heb gevraagd, maar ik vind het een goede vraag)

 mijn haar en gezicht. Mijn haar gaat snel in soortvan groepjes zitten. Geen idee hoe ik er van af kom. Rn mijn gezicht omdat ik me een beetje lelijk voel :')

Knuffel van mij! 😀

Wat zou je doen met 1. 000 000 euro?

Een huis kopen en ook aan familie en vrienden geven

Waar weet je heel veel vanaf?

Ehm..

Wat vind je van pesten?

 

Ben je ooit gepest? Zoja waarom?

Nee

Heb je ooit gepest? Zoja waarom?

Nee

Wat wil je aan jezelf veranderen?

Mijn haar

Wat vind je van je gewicht? (Ik merk dat heel veel kinderen onzeker zijn hierover)

Goed

Waar heb je enorme spijt van?

Niet echt

Wat is je favoriete gebied?

Van wat😅?

Hoeveel kinderen zou je later willen hebben?

2

Wat is je geaardheid?

Nederlands, Oekraïnsch 

Wat is het eerste wat in je opkomt als je aan LHBTQ+ denkt?

Mijn vriendin

Ben je gelovig?

Nee

Wat wil je anderen meegeven?

Aardig zijn tegen iedereen

Nog vragen voor een eventuele volgende vragenlijst?

Nee

Wat vind je van mij?

Knap dat je zoveel vragen kan bedenken!

Geef een compliment aan iemand op het forum

Ik ken nog niemand

Geef een compliment aan iemand buiten het forum

Je bent geweldig

Aan wie gun je een knuffel op het forum en iemand erbuiten?

Mijn vriendinnen!

Laatste! Geef een compliment aan jezelf

Je hebt mooie sokken

Reputatie 7
Badge +9
  1.  Hoe gaat het met je? wel prima
  2. Wie is je favo band/zanger? dat weet ik niet maar ik heb wel een favo liedje
  3. Wat doe je als je je verveelt? gamen
  4. Wat denk je van pesten? dat ze allemaal moeten stoppen
  5. Ben je een introvert of extrovert? Heeft dit ook een reden? ik heb werkelijk geen idee wat het is
  6. Welke baan zou je nooit willen krijgen? kapper
  7. Heb je ook dat je sommige kinderen op het forum beter kent dan sommige erbuiten, op de naam na? soms wel
  8. Heb je dieren? (Binnen of buiten) 1 kat en 3 vogels (het waren er 4)
  9. Ben je ergens onzeker over en waarom? (ik weet dat ik dit al heb gevraagd, maar ik vind het een goede vraag) mijn lichaams opbouw, ik ben dik vind ik en iedereen is mager
  10. Knuffel van mij! knuffel terug
  11. Wat zou je doen met 1. 000 000 euro? een gedeelte doneren en een deel sparen en shoppen
  12. Waar weet je heel veel vanaf? dokter spul
  13. Wat vind je van pesten? vervelend
  14. Ben je ooit gepest? Zoja waarom? omdat mijn ouder roken en daardoor stond ik
  15. Heb je ooit gepest? Zoja waarom? ze zeggen wel kinderen die gepest zijn pesten zelf sneller. maar ik ga nooit pesten want ik weet hoeveel pijn het doet (misschien alleen mijn broer, maar dat doen volgensmij elke boer/zus)
  16. Wat wil je aan jezelf veranderen? mijn haar
  17. Wat vind je van je gewicht? (Ik merk dat heel veel kinderen onzeker zijn hierover) ik weet dat het goed is maar toch schaam ik mezelf ervoor
  18. Waar heb je enorme spijt van? nou het is heel overdreven maar ik ben altijd een heel braaf meisje geweest. ik zou ook nooit iets doen wat niet mag. en ik ben eens een keer een paar jaar terug ben ik met een paar andere meiden op een rotonde wezen zitten en dan telkens heen en weer rennen. en ik voel me dus nogsteeds schuldig
  19. Wat is je favoriete gebied? ik ben niet echt een reizer maar wat ik wel ooit zou willen zien is een eiland in Schotland genaamd Iona. ik heb er een reden voor maar als ik die vertel gaat het tegen de forum regels
  20. Hoeveel kinderen zou je later willen hebben? het liefst een tweeling en dan een jongen en een meisje
  21. Wat is je geaardheid? pan of les
  22. Wat is het eerste wat in je opkomt als je aan LHBTQ+ denkt? lastig
  23. Ben je gelovig? er zijn mensen die mij gelovig probeerden te maken. ik vind het gewoon niet logisch
  24. Wat wil je anderen meegeven? dat ze gewoon zichzelf moeten zijn. wat anderen er ook over zeggen
  25. Nog vragen voor een eventuele volgende vragenlijst? wat is je grootste wens?
  26. Wat vind je van mij? ik vind het lastig om dingen van iemand te vinden. dan kom ik nooit voor een verassing te staan.
  27. Geef een compliment aan iemand op het forum aan de kt. jullie zijn echt geweldig, en het is slim dat het forum ontworpen is (de checks mogen wel minder)
  28. Geef een compliment aan iemand buiten het forum ik wil een compliment geven aan mijn broer. hij is er altijd voor me en kan goed mijn geheimen bewaren (hij is het enige niet forumlid die ik over mijn zelfmoord gedachtes had verteld, en hij was de eerste voor wie ik uit de kast kwam)
  29. Aan wie gun je een knuffel op het forum en iemand erbuiten? mijn psygoloog achtig. ik vind het namelijk fijn dat ze gewoon door heeft dat ik niet wil praten (waarom zou ik ook vertellen aan iemand hoe ik me voel als diegene mij als een 5 jarige aanspreekt)
  30. Laatste! Geef een compliment aan jezelf je bent uniek. niet raar en ook niet anders. maar uniek op een goeie manier (voor mezelf en niet voor de pesters)
Reputatie 7
Badge +4

Hey allemaal!

Ik had al een deel 5 gemaakt, maar om een of andere reden is het nooit gepost, ik heb ook geen bericht gehad ofzo, dus daarom deze:

  1.  Hoe gaat het met je? Goed , heel druk. Veel schoolwerk. 
  2. Wie is je favo band/zanger?  Verschillende, ik houd ook van klassieke muziek.
  3. Wat doe je als je je verveelt? Muziek luisteren of fietsen of hardlopen 
  4. Wat denk je van pesten? @Tartan13  heeft dat uitstekend verwoord! 
  5. Ben je een introvert of extrovert? Heeft dit ook een reden? Er tussen in. Ik kijk wel wat de kat uit de boom. Zit in mijn karakter. Wel zelfverzekerd.
  6. Welke baan zou je nooit willen krijgen? Haha ik wil juist wel docent worden 😊 ik zou nooit in een slachthuis ofzo kunnen werken bv
  7. Heb je ook dat je sommige kinderen op het forum beter kent dan sommige erbuiten, op de naam na? Ja denk ik wel. Sommige althans. Jongens als@Tover01  en Tartan die zich zo eerlijk uiten over zichzelf. Mooi is dat.
  8. Heb je dieren? (Binnen of buiten). Kat
  9. Ben je ergens onzeker over en waarom? (ik weet dat ik dit al heb gevraagd, maar ik vind het een goede vraag) Ohja hoor. Over uiterlijk natuurlijk 😉 en of ik niet te bazig ben soms. Ik kan nogal dirigeren.  Rem ik mezelf op af. 
  10. Knuffel van mij! Knuffels terug voor jou! 
  11. Wat zou je doen met 1. 000 000 euro? Een eigen school opzetten en dan@Tover01  in dienst nemen om het leerprogramma te ontwikkelen 👍
  12. Waar weet je heel veel vanaf? Gedrag en mensen 
  13. Wat vind je van pesten? Achterlijk maar ook onuitroeibaar ben ik bang. Eens met Tover, het zou gewoon strafrechtelijke gevolgen moeten kunnen hebben. Halt bv of bij herhaling zwaardere straf
  14. Ben je ooit gepest? Zoja waarom? Nee niet echt gepest. Ik ben wel een van me af bijter hihi
  15. Heb je ooit gepest? Zoja waarom? Nee zeker niet. Ik kwam juist voor ze op.
  16. Wat wil je aan jezelf veranderen?  Beter naar andere ideeën luisteren en minder snel boos worden over dingen die in onrechtvaardig vind
  17. Wat vind je van je gewicht? (Ik merk dat heel veel kinderen onzeker zijn hierover). Goed hoor. 
  18. Waar heb je enorme spijt van?  Niet iets wat mij nog bezig houd. Net als Tartan zei. Dat is allemaal al uitgepraat.
  19. Wat is je favoriete gebied?  Ardennen
  20. Hoeveel kinderen zou je later willen hebben? 3 
  21. Wat is je geaardheid? Bi
  22. Wat is het eerste wat in je opkomt als je aan LHBTQ+ denkt?  Liefde, comfort zone 
  23. Ben je gelovig? Nee
  24. Wat wil je anderen meegeven?  Denk aan wat het met jou zou doen wat je een ander gunt.
  25. Nog vragen voor een eventuele volgende vragenlijst? Over school misschien? Of hobbys? Ik zou bv wel meer willen weten van dat karate van Tartan. Of de voetbal van Tover. Welk tenue draag je bv ... haha nieuwsgierig 🤭
  26. Wat vind je van mij? Een lieve schat! 
  27. Geef een compliment aan iemand op het forum.@Jesse_6567  en@Monkeyboy08  verdienen deze keer een compliment. Goeie leuke aardige en sociale jongens die voor iedereen een positief woord hebben. 
  28. Geef een compliment aan iemand buiten het forum.  Mijn mentor.
  29. Aan wie gun je een knuffel op het forum en iemand erbuiten?@Jesse_6567  binnen en mijn ouders buiten.
  30. Laatste! Geef een compliment aan jezelf.  Goed bezig met school en houd oog voor anderen. 

Bedankt voor het invullen! Graag gedaan hoor!

Deel 6? Ja! 

 

Liefs,

Maiskolfje X

P.s. die 3 plaatjes/tekeningen voor Tover lijkt mij een heel goed plan, als jij dat zelf ook wilt@Tover01 .. ik zie het zo voor me. Alleen ik kan dat tekenen helaas niet. Die jongen in de hoek in zn afgeknipte korte broek enzo. Handen op de rug tekenen kon ik al helemaal niet haha. Met woorden kon ik het wel zie mijn verhaal 😉 misschien is dat een hulpmiddel voor de tekening, samen met de topic van Tover zelf natuurlijk.. hij beschrijft zichzelf daar ook goed. Kus!! 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hey @Askygirl!

Ik kan niet wachten tot jij het hebt ingevuld!

En @Tover01, als het je niet lukt met tekenen, ik kan het wel aardig!

 

Liefs,

  1.  

Zou geweldig zijn 😊😊 heel lief van je! 

😘 Tover xxx

Hey allemaal!

Ik had al een deel 5 gemaakt, maar om een of andere reden is het nooit gepost, ik heb ook geen bericht gehad ofzo, dus daarom deze:

  1.  Hoe gaat het met je? Very well! 😉
  2. Wie is je favo band/zanger?  Lauren Sanderson
  3. Wat doe je als je je verveelt?  Lezen en forum nog eens checken 
  4. Wat denk je van pesten?  Belachelijk en net als@Tartan13 
  5. Ben je een introvert of extrovert? Extra Heeft dit ook een reden? That's me 😎
  6. Welke baan zou je nooit willen krijgen?  In nauwe grotten duiken. Zo eng! 
  7. Heb je ook dat je sommige kinderen op het forum beter kent dan sommige erbuiten, op de naam na?  Ja denk ik wel
  8. Heb je dieren? (Binnen of buiten). Kat en hond
  9. Ben je ergens onzeker over en waarom? (ik weet dat ik dit al heb gevraagd, maar ik vind het een goede vraag) uiterlijk en soms taal
  10. Knuffel van mij! Voor jou ook!! 
  11. Wat zou je doen met 1. 000 000 euro?  Een bus kopen en rondreizen en dan kinderen les geven en eten die dat te kort komen
  12. Waar weet je heel veel vanaf?  Engels en geschiedenis 
  13. Wat vind je van pesten? Stom 
  14. Ben je ooit gepest? Zoja waarom? Dat is wel geprobeerd door wat jochies maar ik heb er toen 1 gemept hihi
  15. Heb je ooit gepest? Zoja waarom? Nee 
  16. Wat wil je aan jezelf veranderen?  Nog beter Nederlands en minder eigenwijs
  17. Wat vind je van je gewicht? (Ik merk dat heel veel kinderen onzeker zijn hierover). Nu goed xd
  18. Waar heb je enorme spijt van? Niet echt iets ergs. Soms heb ik erg hard gelachen als iemand voor schut ging dat is onaardig. Zo reageerde ik hier ook iets te lollig op het verhaal van de straf in de hoek van Tartan. Sorry! 
  19. Wat is je favoriete gebied? Bergen 
  20. Hoeveel kinderen zou je later willen hebben? 2 denk ik
  21. Wat is je geaardheid?bi 
  22. Wat is het eerste wat in je opkomt als je aan LHBTQ+ denkt? Happiness! 
  23. Ben je gelovig? Nee
  24. Wat wil je anderen meegeven? Be happy be nice. 
  25. Nog vragen voor een eventuele volgende vragenlijst? Hoe zie je jezelf over 10 jaar? 
  26. Wat vind je van mij?  Topper! Sociaal en hulpvaardig.
  27. Geef een compliment aan iemand op het forum.@Tover01  you do well boy! 
  28. Geef een compliment aan iemand buiten het forum. Mijn buurmeisje en buurjongen hoe die mij welkom heten toen ik hier kwam ❤️
  29. Aan wie gun je een knuffel op het forum en iemand erbuiten?@Jesse_6567  ik steun jou! En buiten forum zie 28
  30. Laatste! Geef een compliment aan jezelf. Je helpt mensen goed 😊

Bedankt voor het invullen! 

You're welcome! 

Deel 6? 👍

 

Liefs,

Asky XxX 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hey @Askygirl!

Ik kan niet wachten tot jij het hebt ingevuld!

En @Tover01, als het je niet lukt met tekenen, ik kan het wel aardig!

 

Liefs,

  1.  

Zou geweldig zijn 😊😊 heel lief van je! 

😘 Tover xxx

Vind ik ook.  Sorry mijn eigen tekst had ik vergeten.  Goed idee dit!  Als het helpt is zoiets heel nuttig en fijn. Wou dat ik kon tekenen haha 😉😊 

Groetjes liefs Tartan X 

Toevoeging aan mijn reactie (als het mag) : @Natureflower  dat strafwerk (cute!)  van Tartan zat in een gesloten topic  Dat heet verslag van je dag geloof ik.  Zeer cute !! haha 😍

Asky XxX

Reputatie 7
Badge +17

1.  Hoe gaat het met je? Wel ok

2. Wie is je favo band/zanger? Verschillende. Maar mijn echte all-time fave is Slayer

3. Wat doe je als je je verveelt? Muziek luisteren of gamen

4. Wat denk je van pesten? Zinloos.

5. Ben je een introvert of extrovert? Heeft dit ook een reden? Een beetje ertussenin denk ik, maar ik neig wel meer naar introvert. Heeft niet echt een reden. Zo ben ik gewoon.

6. Welke baan zou je nooit willen krijgen? Een kantoorbaan of zo.

7. Heb je ook dat je sommige kinderen op het forum beter kent dan sommige erbuiten, op de naam na? Ja, dat gevoel heb ik wel eens. Je leert hier elkaar toch kennen ook al is het anoniem.

8. Heb je dieren? (Binnen of buiten) Yep, een hond]

9. Ben je ergens onzeker over en waarom? (ik weet dat ik dit al heb gevraagd, maar ik vind het een goede vraag) Heb er nog ff over nagedacht en ik denk dat ik in relaties wel onzeker kan zijn. Ben ik wel goed genoeg voor die persoon en zo.

10. Knuffel van mij! Knuffel terug

11. Wat zou je doen met 1. 000 000 euro? Een deel naar m’n familie en een goed doel. Wat wegzetten en natuurlijk ook leuke dingen kopen.

12. Waar weet je heel veel vanaf? Muziek
13. Wat vind je van pesten? Ik snap niet dat mensen opzettelijk iemand het leven zuur gaan maken. Dan ben je echt enorm kansloos.

14. Ben je ooit gepest? Zoja waarom? Nee, gelukkig niet.

15. Heb je ooit gepest? Zoja waarom? Nope. Nooit in me opgekomen

16. Wat wil je aan jezelf veranderen? Minder snel een oordeel klaar hebben over mensen.

17. Wat vind je van je gewicht? (Ik merk dat heel veel kinderen onzeker zijn hierover) Daar heb ik geen problemen mee.

18. Waar heb je enorme spijt van? Heb ik niet echt.

19. Wat is je favoriete gebied? In Nederland, de Veluwe. Buiten NL, ik ben een tijdje geleden met m’n vriendje een weekend naar Berlijn geweest en die stad is echt vet.

20. Hoeveel kinderen zou je later willen hebben? 1 of 2

21. Wat is je geaardheid? Ik noem mezelf bi voor het gemak maar ik houd niet echt van labels eerlijk gezegd.

22. Wat is het eerste wat in je opkomt als je aan LHBTQ+ denkt? Jezelf zijn en niet teveel waarde hechten aan labels.

23. Ben je gelovig? Nee, ik ben atheïst.

24. Wat wil je anderen meegeven? Wees jezelf een maak je niet druk om de meningen van anderen. Vooral niet van mensen die je niet kent.

25. Nog vragen voor een eventuele volgende vragenlijst? Nope

26. Wat vind je van mij? Je lijkt me wel een aardig en behulpzaam persoon.

27. Geef een compliment aan iemand op het forum Zie een andere vragenlijst van je.

28. Geef een compliment aan iemand buiten het forum Aan m’n vriendje omdat hij het al sinds 14-02 met mij uithoudt😂

29. Aan wie gun je een knuffel op het forum en iemand erbuiten? @jaivy (heel dapper persoon en je wordt gemist hier) @MickeyMouse (snel een keer weer wat posten) @benebird (maar die lijkt me op de een of andere manier niet echt knuffelig😄)

Verder @Tartan13@Tover01  tja, iedereen eigenlijk 😄 En aan m’n vriendje natuurlijk

30. Laatste! Geef een compliment aan jezelf Lekker bezig man. 

 

 

 

Reputatie 6
Badge +3

Hey allemaal!

Ik had al een deel 5 gemaakt, maar om een of andere reden is het nooit gepost, ik heb ook geen bericht gehad ofzo, dus daarom deze:

  1.  Hoe gaat het met je? ja hoor goed en met jouw?
  2. Wie is je favo band/zanger? ik luister niet echt muziek.
  3. Wat doe je als je je verveelt? piano spelen, tekenen, gamen of rubikscubes
  4. Wat denk je van pesten? Ik vind het niet goed, maar soms vind ik wel bij sommige situiaties het ook degenes eigen schuld is.
  5. Ben je een introvert of extrovert? Heeft dit ook een reden? Intro, ik vind het moeilijk om vrienden te maken enz ik wil ook liever alleen zijn.
  6. Welke baan zou je nooit willen krijgen? In een fabriek werken met allemaal van die rook enzo waar het echt heel ongezond is, of bestaat dat niet.
  7. Heb je ook dat je sommige kinderen op het forum beter kent dan sommige erbuiten, op de naam na? nah
  8. Heb je dieren? (Binnen of buiten) nee, vroeger wel een schildpad ik had hem gekregen voor mijn verjaardag toen ik 9 werd; op mijn verjaardag kwamen allemaal van die kleine neefjes en nichtjes die kwamen in mijn kamer en hadden de schildpad eruit gehaald en die gewoon tussen alle andere rommel die ze gemaakt hadden gelegd. ik vond hem later dood en ik moest huilen, maar ik kreeg een nieuwe. Nu heeft mijn broertje hem want ik vond hem niet meer leuk.
  9. Ben je ergens onzeker over en waarom? (ik weet dat ik dit al heb gevraagd, maar ik vind het een goede vraag) Ja ja ja, ik heb echt altijd dat ik beslisingen maak en dan te snel over na denk of onzeker ben of het wel goed is. Maar elke keer maak ik gewoon de verkeerde keuze ofzo, ik heb hier letterlijk een vriend door verloren. 
  10. Knuffel van mij! thx voor jou ook knuffel (:
  11. Wat zou je doen met 1. 000 000 euro? investeren in nog meer geld en dan doneren aan kindjes zonder eten en huis.
  12. Waar weet je heel veel vanaf? Weet niet, van mezelf denk ik?
  13. Wat vind je van pesten? niet goed, maar soms vind ik wel dat het degenes eigen schuld is.
  14. Ben je ooit gepest? Zoja waarom? Ja, ik was vroeger gepest omdat ik ooits iets zei maar was misverstant en toen mog mijn vriend mij niet meer, maar uiteindelijk zei hij dat hij eigenlijk mij gewoon mog  dus ik weet ook niet ik ben zelfs vrienden met hem. weet eigenlijk ook niet hoe dit allemaal is gebeurd gek leven heb ik.
  15. Heb je ooit gepest? Zoja waarom? ja, maar was echt heel iritant iemand en was niet super erg. Ik was vrienden met hem maar hij deed iets super iritants en ik zei dat ik geen vrienden met hem wilde zijn als hij zo abnormaal iritant doet, en toen deed hij iets waar ik letterlijk gezegd hebt niet doen en toch deed hij en liegt hij de hele tijd. kreeg hoofdpijn van hem.
  16. Wat wil je aan jezelf veranderen? Ik wil een betere vriend zijn voor al mijn vrienden.
  17. Wat vind je van je gewicht? (Ik merk dat heel veel kinderen onzeker zijn hierover)  oh ik vind oke, misch een beetje zwaarder dan gemideld maar vind ik  helemaal niet erg.
  18. Waar heb je enorme spijt van? ik heb geen idee ik heb zoveel spijt maar het meeste weet ik niet.
  19. Wat is je favoriete gebied? In nederland, of hele wereld? Nederland denk ik rotterdam, en als je over de hele wereld heb denk ik azie
  20. Hoeveel kinderen zou je later willen hebben? 3 is ideaal denk 2 grotere met een kleine (:
  21. Wat is je geaardheid?  ik ben hetro
  22. Wat is het eerste wat in je opkomt als je aan LHBTQ+ denkt? die ene regenboog vlag
  23. Ben je gelovig? jep, ben christelijk
  24. Wat wil je anderen meegeven? geniet van je leven nu je nog jong bent/plezier hebt, voor je het weet kan het niet meer.
  25. Nog vragen voor een eventuele volgende vragenlijst? waarover heb je gedroomd?
  26. Wat vind je van mij? ik vind je helemaal fantastisch👍.
  27. Geef een compliment aan iemand op het forum Ik weet niet wie, dus ik kies jo​​​​uw wel.​​​@Natureflower je doet je best op dit forum en je bent heel ardig <3
  28. Geef een compliment aan iemand buiten het forum ik weet niet wie, en julie kennen diegene dan toch niet…..
  29. Aan wie gun je een knuffel op het forum en iemand erbuiten? Aan jou, was een leuke vragenlijst (:
  30. Laatste! Geef een compliment aan jezelf ik ben goed in slapen….. ik weet niks 😅

Bedankt voor het invullen! ja was leuk (:

Deel 6?

 

Liefs,

  1. liefs sinasappelbroodje

 

Reageer