Ik heb net deel 3 gemaakt, maar ik kreeg opeens allemaal nieuwe vragen dus gelijk deel 4 :)
- Heb je een geloof? Nee geen.
- Heb je ooit je haar geverfd? Nee alleen per ongeluk met knutselen haha
- Wat is je favoriete boek? Grijze jager en oude jeugdboeken
- Favoriete tv-serie? De faker
- Favoriete film? Star Trek alle films
- Welke celebrity lijkt op jouw? Peter Pan
- Wie was je eerste celebrity crush en wie is het nu? Heb ik eig niet zo.
- Wat vind je van de Check? Volgens mij ligt het forum tegenwoordig de hele avond en nacht plat. Jammer.
- Kijk in de spiegel en noem minstens 3 mooie uiterlijkskenmerken van jezelf op. Ogen, haar, lach die ik weer heb :)
- Wat is je grootste angst? Oorlog. En over mezelf gewoon dat ik het goed doe.
- Welke superkracht zou je willen hebben? Alle boosheid en kwaadaardigheid uit mensen toveren
- Welke naam zou je willen hebben? Toch wel die ik nu heb. Ik vind ook Arthur wel mooi. En Mayra of M.....;)
- Beste excuus voor te laat komen of geen huiswerk hebben gemaakt? Goedemorgen mevrouw, ik had zin in straf dus ik dacht, ik begin de dag met mijn wens in vervulling te laten gaan. Ik heb me gisteravond al voorbereid. Kunt u mij helpen? ( dit zou ik nooit echt doen hoor haha)
- In welke bedachte wereld zou je willen leven? Hobbit land
- Favoriete avondeten? Ik ben gek op spinazie of andijvie hihi
- Ananas op de pizza? Ja hoor lekker. Misschien leuk als discussie. Pro's en contra's. Hoewel smaken verschillen nou eenmaal.
- Welk woord zou je aan het woordenboek willen toevoegen en wat is de betekenis? Verstanderen. Of wel verstandig veranderen.
- Favoriete quote? Live long and prosper. Uit Star Trek xd
- Wie of wat heeft je leven veranderd? Komt ie weer juf uit gr 8, mijn afgang daar, mijn (nu) bff 'Myra' (niet haar echte naam) en mijn groepsgenoten toen. En mijn moeder die mij zo steunt. En nu jullie, hier op dit forum, waaronder jij <3
- Wat is het beste advies dat je hebt gekregen? ' ga hier maar eens een flink tijdje staan met je handen op je rug en denk maar eens goed na over je houding, over ons en over jezelf !' Je kunt wel raden wie dat zei. Ik heb haar pas nog weer bedankt :)
- Wat betekend vriendschap? Alls voor elkaar over hebben en elkaar op de goede weg helpen. Eerlijk zijn.
- Wat doe je met 3 wensen? Liefde wensen, geweldloze wereld en vrouwen aan de leiding in alle regeringen. Meen ik echt.
- Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je tegenkomt en een compliment aan een vreemde. Is goed!
- Geef een compliment aan jezelf met een knuffel van mij erbij . En die geef ik jou weer terug ook! Lief!
- Tips/tops voor mij, jou of iemand anders? Nog vragen voor een andere vragenlijst? Wees lief voor anderen en waardeer daardoor ook jezelf! En voor jou je doet het geweldig! Kus (als dat mag natuurlijk) !
Deel 5? Haha wat heb jij er zin in ! Ik moet er ook nog 1 en ik weet echt nog niets 🫢
Bedankt voor het invullen!
Jij voor het maken!
Zet zo door! Insgelijks!
M.
T.