Vraag

Random Vragenlijst deel 3!

  • 11 September 2023
  • 14 reacties
  • 246 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Dus ik heb weer wat vragen, ik word echt heel enthousiast van alle leuke antwoorden en reacties!

 

  1.  Hoe gaat het met je?
  2. Is er iets dat je kwijt wilt of wat ik of iemand anders moet weten?
  3. Waar voel jij je het veiligste?
  4. Geloof jij in sterrenbeelden?
  5. Wat is je sterrenbeeld?
  6. Knuffel van mij :)
  7. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Love this one)
  8. Geef een compliment aan jezelf!
  9. Op welke sport zit je?
  10. Hoe ziet jouw ideale toekomst eruit?
  11. Heb je advies nodig bij iets? 
  12. Wat vind je van scouting? Sport of niet en algemene mening/indruk ervan
  13. Heb je vragen voor een eventuele 4e vragenlijst
  14. Geef een compliment aan iemand op het forum
  15. Geef vandaag 10 complimenten buiten het forum. "Be the reason someone smiles today."
  16. Als je het wilt en durft: wat is (1 van) je grootste geheim(en)?
  17. Wat zou je willen proberen wat je nog nooit hebt gedaan?
  18. Wanneer heb je een grens overtroffen?
  19. Waarop ben je het meest trots?
  20. Nog tips en/of tops voor jou, mij of iemand anders?

Deel 4?

 

Bedankt voor het invullen! Je bent een topper!

 

M. 


14 reacties

Reputatie 7
Badge +17

1.Hoe gaat het met je?

Goed nu xd met jou? 

2.Is er iets dat je kwijt wilt of wat ik of iemand anders moet weten?

Ik help mee met introductie op school en ben buddy voor 2 brugklassers. Erg leuk!

3.Waar voel jij je het veiligste?

Op onze boerderij en bij scouting en op mijn bootje met mijn lieverd 

4.Geloof jij in sterrenbeelden?

Nee eig niet haha. 

5.Wat is je sterrenbeeld?

Maagd xd

6.Knuffel van mij :)

Terug ! 😘

7.Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Love this one)

Haha weer de katten. Wel allebei anders.. jaloezie 😉 ze zitten heel vaak bij mij. 

8.Geef een compliment aan jezelf!

Ik word er verlegen van zeg haha ☺️ ik had mijn huiswerk mooi op tijd af xd

9.Op welke sport zit je?

Karate al sinds mijn 9e

10.Hoe ziet jouw ideale toekomst eruit?

Samen met mijn geliefde de eco boerderij runnen en toch ook veel varen. Moeilijke combi hihi

11.Heb je advies nodig bij iets? 

Ja ik overweeg een extra ringetje, heb ze nu aan de middelste vingers.  Dus nu aan de pink of wijsvinger nog 1 🤔 en ik wil een nieuw oorsieraad kopen.  Wat voor symbooltje is leuk voor een jongen van 14? Xd

12.Wat vind je van scouting? Sport of niet en algemene mening/indruk ervan

Geweldig! Ja het is ook sport(ief) maar ook heel breed, je doet er van alles en leert op een leuke manier. Soms denk ik wel eens dat het een perfecte school methode zou zijn...

13.Heb je vragen voor een eventuele 4e vragenlijst 

Haha nou, je hebt er zo veel al. Knap hoor! Kleding misschien of  iets over uitjes, stad en bos en platteland,  ik noem maar iets ;)

14.Geef een compliment aan iemand op het forum.

@Banaantjeeee  hoe ze alles omschrijft en hoe ze haar best doet. Ik wens haar dat haar wensen uitkomen. En @Monkeyboy69  als hij een topic maakt, we zullen ons best doen voor je! En natuurlijk weer iedereen! 

15.Geef vandaag 10 complimenten buiten het forum. "Be the reason someone smiles today."

Zal ik doen ! 

16.Als je het wilt en durft: wat is (1 van) je grootste geheim(en)? 

Ik dans soms op zolder in kilt met schotse muziek. En mijn lief zei vandaag dat ze 'wel eens meer van mij wil zien' en ik heb niet doorgevraagd maar ze bedoelde geen verwijt of dat ik te weinig doe ofzo,  ik denk dat ze dat letterlijk bedoelde maar ik durf niet door te vragen daar over 🫢 ze zei iig wel dat ze graag naar me kijkt. Ik bloos al als ik het typ! 

17.Wat zou je willen proberen wat je nog nooit hebt gedaan?

Bungee jumpen en skydiven lijkt me geweldig.

18.Wanneer heb je een grens overtroffen?

Heel vaak eig. Maar vooral door mijn klas te vertellen over wie en hoe ik ben. Het 'vrouwelijke' in mij zeg maar. Hoewel dat voor mij niet zo bestaat dat stereotype :) en toen ik voor het eerst met rokje aan ons erf af liep de wijde wereld in haha. 

19.Waarop ben je het meest trots?

Op vraag 18 toch wel. En dat iemand verliefd op mij kan zijn, voelt echt heel bijzonder.

20.Nog tips en/of tops voor jou, mij of iemand anders? Be yourself! Houd van jezelf en blijf positief 😘

Deel 4? Ja hoor altijd leuk! Xd 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Tartan13! Ik denk dat qua oorsieraad een bliksem, veertje, yingyang of een peacesymbool?

En voor ring... een smiley of een klavertje vier!

Reputatie 7
Badge +12

Dus ik heb weer wat vragen, ik word echt heel enthousiast van alle leuke antwoorden en reacties!

 

  1.  Hoe gaat het met je? Niet zo goed om eerlijk te zijn, ik heb mijn bed voor mijn kamerdeur geschoven voor wat privacy en rust.😬
  2. Is er iets dat je kwijt wilt of wat ik of iemand anders moet weten? Ik ben een wrak, ik ben begonnen met mijn school te verpesten, en ik voel me zo f*cking onbegrepen dat ik op het moment (ja,ja klassieker) romantische film op netflix zit te kijken terwijl ik in mijn hoofd mijn ouder zit uit te schelden.
  3. Waar voel jij je het veiligste? Als ik alleen ben denk ik, het klinkt misschien triest, maar je kan nooit iemand hebben en al helemaal niet iemand die áltijd om je zal geven, je kan in dat opzicht alleen op jezelf vertrouwen.
  4. Geloof jij in sterrenbeelden? Nee.
  5. Wat is je sterrenbeeld? Boogschutter.
  6. Knuffel van mij :) dankjewel😄 die had ik wel even nodig.
  7. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Love this one) nog steeds woensdag!
  8. Geef een compliment aan jezelf! Ik vind het op het moment even lastig om te doen, maar ik ga het toch doen, ik ben goed in toneel.
  9. Op welke sport zit je? Toneel, het is misschien niet echt een sport, maar ja, ik fiets vaak en ik probeer elke week een keer te zwemmen.
  10. Hoe ziet jouw ideale toekomst eruit? Ik als wereld beroemde actrice over de wereld rondreizen en dan terug komen op mijn boerderij.
  11. Heb je advies nodig bij iets? Als je me advies wilt geven? Graag!
  12. Wat vind je van scouting? Sport of niet en algemene mening/indruk ervan lijkt me wel leuk, maar ik zelf hoef het niet perse
  13. Heb je vragen voor een eventuele 4e vragenlijst raken je vragen op?😉 ehm, wat is jouw droom vakantie? Of de vragen soort: heb je liever een hond of een kat bijvoorbeeld. (Ik ga voor de hond!)
  14. Geef een compliment aan iemand op het forum@Jesse_6567 Ik vind het leuk dat je jezelf meer open stelt op het forum, toen ik hier kwam had je nauwelijks eigen topics en gaf je af en toe een reactie, maar ik heb nu echt het idee dat je je plek hier hebt gevonden, ik vind dat echt leuk om te zien! Good 4 you!
  15. Geef vandaag 10 complimenten buiten het forum. "Be the reason someone smiles today." Moet ik dan hier nu 10 complimenten plaatsen voor anderen of het gewoon doen?@Natureflower ?
  16. Als je het wilt en durft: wat is (1 van) je grootste geheim(en)? ik ben heel bang dat ik mezelf hier anders voordoe dan ik echt ben, in het echte leven ben ik waarschijnlijke echt een irritant meisje dat alleen maar over zichzelf praat en heel overweldigend is.
  17. Wat zou je willen proberen wat je nog nooit hebt ggedaan een boek uitbrengen!
  18. Wanneer heb je een grens oovertroffen te vaak om op te noemen. (En persoonlijk: dat wil je niet weten. Ik lijk misschien braaf aan de buitenkant met een bril als masker, maar in mij zit stiekem een evil master mind😉, slechte humor i know)
  19. Waarop ben je het meest ttrots dat ik zoveel heb geleerd en aan mezelf heb gewerkt in die 9 maande en 1 week op de Octopus (nepnaam)
  20. Nog tips en/of tops voor jou, mij of iemand aanders je bent een schat! En ik vind het weer een leuke vragenlijst!

Deel 4? jaaaaa!

 

Bedankt voor het invullen! Je bent een ttopper graag gedaan! Laat me niet blozen😂 sorry ik probeer mezelf te laten lachen.

 

M. 

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Natureflower,

Dus ik heb weer wat vragen, ik word echt heel enthousiast van alle leuke antwoorden en reacties!

 

  1.  Hoe gaat het met je? opzich wel goed, maar kan beter
  2. Is er iets dat je kwijt wilt of wat ik of iemand anders moet weten? iedereen heeft goede eigenschappen
  3. Waar voel jij je het veiligste? ​Thuis
  4. Geloof jij in sterrenbeelden? nee
  5. Wat is je sterrenbeeld? steenbok
  6. Knuffel van mij :) jij ook terug
  7. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Love this one) 
  8. Geef een compliment aan jezelf!
  9. Op welke sport zit je?
  10. Hoe ziet jouw ideale toekomst eruit?
  11. Heb je advies nodig bij iets? 
  12. Wat vind je van scouting? Sport of niet en algemene mening/indruk ervan
  13. Heb je vragen voor een eventuele 4e vragenlijst
  14. Geef een compliment aan iemand op het forum
  15. Geef vandaag 10 complimenten buiten het forum. "Be the reason someone smiles today."
  16. Als je het wilt en durft: wat is (1 van) je grootste geheim(en)?
  17. Wat zou je willen proberen wat je nog nooit hebt gedaan?
  18. Wanneer heb je een grens overtroffen?
  19. Waarop ben je het meest trots?
  20. Nog tips en/of tops voor jou, mij of iemand anders?

Deel 4?

 

Bedankt voor het invullen! Je bent een topper!

 

M. 

Groetjes, @Monkeyboy69 

Reputatie 7
Badge +11

Sorry, ik ga even mijn vragenlijst aanvullen: (ik had weer ruzie met de verstuurknop!)

 

  1. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Love this one) gedaan
  2. Geef een compliment aan jezelf! ik ben aardig
  3. Op welke sport zit je? op geen sport
  4. Hoe ziet jouw ideale toekomst eruit? ​​​​​normaal huis, genoeg geld om te leven en leuke dingen te doen
  5.  Heb je advies nodig bij iets?  nee hoor
  6. Wat vind je van scouting? Sport of niet en algemene mening/indruk ervan ​​​​wel leuk denk ik
  7. Heb je vragen voor een eventuele 4e vragenlijst nee hoor, je hebt hem al gemaakt zag ik
  8. Geef een compliment aan iemand op het forum ​​​​​@Tartan13 @OnlyMe @Natureflower @Banaantjeeee @Tover01 @Askygirl @tim16 @Lamp.ie @MickeyMouse, als ik mensen ben vergeten sorry
  9. Geef vandaag 10 complimenten buiten het forum. "Be the reason someone smiles today." ​​​​​ga ik doen
  10. Als je het wilt en durft: wat is (1 van) je grootste geheim(en)? nee
  11. Wat zou je willen proberen wat je nog nooit hebt gedaan? weet ik niet 
  12. Wanneer heb je een grens overtroffen?  ​Toen ik ooit op de kop ben geweest 
  13. Waarop ben je het meest trots? dat ik ooit een 6,7 voor Engels heb gehaald (hoogste cijfer van Engels)
  14. Nog tips en/of tops voor jou, mij of iemand anders? ​​​​​​nee je doet en blijft het goed doen!

Deel 4? je hebt hem al gemaakt dus gaheb zo doen

 

Bedankt voor het invullen! Je bent een topper!

jij ook ;)

M. 

 

Reputatie 7
Badge +12

 

 

  1.  Hoe gaat het met je? Eig best goed! Ik heb goed geslapen voor het eerst in heel lang! 
  2. Is er iets dat je kwijt wilt of wat ik of iemand anders moet weten? Dat van vraag 1 komt ook door jou en jullie hier! Ik ben echt dankbaar.
  3. Waar voel jij je het veiligste? Kamer , thuis en op de fiets
  4. Geloof jij in sterrenbeelden? Nee eerlijk gezegd niet 
  5. Wat is je sterrenbeeld?  Ik zal me er eens in verdiepen hihi
  6. Knuffel van mij :) van mij terug!
  7. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Love this one) yes miss! Dat worden er dus 2 nu haha.
  8. Geef een compliment aan jezelf! Nog steeds goed bezig! En goed doorgeslapen :) 
  9. Op welke sport zit je? Voetbal 
  10. Hoe ziet jouw ideale toekomst eruit? Werken in de zorg en hopelijk een sterke lieve meid die mij de weg wijst haha. Wie weet papa als ik daar geschikt voor zou zijn 😊
  11. Heb je advies nodig bij iets?  Ik mag een rokje bestellen. Moet bij blond haar passen en bruine benen en een donker shirt haha 😉
  12. Wat vind je van scouting? Sport of niet en algemene mening/indruk ervan. Top! Ik sluit me aan bij@Tartan13 . Het is super leuk!
  13. Heb je vragen voor een eventuele 4e vragenlijst. Over hobby of vakantie of wat je wilt leren dat je echt niet kunt ofzo ;)
  14. Geef een compliment aan iemand op het forum. Jou! Echt goed bezig! Je antwoord ook echt leuk en betrokken. 
  15. Geef vandaag 10 complimenten buiten het forum. "Be the reason someone smiles today." Is goed!
  16. Als je het wilt en durft: wat is (1 van) je grootste geheim(en)? Oke, ik ga dit vertellen. 2 van de meisjes in mijn gr 8 die naast en voor mij zaten hadden denk ik de meeste last van mij gehad. Ze waren ook het langste boos of iig afstandelijk. Toen ik bij ze ben geweest om excuses aan te bieden (heb ik bij allemaal gedaan) wou ik zó bewijzen dat ik echt spijt had en verantwoordelijkheid nam dat ik de excuses op de knieën heb aangeboden. Ik weet niet ik voelde dat dat nodig was. Ze waren beide eerst heel zakelijk maar toen wel overtuigd en zeiden snel al van ahw ik geloof je nu wel echt, sta snel op T.  En toen een hug en gelukkig waren hun toen ook niet meer boos. Klinkt heel gek maar dat moest ik echt doen.  Ik hoop niet dat jij of mensen hier dit gek vinden. Het was nodig. 
  17. Wat zou je willen proberen wat je nog nooit hebt gedaan?  Een vliegtuig besturen haha. Laat ik maar eens beginnen met een model 🛩️
  18. Wanneer heb je een grens overtroffen?  Naast het bekende verhaal, heb ik bij voetbal tegenwoordig ook dat als de scheids fluit waar ik het niet mee eens ben dat ik mijn mond hou. En als de scheids mij af fluit of waarschuwt mekker ik niet meer maar houd ik het bij ja meneer of ja mevrouw. Gewoon kleppie houden en doorspelen hihi
  19. Waarop ben je het meest trots? Op mijn switch, op hoe ik aan het worden ben en op alle kinderen die mij ondanks alles nu echt waarderen en als vriend zien. Ook de 2 meisjes die het meeste last van me hadden. Ik ben ze echt schuldig. I ow them. 
  20. Nog tips en/of tops voor jou, mij of iemand anders?  Ik denk dat jij echt een slimme, goede en super aardige meid bent en heel belangrijk bent en wordt voor veel mensen! Geen geslijm maar ik meen dat echt. 

Deel 4? Haha goed hoor! 

 

Bedankt voor het invullen! Je bent een topper!

Jij nog veel meer! 😘

M.  

T.  Xxx

 

  1.  Hoe gaat het met je? Prima.
  2. Is er iets dat je kwijt wilt of wat ik of iemand anders moet weten? Nope.
  3. Waar voel jij je het veiligste? Heb ik in 1 van je andere lijstjes al beantwoord.
  4. Geloof jij in sterrenbeelden? Nope.
  5. Wat is je sterrenbeeld? Ben overdag geboren. Oke, effe serieus, geen idee!
  6. Knuffel van mij :) Thanks!
  7. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Love this one) Alweer?!
  8. Geef een compliment aan jezelf! Nope!
  9. Op welke sport zit je? Elke dag de berg op en af om school te doen. Nee, zit niet op een sport.
  10. Hoe ziet jouw ideale toekomst eruit? Met een camper, een hond en vrijheid.
  11. Heb je advies nodig bij iets?  Nope.
  12. Wat vind je van scouting? Sport of niet en algemene mening/indruk ervan *
  13. Heb je vragen voor een eventuele 4e vragenlijst Nee.
  14. Geef een compliment aan iemand op het forum Iedereen krijgt een compliment.
  15. Geef vandaag 10 complimenten buiten het forum. "Be the reason someone smiles today." Nee.
  16. Als je het wilt en durft: wat is (1 van) je grootste geheim(en)? Mens, moet ik mezelf voor schut gaan zetten: Here we go, 1 van mijn grootste geheimen is dat ik niet durf door te trekken op vreemde toiletten. En dus ook die zoveel mogelijk vermijdt. En als het dan echt moet, trek ik door en ben gelijk weer weg. Schaam me nu kapot!!!!!
  17. Wat zou je willen proberen wat je nog nooit hebt gedaan? Geen idee.
  18. Wanneer heb je een grens overtroffen? Als we van Spanje naar Nederland gaan. 
  19. Waarop ben je het meest trots? Geen idee.
  20. Nog tips en/of tops voor jou, mij of iemand anders?*

Dus ik heb weer wat vragen, ik word echt heel enthousiast van alle leuke antwoorden en reacties!

 

  1.  Hoe gaat het met je? Niet goed, ik ben ziek en mijn moeder nog veel erger, dus ik moet voor haar zorgen ( wat ik graag doe, maar ik zou het liefst ook wel een paar uur willen slapen, maar ik moet wel af en toe kijken hoe het met haar gaat en of ze wat nodig heeft)
  2. Is er iets dat je kwijt wilt of wat ik of iemand anders moet weten? Dat ik echt heel veel mensen hier waardeer! Jullie zijn echt zo lief🙂
  3. Waar voel jij je het veiligste? In mn kamer.
  4. Geloof jij in sterrenbeelden? Nee.
  5. Wat is je sterrenbeeld? Leeuw
  6. Knuffel van mij :) Thx, je krijgt er 1tje terug🤗
  7. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! Mn kat heeft er net eentje gehad🙂
  8. Geef een compliment aan jezelf! Nog steeds hetzelfde: ik help heel vaak anderen.
  9. Op welke sport zit je? Ik zit niet meer op een sport.
  10. Hoe ziet jouw ideale toekomst eruit? Dat ik mensen om me heen blijf houden waar ik om geef, en die ook om mij geven.
  11. Heb je advies nodig bij iets?  Nee hoor;) Als ik het wel nodig heb maak ik wel een topic aan!
  12. Wat vind je van scouting? Sport of niet en algemene mening/indruk ervan. Ik heb zelf op scouting gezeten, ik vind dat het wel onder sport valt.
  13. Heb je vragen voor een eventuele 4e vragenlijst Die heb je al😉
  14. Geef een compliment aan iemand op het forum. Zie vraag 2.
  15. Geef vandaag 10 complimenten buiten het forum. "Be the reason someone smiles today'’ Ik zie vandaag alleen mijn ouders, dus gaat me niet lukken. Sorry!
  16. Als je het wilt en durft: wat is (1 van) je grootste geheim(en)? -
  17. Wat zou je willen proberen wat je nog nooit hebt gedaan? Geen idee.
  18. Wanneer heb je een grens overtroffen? Gisteren vertelde ik tegen de wiskunde docent dat ik haar uitleg niet echt kon volgen, omdat ze op een hele andere manier uitlegt dan docenten die ik eerst had. Ik durfde het bijna niet te zeggen en werd ook helemaal rood😊
  19. Waarop ben je het meest trots? Dat ik toch wel een stuk makkelijker contact maak met anderen.
  20. Nog tips en/of tops voor jou, mij of iemand anders? Je doet het nog steeds heel goed hoor!🙂

Deel 4? Die heb je al, ik zal m later vandaag of morgen ook nog wel invullen.

 

Bedankt voor het invullen! Je bent een topper! Jij ook!

 

M. 

 

Reputatie 7

Dus ik heb weer wat vragen, ik word echt heel enthousiast van alle leuke antwoorden en reacties!

 

  1.  Hoe gaat het met je? goed!
  2. Is er iets dat je kwijt wilt of wat ik of iemand anders moet weten? nee
  3. Waar voel jij je het veiligste? k denk op school
  4. Geloof jij in sterrenbeelden? een beetje
  5. Wat is je sterrenbeeld? boogschutter (saggitarius)
  6. Knuffel van mij :) aww tnx! knuffel terug ;)
  7. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Love this one) ja maar ik kan toch niet random een knuffel geven aan een docent :(
  8. Geef een compliment aan jezelf! nee
  9. Op welke sport zit je? paardrijden
  10. Hoe ziet jouw ideale toekomst eruit? ik wil graag Duits docent worden en op de school werken waar ik nu op zit, en ik wil graag naar Duitsland verhuizen (naar Essen om precies te zijn)
  11. Heb je advies nodig bij iets?  nee
  12. Wat vind je van scouting? Sport of niet en algemene mening/indruk ervan geen sport, wel leuk
  13. Heb je vragen voor een eventuele 4e vragenlijst nee niet echt
  14. Geef een compliment aan iemand op het forum.@Tover01 je bent echt heel veel veranderd en nu ben je een hele leuke jongen :)
  15. Geef vandaag 10 complimenten buiten het forum. "Be the reason someone smiles today." oki
  16. Als je het wilt en durft: wat is (1 van) je grootste geheim(en)? ik heb een teacher attachment bij mijn Duits docent...
  17. Wat zou je willen proberen wat je nog nooit hebt gedaan? random duits praten tegen mensen
  18. Wanneer heb je een grens overtroffen? idk
  19. Waarop ben je het meest trots? dat ik de laatste tijd allemaal dingen durf die ik eerst niet durfde
  20. Nog tips en/of tops voor jou, mij of iemand anders? blijf zoals je bent, je bent perfect!

Deel 4?

 

Bedankt voor het invullen! Je bent een topper!

 

M. 

 

Reputatie 7
Badge +11

Bedankt voor het invullen allemaal!

En op vraag 16, @Tover01, ik vind je echt niet raar ofzo. Ik vind het heel knap dat je zo'n switch hebt gemaakt! En voor een rokje…. Ik heb echt nul ervaring qua kleding >_< Misschien rood blauw of oranje?

Hoi @OnlyMe !

  • Geef een compliment aan iemand op het forum@Jesse_6567 Ik vind het leuk dat je jezelf meer open stelt op het forum, toen ik hier kwam had je nauwelijks eigen topics en gaf je af en toe een reactie, maar ik heb nu echt het idee dat je je plek hier hebt gevonden, ik vind dat echt leuk om te zien! Good 4 you!

Dankjewel! 

Wat je zegt klopt helemaal, Ik voel me nu echt op mn gemak hier. En dat komt door jullie🙂 

Jullie zijn echt zo lief😊 

 

(Sorry dat ik het zo vaak zeg, maar ik meen het oprecht)

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Dus ik heb weer wat vragen, ik word echt heel enthousiast van alle leuke antwoorden en reacties!

 

  1.  Hoe gaat het met je? Goed!! Alleen jammer dat het forum tegenwoordig maar 8 uur p.d.werkt en 's avonds plat ligt. 
  2. Is er iets dat je kwijt wilt of wat ik of iemand anders moet weten? Haha nou dat dus. Wanneer doet die manager er iets mee?
  3. Waar voel jij je het veiligste? Thuis en bij vrienden/innen
  4. Geloof jij in sterrenbeelden? Nee daar heb ik niet veel mee,maar respect als iemand dat interessant vind hoor!
  5. Wat is je sterrenbeeld?  Kat ofzo? Iets chinees...
  6. Knuffel van mij :) voor jou ook! Lief hoor ❤️
  7. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Love this one) dat wordt mijn papa 
  8. Geef een compliment aan jezelf! Ik ben steeds zelfverzekerder en ik kan redelijk schrijven 
  9. Op welke sport zit je? Scouting 
  10. Hoe ziet jouw ideale toekomst eruit? Lerares worden en een lieve partner hebben
  11. Heb je advies nodig bij iets?  Ik wil misschien het verhaal dat ik in mijn topic heb gezet, tekenen. Maar ik ben er zo slecht in. Ik probeerde een jongen in de hoek te tekenen maar das nog best moeilijk haha 😄 zeker die kleren en dan de blote benen en armen. En vingers zijn al helemaal niet te tekenen XD
  12. Wat vind je van scouting? Sport of niet en algemene mening/indruk ervan. Ja ik vind dat zeker sport, deels althans. En helemaal super! 
  13. Heb je vragen voor een eventuele 4e vragenlijst.  Die heb je al haha 
  14. Geef een compliment aan iemand op het forum.@Tover01  het is niet gek maar groots als jij op je knieën excuses hebt gemaakt aan die 2 meisjes. Het laat zien dat je het meent als je jezelf zo opzij zet. Knap! 
  15. Geef vandaag 10 complimenten buiten het forum. "Be the reason someone smiles today." Lieve wens! Doe ik ! 
  16. Als je het wilt en durft: wat is (1 van) je grootste geheim(en)? Ik vind handboeien kink sexy en ik ben graag leidend als ik een relatie zou hebben 🫢
  17. Wat zou je willen proberen wat je nog nooit hebt gedaan? Mezelf voor de grap laten arresteren. Eens meemaken hoe dat is. En ik zou wel eens een parachute sprong willen maken maar of  ik dat ook durf......
  18. Wanneer heb je een grens overtroffen? Door boos te worden op een docent die een jongen onterecht straf gaf. Lukte ook nog hihi
  19. Waarop ben je het meest trots? Ik denk op mijn taalvaardigheid ☺️ en mijn lange haren. 
  20. Nog tips en/of tops voor jou, mij of iemand anders? Je bent een kanjer! ❤️

Deel 4? Ik vul 'm gauw in maar moet nu aankleden haha. 

 

Bedankt voor het invullen! Je bent een topper!

Jij ook! Je doet het super hier! 

 

M. 

M. 😘

 

Reputatie 7
Badge +7

Dus ik heb weer wat vragen, ik word echt heel enthousiast van alle leuke antwoorden en reacties!

 

  1.  Hoe gaat het met je? Goed
  2. Is er iets dat je kwijt wilt of wat ik of iemand anders moet weten? Een vraag: moet ik een topic maken over mijn leven met wie ik allemaal heb gehad? (Noem mij nam dan even zodat ik een melding krijg@Anoniemxv 
  3. Waar voel jij je het veiligste? Thuis in mijn kamer
  4. Geloof jij in sterrenbeelden? Mee
  5. Wat is je sterrenbeeld? Stier denk ik 
  6. Knuffel van mij :) aahhh thanks
  7. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Love this one) denk ik niet, zij houd daar niet echt van 
  8. Geef een compliment aan jezelf! Oke
  9. Op welke sport zit je? Zwemmen, judo en hardlopen 
  10. Hoe ziet jouw ideale toekomst eruit? Youtuber
  11. Heb je advies nodig bij iets? Nee hoor, aardig dat je het vraagt
  12. Wat vind je van scouting? Sport of niet en algemene mening/indruk ervan. Oké 
  13. Heb je vragen voor een eventuele 4e vragenlijst. Hoelaat is het nu? En: wat wil je later worden
  14. Geef een compliment aan iemand op het forum morgwn
  15. Geef vandaag 10 complimenten buiten het forum. "Be the reason someone smiles today." Morgen
  16. Als je het wilt en durft: wat is (1 van) je grootste geheim(en)? Dat is die topic... (Zie vraag 2)
  17. Wat zou je willen proberen wat je nog nooit hebt gedaan? Idk
  18. Wanneer heb je een grens overtroffen? Zwemmen
  19. Waarop ben je het meest trots? Zwemdiploma's (en nee, geen A, B, of C)
  20. Nog tips en/of tops voor jou, mij of iemand anders? Nee, sorry 

Deel 4? Ja!

 

Bedankt voor het invullen! Je bent een topper!

 

M. 

#verwijder de check/#delete the check/#Terug naar de oude check/#Back to the old check

Reputatie 7
Badge +2

Hoe gaat het met je?  Goed! Het invullen van je lijstjes helpt me echt ♥️

Is er iets dat je kwijt wilt of wat ik of iemand anders moet weten? Ik stel me werkelijk open, ook al kom ik dan raar over. 

Waar voel jij je het veiligste? Kamer en in de lieve armen van mijn schattige stoere vriend 

Geloof jij in sterrenbeelden? Nee heb ik niet veel mee, sorry

Wat is je sterrenbeeld?  Vissen geloof ik

Knuffel van mij :) jij krijgt er zeker 10 terug! 

Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Love this one) Haha weer mijn paps

Geef een compliment aan jezelf! Gedaan, zie de vorige lijst 😉

Op welke sport zit je? Ik volleybal en loop hard. 

Hoe ziet jouw ideale toekomst eruit? Zelfbewuste jonge vrouw met een lieve man en twee leuke kinderen 

Heb je advies nodig bij iets?  In de vorige lijst biecht ik op over mijn lieve vriendje en mijn gevoel bij zijn straf situatie. Kan ik hem dat vertellen? Durf ik echt niet tot nu toe. Denk dat dat heel vernederend kan zijn voor hem. Zucht....

Wat vind je van scouting? Sport of niet en algemene mening/indruk ervan. Scouting is geweldig en zeker sportief! En heel stoer vind ik 

Heb je vragen voor een eventuele 4e vragenlijst. Haha die is er al.

Geef een compliment aan iemand op het forum.  Deze gaat dit keer naar @banaantjee voor wie en hoe je bent! 

Geef vandaag 10 complimenten buiten het forum. "Be the reason someone smiles today." I will ! 

Als je het wilt en durft: wat is (1 van) je grootste geheim(en)? Zie vragenlijst 2. Ik denk dat ik een kink heb op jongens in nederige houding ofzo. Wil ik eigenlijk niet maar ik merk dat. Ook de verhalen van Tartan in de hoek en Tover op die gang met die straf houding beeld ik me dan helemaal in. Echt dom.

Wat zou je willen proberen wat je nog nooit hebt gedaan?  Parachute springen 

Wanneer heb je een grens overtroffen? Door mee te gaan naar dit land. Eerst wou ik dat absoluut niet.

Waarop ben je het meest trots? Hoe ik me hier aanpas. Ook op school met die strenge regels. Ik was en ben nogal een flapuit, het is echt een wonder dat ik zelf nog geen straf heb opgelopen hier. Advantage of being a girl i think 🧚😉

Nog tips en/of tops voor jou, mij of iemand anders? Je doet dit echt goed!

Deel 4? Komt eraan! Haha 

Lieve groetjes, Sjardy xoxox 

Reageer