Hellooo dit is deel 2 van de random vragenlijst veel suc6 en vergeet niet dat je er een paar mag skippen!
- Ben je een jongen, meisje etc. Meisjw
- ( vraag verwijderd door de Kindertelefoon vanwege privacy ) Vertel ik niet ivm privecy
- Kijk je anime?
- Speel je videospellen? Heb ze wel spueel heeeeep wienig
- Zo ja op welke gaming console/pc etc. We hebben rhuis; Een Wi, of hoe je dat ook schrijft :) Nintendo & playstation
- Wat doe je het liefst in je vrije tijd? Lezen/ filmskijken/ afspreken / shoppen!
- Wat is je geaardheid? Hetro0
- Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor? Niet echt gepest, wel buiten gesloten ivm, slimheid?! ( ze vonden me te slim?!)
- Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc) gymnasium
- Wat vind jij echt niet lekker om te eten? Escargo, oesters, courgette
- Wat is je favo groente? Ijbergsla/ veldsla/ spinazie / tomaat ( als dat groenten is )
- Wat is je favo fruit? Framboos ?! & aardbei… en ohja nectarine
- Heb je ooit gekust? Nee
- Noem jij het nou friet of patat? friet!
- Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc) ik hou van wijde kleding, had vandaag een crème kleurige, ( spijker) broek aan met wijde pijpen, een wit met crèmkleurig truitje & witte sneakers aan….
- Wat is je favo kleur? Crème, okergeel& blauw
- Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat? wat…?!
- Wat is voor jou een perfecte romantische date? Uiteren & film
- Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen ) uhm…. Nee , ik denk het niet… haha , ne maar er zijn. Wel echt leukerds hier die wel mijn tupe zijn… maar k heb geen forumchrush!
- Wat is je favo kleur? Al gehas, * gehad* zie vraag…16!
- Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD? Jaa maak die!
Lieve greetz Mij_Niet_Gezien
Hoi hier zijn de antwoorden ;)
Ben je een jongen, meisje etc. Jongen
( vraag verwijderd door de Kindertelefoon vanwege privacy )
Kijk je anime? soms
Speel je videospellen? ook soms
Zo ja op welke gaming console/pc etc. PS/Windows
Wat doe je het liefst in je vrije tijd? zeilen, hiken
Wat is je geaardheid? hetero
Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor? werd, omdat ik "meisjesachtig”ben vonden sommigen. Maar na een keer een flinke “voor mezelf opkomen”zeg maar, was dat voorbij xd
Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc) vwo
Wat vind jij echt niet lekker om te eten? paddestoelen
Wat is je favo groente? spinazie en andijvie
Wat is je favo fruit? alles wel. banaan is het makkelijst
Heb je ooit gekust? ja
Noem jij het nou friet of patat? meestal patat
Wat is je kleding stijl (casual, sporty, emo etc) sporty of outdoor. en voor sjiek kilt met jasje
Wat is je favo kleur? groen
Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat? zeilen
Wat is voor jou een perfecte romantische date? als we allebei lol hebben en van elkaar genieten, leuke dingen doen en natuurlijk zoenen enzo ;)
Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen ) haha nee niet meer. Er zijn wel telkens heel leuke aardige mensjes waar ik warmte bij voel. En special friends zoals @Eenmeisje004 en @MickeyMouse
Wat is je favo kleur? zal ik er smaak van maken? o.a. melkchocolade
Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD? ja leuk !
Groetjes liefs Julian X
@Bren @Julian12 @tim16 @Mij_niet_gezien Sorry iedereen ik zag niet dat ik een vraag 2 keer stelde in deel 3 zal dat niet gebeuren
Hoi @twixy_love ,
Sorry iedereen ik zag niet dat ik een vraag 2 keer stelde….
@Julian12 had er al een mooie oplossing voor bedacht: de 2e keer doen we gwn alsof de vraag is:
Wat is je favo smaak?
Ik ga 'm na het slapen wel invullen en
miss kan de Kindertelefoon die vraag wel even aanpassen voor jou
Bij vraag 16 staat: Wat is je favo kleur.
Bij vraag 20 staat hetzelfde. Kunnen jullie die veranderen naar: Wat is je favo smaak?
Alvast bedankt voor de medewerking
Gr.MickeyMouse
Hoi @twixy_love ,
Hellooo dit is deel 2 van de random vragenlijst veel suc6 en vergeet niet dat je er een paar mag skippen!
ik vul ze allemaal wel in, denk ik
- Ben je een jongen, meisje etc. ik ben een jongen
- ( vraag verwijderd door de Kindertelefoon vanwege privacy )
- Kijk je anime? niet echt, ik vind sommige plaatjes wel leuk, maar kijk het niet echt
- Speel je videospellen? niet heel vaak, ik ben er ook niet super goed in, ik ben liever buiten
- Zo ja op welke gaming console/pc etc. Wii, PS4 en weet ik veel wat we nog meer hebben
- Wat doe je het liefst in je vrije tijd? met vrienden zijn, sporten, buiten dingen doen
- Wat is je geaardheid? gewoon gay
- Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor? ja, omdat ik jongens leuk vind of soms een kleurtje in mijn haar heb of van die onnozele dingen, waar zijn die gasten mee bezig, hebben ze niks beters te doen?
- Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc) vwo
- Wat vind jij echt niet lekker om te eten? zuurkool, alleen die lucht al haha
- Wat is je favo groente? bloemkool met zo'n sausje (melk, maizena, klontje boter geloof ik, goed roeren hè anders heb je klontjes en dat wil je niet) en nootmuskaat erover, broccoli (zonder sausje, maar wel met nootmuskaat
- Wat is je favo fruit? perzik, zo eentje als Elio in Call me by your name eet, nou ja, hij eet 'm niet echt, maar het ziet er wel lekker uit in die film
- Heb je ooit gekust? ja, ik heb zelfs een paar meisjes gekust, op de wang hè, moet niet te gek worden, met jongens heb ik ook getongd
- Noem jij het nou friet of patat? ik ben het niet eens met @Sjammetje ga dat maar ff opzoeken hierboven
- Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc) casual en sporty, naar school gwn jeans, strak t-shirt, hoodie, sneakers, thuis vaak strakke jogging , strak t-shirt en hoodie of iets anders makkelijks. Nou kom ik er dus net achter dat als ik thuis kom, ik alleen van broek hoef te wisselen, terwijl ik altijd alles uit doe als ik thuis kom
- Wat is je favo kleur? blauw, paars en roze, want die staan mij goed, ik kan niet echt kiezen
- Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat? smiley face
- Wat is voor jou een perfecte romantische date? ondergaande zon, het geluid van de golven, kampvuurtje….nou ja, geluid van de golven hoeft niet per se en kampvuurtje kan ik ook wel zonder en die laagstaande zon kan er misschien wel voor zorgen dat ik die lieve jongen die er zeker wel bij hoort misschien niet goed kan zien, dus doe mij alleen die jongen en dan maken we het zelf wel romantisch, we hebben genoeg aan elkaar, een aai over zijn bolletje en een kusje in zijn nek….
- Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen ) crush idk, maar ik vind meisjes hier op het forum ook wel aardig @Sjammetje , @twixy_love, @Mij_niet_gezien, @Bren, @Mimo, @Eenmeisje004 en nou vergeet ik er vast een heleboel te noemen. Oh ja, het is niet zo dat ik jongens ineens niet leuk meer vind, maar die weten het ondertussen wel
- Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD? Ja ! En ja ! ;) cool, ik zie hem wel langs komen dan. Btw @twixy_love , sorry dat ik me (hierboven ergens) met jouw topic bemoeide...jij kunt dat natuurlijk gwn ook zelf allemaal en hebt mij daar helemaal niet bij nodig
- en nu stiekem de bonusvraag. Zeg ik net sorry en doe ik dit weer wat is jouw favo smaak: ik kan niet anders dan het eens zijn met @Julian12, elke dag een stukje graag . Ja, die moeten jullie ook maar even opzoeken hierboven, net als vraag 14
- nog even een iets uitgebreider antwoord op vraag 14: uhm, het goede antwoord is natuurlijk gewoon friet. Ik bedoel de Belgen noemen het friet en die hebben het uitgevonden (geen idee of dat waar is), maar als ik in Rotterdam een frietje wil hebben bestel ik wel een Putàààtje, zo van’ hé gozer, doe mij ff een Putàààtje’, want ja, ze moeten daar niet denken dat ik ergens uit de polder kom….Jullie zien vast wel dat ik me niet snel verveel met al die onzin
Gr. MickeyMouse
- Ben je een jongen, meisje etc. Meisje
- ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon vanwege privacy )
- Kijk je anime? Nee…
- Speel je videospellen? Niet meer.
- Zo ja op welke gaming console/pc etc.
- Wat doe je het liefst in je vrije tijd? Computer, begeleiden, en andere dingen!
- Wat is je geaardheid? Hetero
- Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor? Nope. Ik werd gepest doordat ik duimde.
- Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc) Groep 4/5
- Wat vind jij echt niet lekker om te eten? Champignons. Ieuw……
- Wat is je favo groente? Tomaten!
- Wat is je favo fruit? Aardbei!
- Heb je ooit gekust? Ja. Toen ik 9 was.
- Noem jij het nou friet of patat? Patat
- Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc) Casual
- Wat is je favo kleur? Blauw
- Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat? Soms doe ik mijn hemd over mijn t-shirt of trui als ik buiten loop.
- Wat is voor jou een perfecte romantische date? Lekker veel eten en als toetje een dame blanche.
- Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen ) Nope.
- Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD? Van mij mag dat!
aangepast door De Kindertelefoon ivm posten dubbele vraag
Het was leuk om in te vullen!
Groetjes van EenTeddybeerFan!
Hey @Banaantjeeee
11. Wat is je favo groente? Champijions....Wacht nee! Het is Champignons XD. Ja, i know. Niemand vindt champignons lekker, maar ik wel haha! En ik vind aardappelen ook heel lekker!
Ik vind champignons ook lekker hoor, je bent niet de enige! Ik vind het altijd lekker op bijvoorbeeld pizza en door de pasta. Aardappelen zijn altijd lekker want daar is friet van gemaakt
Groetjes, @Monkeyboy69
- Ben je een jongen, meisje etc. Meisje
- Kijk je anime? Nee
- Speel je videospellen? Jaaaa
- Zo ja op welke gaming console/pc etc. Ps5 en nintendo switch
- Wat doe je het liefst in je vrije tijd? Hockeyen of gamen
- Wat is je geaardheid? Denk hetero, maar twijfel de laatste tijd veel
- Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor? Ja, omdat ik geen make-up draag en “anders” ben dan de andere meisjes uit m’n klas (nu word ik niet meer gepest btw)
- Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc) Ik doe havo
- Wat vind jij echt niet lekker om te eten? Macaroni
- Wat is je favo groente? Paprika
- Wat is je favo fruit? Meloen, maakt niet uit welke
- Heb je ooit gekust? Nope
- Noem jij het nou friet of patat? Portie friet en zak patat
- Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc) Gwn casual denk ik
- Wat is je favo kleur? Geel
- Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat? Oortjes, telefoon en mn geboorte armbandje
- Wat is voor jou een perfecte romantische date? Op het strand picknicken en daarna thuis film kijken met ziek veel snacks
- Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen ) Niet op iemand op het forum
- Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD? Leukkk
Zin in!!!!!
- Ben je een jongen, meisje etc. Meisje!!!
- Kijk je anime?nee
- Speel je videospellen? Nee
- Zo ja op welke gaming console/pc etc. Geen want we hebben er zelfs geen!
- Wat doe je het liefst in je vrije tijd? Lezen, Pinterest, tekenen, schilderen, naaien, schijven, uiterlijk, wandelen, films kijken, spelletjes en nog veel meer
- Wat is je geaardheid? Hetero
- Word/werd je ooit gepest zo ja waarvoor? Nee gelukkig niet! Wel eens geplaagd omdat ik slim ben en veel lees!
- Welk niveau doe/ deed je (mavo, havo, kader etc) Havo- Vwo, omdat de eerst twee klassen op mijn school twee niveaus hebben maar waarschijnlijk ga ik volgend jaar naar VWO!
- Wat vind jij echt niet lekker om te eten? Rauwe tomaten, parel couscous en gnocchi!
- Wat is je favo groente? WORTEL
- Wat is je favo fruit? Appel, framboos, nectarine!
- Heb je ooit gekust? Nee
- Noem jij het nou friet of patat? Friet!
- Wat is je kleding stel (casual, sporty, emo etc) basic maar ik wil graag wat meer academia, cottage core, fairycore, royal core en Victorian based kleding gaan dragen wat dat is echt AMAZING!
- Wat is je favo kleur? Wit en donker mos groen
- Wat is 1 ding waar je altijd mij naar buiten gaat? Telefoon!
- Wat is voor jou een perfecte romantische date? 1. Romantische picnic 2. S avonds bij een open haard chocomelk drinken en praten 3. Samen een film kijken!
- Heb je momenteel een crush op iemand op het forum (grapje deze hoef je echt niet in te vullen ) nee!
- Hoe vind je mij vragenlijst en zou je het leuk vinden als ik een deel 3 maak XD? Altijd!! Geweldig dit soort dingen!!!
Liefs Lide Anna