Vraag

Random vragenlijst deel 2 (15 vragen)

  • 10 September 2023
  • 29 reacties
  • 382 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb al een deel 1 gemaakt, die heet gewoon "Random Vragenlijst”.

Ik heb er tot nu toe 4 reacties op gehad, van @Tover01, @Jesse_6567, @Tartan13  en @OnlyMe. Ze wilden alle 4 dat er een 2e lijst kwam, dus hier is het!

 

  1. Hoeveel broers en/of zussen heb je?
  2. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt met een vriend(in)?
  3. Wie is het meest belangrijke persoon in je leven?
  4. Als je van je familie 1 persoon kon redden van de dood, wie zou dat dan zijn?
  5. Wie wil je een knuffel willen geven?
  6. Geef jezelf een knuffel <3
  7. Wat is de ergste gedachte die je hebt gehad? (Niet verplicht als het gevoelig is)
  8. Op welke plek kan je het beste tot rust komen?
  9. Wat is je mening over een wandeling in het bos, gewoon jij alleen?
  10. Wat wil je nog kwijt waar je al een tijdje mee zit, maar waarvan je denkt dat het niet belangrijk is? 
  11. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Ik vind dit gewoon een verplichte)
  12. Geef een compliment aan jezelf (Ook verplicht)
  13. Wat is de grootste verandering in je leven?
  14. Wil je nog meer kwijt?
  15. Heb je nog verzoeken qua vragen? Of heb je nog tips/tops voor mij of iemand anders?

Moet ik nog een deel 3 maken?

 

Bedankt voor het invullen! 

  1.  

29 reacties

Hoi @Natureflower !

  1. Hoeveel broers en/of zussen heb je? 0
  2. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt met een vriend(in)?  Dat een vader van een vriend helemaal boos werd na een grap die ik maakte. Misschien niet de meest tactische, maar ik was echt nog heel erg jong.Ik denk 8 ofzo.Hoe boos hij daar op werd was echt niet normaal.
  3. Wie is het meest belangrijke persoon in je leven?Mijn moeder.
  4. Als je van je familie 1 persoon kon redden van de dood, wie zou dat dan zijn?Ook mijn moeder. Ik hou enorm veel van haar.
  5. Wie wil je een knuffel willen geven? Mijn moeder, maar mijn tante is ook heel erg lief dus beide.
  6. Geef jezelf een knuffel <3 🙂
  7. Wat is de ergste gedachte die je hebt gehad? (Niet verplicht als het gevoelig is)
  8. Op welke plek kan je het beste tot rust komen? Mijn kamer.
  9. Wat is je mening over een wandeling in het bos, gewoon jij alleen? Doe ik nooit, altijd met iemand.
  10. Wat wil je nog kwijt waar je al een tijdje mee zit, maar waarvan je denkt dat het niet belangrijk is?  .
  11. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Ik vind dit gewoon een verplichte) Heb ik een paar dagen geleden nog gedaan🙂Maar zal ik doen!
  12. Geef een compliment aan jezelf (Ook verplicht) Dat ik anderen altijd wel wil helpen.
  13. Wat is de grootste verandering in je leven?  Ik ben nog steeds wel verlegen maar véél minder dan vroeger.
  14. Wil je nog meer kwijt? Nee hoor ;)
  15. Heb je nog verzoeken qua vragen? Of heb je nog tips/tops voor mij of iemand anders? Leuke vragenlijst ( net als de vorige 🙂 ) !
Reputatie 7
Badge +17

1.Hoeveel broers en/of zussen heb je? Een pleegzusje van 7 😍

2.Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt met een vriend(in)?  Met een hunt meegedaan samen met een vriendin en kleren geswitcht dus zij in een wijde kniebroek en ik rokje en we werden heel lang niet gezien of herkend haha. Helaas werd ik door 1 hunter wél herkend en zat ik met de boeien op de rug maar toen kon zij wegkomen en werden we als team nog 2e 😁😎

3.Wie is het meest belangrijke persoon in je leven?  Mogen het er 2 zijn? Mijn ouders toch dan:)

4.Als je van je familie 1 persoon kon redden van de dood, wie zou dat dan zijn? Mijn baby nichtje van 2 ❤️

5.Wie wil je een knuffel willen geven? Deze keer jou! @Natureflower  omdat je lief bent en om hoe je anderen moed geeft zoals Tover.

6.Geef jezelf een knuffel <3 gedaan haha en jou ook 😘

7.Wat is de ergste gedachte die je hebt gehad? (Niet verplicht als het gevoelig is) er niet meer willen zijn tijdens mijn depressie. En diepe schaamte, waardeloos voelen (vr 12 vorige lijst) Maar dat is nu nooit meer hoor! 

8.Op welke plek kan je het beste tot rust komen? Op het water in mijn zeilbootje. Liefst met mijn lief 😍

9. Wat is je mening over een wandeling in het bos, gewoon jij alleen? Doe ik vaak. Als ik naar het water of de buren wil moet ik wel maar ik geniet er ook van. Loop ook hard in de bossen.

10. Wat wil je nog kwijt waar je al een tijdje mee zit, maar waarvan je denkt dat het niet belangrijk is? 

Ik weet niet altijd zeker of ik het goede antwoord gaf als iemand een tip vraagt of hulp. Dan denk ik wel eens ' heb ik dat goed gezegd, was mijn toon wel vriendelijk genoeg ' ...dat heb ik wel vaker die twijfel. Terwijl ik nooit iets er over hoor.

11.Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Ik vind dit gewoon een verplichte)  Gedaan ! de katten spinnen ervan. 1 zit nu op schoot xd

12. Geef een compliment aan jezelf (Ook verplicht)  mooi dat het steeds gewoner voelt om in rok het dorp in te lopen ( door dat bos ook haha)

13.  Wat is de grootste verandering in je leven? Weer uit de inzinking komen, er weer zin in hebben. Zeilbootje krijgen van mn ouders (2e hands hoor, recycling rules!) En een pleegzusje verwelkomen die soms niet bij mij weg te slaan is en al mijn verhalen wil horen en zo heerlijk eerlijk kan lachen dan xd🤭

14. Wil je nog meer kwijt?

Het is leuk om dit in te vullen. En ik heb een heerlijke dag gehad. En de kat hangt nu op mijn rok tussen mijn knieën hahaha gewoon alleen op de stof 🤣

15. Heb je nog verzoeken qua vragen? Of heb je nog tips/tops voor mij of iemand anders?

Nee hoor ik vind je een leuke forummer en je doet fijn mee en lijkt mij een lieve meid, geeft goede tips, heel doordacht. En ook scout 😎 altijd mooi haha 😉.  Keep up the good work! 

Groetjes liefs Tartan X 

 

Reputatie 7
Badge +17

Sorry je laatste vraag vergeten. Deel 3 ? Ja leuk!! 

😘

Reputatie 7

Ik heb al een deel 1 gemaakt, die heet gewoon "Random Vragenlijst”.

Ik heb er tot nu toe 4 reacties op gehad, van @Tover01@Jesse_6567@Tartan13  en @OnlyMe. Ze wilden alle 4 dat er een 2e lijst kwam, dus hier is het!

 

  1. Hoeveel broers en/of zussen heb je? 0
  2. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt met een vriend(in)? te veel 💀
  3. Wie is het meest belangrijke persoon in je leven? mijn tante en mijn favoriete docent
  4. Als je van je familie 1 persoon kon redden van de dood, wie zou dat dan zijn? mijn nichtje
  5. Wie wil je een knuffel willen geven? mijn favoriete docent
  6. Geef jezelf een knuffel <3 ok
  7. Wat is de ergste gedachte die je hebt gehad? (Niet verplicht als het gevoelig is)
  8. Op welke plek kan je het beste tot rust komen? op een paard
  9. Wat is je mening over een wandeling in het bos, gewoon jij alleen? met een muziekje erbij, leuk
  10. Wat wil je nog kwijt waar je al een tijdje mee zit, maar waarvan je denkt dat het niet belangrijk is? ik weet compleet niet hoe ik met mijn teacherattachment om moet gaan
  11. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Ik vind dit gewoon een verplichte) oke
  12. Geef een compliment aan jezelf (Ook verplicht) dat ik het goed doe ookal vind ik het soms spannend
  13. Wat is de grootste verandering in je leven? mijn teacher attachment
  14. Wil je nog meer kwijt? ik ben blij want ik heb verkering met@Blobvis 
  15. Heb je nog verzoeken qua vragen? Of heb je nog tips/tops voor mij of iemand anders? nee

Moet ik nog een deel 3 maken? jaaaa!!

 

Bedankt voor het invullen! 

  1.  

 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Natureflower,

​​​​1.  Hoeveel broers en/of zussen heb je? geen, ik ben enig kind

2. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt met een vriend(in)? weet ik niet

3. Wie is het meest belangrijke persoon in je leven. weet ik niet 

4. Als je van je familie 1 persoon kon redden van de dood, wie zou dat dan zijn? mijn oma van 82, ik heb nog maar 2 oma's en mijn opa's zijn dood en heb ik nooit gekend

5. Wie wil je een knuffel willen geven? mijzelf lol

6. Geef jezelf een knuffel <3 gedaan

7. Wat is de ergste gedachte die je hebt gehad? (Niet verplicht als het gevoelig is) ​​​​​zelfmoord gedachten bij mijn depressie die ik niet (zo erg) meer heb

8. Op welke plek kan je het beste tot rust komen? gewoon alleen een  rondje fietsen 

9. Wat is je mening over een wandeling in het bos, gewoon jij alleen? ik zou dat wel rustgevend vinden

10. Wat wil je nog kwijt waar je al een tijdje mee zit, maar waarvan je denkt dat het niet belangrijk is?  niks hoor maar er zijn wel problemen bij mij (misschien maak ik er nog een topic over)

11. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Ik vind dit gewoon een verplichte) gedaan 

12. Geef een compliment aan jezelf (Ook verplicht) ik heb mooie kleding aan

13. Wat is de grootste verandering in je leven? ik ben meer verlegen 

14. Wil je nog meer kwijt? nee hoor

15. Heb je nog verzoeken qua vragen? Of heb je nog tips/tops voor mij of iemand anders? nee, je doet het goed

Moet ik nog een deel 3 maken? ja leuk

Groetjes, @Monkeyboy69 

Reputatie 7
Badge +11

Bedankt voor het invullen en de complimenten @Tartan13  en @Jesse_6567!

Ook een knuffel voor jou @Tartan13

 

  1.  

 

Reputatie 7
Badge +4

 

Hoi lieve @Natureflower  op 1 of andere manier komen de getallen niet mee als ik de vragen kopieer ☺️☺️ sorry. Maar hier komen ze: 

Hoeveel broers en/of zussen heb je? Zus 

Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt met een vriend(in)? In Hengelo in een pretpark gingen we aan een kabelbaan over het water en we lieten echt precies tegelijkertijd dat ding los, plons!  Iedereen lachen natuurlijk 🤭🤭

Wie is het meest belangrijke persoon in je leven? Mijn zus,  ouders en grootouders 🥰

Als je van je familie 1 persoon kon redden van de dood, wie zou dat dan zijn? 1, oei...mijn neefje van 6 die heeft nog de meeste levenstijd dan.

Wie wil je een knuffel willen geven?  @Jesse_6567 , @Monkeyboy69 , @Tover01  en @Tartan13  haha ja ik pak speciaal de jongens er even uit, ze zijn zo lief en eerlijk, gevoelig en sociaal en daarom zo vet stoer! De anderen ook knuffels hoor !! 

Geef jezelf een knuffel <3 dankjewel, terug!! 

Wat is de ergste gedachte die je hebt gehad? (Niet verplicht als het gevoelig is). Ik ben wel eens heel boos geweest op een klasgenoot dat ik zei dat hij nooit had mogen bestaan. Later hebben we het wel uitgepraat en hebben we allebei spijt betuigd. 

Op welke plek kan je het beste tot rust komen? Mijn kamer, en een soort bidkapel in de buurt bij een grote boom. Ik ben niet religieus maar die plek is gewoon bijzonder. 

Wat is je mening over een wandeling in het bos, gewoon jij alleen? Ja dat is heerlijk maar ik doe dat toch liever met mensen er bij hihi. 

Wat wil je nog kwijt waar je al een tijdje mee zit, maar waarvan je denkt dat het niet belangrijk is? 

Ik hoop zo dat ik mensen goed help en daarbij niet doordraaf. Zo hoop ik dat ik Tarten en Tover niet té vaak heb 'bemoedigd'  na hun ervaringen en verhaal 🤭 ik kan soms echt te veel willen 

Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Ik vind dit gewoon een verplichte) haha nou dat wordt dan mijn vader die thuis werkt vandaag want mijn bff deed ik net al bij je vorige lijst XD 

Geef een compliment aan jezelf (Ook verplicht) hulpvaardig zijn is toch een goede eigenschap 

Wat is de grootste verandering in je leven? Lid worden van scouting 

Wil je nog meer kwijt? Ik heb best zin in vandaag. En ik wil @Monkeyboy69  beloven dat ik zijn vragenlijsten ook ga doen, volgens mij heb ik er 1 of 2 gemist. 

Heb je nog verzoeken qua vragen? Of heb je nog tips/tops voor mij of iemand anders? Nee hoor je doet het super goed!!! Je bent een topper! 

Moet ik nog een deel 3 maken? Altijd leuk!! 

Bedankt voor het invullen!   Graag gedaan meis!  😘

Maiskolfje x 

Reputatie 7
Badge +14
  1. Hoeveel broers en/of zussen heb je? 0 
  2. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt met een vriend(in)? We zijn in de zomervakantie (een paar vrienden)  met de trein naar een stad gegaan en nadat we alles wel gezien hadden gingen we  de rondjes om het centrum heen lopen. We waren gewoon gezellig aan het kletsen (misschien praatten we ietsjes te hard) en sommige mensen keken ons heel raar aan en praatte ons na. We gingen toen natuurlijk helemaal stuk. 
  3. Wie is het meest belangrijke persoon in je leven? Mijn ouders 
  4. Als je van je familie 1 persoon kon redden van de dood, wie zou dat dan zijn? Mijn neefje 
  5. Wie wil je een knuffel willen geven?  iedereen die een knuffel nodig heeft. 
  6. Geef jezelf een knuffel <3 
  7. Wat is de ergste gedachte die je hebt gehad? (Niet verplicht als het gevoelig is) Zelfmoord plegen (heb ook een poging gedaan tot) 
  8. Op welke plek kan je het beste tot rust komen? In de bibliotheek. 
  9. Wat is je mening over een wandeling in het bos, gewoon jij alleen? Ik vind het geweldig. Lekker luisteren naar de vogels die fluiten en naar planten en dieren kijken. Ik wandel vaak in het bos met de hond van de buurvrouw.
  10. Wat wil je nog kwijt waar je al een tijdje mee zit, maar waarvan je denkt dat het niet belangrijk is?  Ik ben soms bang dat ik iets verkeerds zeg waarmee ik anderen onbedoeld pijn kan doen. 
  11. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Ik vind dit gewoon een verplichte) Gedaan! De poes gaf een kopje terug. 
  12. Geef een compliment aan jezelf (Ook verplicht) Lastig, kan nu even niks bedenken. 
  13. Wat is de grootste verandering in je leven? Ik krijg eindelijk hulp van school om een medisch probleem waar ik last van heb op te lossen. 
  14. Wil je nog meer kwijt? Niet echt. 
  15. Heb je nog verzoeken qua vragen? Of heb je nog tips/tops voor mij of iemand anders? Ik ken je nog niet zo lang omdat ik een tijdje afwezig ben geweest van het forum, maar je lijkt mij een hele leuke meid. Heel aardig en je doet het super op het forum. 

Moet ik nog een deel 3 maken? Jaa. :)

 

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb al een deel 1 gemaakt, die heet gewoon "Random Vragenlijst”.

Ik heb er tot nu toe 4 reacties op gehad, van @Tover01@Jesse_6567@Tartan13  en @OnlyMe. Ze wilden alle 4 dat er een 2e lijst kwam, dus hier is het!

 

  1. Hoeveel broers en/of zussen heb je? 2 oudere zussen, ook wel vertaald als 2 extra moeders *rollende ogen*
  2. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt met een vriend(in)? Dat ik toen ik 8 was per ongeluk een scheet liet op de hand van een vriendin en dat we toen de slappe lach kregen.
  3. Wie is het meest belangrijke persoon in je leven? Ik denk logisch gezien ikzelf, omdat het mijn leven is, maar het gevoel geeft aan dat mijn mentor van de Octopus (nepnaam) toch wel hoog aan de lijst staat. (Op de 2e plek, na mij natuurlijk😉)
  4. Als je van je familie 1 persoon kon redden van de dood, wie zou dat dan zijn? Ik denk mijn neef Pepje (nepnaam) ik wil niemand uit mijn eigen gezin redden, niet mijn opa en oma's want die zijn toch al oud en die gaan waarschijnlijk dus sneller dood, mijn oom en tante zijn hardstikke lief, maar dan ga ik toch voor Pepje in plaats van Fedje (nepnaam) Pepje heeft meer humor en is meer sociaal en ik denk dat we door die dood van de rest van de familie elkaar wel beter leren kennen en begrijpen.
  5. Wie wil je een knuffel willen geven? R mijn mentor.
  6. Geef jezelf een knuffel <3 👍
  7. Wat is de ergste gedachte die je hebt gehad? (Niet verplicht als het gevoelig is) Val dood denk ik, maar ik denk ook mijn gedachtes om mezelf te kleineren.
  8. Op welke plek kan je het beste tot rust komen? Op mijn kamer, maar fietsen of zwemmen is ook fijn.
  9. Wat is je mening over een wandeling in het bos, gewoon jij alleen? Ja, anders moet ik rekening houden met andere mensen, hun tempo, de weg die we lopen, ik mag geen muziek op want dat is niet sociaal etc. Dan ga ik veel liever alleen, maar er zijn vast en zeker uitzonderingen hoor!
  10. Wat wil je nog kwijt waar je al een tijdje mee zit, maar waarvan je denkt dat het niet belangrijk is? Ik denk wel dat het belangrijk is, maar ik heb het gewoon nog niet gedeeld,

Thuis gaat het niet zo goed, ik weiger om naar school te gaan en ik heb geen zin om me niet te kunnen concentreren op de toets die ik vandaag heb door mijn ouders, ik voel me echt heel rot, en mijn vader zei zo: “maar je bent niet ziek, je hebt geen verhoging ofzo.” en ik zei: “ik heb geen verhoging, maar ik ben wel ziek.” ik word thuis gewoon echt helemaal ziek van hun, en dat hoeft niet fysiek te zijn, nee je kan ook mentaal helemaal doordraaien, maar ja, mijn vader begreep dat natuurlijk niet omdat we blijkbaar allebei een andere taal spreken.

  1. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Ik vind dit gewoon een verplichte) dat is nog steeds woensdag als R mijn mentor op bezoek komt.
  2. Geef een compliment aan jezelf (Ook verplicht) Ik ben sterk.
  3. Wat is de grootste verandering in je leven? Dat ik naar de Octopus ging.
  4. Wil je nog meer kwijt? Nee dankjewel.
  5. Heb je nog verzoeken qua vragen? Of heb je nog tips/tops voor mij of iemand anders? Leuke vragenlijst weer!

Moet ik nog een deel 3 maken? Jaaa!

 

Bedankt voor het invullen! Graag gedaan!

  1.  

-OnlyMe

1. Hoeveel broers en/of zussen heb je? Geen

2.Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt met een vriend(in)? Met een bff aan het winkelen en een jongen werd arrested voor stelen. Helemaal in de boeien en mee in de auto. En later bleek dat het een ander was geweest. Zo zielig. Hij kreeg wel tegoed bon van C$ 50

3.Wie is het meest belangrijke persoon in je leven? Ouders

4.Als je van je familie 1 persoon kon redden van de dood, wie zou dat dan zijn? Nichtje.

5.Wie wil je een knuffel willen geven? @Tover01  jij mag echt positief gaan denken sweet boy! 

6.Geef jezelf een knuffel <3 dankjewel lieve meisje, knuffel jou terug! 

7.Wat is de ergste gedachte die je hebt gehad? (Niet verplicht als het gevoelig is) niet mee willen met mum en dad toen ze vertelden naar Nederland te gaan. Nu ben ik blij hoor!

8.Op welke plek kan je het beste tot rust komen? Park hier vlakbij. Zit een grote voliëre en de vogeltjes zijn zo funny en cute.

9.Wat is je mening over een wandeling in het bos, gewoon jij alleen? Dat durf ik niet. @Tartan13  loop jij mee dan? Stoer in camo rokje 😍😉

10.Wat wil je nog kwijt waar je al een tijdje mee zit, maar waarvan je denkt dat het niet belangrijk is?  Doe ik genoeg aan school? 

11.Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Ik vind dit gewoon een verplichte) haha in jouw eerste lijst werd dat mam, dan nu pappy

12.Geef een compliment aan jezelf (Ook verplicht) ik ben lief voor anderen.

13.Wat is de grootste verandering in je leven? 

Van Canada naar hier emigreren

14.Wil je nog meer kwijt?

Ik ben blij op het forum en ik zou Tartan en Tover wel in het echt willen zien. Zulke sweeties en sexy jongens in rokje. En @Monkeyboy69  en @Jesse_6567  ook btw. En jou! Iedereen! Haha 

15.Heb je nog verzoeken qua vragen? Of heb je nog tips/tops voor mij of iemand anders? 

You're great girl! 

Moet ik nog een deel 3 maken? Yeah! 🥰

Bedankt voor het invullen!  U r welcome sweetheart XxX 

Reputatie 7
Badge +11

Ik zal het ook invullen <3:

  1. Hoeveel broers en/of zussen heb je? 1 jonger zusje
  2. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt met een vriend(in)? Ik had 3 vrienden op school, en eentje had autisme. Er werd niet gepest tot dit ene kind op school kwam, en die vriend T, werd zijn favoriete doelwit. T liep een keer huilend weg, en ik en een andere vriendin gingen hem troosten, maar A was er klaar mee en begon die pester echt helemaal uit te schelden, terwijl de bel ging, ging ze gewoon door, T is niet meer gepest sinds toen :)
  3. Wie is het meest belangrijke persoon in je leven? Mijn oma, ik kan altijd bij haar terecht voor wat dan ook.
  4. Als je van je familie 1 persoon kon redden van de dood, wie zou dat dan zijn? Mijn zusje, mijn oma is al oud, en mijn zusje en ik hebben ook een hechte band.
  5. Wie wil je een knuffel willen geven? Iedereen op dit forum, maar vooral @Tover01 en @OnlyMe, die hebben het echt nodig
  6. Geef jezelf een knuffel <3 💖 
  7. Wat is de ergste gedachte die je hebt gehad? (Niet verplicht als het gevoelig is) Ik had een rare droom gehad, en die leek zo echt dat ik een kwatier lang nadat ik wakkker was geworden dat het echt was gebeurt LOL
  8. Op welke plek kan je het beste tot rust komen? Wij wonen naast een dennebos, en daar is een plekje met gras waar ik helemaal zen word.
  9. Wat is je mening over een wandeling in het bos, gewoon jij alleen? Fantastisch, helpt me erg goed om tot rust te komen.
  10. Wat wil je nog kwijt waar je al een tijdje mee zit, maar waarvan je denkt dat het niet belangrijk is?  Ik mag van mijn ouders niet meer op mijn kamer zitten, behalve om te slapen, maar ik weet niet of dit normaal is of niet.
  11. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Ik vind dit gewoon een verplichte) Mijn oma, ik ben bij haar thuis, ze vond het fijn, maar ook een beetje raar.
  12. Geef een compliment aan jezelf (Ook verplicht) Ik heb fantastische vriendinnen en ben een doorzetter
  13. Wat is de grootste verandering in je leven? Toen mijn opa doodging, ik ben er overheen, maar er is veel veranderd
  14. Wil je nog meer kwijt? Ik ben erg blij om iedereen te helpen en het maakt me ook blij om te zien hoe iedereen aardig is hier.
  15. Heb je nog verzoeken qua vragen? Of heb je nog tips/tops voor mij of iemand anders? -

Moet ik nog een deel 3 maken? Ga er zo mee bezig!

Reputatie 7
Badge +17

@Eenmeisje004  jouw vraag 12: lief, sociaal, eerlijk, goed in moed geven, dierenvriend, geeft doordachte tips en reacties en is heel aardig! Tartan13 werd er een beter joch van 😉 

Ik dacht ik geef even stiekem antwoord hihi .

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +7
  1. Hoeveel broers en/of zussen heb je? Ik heb 1 broertje! Hij is twee jaar:)
  2. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt met een vriend(in)? Ik heb vaak gekke dingen met mijn vriendinnen meegemaakt hihi, maar vandaag gebeurde ook iets grappigs/geks:) Ik en mijn vriendinnen koppelde een vriendin van me met een jongen (Hm... Laten we dr eff Feline noemen!) We koppelde dus Feline met een jongen genaamd Lars. (Niet zijn echte naam!) Maarja ieder keer mislukt het, want of loopt Lars weg of loopt Feline weg, dus ik zei vandaag tegen Feline: Even zonder gekke koppelgedoe, maar ik vind oprecht dat jij leuk bij Lars past haha! En precies toen ik dat zei liep de beste vriend (We noemen hem eff Niels) van Lars langs. Niels glimlachte op zo'n heel eng manier naar me... dus ik wist het zeker dat hij het gehoord had. Ik liep naar Niels toe en ik vroeg: Wat heb je precies gehoord, Niels...? Niels glimlachte en zei: Lars wist het al en ik ook. Ik zei heel verbaasd: Hoelang wist Lars dit al? Niels zei: Al sinds de begin van jullie gekoppel, maar helaas pindakaas Lars heeft al een crush. Niels liep weg en ik bleef daar achter met mijn verbaasde vriendinnen... Gelukkig vond Feline het heel grappig!
  3. Wie is het meest belangrijke persoon in je leven? Mezelf sowieso:)
  4. Als je van je familie 1 persoon kon redden van de dood, wie zou dat dan zijn? Ik denk mijn oma van mijn moeders kant. Ze heeft zoveel voor mij gedaan: ) <3 Net als mijn opa, maar die is er niet meer... Maar mijn oma is echt heel belangrijk voor me!
  5. Geef jezelf een knuffel <3 Dankjewel <333
  6. Wat is de ergste gedachte die je hebt gehad? (Niet verplicht als het gevoelig is) Ik weet dat ik jullie kan vertrouwen <3, maar ik denk dat ik nog niet klaar ben om mijn persoonlijke verhaal te vertellen <3
  7. Op welke plek kan je het beste tot rust komen? Ik denk mijn slaapkamer of de bos bij mijn in de buurt :)
  8. Wat is je mening over een wandeling in het bos, gewoon jij alleen? Heel rustgevend! En het klinkt goed!
  9. Wat wil je nog kwijt waar je al een tijdje mee zit, maar waarvan je denkt dat het niet belangrijk is? Het gaat de laatste tijd niet zo goed met me... Ik heb heel veel schoolstress, maar ik mag absoluut niet van mezelf slechte cijfers halen en ik ga alleen voor tienen. Ik wil echt niet straks de volgende schooljaar niet halen. Een jongen die ik ken zat vorige jaar op dezelfde school als ik nu zit. Hij zat op de basisschool bij mijn in de klas. Hij was altijd net iets slimmer dan ik. Hij was altijd net iets beter dan ik. Maar hij heeft de tweede niet gehaald op de school terwijl hij altijd en overal de slimste in is. Ik ben zo bang dat ik de tweede ook niet haal. Ik heb deze week 3 so's en ik ga keihard leren! Het gaat ook niet goed met mijn ouders. Mijn vader is nooit thuis. Hij gaat vaak op werkreis en hij besteedt geen aandacht meer aan mij. Mijn moeder heeft last van agressie problemen en daarom gaat ze vaak met dingen gooien. In de ochtend en avond is er altijd ruzie, dus eigenlijk ben ik liever op school dan thuis. Ik ben trouwens de laatste tijd best bezig met afvallen. Mijn vriendinnen zijn allemaal zo mooi en dun, maar ik heb de gevoel dat ik dat niet ben. Paar weken geleden woog ik 50 kilo en ik ben 162cm. Ik vond dat veel te veel. Ik weet dat mijn BMI heel normaal is, maar ik vond het niet goed genoeg. Dus ik weeg nu ongeveer 45 kilo, maar waarschijnlijk ga ik hier allemaal een topic erover maken:)
  10. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Ik vind dit gewoon een verplichte) Gedaan!
  11. Geef een compliment aan jezelf (Ook verplicht) Eh, ik heb een verzorgde huid denk ik:)
  12. Wat is de grootste verandering in je leven? Net als @Askygirl woonde ik eerst in een ander land. Ik ben sinds me 7e hier naartoe verhuisd. Ik woon hier ongeveer al 5 jaar:). Dat was denk ik de grootste verandering!
  13. Wil je nog meer kwijt? Nee hoor!
  14. Heb je nog verzoeken qua vragen? Of heb je nog tips/tops voor mij of iemand anders? Zou leuk zijn als er wat grappige vragen zijn over op welke celebrity lijk je op of over het forum! Maar de vragenlijst was heel tof!

Moet ik nog een deel 3 maken? Jaa!

 

Bedankt voor het invullen! Jij bedankt voor de leuke vragenlijst!

Liefs xxx Banaantje <33

Reputatie 7
Badge +11

Bedankt voor het invullen @Banaantjeeee!

Ik heb net een deel 3 gemaakt, maar misschien komt er een deel 4 en dan maak ik wat grappige vragen.

Misschien maak ik die nu al, want ik heb nu al weer wat leuke vragen!

Wat vervelend van je thuissituatie!

En stop met afvallen, ik vind 50 een prima gewicht! Ik ben zelf 171 en 55-60 kilo. Ik wil niet dat je er ziek van word🙁

En stop met stressen voor school, je haalt het ook met 6 en 7 voor een toets, neem ook tijd voor sport enzo.

Reputatie 7
Badge +12

1.Hoeveel broers en/of zussen heb je? 

Een zus van 21, ze woont al op zichzelf. 

2.Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt met een vriend(in)?

Naast m'n bekende verhaal, heb ik ook pas geleden toen ik terug fietste met een meisje uit mijn klas een ander meisje geholpen wiens band lek was en we hebben de fiets naar een boerderij gebracht en mochten hem daar fixen. En als het niet lukte zei die meneer dat hij ons wel weg kon brengen met de fietsen in de laadbak.  Maar we hebben de band geplakt dus was dat (bijna helaas) niet nodig haha

3.Wie is het meest belangrijke persoon in je leven?  Mijn moeder 

4.Als je van je familie 1 persoon kon redden van de dood, wie zou dat dan zijn? Mijn moeder 

5.Wie wil je een knuffel willen geven? Jou, @Maiskolfje en mijn moeder toch ook weer;)

6.Geef jezelf een knuffel <3 dankjewel 😍 terug!

7.Wat is de ergste gedachte die je hebt gehad? (Niet verplicht als het gevoelig is) 

Zelfhaat en niet meer willen leven.  Is over hoor! 

8.Op welke plek kan je het beste tot rust komen?  Op mn kamer en in het bos. 

9.Wat is je mening over een wandeling in het bos, gewoon jij alleen? Ja graag. Veel gefietst ook daar. En gehuild en nagedacht. En ook gelukkig voelen nu. 

10.Wat wil je nog kwijt waar je al een tijdje mee zit, maar waarvan je denkt dat het niet belangrijk is?  Ik heb al mijn klasgenoten en mijn juf excuses aangeboden maar ik heb heel soms nog twijfel of het nu echt goed is. Of ik nog meer moet doen. Maar ze vonden het allemaal sterk dus zal wel oke zijn. 

11.Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Ik vind dit gewoon een verplichte)

Ga ik doen! 

12.Geef een compliment aan jezelf (Ook verplicht) ik ben goed bezig en ik vecht tegen mijn schuldgevoel.

13.Wat is de grootste verandering in je leven? Dat is toch de straf waarbij ik helemaal door de ondergrens ging en 'wakker werd'.

14.Wil je nog meer kwijt? Ik ben heel blij dat ik nu een keer 7 uur achter elkaar heb geslapen! 

Heb je nog verzoeken qua vragen? Of heb je nog tips/tops voor mij of iemand anders? Haha je doet al zo je best! Hobby vragen misschien? 

Moet ik nog een deel 3 maken? Ik vind het helemaal leuk! En je hebt 'm al haha. Actieve meis ben jij! 

Knuffels en liefs , Tover 

 

 

  1. Hoeveel broers en/of zussen heb je? 2 broers.
  2. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt met een vriend(in)? Geen idee.
  3. Wie is het meest belangrijke persoon in je leven? Me ouders en broers.
  4. Als je van je familie 1 persoon kon redden van de dood, wie zou dat dan zijn? Mens, laat me niet kiezen, dat is onmogelijk.
  5. Wie wil je een knuffel willen geven? Me hond.
  6. Geef jezelf een knuffel <3 Nee, dank je.
  7. Wat is de ergste gedachte die je hebt gehad? (Niet verplicht als het gevoelig is) Gaan we het niet over hebben.
  8. Op welke plek kan je het beste tot rust komen? Op me kamer, met me hond op me bed, een goed boek en muziek.
  9. Wat is je mening over een wandeling in het bos, gewoon jij alleen? Het mag helaas niet, maat ik vind het wel leuk.
  10. Wat wil je nog kwijt waar je al een tijdje mee zit, maar waarvan je denkt dat het niet belangrijk is?  Nope.
  11. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Ik vind dit gewoon een verplichte) Me hond krijgt nu al 3 knuffels.
  12. Geef een compliment aan jezelf (Ook verplicht) Je kan me niks verplichten, dus doe ik het niet.
  13. Wat is de grootste verandering in je leven? Gewoon iets.
  14. Wil je nog meer kwijt? Nope.
  15. Heb je nog verzoeken qua vragen? Of heb je nog tips/tops voor mij of iemand anders? *
Reputatie 7
Badge +2

Ik heb al een deel 1 gemaakt, die heet gewoon "Random Vragenlijst”.

Ik heb er tot nu toe 4 reacties op gehad, van @Tover01@Jesse_6567@Tartan13  en @OnlyMe. Ze wilden alle 4 dat er een 2e lijst kwam, dus hier is het!

 

  1. Hoeveel broers en/of zussen heb je? zeg ik liever niet, maar best wat
  2. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt met een vriend(in)? bijna 2 uur lang in een achtbaan vast gezeten
  3. Wie is het meest belangrijke persoon in je leven? mijn ouders
  4. Als je van je familie 1 persoon kon redden van de dood, wie zou dat dan zijn? dat weet ik pas als het zo ver is
  5. Wie wil je een knuffel willen geven? mijn zusje
  6. Geef jezelf een knuffel <3 heb ik al!
  7. Wat is de ergste gedachte die je hebt gehad? (Niet verplicht als het gevoelig is) zelfmoord
  8. Op welke plek kan je het beste tot rust komen? thuis op mijn kamer
  9. Wat is je mening over een wandeling in het bos, gewoon jij alleen? best mooi, doe ik wel is vaker
  10. Wat wil je nog kwijt waar je al een tijdje mee zit, maar waarvan je denkt dat het niet belangrijk is? ​​​​​​​In het moment niks
  11. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Ik vind dit gewoon een verplichte) Prima!
  12. Geef een compliment aan jezelf (Ook verplicht) Goed dat je nog leeft Caiya!
  13. Wat is de grootste verandering in je leven? ​​​​​​​een paar weken geleden toen ik als meisje ben gaan leven
  14. Wil je nog meer kwijt? nee
  15. Heb je nog verzoeken qua vragen? Of heb je nog tips/tops voor mij of iemand anders? Goede vragenlijst!

Moet ik nog een deel 3 maken? Heb je al!

 

Bedankt voor het invullen! 

 

Liefs Caiya 

Reputatie 7
Badge +11

@Tover01, fijn dat je zo goed slaapt! Ik heb ook een tijdje gehad dat ik moeilijk in slaap kwam. En ik heb nog een paar tips om nog beter te slapen, of je wilt of niet! (grapje, maar serieus, ik heb tips).

  1.  Een halfuur tot een uur voor bed geen scherm.
  2. Lavendel geur bij je bed
  3. Een wandeling voor het slapengaan
  4. Een voetenbad met (dode zee)zout
  5. Rustige muziek naast je bed, op spotify kan je bij zulke afleveringen een slaaptimer instellen!

 

Hopelijk heb je er wat aan!

Reputatie 7
Badge +12

@Natureflower  wat lief, dankjewel! Ik kan het nu even goed gebruiken! En voor jou ook natuurlijk ☺️😘 knuf, Tover xxx

Ik heb al een deel 1 gemaakt, die heet gewoon "Random Vragenlijst”.

Ik heb er tot nu toe 4 reacties op gehad, van @Tover01@Jesse_6567@Tartan13  en @OnlyMe. Ze wilden alle 4 dat er een 2e lijst kwam, dus hier is het!

 

  1. Hoeveel broers en/of zussen heb je? 1 zusje 1 broertje en 1 zus 
  2. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt met een vriend(in)? In bikini rondlopen op straat terwijl er een pak sneeuw lag was 11 jaar echt mega koud maar wel super stoer van ons
  3. Wie is het meest belangrijke persoon in je leven? Me zusje en me vriendje
  4. Als je van je familie 1 persoon kon redden van de dood, wie zou dat dan zijn? Me zusje 
  5. Wie wil je een knuffel willen geven? Me zus in Nederland 
  6. Geef jezelf een knuffel <3 knuffel 
  7. Wat is de ergste gedachte die je hebt gehad? (Niet verplicht als het gevoelig is)
  8. Op welke plek kan je het beste tot rust komen? Me slaapkamer 
  9. Wat is je mening over een wandeling in het bos, gewoon jij alleen? Wel leuk vooral met de herfst 
  10. Wat wil je nog kwijt waar je al een tijdje mee zit, maar waarvan je denkt dat het niet belangrijk is?  Ik heb niet echt iets wat ik kwijt wil
  11. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Ik vind dit gewoon een verplichte) me zusje 
  12. Geef een compliment aan jezelf (Ook verplicht) dat ik langzaam over mijn angsten ben heen gekomen 
  13. Wat is de grootste verandering in je leven? Dat ik naar Bonaire ben verhuisd 
  14. Wil je nog meer kwijt? Nee
  15. Heb je nog verzoeken qua vragen? Of heb je nog tips/tops voor mij of iemand anders? Ook niet echt 

Moet ik nog een deel 3 maken?

 

Bedankt voor het invullen! 

  1.  

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb al een deel 1 gemaakt, die heet gewoon "Random Vragenlijst”.

Ik heb er tot nu toe 4 reacties op gehad, van @Tover01@Jesse_6567@Tartan13  en @OnlyMe. Ze wilden alle 4 dat er een 2e lijst kwam, dus hier is het!

 

  1. Hoeveel broers en/of zussen heb je? 0
  2. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt met een vriend(in)? Idk
  3. Wie is het meest belangrijke persoon in je leven? Een vriendin (geen verkering) aan wie ik kon vertellen dat ik verkering had met een jongen 
  4. Als je van je familie 1 persoon kon redden van de dood, wie zou dat dan zijn? Kan ik niet zeggen 
  5. Wie wil je een knuffel willen geven? Die vriendin 
  6. Geef jezelf een knuffel <3 :)
  7. Wat is de ergste gedachte die je hebt gehad? (Niet verplicht als het gevoelig is) dat hij het uit zou maken, toch gebeurt 
  8. Op welke plek kan je het beste tot rust komen? Natuur/bos
  9. Wat is je mening over een wandeling in het bos, gewoon jij alleen? Fijn om te doen 
  10. Wat wil je nog kwijt waar je al een tijdje mee zit, maar waarvan je denkt dat het niet belangrijk is?  Niks denk ik
  11. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Ik vind dit gewoon een verplichte) oke 
  12. Geef een compliment aan jezelf (Ook verplicht) oke
  13. Wat is de grootste verandering in je leven? Dat wij verkering kregen 
  14. Wil je nog meer kwijt? Nee
  15. Heb je nog verzoeken qua vragen? Of heb je nog tips/tops voor mij of iemand anders? Nee

Moet ik nog een deel 3 maken? Heb je al gedaan 

 

Bedankt voor het invullen! 

Groetjes mij@Anoniemxv 

 

Reputatie 7
Badge +2

Hoeveel broers en/of zussen heb je?  2  

Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt met een vriend(in)?  Ik stond met een vriendin te kijken bij een bungeejump en toen mochten we gratis een buddy jump maken. Kei en kei eng maar ook heeeeel vet! 

Wie is het meest belangrijke persoon in je leven? Ouders en nu vriendje ♥️

Als je van je familie 1 persoon kon redden van de dood, wie zou dat dan zijn? Als we gaan dan liever samen. Dan missen we niemand en ook geen eeuwen schuldgevoel 

Wie wil je een knuffel willen geven?  @Tartan14  vanwege zijn situatie en zijn straf

Geef jezelf een knuffel <3. Done! 

Wat is de ergste gedachte die je hebt gehad? (Niet verplicht als het gevoelig is).  Iemand bijna een ongeluk toe wensen omdat ze mijn lief heel hard aanpakte. Zoiets mag je nooit denken. Ik ben dochter van een dominee en ook (twijfelend) christen dus ik heb veel gebeden om dit soort gedachten nooit meer te hebben. 

Op welke plek kan je het beste tot rust komen? Mijn kamer, stilte ruimte, bos

Wat is je mening over een wandeling in het bos, gewoon jij alleen? Ja heerlijk. Moet ik wel eerst zeker weten dat het veilig is 

Wat wil je nog kwijt waar je al een tijdje mee zit, maar waarvan je denkt dat het niet belangrijk is?  Nou, ik zal het eens biechten. Zit er al een tijdje mee. Zoals je misschien weet zit ik op school in het buitenland. Heel andere cultuur. Kijk mijn eerste topic. Ik weet niet hoe ik dit moet vertellen maar toen/als mijn vriendje zo geknield zat/zit voor straf, dan is dat vooral zielig, verdient of niet. Maar iets in me vind het ook hot ofzo, lekker om te zien. En dat wil ik helemaal niet. Maar ik kan dat niet wegdrukken. Ik vind het gemeen van mezelf maar ik heb dat. Gewoon, de houding, het uniform , de korte broek, zijn blote kuiten, knieën op de vloer, zijn kleine handen op de rug zien, zijn prachtige haren. Hem gewoon lang kunnen bekijken. Echt ik wou dat ik dat niet lekker vond maar het is gewoon zo. Ergens haat ik dit gevoel. Overigens vinden meer meisjes het cute om te zien als 1 vd jongens dit krijgt opgelegd. Maar aardig is het niet vind ik. 

Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Ik vind dit gewoon een verplichte). Haha mijn paps! 

Geef een compliment aan jezelf (Ook verplicht). Je doet je best en je bent zelf-kritisch.

Wat is de grootste verandering in je leven? Naar dit land verhuizen 

Wil je nog meer kwijt?  Je vragen openen mij! Dankjewel! 

Heb je nog verzoeken qua vragen? Of heb je nog tips/tops voor mij of iemand anders? Dit gaat heel goed! Wat kun jij dit! 

Moet ik nog een deel 3 maken? Die ga ik doen! 

Lieve groetjes, Sjardy,14 

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb al een deel 1 gemaakt, die heet gewoon "Random Vragenlijst”.

Ik heb er tot nu toe 4 reacties op gehad, van @Tover01@Jesse_6567@Tartan13  en @OnlyMe. Ze wilden alle 4 dat er een 2e lijst kwam, dus hier is het!

 

  1. Hoeveel broers en/of zussen heb je? 1 broer en 1 tweelingzus
  2. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt met een vriend(in)? O, echt heeeel veel.
  3. Wie is het meest belangrijke persoon in je leven? Mijn famillie.
  4. Als je van je familie 1 persoon kon redden van de dood, wie zou dat dan zijn? Ik zou zeggen 1 van mijn ouders, maar ik denk dat zij zouden willen dat ik mijn zus red.
  5. Wie wil je een knuffel willen geven? Mijn oma in de hemel.
  6. Geef jezelf een knuffel <3 Nee
  7. Wat is de ergste gedachte die je hebt gehad? (Niet verplicht als het gevoelig is) zm
  8. Op welke plek kan je het beste tot rust komen? Op de voetbal.
  9. Wat is je mening over een wandeling in het bos, gewoon jij alleen?  idk, t is gwn fijn.
  10. Wat wil je nog kwijt waar je al een tijdje mee zit, maar waarvan je denkt dat het niet belangrijk is? Veel, maar dan moet je maar gwn ff mijn topics lezen.
  11. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Ik vind dit gewoon een verplichte) gaat lastig als je home alone bent.
  12. Geef een compliment aan jezelf (Ook verplicht) Nee
  13. Wat is de grootste verandering in je leven? Puberteit
  14. Wil je nog meer kwijt? Nee
  15. Heb je nog verzoeken qua vragen? Of heb je nog tips/tops voor mij of iemand anders? Doe over sport, of sh.

Moet ik nog een deel 3 maken?

 

Bedankt voor het invullen! 

  1.  

 

Reputatie 7
Badge +5
  1. Hoeveel broers en/of zussen heb je? Ik heb 1 broertje en 1 zus :)
  2. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt met een vriend(in)? Dat ik in de brugklas de slappe lach kreeg door een (toen nog) vriend tijdens een toets wiskunde😅
  3. Wie is het meest belangrijke persoon in je leven? Mijn ouders, broertje en zus
  4. Als je van je familie 1 persoon kon redden van de dood, wie zou dat dan zijn? Daar kan ik nu geen antwoord op geven want dat weet ik echt niet
  5. Wie wil je een knuffel willen geven? Mijn lieve opa waarmee het momenteel niet zo goed gaat en iedereen die dit leest en die een knuffel nodig heeft😘
  6. Geef jezelf een knuffel <3 😊
  7. Wat is de ergste gedachte die je hebt gehad? (Niet verplicht als het gevoelig is) Ik heb soms  zelfmoordgedachtes dus denk dat dat wel het ergste is
  8. Op welke plek kan je het beste tot rust komen? De natuur en mijn kamer :)
  9. Wat is je mening over een wandeling in het bos, gewoon jij alleen? Ahh dat vind ik echt heel fijn om te doen daarvan kom ik tot rust! Als je je niet fijn voelt is het zeker een aanrader om te doen🙂
  10. Wat wil je nog kwijt waar je al een tijdje mee zit, maar waarvan je denkt dat het niet belangrijk is? Te veel om op te noemen hier🙃
  11. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Ik vind dit gewoon een verplichte)  Dat was mijn zus en die houdt gelukkig wel van een dikke knuffel😍
  12. Geef een compliment aan jezelf (Ook verplicht) Ik ben trots op mezelf dat ik met mijn mentor en ouders heb gepraat over hoe ik me voel en over hoe het gaat :)
  13. Wat is de grootste verandering in je leven? Het moment dat mijn opa vorig jaar alzheimer kreeg was wel een moment dat ik heel anders naar het leven ging kijken ofzo
  14. Wil je nog meer kwijt? Ik vind dit soort vragenlijsten altijd erg leuk om in te vullen en je maakt ze echt leuk! En je bent echt een lief persoon en ik hoop dat je je weer wat beter gaat voelen de komende tijd <3
  15. Heb je nog verzoeken qua vragen? Of heb je nog tips/tops voor mij of iemand anders? Ik heb niet echt verzoeken voor vragen, maar je vragenlijst heb je echt leuk gemaakt! :D

Moet ik nog een deel 3 maken? Jaa :)

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +11
  1. Hoeveel broers en/of zussen heb je? Een broertje
  2. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt met een vriend(in)? Niks, ik heb niet echt goede vrienden​​​​​
  3. Wie is het meest belangrijke persoon in je leven? Mezelf
  4. Als je van je familie 1 persoon kon redden van de dood, wie zou dat dan zijn? Mijn moeder
  5. Wie wil je een knuffel willen geven? Iedereen hier op het forum 🤗
  6. Geef jezelf een knuffel <3 Al gedaan! 
  7. Wat is de ergste gedachte die je hebt gehad? (Niet verplicht als het gevoelig is) Dat ik niet meer wou leven
  8. Op welke plek kan je het beste tot rust komen? Mijn kamer
  9. Wat is je mening over een wandeling in het bos, gewoon jij alleen? Dat het fijn is
  10. Wat wil je nog kwijt waar je al een tijdje mee zit, maar waarvan je denkt dat het niet belangrijk is?  Geen idee eigenlijk
  11. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Ik vind dit gewoon een verplichte) Al gedaan!
  12. Geef een compliment aan jezelf (Ook verplicht) Ik ben er trots op dat ik mezelf ben!
  13. Wat is de grootste verandering in je leven? Dat ik mezelf ben gaan accepteren zoals ik ben​​​​​
  14. Wil je nog meer kwijt? Wees jezelf! 😘
  15. Heb je nog verzoeken qua vragen? Of heb je nog tips/tops voor mij of iemand anders? Nee

Moet ik nog een deel 3 maken? Ga je gang!

 

Bedankt voor het invullen! No problem!

  1.  

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reageer