Vraag

Random vragenlijst deel 2 (15 vragen)

  • 10 September 2023
  • 29 reacties
  • 383 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Natureflower ,

Ik heb al een deel 1 gemaakt, die heet gewoon "Random Vragenlijst”.

Ik heb er tot nu toe 4 reacties op gehad, van @Tover01@Jesse_6567@Tartan13  en @OnlyMe. Ze wilden alle 4 dat er een 2e lijst kwam, dus hier is het! dan snap ik wel dat je deel 2 hebt gemaakt

 

KT ik gebruik alleen maar nepnamen bij de antwoorden

 

  1. Hoeveel broers en/of zussen heb je? Jarno is 12, ik (Mees) ben 16, Mats is 17 en Menno is 19
  2. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt met een vriend(in)?  dat ik mijn vriendje leerde kennen omdat ik niet uitkeek bij het oversteken en hij mij schepte op zijn skateboard, we vonden elkaar in het begin dus stom en later toen gingen we afspreken en gwn leuke dingen doen en toen nog later kuste hij mij en sinds die tijd hebben we wat, ik ben voor hem gevallen en hij voor mij (nou ja eerst door en later voor elkaar)
  3. Wie is het meest belangrijke persoon in je leven? papa en mama en mijn vriendje Kenji
  4. Als je van je familie 1 persoon kon redden van de dood, wie zou dat dan zijn? ik kan niet kiezen, als ze allemaal gaan, dan ik ook maar
  5. Wie wil je een knuffel willen geven? iedereen hier en overal
  6. Geef jezelf een knuffel <3 done
  7. Wat is de ergste gedachte die je hebt gehad? (Niet verplicht als het gevoelig is) dat het leven niet meer leuk is toen ik misbruikt werd, maar ja, ik wilde ook mijn broers en papa en mama en de rest niet missen, maar ik durfde het niet te vertellen, want ik dacht dat andere jongens dat ook deden en het normaal was en later dacht ik dat het aan mij lag
  8. Op welke plek kan je het beste tot rust komen? buiten, op de fiets of lopend langs de zee op het strand, uitwaaien en op die berg zoals @ItsJustMe  en ik 'Dans mijn ogen dicht’  https://www.youtube.com/watch?v=B_5JCGKqbZ4 , maar dan mijn eigen versie, ik ben niet gelovig
  9. Wat is je mening over een wandeling in het bos, gewoon jij alleen? doe ik graag alleen, maar ook met (vooral) Mats, maar ook wel met andere broers en papa en mama
  10. Wat wil je nog kwijt waar je al een tijdje mee zit, maar waarvan je denkt dat het niet belangrijk is?  dat ik misbruikt ben door andere jongens, eerst op school en later bij hun thuis of ergens anders
  11. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Ik vind dit gewoon een verplichte) oké, Mats is aan de beurt
  12. Geef een compliment aan jezelf (Ook verplicht) done en jij krijgt er ook  eentje van mij@Natureflower 
  13. Wat is de grootste verandering in je leven? dat het misbruik stopte, eentje was ineens verhuisd na de grote vakantie en die heb ik nooit meer gezien en toen stopten die anderen ook ineens gelukkig
  14. Wil je nog meer kwijt? het is wel even genoeg zo, denk ik
  15. Heb je nog verzoeken qua vragen? Of heb je nog tips/tops voor mij of iemand anders? wees lief voor een ander, maar dat zijn jullie hier allemaal al wel en hopelijk doen steeds meer mensen dat

Moet ik nog een deel 3 maken?

volgens mij is die er al, ik ga wel eens zoeken

Bedankt voor het invullen! 

  1.  geen dank, ik vind het een leuk lijstje

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb al een deel 1 gemaakt, die heet gewoon "Random Vragenlijst”.

Ik heb er tot nu toe 4 reacties op gehad, van @Tover01@Jesse_6567@Tartan13  en @OnlyMe. Ze wilden alle 4 dat er een 2e lijst kwam, dus hier is het!

Hoi@Natureflower ,Ik heb deze al een keer ingevuld maar doe het nog een keer, miss zijn sommige dingen nu anders 

 

  1. Hoeveel broers en/of zussen heb je? Geen
  2. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt met een vriend(in)? Nog steeds hetzelfde:) 
  3. Wie is het meest belangrijke persoon in je leven? Mijn moeder 
  4. Als je van je familie 1 persoon kon redden van de dood, wie zou dat dan zijn? Mijn moeder 
  5. Wie wil je een knuffel willen geven? Jou:) Mijn moeder, een vriendin,@Tartan14 en@ItsJustMe !
  6. Geef jezelf een knuffel <3 :)
  7. Wat is de ergste gedachte die je hebt gehad? (Niet verplicht als het gevoelig is) Zeg ik liever niet.... Maar gaat nu wel beter hoor:) 
  8. Op welke plek kan je het beste tot rust komen? Fietsen:) En door duinen vind ik wel het leukste:)
  9. Wat is je mening over een wandeling in het bos, gewoon jij alleen? Wandelen doe ik liever met iemand, en dan kletsen, maar fietsen vind ik soms wel fijn om alleen te doen.
  10. Wat wil je nog kwijt waar je al een tijdje mee zit, maar waarvan je denkt dat het niet belangrijk is?  Niet echt iets...
  11. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Ik vind dit gewoon een verplichte) :)
  12. Geef een compliment aan jezelf (Ook verplicht) ik ben wel een stuk vooruit gegaan in mijn depressie!
  13. Wat is de grootste verandering in je leven? Nou ja eig dit laatste jaar... Er is gewoon best veel gebeurd..
  14. Wil je nog meer kwijt?  Nee hoor?
  15. Heb je nog verzoeken qua vragen? Of heb je nog tips/tops voor mij of iemand anders?  Je vragenlijsten zijn supergoed!

Moet ik nog een deel 3 maken? Die heb je al, maar een nieuwe lijst zou wel leuk zijn!

 

Bedankt voor het invullen! 

  1.  

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb al een deel 1 gemaakt, die heet gewoon "Random Vragenlijst”.

Ik heb er tot nu toe 4 reacties op gehad, van @Tover01@Jesse_6567@Tartan13  en @OnlyMe. Ze wilden alle 4 dat er een 2e lijst kwam, dus hier is het!

 

  1. Hoeveel broers en/of zussen heb je? 1 broertje en een doodgeboren zusje.
  2. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt met een vriend(in)? euum wij doen dagelijks geopend dingen maar kan er nu zo 123 niet echt eentje opnoemen sorry.
  3. Wie is het meest belangrijke persoon in je leven? ​​​​​ik denk m'n ouders/oma
  4. Als je van je familie 1 persoon kon redden van de dood, wie zou dat dan zijn? o jemig ik vind deze vragen altijd zo moeilijk sorry ik vul het liever niet in.
  5. Wie wil je een knuffel willen geven?aan mn zus die ik nooit heb gekend, aan mn overgroot oma, aan mijn opa in het ziekenhuis en aan mijn oma met dementie
  6. Geef jezelf een knuffel <3 ​​​​​gedaan! Voelde wek fijn :)
  7. Wat is de ergste gedachte die je hebt gehad? (Niet verplicht als het gevoelig is) ​​​eum bij deze vragenlijst?  Bij vraag 4 vind ik mezelf een watje...
  8. Op welke plek kan je het beste tot rust komen? op zolder tussen de boeken:))))
  9. Wat is je mening over een wandeling in het bos, gewoon jij alleen? lijkt me heel fijn en rustgevend
  10. Wat wil je nog kwijt waar je al een tijdje mee zit, maar waarvan je denkt dat het niet belangrijk is?  of een van mn theriotype een wasbeer is ja of nee
  11. Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet! (Ik vind dit gewoon een verplichte) hahaha aan mn broertje op de bank vond ie niet zo leuk :)
  12. Geef een compliment aan jezelf (Ook verplicht) ​​​​​voelde fijn!
  13. Wat is de grootste verandering in je leven? ik denk dan dat ik 2 en een half jaar ben begonnen met paardrijden het voelt gewoon of paarden je snappen :)
  14. Wil je nog meer kwijt? ​​​​​eumm nee nier perse
  15. Heb je nog verzoeken qua vragen? Of heb je nog tips/tops voor mij of iemand anders? ik heb een top voor jou! Super leuke vragenlijst :)

Moet ik nog een deel 3 maken? hoeft niet, mag wel 

 

Bedankt voor het invullen! alstjeblieft!

  1.  

 

Reputatie 7
Badge +14

Hey @Sjardy  maak anders een topic van waar je zo mee zit. Dan kunnen mensen je helpen. Liefs, Tover xxx

Reageer