Hey lieve allerleukste @Banaantjeeee ik schrik dat je zegt dat mensen vooroordelen krijgen om je afkomst. Meisje dat is niet zo voor mij hoor! En ik denk voor de anderen ook niet. Natuurlijk wil ik niet dat je iets vertelt wat je niet wil maar ik denk dat niemand, zeker niet de jongens en meisjes hierzo jou aankijken op een afkomst. Nooit hoor, i promise! Maar nogmaals je hoeft niets te vertellen wat je niet wilt, ik wou alleen je angst wegnemen om de reden die je noemt. We love you with all our hearts! Je bent een topper! Ik weet zeker dat de anderen het eens zijn! jij lieve schat !
Kuss
Haiii @Askygirl, Ik weet wat je bedoelt, maar ik weet dat mensen vooroordelen zou hebben, dus ik hou het liever zo:) Thxxx voor je lieve reactie! Het is niet per se dat ik een "angst" heb, maar ik heb geen zin in vooroordelen enz:( Nogmaals dank je wel! Heel lief van je!
Liefs xxx Banaantje <3
-onnodige quote verwijderd-
Ik begrijp je ! Ik respecteer jou 1000 % daarvoor hoor ! Dikke kus ! love ya!
I know dat de vragenlijst 6 maanden geleden is gemaakt, maar ik vind het een heel grappige vragenlijst, dus why not?
- Ben je een jongen, meisje etc? Meisje! :)
- Hoe oud ben je? 12 jaartjes
- Wat is je afkomst? - *Leuke vraag!, maar ik wil niet dat mensen vooroordelen krijgen*
- Heb je een geloof zo ja welke? Nop
- Hoelang ben je? 162cm;) 1cm langer dan verwacht haha
- Welk oog kleur heb je? Bruin
- Welke haarkleur heb je (als je kaal ben welk haarkleur hebben je ouders) Donkerbruin met bruine plukjes
- Welk celebrity vind je op jezelf lijken en waarom? ""Ik die meteen op google opzoek bruin haar en bruin ogen beroemdheid haha lol"" Toen ik klein was (Wauw ik klink echt oud) leek ik veel op een combinatie van Carolin Garnier en Emma Watson(Niet hoe ze nu eruit ziet, maar meer toen ze aan de jongere kant was), maar nu niet meer heel erg. Nu lijk ik meer op Lale H. Mann of Robin de haas (Junior songfestival 2020 volgens mij) Bij Robin is het dezelfde haar (Maar korter en meer volume) en de gezichtsvorm. En bij Lale is de ogen.
- Wat is je favo vak op school? Gym sowieso!
- Heb je momenteel een crush op iemand (niet perse op het forum ofz) Nee
- Wat is de beste film die je ooit hebt gezien? Titanic is een gaaf film. Ik kijk niet zo vaak films.
- Honden of katten? Hondennn!
- Welke kinderen zou je wil in het echt willen ontmoeten (van het forum) @Tartan13, @Sjammetje, @Maiskolfje, @MickeyMouse, @OnlyMe, @Assygirl(Die ik pas gisteren heb *ontmoet* ), @Monkeyboy69, @LittleMe, @Mentallyillteengirl (Die ik ook pas gisteren heb *ontmoet* haha, maar ze lijkt me aardig)@OnbekendeAnnoniem en natuurlijk mis ik @jaivy niet! (Ik denk dat hij een heel bijzonder en lief iemand is, want anders zou hij toch niet zo speciaal zijn voor het forum;) )
- Wat is je favo sociale media app? Whatsapp!
- Wat zijn je recente emoji's? 🤩♂️🤫
- Waar ben je het meest onzeker over? Gewicht:(
- Hoe wil je dat mensen je zien dus hoe presteer je jezelf (qwa gedrag) Gewoon hoe ik nu ben:D
- Wat zijn jou go to schoenen? Air max en ook all stars!
- Wat is je favo ijsjes smak? Karamel of stracciatella
- Wat vind je van dit vragenlijst en moet ik een deel 2 maken? Ik zie dat je al een deel 2 hebt gemaakt. Die ga ik zo invullen:D
Dat was deel 1 van mijn random vragenlijst ik hoop dat je ervan heb genoten :D
:)
Liefs xxx Banaantje <3
Dit is een gecheckte topic dus ? IK heb er geen ervaring mee maar wat betekent dat ?
Grtz Asky
Soms krijg je een rode bericht nadat je een reactie hebt geplaatst. Daarin staat dat je reactie wordt gecheckt. Het is net als in de supermarkt bij een zelfscankassa. Soms is er een steekproefcontrole:)
Vervelend is de check wel, maar je raakt ooit wel gewend haha:D
Liefs xxx Banaantje >3
Dit is een gecheckte topic dus ? IK heb er geen ervaring mee maar wat betekent dat ?
Grtz Asky
Mijn reactie van de vragenlijst komt eraan, hij zit in de check!
Groetjes, @Monkeyboy69
Ik ga een deel 2 maken maar wil de vragenlijst ook ff zelf maken XD @Julian12 @Sjammetje @tim16
Mijn reactie wordt gecheckt, dus die komt er zo aan.
-OnlyMe
Oh, ik zie dat ik hem al heb ingevuld, maar ik weet zeker dat er een paar dingen zijn veranderd.
-OnlyMe
mijn reactie komt eraan hij zit in de check