Vraag

Random vragenlijst deel 1

  • 21 January 2023
  • 37 reacties
  • 497 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hii ik heb hier een chille vragen lijst voor je bepaalde vragen hoef je niet perse te antwoorden suc6!

  1.  Ben je een jongen, meisje etc?
  2. Hoe oud ben je?
  3. Wat is je afkomst?
  4. Heb je een geloof zo ja welke?
  5. Hoelang ben je?
  6. Welk oog kleur heb je?
  7. Welke haarkleur heb je (als je kaal ben welk haarkleur hebben je ouders)
  8. Welk celebrity vind je op jezelf lijken en waarom?
  9. Wat is je favo vak op school?
  10. Heb je momenteel een crush op iemand (niet perse op het forum ofz)
  11.  Wat is de beste film die je ooit hebt gezien?
  12. Honden of katten?
  13. Welke kinderen zou je wil in het echt willen ontmoeten (van het forum)
  14. Wat is je favo sociale media app?
  15. Wat zijn je recente emoji's?
  16. Waar ben je het meest onzeker over?
  17. Hoe wil je dat mensen je zien dus hoe presteer je jezelf (qwa gedrag)
  18. Wat zijn jou go to schoenen?
  19. Wat is je favo ijsjes smak?
  20. Wat vind je van dit vragenlijst en moet ik een deel 2 maken? 

Dat was deel 1 van mijn random vragenlijst ik hoop dat je ervan heb genoten :D

 


37 reacties

Reputatie 7
Badge +17

 

  1.  Ben je een jongen, meisje etc?   Jongen
  2. Hoe oud ben je?                                           13
  3. Wat is je afkomst?                                    NL-Scottish
  4. Heb je een geloof zo ja welke?          Vrijzinnig remonstrants
  5. Hoelang ben je?                                          1,61 
  6. Welk oog kleur heb je?                            donkerbruin
  7. Welke haarkleur heb je (als je kaal ben welk haarkleur hebben je ouders) donkerbruin
  8. Welk celebrity vind je op jezelf lijken en waarom?       Mowgli ;)
  9. Wat is je favo vak op school?                  Biologie
  10. Heb je momenteel een crush op iemand (niet perse op het forum ofz) twijfel, misschien
  11.  Wat is de beste film die je ooit hebt gezien?                Dances with Wolves, Malificentn, LOTR
  12. Honden of katten?                                         Mag allebei pls ? :)
  13. Welke kinderen zou je wil in het echt willen ontmoeten (van het forum)  @Eenmeisje004     @MickeyMouse  en @Sjammetje  en natuurlijk als het kon @wilhelmavemela . Eigenlijk allemaal wel dus jou ook ;)
  14. Wat is je favo sociale media app?              Signal
  15. Wat zijn je recente emoji's?                        Bloos en lach 😊 ( bij jouw topic over grappige topics haha)
  16. Waar ben je het meest onzeker over?      Soms hoe ik over kom en hoe ik dingen goed uitleg ( niet te lang en te veel vertellen enzo) en over uiterlijk af en toe, maar ik draag wel wat ik wil.
  17. Hoe wil je dat mensen je zien dus hoe presteer je jezelf (qwa gedrag)  ik hoop vriendelijk en sociaal, ik zou zelfverzekerd willen lijken
  18. Wat zijn jou go to schoenen?                    high tops
  19. Wat is je favo ijsjes smaak?                        Stracciatella
  20. Wat vind je van dit vragenlijst en moet ik een deel 2 maken?  ja leuk, doe maar !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17
  1.  Ben je een jongen, meisje etc? jongen
  2. Hoe oud ben je? 16
  3. Wat is je afkomst? Nederlands en een beetje Duits via de familie van m’n vader.
  4. Heb je een geloof zo ja welke? Nee
  5. Hoelang ben je? 1,68 ongeveer
  6. Welk oog kleur heb je? bruin
  7. Welke haarkleur heb je (als je kaal ben welk haarkleur hebben je ouders) donkerblond
  8. Welk celebrity vind je op jezelf lijken en waarom? idk
  9. Wat is je favo vak op school? geschiedenis
  10. Heb je momenteel een crush op iemand (niet perse op het forum ofz) Ja, op een klasgenoot
  11.  Wat is de beste film die je ooit hebt gezien? The Godfather
  12. Honden of katten? Honden
  13. Welke kinderen zou je wil in het echt willen ontmoeten (van het forum) idk, MickyMouse denk ik
  14. Wat is je favo sociale media app? TikTok
  15. Wat zijn je recente emoji's? 😅 😍 😋
  16. Waar ben je het meest onzeker over? de toekomst
  17. Hoe wil je dat mensen je zien dus hoe presteer je jezelf (qwa gedrag) daar ben ik niet echt meer mee bezig eigenlijk. Ik ben gewoon mezelf.
  18. Wat zijn jou go to schoenen? Nike SB Chron 2
  19. Wat is je favo ijsjes smak? Chocolade
  20. Wat vind je van dit vragenlijst en moet ik een deel 2 maken? Leuk hoor, doe maar deel 2

 

  1.  Ben je een jongen, meisje etc? Meisje
  2. Hoe oud ben je? 12
  3. Wat is je afkomst?  NL-B-D
  4. Heb je een geloof zo ja welke? Nee
  5. Hoelang ben je?  1.52
  6. Welk oog kleur heb je? Blauw
  7. Welke haarkleur heb je (als je kaal ben welk haarkleur hebben je ouders) blond
  8. Welk celebrity vind je op jezelf lijken en waarom? Eowyn uit die Ringsfilm. zelfde haar en gezichtsbouw
  9. Wat is je favo vak op school?  gym, ak
  10. Heb je momenteel een crush op iemand (niet perse op het forum ofz) ja zekerrrrrr  hihi
  11.  Wat is de beste film die je ooit hebt gezien?  Avatar
  12. Honden of katten? Katten dan maar want beide zijn leuk
  13. Welke kinderen zou je wil in het echt willen ontmoeten (van het forum) Jou, Julian12, Tim, Jaivy en iedereen !
  14. Wat is je favo sociale media app? Youtube veel keus
  15. Wat zijn je recente emoji's? Met hartjes
  16. Waar ben je het meest onzeker over? Ik ben een flapuit dat kan minder. En gewoon of ik er goed uitzie. En over hoe het met de natuur gaat we maken alles kapot lijkt wel
  17. Hoe wil je dat mensen je zien dus hoe presteer je jezelf (qwa gedrag). Vrolijk, netjes, ik hoop beetje sexy maar ook stoer. Ben niet bang vr vieze handen
  18. Wat zijn jou go to schoenen? Sneakers. iig platte
  19. Wat is je favo ijsjes smak? Aardbei
  20. Wat vind je van dit vragenlijst en moet ik een deel 2 maken?  Top en ja!

Sjammetje xxxxx

Reputatie 4
Badge +1

Ik ga een deel 2 maken maar wil de vragenlijst ook ff zelf maken XD @Julian12  @Sjammetje @tim16 

Reputatie 4
Badge +1

Hii ik heb hier een chille vragen lijst voor je bepaalde vragen hoef je niet perse te antwoorden suc6!

  1.  Ben je een jongen, meisje etc? meisje
  2. Hoe oud ben je? 12 over 1 maandje 13
  3. Wat is je afkomst? Nigeriaans 
  4. Heb je een geloof zo ja welke? Protestant 
  5. Hoelang ben je? 1,65
  6. Welk oog kleur heb je? donkerbruin
  7. Welke haarkleur heb je (als je kaal ben welk haarkleur hebben je ouders) mijn haarkleur is zwart
  8. Welk celebrity vind je op jezelf lijken en waarom? Alicia Keys vanwege omdat ze dezelfde gezichtsvorm heeft als mij.
  9. Wat is je favo vak op school? idk
  10. Heb je momenteel een crush op iemand (niet perse op het forum ofz) ja ik heb een mega crush op me vriendje XD
  11.  Wat is de beste film die je ooit hebt gezien? Arthur en de Minimoys
  12. Honden of katten? honden maar ook sommige katten
  13. Welke kinderen zou je wil in het echt willen ontmoeten (van het forum)@jaivy @Mij_niet_gezien @Julian12 @wilhelmavemela  en eig iedereen lol
  14. Wat is je favo sociale media app? youtube heb t all sinds jongs af aan
  15. Wat zijn je recente emoji's? 😅 😂😘
  16. Waar ben je het meest onzeker over? me neus me gedrag omdat ik soms heel veel lach en dat me vrienden/vriendinnen me ineens niet mogen (dat is in het verleden vaak gebeurd)
  17. Hoe wil je dat mensen je zien dus hoe presteer je jezelf (qwa gedrag) Ik hoop dat mensen me zien als iemand die zelfverzekerd aardig slim en betrouwbaar oja en als een leider 
  18. Wat zijn jou go to schoenen? leren enkel laarzen
  19. Wat is je favo ijsjes smak? aarbei/smurf 
  20. Wat vind je van dit vragenlijst en moet ik een deel 2 maken? 

Dat was deel 1 van mijn random vragenlijst ik hoop dat je ervan heb genoten :D

 

 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @twixy_love  ,

 

  1. Ben je een jongen, meisje etc?  ik ben een jongen
  2. Hoe oud ben je?  14,5 jaar
  3. Wat is je afkomst?  half Colombiaans/half Nederlands
  4. Heb je een geloof zo ja welke?  niet, ik hoop wel dat er iets is voor papa en mama, dat ze weer samen kunnen zijn en met mijn hondje en anderen die hier niet meer zijn
  5. Hoelang ben je?  1,67 m kweenie prcs
  6. Welk oog kleur heb je?  grijs/groen
  7. Welke haarkleur heb je (als je kaal ben welk haarkleur hebben je ouders)  donker bruin / zwart
  8. Welk celebrity vind je op jezelf lijken en waarom?  William Franklyn Miller (WFM) toen ie 14 -15 was, maar ik heb net iets langer, lekker warrig haar (‘just out of bed’ look), model een beetje á la Mowgli ;), WFM is dan wel lightskin en ik minimaal WFM als ie maximaal bruin is door de zon, we hebben allebei opvallende ogen, hij blauwe en ik grijs/groene, verder is hij 'beroemd’ en ik niet en dat vind ik prima
  9. Wat is je favo vak op school?  gym en exacte vakken
  10. Heb je momenteel een crush op iemand (niet perse op het forum ofz)  ja, op een jongen uit m'n klas, hij is 16, bijna 17...ik ben wel al gwn vrienden met hem, verder draaien we een beetje om elkaar heen 
  11.  Wat is de beste film die je ooit hebt gezien?  idk, ik vond Eté 85 en Baisers cachés (Hidden Kisses) wel mooi en ik wil Close (Belgische film uit 2022) heel graag zien. Ze gaan allemaal over jongens…...en het leven
  12. Honden of katten?  ik zou graag weer een hondje hebben en katten zijn ook leuk om mee te spelen. Honden en katten komen vaak zelf naar mij toe, I am a pussymagnet die irl op jongens valt…, maar echt sommige katten doen dat volgens hun baasjes niet bij anderen en geven mij wel kopjes en springen op m'n schoot
  13. Welke kinderen zou je wel in het echt willen ontmoeten (van het forum)  er zijn er die ik vaak hier tegenkom en waarvan het me leuk lijkt om ze irl te ontmoeten. Ik doe anderen die ik minder vaak hier ontmoet vast tekort en het is ook de vraag of degenen die ik leuk/aardig vind mij ook zouden willen zien haha. Van @Julian12 wil ik wel leren zeilen en survivallen, van @jaivy hoe ik kortere to the point antwoorden kan geven en meer over het leven leren en @tim16 is rustig, overziet alles en stelt iedereen op z'n gemak, heeft meer structuur, denk ik. Ik ga meer van de hak op de tak in het leven, een beetje meer structuur zou ik wel willen leren van hem en met @Watashi (nee, dit is geen linkje, je kan er op blijven klikken, maar er gebeurt niks, ik heb de letters zelf oranje gemaakt) moet ik na zijn ‘Koningsdag’ topic echt gaan stappen. Hij is al weg hier (vandaar dat die ‘link’ niet werkt), maar hij maakte me nieuwsgierig. Kortom teveel mensen om allemaal op te noemen. Misschien toch ook nog iig een meisje noemen:  @Iemand_met problemen die op het forum achter één van haar verborgen talenten - hoe mooi ze kan schrijven - komt. Jullie allemaal hebben wel iets wat ik van jullie kan leren…..ook al heb ik je hier niet apart genoemd...ik noemde het al eerder en nu schieten er allerlei namen door mijn hoofd die ik eigenlijk ook had moeten noemen….Love you all en KT ik ga me natuurlijk gwn aan de regels houden en anoniem blijven, zelfs in Disney parken blijf ik anoniem (dat is een doordenkertje)
  14. Wat is je favo sociale media app?  ik denk TikTok, lekker dansen en yt 
  15. Wat zijn je recente emoji's?  uhm, 😉,😂, 😃, 🙄 zoiets                       
  16. Waar ben je het meest onzeker over?  dat ik vergeet iets op te schrijven of dat iets verkeerd overkomt, dat ik dan iets extra uit ga leggen, zoals in dit antwoord, met als gevolg dat het ineens een heel lang stuk wordt 🙄
  17. Hoe wil je dat mensen je zien dus hoe presteer je jezelf (qwa gedrag) open, geïnteresseerd, ‘arm om je schouder gevoel’ geven, oh hoe ik wil dat mensen mij zien is de vraag, uhm, nou zo ben ik en of mensen dat ook zo zien idk
  18. Wat zijn jou go to schoenen? sneakers van adidas, die pas ik goed, they fit like a glove, maar dan om m’n voeten
  19. Wat is je favo ijsjes smaak? malaga (daar krijg ik het tegelijk warm (boerenjongens) en koud (ijs) van, ff uitleggen: malaga is soort van vanille/roomijs met rum/rozijnen en dat laatste noemen ze ook wel boerenjongens en ik val op (echte)  jongens) hmmmm of het er duidelijker op geworden is idk 🙄😂
  20. Wat vind je van dit vragenlijst en moet ik een deel 2 maken? ja cool, let’s go

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +14

Hii ik heb hier een chille vragen lijst voor je bepaalde vragen hoef je niet perse te antwoorden suc6!

  1.  Ben je een jongen, meisje etc? Meisje
  2. Hoe oud ben je? 15 
  3. Wat is je afkomst? Nederland
  4. Heb je een geloof zo ja welke? Nee 
  5. Hoelang ben je? 1,66 ong. Misschien langer. 
  6. Welk oog kleur heb je?  Groen 
  7. Welke haarkleur heb je (als je kaal ben welk haarkleur hebben je ouders) rossig/blond (strawberry blonde)
  8. Welk celebrity vind je op jezelf lijken en waarom?  Ed Sheeran (hihi) 
  9. Wat is je favo vak op school? Biologie 
  10. Heb je momenteel een crush op iemand (niet perse op het forum ofz) geen idee 
  11.  Wat is de beste film die je ooit hebt gezien? Shrek 2 blijft wel iconic maar ik heb vast wel betere films gezien 
  12. Honden of katten? Allebei
  13. Welke kinderen zou je wil in het echt willen ontmoeten (van het forum) @Julian12 @MickeyMouse @jaivy en nog wat mensen die helaas niet meer op het forum zitten 
  14. Wat is je favo sociale media app? Snapchat 
  15. Wat zijn je recente emoji's? 😏🥳😍
  16. Waar ben je het meest onzeker over? mijn neus en lippen 
  17. Hoe wil je dat mensen je zien dus hoe presteer je jezelf (qwa gedrag) aardig, grappig, behulpzaam, open 
  18. Wat zijn jou go to schoenen? All stars
  19. Wat is je favo ijsjes smak? Stracciatella
  20. Wat vind je van dit vragenlijst en moet ik een deel 2 maken?  Leuk! Jaa 

Dat was deel 1 van mijn random vragenlijst ik hoop dat je ervan heb genoten :D 

 

 

Reputatie 7
Badge +8
  1.  Ben je een jongen, meisje etc? Meisje
  2. Hoe oud ben je? Oud en jong genoeg voor het forum 
  3. Wat is je afkomst? Ben gewoon hartstikke wit en Nederlands. 
  4. Heb je een geloof zo ja welke? Ik ben ongeloofig
  5. Hoelang ben je? 182 centimeter
  6. Welk oog kleur heb je? Blauw
  7. Welke haarkleur heb je (als je kaal ben welk haarkleur hebben je ouders) Ik heb donker bruin haar
  8. Welk celebrity vind je op jezelf lijken en waarom? Heb er nog geen gevonden zoals ik omdat ik helemaal uniek ben :>
  9. Wat is je favo vak op school? Biologie, het is geweldig ( bio haters, stay away ) 
  10. Heb je momenteel een crush op iemand (niet perse op het forum ofz) Nope
  11.  Wat is de beste film die je ooit hebt gezien? Dat is een moeilijke, de eerste film waar ik aan dacht was wendel & wild dus ik ga met die
  12. Honden of katten?  1000% honden, heb zelf 3 geweldige hondjes
  13. Welke kinderen zou je wil in het echt willen ontmoeten (van het forum) Ben redelijk nieuw op het forum dus ik zou niet weten wie
  14. Wat is je favo sociale media app? Is netflix sociale media? Als dat niet zo is dan instagram
  15. Wat zijn je recente emoji's? Ben op laptop
  16. Waar ben je het meest onzeker over? Ik denk mijn angst voor wat andere kunnen denken of doen 
  17. Hoe wil je dat mensen je zien dus hoe presteer je jezelf (qwa gedrag) Als een iemand die er gewoon wilt zijn voor iedereen, ik probeer mijn best te doen om iedereen op een manier te helpen en ik hoop ook dat mensen dat door hebben. 
  18. Wat zijn jou go to schoenen? Hello kitty addidas schoenen ( die dingen zijn geweldig ) 
  19. Wat is je favo ijsjes smak? banaan of smurf
  20. Wat vind je van dit vragenlijst en moet ik een deel 2 maken?  Het was leuk!
Reputatie 4
Badge +2

Hii ik heb hier een chille vragen lijst voor je bepaalde vragen hoef je niet perse te antwoorden suc6!

  1.  Ben je een jongen, meisje etc? Meisje
  2. Hoe oud ben je? 12
  3. Wat is je afkomst? Afrikaans
  4. Heb je een geloof zo ja welke? Protestant
  5. Hoelang ben je? 1.68
  6. Welk oog kleur heb je? lichtbruin
  7. Welke haarkleur heb je (als je kaal ben welk haarkleur hebben je ouders) Zwart
  8. Welk celebrity vind je op jezelf lijken en waarom?  Mijn vriendin vind dat ik lijk op Alaya High, maar ik heb zelf geen idee.
  9. Wat is je favo vak op school? muziek en geschiedenis.
  10. Heb je momenteel een crush op iemand (niet perse op het forum ofz) Uh ja
  11.  Wat is de beste film die je ooit hebt gezien? Cinderella en '’The Hate U Give'’
  12. Honden of katten? allebei
  13. Welke kinderen zou je wil in het echt willen ontmoeten (van het forum) uhhh, zeg ik liever niet
  14. Wat is je favo sociale media app? yt
  15. Wat zijn je recente emoji's? ?
  16. Waar ben je het meest onzeker over? mijn haar.
  17. Hoe wil je dat mensen je zien dus hoe presteer je jezelf (qwa gedrag) aardig, vrolijk, betrouwbaar en etc
  18. Wat zijn jou go to schoenen? ...
  19. Wat is je favo ijsjes smak? Red velvet
  20. Wat vind je van dit vragenlijst en moet ik een deel 2 maken? leuke vragenlijst 😊

Dat was deel 1 van mijn random vragenlijst ik hoop dat je ervan heb genoten :D

 

 

Reputatie 3
Badge +1
  1.  Ben je een jongen, meisje etc? Meisje
  2. Hoe oud ben je? 17
  3. Wat is je afkomst? Nederlands
  4. Heb je een geloof zo ja welke? Christendom
  5. Hoelang ben je? 1,72
  6. Welk oog kleur heb je? Blauw
  7. Welke haarkleur heb je (als je kaal ben welk haarkleur hebben je ouders) Blond
  8. Welk celebrity vind je op jezelf lijken en waarom? Pfff, werkelijk geen idee
  9. Wat is je favo vak op school? Denk natuurkunde en biologie
  10. Heb je momenteel een crush op iemand (niet perse op het forum ofz) Heb een vriend
  11.  Wat is de beste film die je ooit hebt gezien? Denk Interstellar, maar ga ook wel zo goed op Titaniccc
  12. Honden of katten? 100% honden
  13. Welke kinderen zou je wil in het echt willen ontmoeten (van het forum) Alle forummers uit mijn tijd zijn beetje weg. 
  14. Wat is je favo sociale media app? Snap, Insta en TikTok
  15. Wat zijn je recente emoji's? Hartje, skull en side eye
  16. Waar ben je het meest onzeker over? Me toekomst
  17. Hoe wil je dat mensen je zien dus hoe presteer je jezelf (qwa gedrag) Als wie ik echt ben
  18. Wat zijn jou go to schoenen? Als ik kon kiezen had ik er niet zoveel gehad😬
  19. Wat is je favo ijsjes smak? Citroen
  20. Wat vind je van dit vragenlijst en moet ik een deel 2 maken?  Was wel oké
Reputatie 3
Badge +1

Hii ik heb hier een chille vragen lijst voor je bepaalde vragen hoef je niet perse te antwoorden suc6!

  1.  Ben je een jongen, meisje etc? Meisje
  2. Hoe oud ben je? 12
  3. Wat is je afkomst? Telt Kattenlands mee? Natuurlijk ook Nederlands ;)
  4. Heb je een geloof zo ja welke? Christelijk
  5. Hoelang ben je? 1.60
  6. Welk oog kleur heb je? Blauwgrijs
  7. Welke haarkleur heb je (als je kaal ben welk haarkleur hebben je ouders) Lichtbruin of blond/rood
  8. Welk celebrity vind je op jezelf lijken en waarom? Fee, uit de serie Harvey Beaks. Pluspunten: We volgen allebei onze hart, en minpunt: ik heb geen krullen, zoals Fee heeft. (niet echt een celebrity maar oké)
  9. Wat is je favo vak op school? Eigenlijk zit ik niet op school… 
  10. Heb je momenteel een crush op iemand (niet perse op het forum ofz) Een lange jongen uit een cartoon… hij is een dier… maar ook mijn speciale crush!
  11.  Wat is de beste film die je ooit hebt gezien? Ik heb er niet eentje… 
  12. Honden of katten? Katten! Ik ben opgegroeid met katten.
  13. Welke kinderen zou je wil in het echt willen ontmoeten (van het forum) Ik weet het eigenlijk niet. Ik ben een beetje verlegen.
  14. Wat is je favo sociale media app? YouTube!
  15. Wat zijn je recente emoji's? Euh… ik weet het niet meer.
  16. Waar ben je het meest onzeker over? Of ik de sterren in een van mijn lievelings-cartoons in het echt kan zien.
  17. Hoe wil je dat mensen je zien dus hoe presteer je jezelf (qwa gedrag) Aardig, en iemand die veel praat.
  18. Wat zijn jou go to schoenen? Zwarte schoenen met zwart-witte veters
  19. Wat is je favo ijsjes smak? Oreo-ijs!
  20. Wat vind je van dit vragenlijst en moet ik een deel 2 maken? Goed. Natuurlijk mag dat!

Dat was deel 1 van mijn random vragenlijst ik hoop dat je ervan heb genoten :D

 

Ik ga ook deel 2 invullen!

Groetjes van EenTeddybeerFan!

Reputatie 7
Badge +12

Hii ik heb hier een chille vragen lijst voor je bepaalde vragen hoef je niet perse te antwoorden suc6!

  1.  Ben je een jongen, meisje etc? Meisje
  2. Hoe oud ben je? 13
  3. Wat is je afkomst? Nederlands
  4. Heb je een geloof zo ja welke? Nee
  5. Hoelang ben je? Helaas, 1,44 en een half, word max. 1.50 slechte genen.
  6. Welk oog kleur heb je? Groen-bruin
  7. Welke haarkleur heb je (als je kaal ben welk haarkleur hebben je ouders) Bruin
  8. Welk celebrity vind je op jezelf lijken en waarom? Ik ken niet echt celebrity's dus ik weet het niet.
  9. Wat is je favo vak op school? Nederlands.
  10. Heb je momenteel een crush op iemand (niet perse op het forum ofz) Ja.
  11.  Wat is de beste film die je ooit hebt gezien? Harry Potter.
  12. Honden of katten? Honden
  13. Welke kinderen zou je wil in het echt willen ontmoeten (van het forum)@tim16@Julian12@Eenmeisje004 
  14. Wat is je favo sociale media app? Het spijt me, maar ik heb geen socialmedia.
  15. Wat zijn je recente emoji's? ❤🤗🍀😉😜👍😂🖕🙃😆😓
  16. Waar ben je het meest onzeker over? Over of ik wel goed genoeg ben.
  17. Hoe wil je dat mensen je zien dus hoe presteer je jezelf (qwa gedrag) ik wil dat mensen me zien als een vrolijke, volwassen meid, en dat ze zien, dat ik dat ook echt ben.
  18. Wat zijn jou go to schoenen? Wat zijn Go tot schoenen?
  19. Wat is je favo ijsjes smak? Fruitsmaken. Vooral Appel.
  20. Wat vind je van dit vragenlijst en moet ik een deel 2 maken?  Ik vind dit een geweldige vragenlijst, en een deel 2 heb je al gemaakt, maar die vind ik ook erg leuk.

Dat was deel 1 van mijn random vragenlijst ik hoop dat je ervan heb genoten :D

 

-OnlyMe.

Reputatie 7
Badge +6

I know dat de vragenlijst 6 maanden geleden is gemaakt, maar ik vind het een heel grappige vragenlijst, dus why not?

  1.  Ben je een jongen, meisje etc? Meisje! :)
  2. Hoe oud ben je? 12 jaartjes
  3. Wat is je afkomst? - *Leuke vraag!, maar ik wil niet dat mensen vooroordelen krijgen*
  4. Heb je een geloof zo ja welke? Nop
  5. Hoelang ben je? 162cm;) 1cm langer dan verwacht haha
  6. Welk oog kleur heb je? Bruin
  7. Welke haarkleur heb je (als je kaal ben welk haarkleur hebben je ouders) Donkerbruin met bruine plukjes
  8. Welk celebrity vind je op jezelf lijken en waarom? ""Ik die meteen op google opzoek bruin haar en bruin ogen beroemdheid haha lol"" Toen ik klein was (Wauw ik klink echt oud) leek ik veel op een combinatie van Carolin Garnier en Emma Watson(Niet hoe ze nu eruit ziet, maar meer toen ze aan de jongere kant was), maar nu niet meer heel erg. Nu lijk ik meer op Lale H. Mann of Robin de haas (Junior songfestival 2020 volgens mij) Bij Robin is het dezelfde haar (Maar korter en meer volume) en de gezichtsvorm. En bij Lale is de ogen. 
  9. Wat is je favo vak op school? Gym sowieso!
  10. Heb je momenteel een crush op iemand (niet perse op het forum ofz) Nee
  11.  Wat is de beste film die je ooit hebt gezien? Titanic is een gaaf film. Ik kijk niet zo vaak films.
  12. Honden of katten? Hondennn!
  13. Welke kinderen zou je wil in het echt willen ontmoeten (van het forum) @Tartan13, @Sjammetje, @Maiskolfje, @MickeyMouse, @OnlyMe, @Assygirl(Die ik pas gisteren heb *ontmoet* 🤔), @Monkeyboy69, @LittleMe@Mentallyillteengirl (Die ik ook pas gisteren heb *ontmoet* haha, maar ze lijkt me aardig)@OnbekendeAnnoniem en natuurlijk mis ik @jaivy niet! (Ik denk dat hij een heel bijzonder en lief iemand is, want anders zou hij toch niet zo speciaal zijn voor het forum;) )
  14. Wat is je favo sociale media app? Whatsapp!
  15. Wat zijn je recente emoji's? 🤔👇🏼😍😘🤩😗☺🤣👻👍🏻🤞🏻🙁😁🍀🤞🏼😃😉😄😬🤐🤡☝🏼😊😑🙅‍♂️☝️😐🤫💅🏼❤
  16. Waar ben je het meest onzeker over? Gewicht:(
  17. Hoe wil je dat mensen je zien dus hoe presteer je jezelf (qwa gedrag) Gewoon hoe ik nu ben:D
  18. Wat zijn jou go to schoenen? Air max en ook all stars!
  19. Wat is je favo ijsjes smak? Karamel of stracciatella
  20. Wat vind je van dit vragenlijst en moet ik een deel 2 maken? Ik zie dat je al een deel 2 hebt gemaakt. Die ga ik zo invullen:D

Dat was deel 1 van mijn random vragenlijst ik hoop dat je ervan heb genoten :D 

:)

Liefs xxx Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +12
  1.  Ben je een jongen, meisje etc? Meisje
  2. Hoe oud ben je? 13,5
  3. Wat is je afkomst? Nederlands
  4. Heb je een geloof zo ja welke? Nee, ik ben een Atheïst.
  5. Hoelang ben je? 1.45 ik vrees ook dat ik niet veel langer meer wordt.
  6. Welk oog kleur heb je? Groen-bruin
  7. Welke haarkleur heb je (als je kaal ben welk haarkleur hebben je ouders) Bruin.
  8. Welk celebrity vind je op jezelf lijken en waarom? Ik ken nauwelijks celebrity's, dus ik zou het niet weten.
  9. Wat is je favo vak op school? Gym
  10. Heb je momenteel een crush op iemand (niet perse op het forum ofz) Ja, hij heet (nepnaam) Jack, hij is lang, kort blond haar, prima stijl, pezig, humor.
  11.  Wat is de beste film die je ooit hebt gezien? Geen idee, dat is echt moeilijk.
  12. Honden of katten? Honden.
  13. Welke kinderen zou je wil in het echt willen ontmoeten (van het forum) ik wil niemand tekort doen, dus ik noem geen namen, eigenlijk wil ik alleen de mensen ontmoeten die niet van die rare of onnodige topics aanmaken die over sexs gaan of andere dingen. Mensen die hier echt zijn omdat ze hulp nodig hebben, maar het ook willen delen.
  14. Wat is je favo sociale media app? Heb ik niet, ik heb geen sociale media.
  15. Wat zijn je recente emoji's? ❤😍🦑😉😊😅🙄🙁🎈🎆🎇🎉🎊🎖🎁👍😜😖😘😬😂
  16. Waar ben je het meest onzeker over? Mijn buik, en of ik wel goed genoeg ben.
  17. Hoe wil je dat mensen je zien dus hoe presteer je jezelf (qwa gedrag) vrolijk, actief, behulpzaam, duidelijk, slim, houd van lezen,praatgraag, etc. Ook al gaat het niet altijd even goed thuis, overal (behalve thuis) ben ik een vrolijk actief meisje die graag aan het woord is, maar die ook stil kan luisteren en als er dan iets gezegd wordt, kan ze ineens uit de hoek komen met een gevatte opmerking, ik moet altijd giechelen, en ik kan nooit een grap vertellen, omdat ik altijd al zo hard moet lachen van te voren dat ik mijn eigen grap heb verpest, maar niemand vind het erg, want iedereen ligt dan dubbel om mijn gelach, ik wil altijd iedereen helpen, en als iemand zich niet goed voelt weet ik precies wat ik moet zeggen of moet doen om diegene wat fijner te laten voelen. Ik denk dat je mij het best kan beschrijven als een regenboog: ik zit vol verrassingen en kleuren, ik kom voort uit (regen en de zon) goede en slechte gebeurtenissen in mijn leven, en ik probeer er altijd het beste van te maken, maar als ik iets niet wil, dan ben ik echt heeel koppig.
  18. Wat zijn jou go to schoenen? Wat zijn dat?
  19. Wat is je favo ijsjes smak? Appel.
  20. Wat vind je van dit vragenlijst en moet ik een deel 2 maken? Leuk! Ja.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +12

Mijn reactie wordt gecheckt, dus die komt er zo aan.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +12

Oh, ik zie dat ik hem al heb ingevuld, maar ik weet zeker dat er een paar dingen zijn veranderd.

-OnlyMe

Hii ik heb hier een chille vragen lijst voor je bepaalde vragen hoef je niet perse te antwoorden suc6!

  1.  Ben je een jongen, meisje etc?  Meisje !
  2. Hoe oud ben je?  13
  3. Wat is je afkomst?  Nederlands-Canadian
  4. Heb je een geloof zo ja welke?  Mother Nature does it all for us
  5. Hoelang ben je? 1,70
  6. Welk oog kleur heb je? groen blauw
  7. Welke haarkleur heb je (als je kaal ben welk haarkleur hebben je ouders) zwart
  8. Welk celebrity vind je op jezelf lijken en waarom? ze zeggen dat ik op Maan lijk haha
  9. Wat is je favo vak op school? pauze , nee grapje,  GS vind ik machtig
  10. Heb je momenteel een crush op iemand (niet perse op het forum of) nouja, in het eggie op een meisje uit mijn klas. En op het forum lklinkt Tartan13 mij echt als een hottie (mag ik dat wel zeggen? Sorry)
  11.  Wat is de beste film die je ooit hebt gezien? Jongens (uit 2014, nederlandse film)
  12. Honden of katten? katten, eigenzinnig like me haha
  13. Welke kinderen zou je wil in het echt willen ontmoeten (van het forum) Oei. @Tartan13 , een jongen die rokjes draagt,  soms  eyeliner (hot!), zo sociaal is en die zo eerlijk is en die zo lief reageert en zo onterecht straffen kreeg en daar sterk uit kwam, @Banaantjeeee  want dat lijkt me een ontzettend lieve wijze schattebout,@MickeyMouse  een super leuke sociale wijze jongen,@OnlyMe  omdat ze zo mooi kan vertellen, mooii schrijven en spontaan is,@OnbekendeAnnoniem  omdat ze skate ;) en  grappig is en mooe vertelt en haar gevoel uit zonder masker op zeg maar , en@Monkeyboy69 omdat hij zo eerlijk is en leuke vragen stelt , goed reageert op anderen en respect toont. En nog wel meer mensen hoor @iedereen, sorry als ik je niet noemde!
  14. Wat is je favo sociale media app? ik mag alleen whatsapp en een beetje facebook. Maar doe maar whatsapp
  15. Wat zijn je recente emoji's? blozen, omdat ik vaak heel spontaan reageer en dan hoop dat ik mensen niet beledigd heb (zoals Tartan13 over de hoek, sorry again!)
  16. Waar ben je het meest onzeker over? over of ik niet tè spontaan ben en als flapuit overkom en dan mensen kwets, terwijl ik het goed bedoel.
  17. Hoe wil je dat mensen je zien dus hoe presteer je jezelf (qwa gedrag). Open, spontaan, lief en sterk
  18. Wat zijn jou go to schoenen? sneakers, en ik heb tegenwoordig echte houten klompen en dat draagt echt lekker! I didn’t expect that!
  19. Wat is je favo ijsjes smak? alles met chocolade en dat groene, pistache?
  20. Wat vind je van dit vragenlijst en moet ik een deel 2 maken?  Leuk en ja! Maar dat heb je vast al gedaan XD

Dat was deel 1 van mijn random vragenlijst ik hoop dat je ervan heb genoten :D

Absolutely !

 

 

Dit is een gecheckte topic dus ? IK heb er geen ervaring mee maar wat betekent dat ?

Grtz Asky

Hii ik heb hier een chille vragen lijst voor je bepaalde vragen hoef je niet perse te antwoorden suc6!

  1.  Ben je een jongen, meisje etc? meisje.
  2. Hoe oud ben je? 13
  3. Wat is je afkomst? Nederlands
  4. Heb je een geloof zo ja welke? jup.
  5. Hoelang ben je? 164,5 volgens mij.
  6. Welk oog kleur heb je? Bruin.
  7. Welke haarkleur heb je (als je kaal ben welk haarkleur hebben je ouders) blond-bruin
  8. Welk celebrity vind je op jezelf lijken en waarom? Geen.
  9. Wat is je favo vak op school? geschiedenis of Nederlands
  10. Heb je momenteel een crush op iemand (niet perse op het forum ofz) Nee.
  11.  Wat is de beste film die je ooit hebt gezien? Bankier van het verzet.
  12. Honden of katten? Honden.
  13. Welke kinderen zou je wil in het echt willen ontmoeten (van het forum) Zoveel. Te veel om op te noemen.
  14. Wat is je favo sociale media app?  Heb geen Sociale media.
  15. Wat zijn je recente emoji's? 😔😡😒🥺😳😲😯😮☹🙁😟😕😵🤯🥶🥵😴🤤😪🤥😬🤐🤨😐😑😶🙄🤔🤫😃😀🤓😎🥳🤠
  16. Waar ben je het meest onzeker over? mezelf
  17. Hoe wil je dat mensen je zien dus hoe presteer je jezelf (qwa gedrag) als mezelf
  18. Wat zijn jou go to schoenen? watte?
  19. Wat is je favo ijsjes smak? vanille.
  20. Wat vind je van dit vragenlijst en moet ik een deel 2 maken?  jup, was leuk.

Dat was deel 1 van mijn random vragenlijst ik hoop dat je ervan heb genoten :D

 

 

Reputatie 7
Badge +11

Hoi, 

 

  1. Ben je een jongen, meisje etc? jongen
  2. Hoe oud ben je? ​​​​​13,5
  3. Wat is je afkomst? ik denk gewoon Nederland
  4. Heb je een geloof zo ja welke? nee
  5. Hoelang ben je? 169 / 170 ongeveer 
  6. Welk oog kleur heb je? bruin
  7. Welke haarkleur heb je (als je kaal ben welk haarkleur hebben je ouders) bruin
  8. Welk celebrity vind je op jezelf lijken en waarom? ​​​​​ik heb geen idee 
  9. Wat is je favo vak op school? ehh, ik denk... 20 min later... nee weet het niet 
  10. Heb je momenteel een crush op iemand (niet perse op het forum ofz) niet heel erg
  11.  Wat is de beste film die je ooit hebt gezien? ​Ik kijk bijna nooit films, dus ik heb geen idee
  12. Honden of katten? honden
  13. Welke kinderen zou je wil in het echt willen ontmoeten (van het forum) ​​​​​oh,@Tartan13 ​​​​,@MickeyMouse ​​​​​​,@OnlyMe ​​​​​​,@Banaantjeeee,@Maiskolfje en ook wel@Askygirl     (dit zijn ook mijn favo forummers), en ik ben nog mensen vergeten maar weet niet meer wie
  14. Wat is je favo sociale media app? whattsapp
  15. Wat zijn je recente emoji's? 🫡🤔🥱❤️😏💋💞🤑😱🙁☹️🫤😕😢🫠😮‍💨😄😀🥳🤧❔️
  16. Waar ben je het meest onzeker over? van alles waar ik eigenlijk al een jaar geleden naar de huisarts zou moeten gaan...
  17. Hoe wil je dat mensen je zien dus hoe presteer je jezelf (qwa gedrag) oh, ik heb geen idee
  18. Wat zijn jou go to schoenen? ​​​​​go to schoenen??? Zijn dat gewoon je schoenen die je aandoet? Nu heb ik simpele schoenen van de jaarmarkt 
  19. Wat is je favo ijsjes smak? cookies, cookie dough, oreo, iets in die categorie
  20. Wat vind je van dit vragenlijst en moet ik een deel 2 maken?  leuk, waarschijnlijk heb je al een 2e gemaakt, ik ga kijken.

Dat was deel 1 van mijn random vragenlijst ik hoop dat je ervan heb genoten :D 

 

Groetjes,  @Monkeyboy69 

Reputatie 7
Badge +11

Mijn reactie van de vragenlijst komt eraan, hij zit in de check!

Groetjes, @Monkeyboy69

​​​​​

Reputatie 7
Badge +6

Dit is een gecheckte topic dus ? IK heb er geen ervaring mee maar wat betekent dat ?

Grtz Asky

Soms krijg je een rode bericht nadat je een reactie hebt geplaatst. Daarin staat dat je reactie wordt gecheckt. Het is net als in de supermarkt bij een zelfscankassa. Soms is er een steekproefcontrole:) 

Vervelend is de check wel, maar je raakt ooit wel gewend haha:D

Liefs xxx Banaantje >3

Reputatie 3
Badge

Hii ik heb hier een chille vragen lijst voor je bepaalde vragen hoef je niet perse te antwoorden suc6!

  1.  Ben je een jongen, meisje etc? meisje
  2. Hoe oud ben je? 13
  3. Wat is je afkomst? nederlands
  4. Heb je een geloof zo ja welke? nee
  5. Hoelang ben je? 1,67 m
  6. Welk oog kleur heb je? groen/blauw
  7. Welke haarkleur heb je (als je kaal ben welk haarkleur hebben je ouders) kastanjebruin (dat betekent dat het soms meer rood is, soms meer blond en soms meer bruin)
  8. Welk celebrity vind je op jezelf lijken en waarom? idk (ben wel fan van helene fischer)
  9. Wat is je favo vak op school? Duits
  10. Heb je momenteel een crush op iemand (niet perse op het forum ofz) ja
  11.  Wat is de beste film die je ooit hebt gezien? topgun
  12. Honden of katten? katten
  13. Welke kinderen zou je wil in het echt willen ontmoeten (van het forum)@Blobvis  en  @MickeyMouse  
  14. Wat is je favo sociale media app? tiktok
  15. Wat zijn je recente emoji's? te veel haha
  16. Waar ben je het meest onzeker over? dat mensen de dingen die mij intereseren raar vinden
  17. Hoe wil je dat mensen je zien dus hoe presteer je jezelf (qwa gedrag) gewoon zoals ik ben (maar de meeste mensen accepteren mij dan weer niet en dan moet ik iets anders verzinnen)
  18. Wat zijn jou go to schoenen? vans
  19. Wat is je favo ijsjes smaak? aarbei
  20. Wat vind je van dit vragenlijst en moet ik een deel 2 maken?  leuk en ja maak zeker een deel 2!

Dat was deel 1 van mijn random vragenlijst ik hoop dat je ervan heb genoten :D

 

 

Reputatie 3
Badge

mijn reactie komt eraan hij zit in de check 😑

Hey lieve allerleukste @Banaantjeeee  ik schrik dat je zegt dat mensen vooroordelen krijgen om je afkomst. Meisje dat is niet zo voor mij hoor! En ik denk voor de anderen ook niet. Natuurlijk wil ik niet dat je iets vertelt wat je niet wil maar ik denk dat niemand, zeker niet de jongens en meisjes hierzo jou aankijken op een afkomst. Nooit hoor, i promise! Maar nogmaals je hoeft niets te vertellen wat je niet wilt, ik wou alleen je angst wegnemen om de reden die je noemt. We love you with all our hearts!  Je bent een topper! Ik weet zeker dat de anderen het eens zijn! :) <3 jij lieve schat ! 

Kuss

Reageer