Vraag

Random Vragenlijst

  • 9 September 2023
  • 19 reacties
  • 308 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb een paar vragenlijsten gelezen en wilde wel eens proberen om er 1 te maken!

 

1: Welke gender ben jij?

2: Hoe oud ben je?

3: Heb je huisdier(en)?

4: Wat is je lievelings fruit?

5: Aan wie op het forum zou je een compliment willen geven en wat?

6: Wie wil je bedanken buiten het forum?

7: Wat zijn 3 goede eigenschappen van jou?

8: Wat zijn 3 mindere eigenschappen?

9: Ben je onzeker over iets? Zo ja, wat en misschien waarom?

10: Geef een compliment aan jezelf!

11: Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet.

12: Wat is je grootste blooper?

13: Waarvoor heb je enorme spijt en wil je het terugdraaien?

14: Wat vond je van de vragen?

15: Wil je nog wat kwijt?

16: Heb je nog tips/tops voor mij? Hoeft niet perse over dit topic.

 

Misschien nog een deel 2?

M.
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 


19 reacties

Hey @Natureflower !

Ik heb een paar vragenlijsten gelezen en wilde wel eens proberen om er 1 te maken!

 

1: Welke gender ben jij?  Jongen

2: Hoe oud ben je? 15

3: Heb je huisdier(en), zo ja, wat en wat zijn de namen? 2 katten

4: Wat is je lievelings fruit? Kersen

5: Aan wie op het forum zou je een compliment willen geven en wat? Ik vind echt heel veel mensen toppers.@Banaantjeeee@Tartan13@OnlyMe@MickeyMouse@Monkeyboy69@Caiya en jij ook ( en wie ik allemaal vergeet ). Jullie geven allemaal hele goede tips en bieden veel steun!

6: Wie wil je bedanken buiten het forum?  Mijn oude bio docent, vorig jaar had ik een slechte mentor maar bij hem kon ik altijd alles kwijt.

7: Wat zijn 3 goede eigenschappen van jou? Ik denk dat ik wel interesse toon in anderen, mensen wil helpen en open ben.

8: Wat zijn 3 mindere eigenschappen? Verlegen, onzeker en ik ben kán heel boos worden, maar dat is maar 1x gebeurt. Maar achteraf had ik me echt moeten inhouden.

9: Ben je onzeker over iets? Zo ja, wat en misschien waarom?  Vaak denk ik achteraf nog na of ik dingen wel goed gedaan heb, bijvoorbeeld als ik een reactie op het forum geplaatst heb. Dan kan ik nog lang nadenken over hoe ik het misschien toch anders had kunnen doen.

10: Geef een compliment aan jezelf!

11: Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet.

12: Wat is je grootste blooper? Weet ik niet...

13: Waarvoor heb je enorme spijt en wil je het terugdraaien? Ik ben soms wel echt onaardig/onredelijk geweest tegen anderen. Daar heb ik echt spijt van.

14: Wat vond je van de vragen? Prima.

15: Wil je nog wat kwijt? Nee

16: Heb je nog tips/tops voor mij? Hoeft niet perse over dit topic.Nee, je doet het goed!

 

Misschien nog een deel 2? Ja, leuk!

 

M.

 

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb een paar vragenlijsten gelezen en wilde wel eens proberen om er 1 te maken!

 

1: Welke gender ben jij? Meisje

2: Hoe oud ben je? 13,5

3: Heb je huisdier(en), zo ja, wat en wat zijn de namen? Nee, dat mag niet van mijn ouders, maar ik wil wel graag een hond.

4: Wat is je lievelings fruit? Granaatappel of kersen daar kan ik er zoveel van op eten.

5: Aan wie op het forum zou je een compliment willen geven en wat? Bekijk straks het complimenten topic maar😉 als mijn reactie gecheckt is.

6: Wie wil je bedanken buiten het forum? Ik denk mijn mentor van de Octopus (nep naam voor mijn groep) hij heeft heel veel voor me betekent en hij heeft goede humor

7: Wat zijn 3 goede eigenschappen van jou? Ik wil altijd iedereen helpen, ik heb een goed reactie vermogen, door mijn toneel maar ook levenservaringen, daardoor kan ik snel een droge grap terugkaatsen als iemand mij probeert te plagen ofzo, ik probeer altijd het beste van alles te maken en zoveel mogelijk te lachen.

8: Wat zijn 3 mindere eigenschappen? Ik weet precies wat ik moet zeggen om anderen te kwetsen en pijn te doen. Ik onthoud heel veel en daarmee is dat dus heel makkelijk, soms zit ik er zo doorheen dat ik mezelf pijn wil doen (bijten in mijn arm, maar niet hard genoeg) of dat ik wil dat alles klaar is dat ik geen pulijn meer hoef te lijden, ik ben perfectionistisch ik wil altijd alles goed doen, maar dat levert mij vaak veel stress op.

9: Ben je onzeker over iets? Zo ja, wat en misschien waarom? Ja, of ik wel goed genoeg ben, ik denk dat dat komt door mijn ouders ik ben altijd het probleem kind geweest en dus doe ik altijd keihard mijn best om het iedereen zo gemakkelijk mogelijk te maken.

10: Geef een compliment aan jezelf! Ik ben heel speciaal. (Uitleg: ik ben niet zoals gewone mensen)

11: Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet. Dat word waarschijnlijk mijn mentor van de Octopus, hij komt woensdag langs.

12: Wat is je grootste blooper? Ehh, geen idee.

13: Waarvoor heb je enorme spijt en wil je het terugdraaien? Ik heb spijt van van alles, maar ik wil niks terug draaien omdat die ervaringen me gemaakt hebben zoals ik ben.

14: Wat vond je van de vragen? Leuk!

15: Wil je nog wat kwijt? Nee, maar bedankt!

16: Heb je nog tips/tops voor mij? Hoeft niet perse over dit topic.  Ik vind je heel lief en behulpzaam, zet dat door!

 

Misschien nog een deel 2? Ja!

 

M.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +17

 1.Welke gender ben jij?

Jongen

2: Hoe oud ben je?

14

3: Heb je huisdier(en), zo ja, wat en wat zijn de namen?

2 Katten, en 1 hond  😄 en boerderij dieren w.o. 2 ezels 

4: Wat is je lievelings fruit?

Banaan en sinaasappel maar eig alles zoals meloen uit eigen kweek 

5: Aan wie op het forum zou je een compliment willen geven en wat?

Zie complimenten topic 😉 dus ook aan jou omdat je heel zinvolle dingen inbrengt en meedenkt, bijv dat je zo'n mooie omslag ontwerpt. 

6: Wie wil je bedanken buiten het forum?

Een leidster van de scouts die mij in een mindere tijd heel goed hielp, mijn buurmeisje en mn bff's en mijn ouders!

7: Wat zijn 3 goede eigenschappen van jou?

Sociaal, vriendelijk, meelevend 

8: Wat zijn 3 mindere eigenschappen?

Eigenwijs soms, piekeren, onzekerheid 

9: Ben je onzeker over iets? Zo ja, wat en misschien waarom?

Ja, hoe kom ik over, doe ik iets goed voor een ander, blijft het goed gaan. En ik wil liever geen depressieve gevoelens meer hebben.  Luister ik genoeg naar anderen, ben ik niet vervelend, allerlei dingen eig 😊

10: Geef een compliment aan jezelf!

Sterk dat ik uit het gat ben geklommen na mijn inzinking 

11: Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet.

Doe ik! Dat is mijn buurmeisje van 16 die werkt in ons winkeltje 😘

12: Wat is je grootste blooper?

Dat is toch weer deze: in een drukke maffe bui een bal wegschieten die bij de lerares in het gezicht kwam en daarna 35 minuten in de hoek voor straf , in de brugklas. Gelukkig een tijd geleden xd

13: Waarvoor heb je enorme spijt en wil je het terugdraaien?

Nou, samen met  mijn inzinking en depressieve gevoelens ook dat van vr.12 hoewel het wel een positieve omslag betekende..

14: Wat vond je van de vragen?

Goede vragen die me weer even lieten nadenken, dankjewel daarvoor!! 

15: Wil je nog wat kwijt?

Ik ben in het algemeen best happy hoor 😉😊

16: Heb je nog tips/tops voor mij? Hoeft niet perse over dit topic. Nou je doet al super goed mee dus ik zou zeggen ga zo door en fijn dat je er bent! 😍

Misschien nog een deel 2? Ja prima! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +11

@Tartan13 , @Jesse_6567  en @OnlyMe  Bedankt voor het invullen!

Ik vind het erg leuk om de antwoorden te lezen! En zet vooral zo door! 

Reputatie 7
Badge +11

Ik zal hem ook invullen:

: Welke gender ben jij? Meisje

2: Hoe oud ben je? 13

3: Heb je huisdier(en), zo ja, wat en wat zijn de namen? 2 katten, 11 kippen en 2 varkens

4: Wat is je lievelings fruit? Appels!

5: Aan wie op het forum zou je een compliment willen geven en wat? ​​​​@Tartan13  @OnlyMe  @Jesse_6567  en @Caiya en aan @iedereen, omdat ze fantastisch zijn! 

6: Wie wil je bedanken buiten het forum? Mijn zusje en bestie! Ze zijn mijn zonnetjes

7: Wat zijn 3 goede eigenschappen van jou? Creatief, slim en ik kom voor mezelf op

8: Wat zijn 3 mindere eigenschappen? Enorm koppig, agressief, tegendraads.

9: Ben je onzeker over iets? Zo ja, wat en misschien waarom? Hetzelf@Jesse_6567 

10: Geef een compliment aan jezelf! Ik kom goed voor mezelf op!

11: Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet. Mijn zusje heeft een knuffel!

12: Wat is je grootste blooper? Ik was in de supermarkt op mijn 3e, ik was verdwaald en toen mijn ouders weer gevonden waren had ik het verkeerde karretje vast...

13: Waarvoor heb je enorme spijt en wil je het terugdraaien? De dood van mijn opa, ik wil dat ik dat had voorkomen...

14: Wat vond je van de vragen? Ik vind het prima vragen lol

15: Wil je nog wat kwijt?  Nee

16: Heb je nog tips/tops voor mij? Hoeft niet perse over dit topic. Nee, ik weet niks voor mij

 

Misschien nog een deel 2? Ik ga het proberen!

 

Reputatie 7
Badge +12

1: Welke gender ben jij? Jongen

2: Hoe oud ben je?       12

3: Heb je huisdier(en), zo ja, wat en wat zijn de namen?  2 katten 😍

4: Wat is je lievelings fruit?  banaan en aardbeien op dit monent ;P

5: Aan wie op het forum zou je een compliment willen geven en wat? Aan iedereen die positief is en anderen wil helpen. Aan iedereen die reageerde op mijn topic, en gewoon aan alle lieve mensen hier !

6: Wie wil je bedanken buiten het forum? Mijn juf van groep 8 die mij  de goede weg wees

7: Wat zijn 3 goede eigenschappen van jou?  Beleefd, bescheiden, leergierig (tegenwoordig)

8: Wat zijn 3 mindere eigenschappen? onzeker, ik maak soms grappen om mijn onzekerheid te verbergen , concentratie snel verliezen

9: Ben je onzeker over iets? Zo ja, wat en misschien waarom? Zie mijn topic, ik ben veranderd en ik hoop dat ik dat goed aanpak, netjes ben  en beleefd en dat ik niet eigenwijs lijk of te stoer. Dat ik gewoon goed overkom op anderen en of ik dan ook weer niet te veel als een nerdje overkom, nouja gewoon twijfel of ik het goed doe allemaal .😊

10: Geef een compliment aan jezelf! Ik ben echt veranderd en een stuk liever denk ik !

11: Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet. Mijn moeder die boven kwam en niet wist wat haar overkwam haha XD

12: Wat is je grootste blooper? Dat is toch wel mijn gedrag van voordat ik omswitchte. Maar een grappige blooper was de badkamer uitlopen zonder nadenken en zonder kleren (oeps) en er stonden 2 buurvrouwen en 2 buurmeisjes op de overloop om een tekening van mijn moeder te bekijken…….omg! Ik had echt niets gehoord van hun! 😥😳

13: Waarvoor heb je enorme spijt en wil je het terugdraaien? Mijn vervelende gedrag, les verstoren en sfeer bederven in de klas op de basisschool, mijn stoere gedoe daar, mijn harde lachen en praten en mijn hele houding, ik meende er niks van en het bracht alleen maar gedoe en wel 30 keer op de gang en voor het bord staan, ik lig er nog wakker van. Ik schaam me er heel erg voor en heb alle oud klasgenootjes excuses aangeboden. Nadat ik een keer helemaal afgestraft ben en te kijk gezet heb ik de knop omgedraaid en iedereen vind dat heel goed. Ik ook, maar het blijft toch knagen. Maar hier op het forum en een paar klasgenoten meisjes en jongens (1 speciaal, meisje is nu bff) hebben me echt opgebeurd en geven mij wel een positiever gevoel !

14: Wat vond je van de vragen? Heel goed hoor! Ik vul dit met tranen  in de ogen in haha. Het is goed om het van me af te typen! Dankje!!

15: Wil je nog wat kwijt?  Ja, ik ben gisteren bij scouting wezen kijken en daar ga ik echt lid van worden! Superleuk! En ohja, @Tartan13  jij bedankt voor jouw verhaal, ik snap het helemaal en voel mee met die hoek-straf!  Kus!

16: Heb je nog tips/tops voor mij? Hoeft niet perse over dit topic. Jij bent echt heel goed bezig! En lief dat je anderen hier zo actief helpt met echt dingen voor ze maken!   Heel vet!

Misschien nog een deel 2? Ja is leuk, ik moet zelf ook eens een vragenlijstje maken hihi

Dankjewel,  Knuf van Tover X

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Tover01! Bedankt voor het invullen!

 

Ik heb ook je verhaal gelezen, en ik zit ook op scouting, ik ben er gisteren nog geweest! 

Ik vind het ook dat het super is, en elke bijeenkomst is weer een nieuwe herinnering! 

Groot compliment voor jouw verandering! Wees er niet onzeker over, ik weet zeker dat je het goed doet! En ik  ben blij dat je scouting zo leuk vond, ik geloof dat je de juiste club hebt gevonden!

Ik ga zo misschien bezig met een deel 2, ik ben echt heel blij dat je het zo leuk en fijn vond! Maak vooral een eigen lijst, ik zal het als 1 van de eerste invullen! 

En ook bedankt voor het compliment!😊  

Ga zo door! Ben trots op je!

 

"Be the reason someone smiles today" (Je hebt me laten lachen)

Reputatie 7
Badge +17

@Tover01  dankjewel man 😘 je bent een lieve jongen. Ik hoop dat je wat minder gaat piekeren over jezelf want je verdient een pluim! Probeer lekker te slapen 🙂 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb een paar vragenlijsten gelezen en wilde wel eens proberen om er 1 te maken!

 

1: Welke gender ben jij? Meisje ! 

2: Hoe oud ben je? 13

3: Heb je huisdier(en), zo ja, wat en wat zijn de namen?  We hebben een hond en een kat

4: Wat is je lievelings fruit? Alles ik lust alle fruit maar als ik echt moet kiezen perzik

5: Aan wie op het forum zou je een compliment willen geven en wat? Alle lieverds, ik kan niet kiezen. Misschien mag ik voor deze keer Tover er even uitpikken, hoe hij zijn straf heeft ondergaan en daarna zichzelf heeft veranderd, ik ben echt onder de indruk.

6: Wie wil je bedanken buiten het forum? Mijn ouders en mijn vorige mentor. Lieve mensen!

7: Wat zijn 3 goede eigenschappen van jou? 

Inlevend, sociaal, vriendelijk

8: Wat zijn 3 mindere eigenschappen?

Bemoei me te snel, leiding nemen, te lang uitleggen van wat ik bedoel of wil ☺️

9: Ben je onzeker over iets? Zo ja, wat en misschien waarom? Ja over mezelf, uiterlijk, ben ik aardig genoeg, is het raar dat ik elke dag 'daar beneden geniet' 

10: Geef een compliment aan jezelf! 

Ik denk dat ik redelijk kan schrijven 

11: Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet. Bff 😀 ga ik doen, vind ze vast leuk. We fietsen samen.

12: Wat is je grootste blooper? 

Heel erg in een deuk liggen bij een voorlees verhaal, mijn buurjongen trok gezichten die bij dat verhaal hoorden zeg maar. En ik probeerde het ook en de juf zag het, en we kregen allebei straf op de gang (ik zitten, hij moest staan 🤔)

13: Waarvoor heb je enorme spijt en wil je het terugdraaien?  Eigenlijk geen heel erge dingen. Misschien een keer chagrijnig doen tegen iemand maar ik bied altijd excuses aan daarna.

14: Wat vond je van de vragen? Heel leuk! 

15: Wil je nog wat kwijt? Ik ben het met de anderen eens, je bent een kei, leuk en positief! 

16: Heb je nog tips/tops voor mij? Hoeft niet perse over dit topic. Blijf zoals je bent, volg je hart ❤️

Misschien nog een deel 2? Haha ik ga hem zo maken. 

Maiskolfje X 

 

M.

 

1:Welke gender ben jij?

meisje

2: Hoe oud ben je?

13

3: Heb je huisdier(en)?

Kat en hamster (niet bij elkaar haha)

4: Wat is je lievelings fruit?

aardbeien, cranberry en kersen

5: Aan wie op het forum zou je een compliment willen geven en wat?

@Tartan13  en @Tover01  en @OnlyMe  en @Caiya  en @Jesse_6567  en @Banaantjeeee en @Monkeyboy69 en @tim16 en @OnbekendeAnnoniem  en @benebird  en @MickeyMouse en ik hoop zo dat ik jou die dit leest niet vergeet! 

6: Wie wil je bedanken buiten het forum?

Mijn ouders en 2 vrienden die mij na het emigreren zo welkom hebben laten voelen! 

7: Wat zijn 3 goede eigenschappen van jou?

Vrolijk, eerlijk, helpend

8: Wat zijn 3 mindere eigenschappen?

Nieuwsgierig, lach te snel en flapuit

9: Ben je onzeker over iets? Zo ja, wat en misschien waarom?

Over of ik goed reageer op mensen en hun verhaal. En of ik er goed genoeg uit zie. 

10: Geef een compliment aan jezelf!

Ik help zonder verwachtingen iedereen

11: Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet.

XD dat wordt mijn mam vanmiddag

12: Wat is je grootste blooper?

Omdat ik snel in lach schiet, heb ik maybe in begin verkeerd, te lachend en grappen makend gereageerd op het verhaal van Tartan13 zijn vernedering in de hoek. Sorry! En ik heb op school eens een deur zo hard dichtgedaan met harde wind dat het glas er uit rinkelde haha omg 🫠

13: Waarvoor heb je enorme spijt en wil je het terugdraaien?  Nou, heel erge dingen heb ik gelukkig niet gedaan. Keer een jongen uitgelachen die veegstraf had maar toen wel excuses gedaan en hem geholpen. 

 

14: Wat vond je van de vragen?

Toppie! 

15: Wil je nog wat kwijt?

Ik ben blij met dit forum! 

16: Heb je nog tips/tops voor mij? Hoeft niet perse over dit topic.

Jij bent super! Stay with us! 

Misschien nog een deel 2? Yes!!!

Asky XxX 

Reputatie 7
Badge +7

1: Welke gender ben jij? Meisje :)

2: Hoe oud ben je? 12 jaartjes!

3: Heb je huisdier(en)? Nee, maar lijkt me echt gaaf om een hond te hebben :D

4: Wat is je lievelings fruit? Hm... Ik vind deze vraag altijd heel grappig haha:) Banaan natuurlijk;)

5: Aan wie op het forum zou je een compliment willen geven en wat? Ik wil graag een compliment geven aan @Askygirl  @Tartan13, ​​​​​​ @OnlyMe, ​​​​​​@Monkeyboy69@tim16, @benebird @OnbekendeAnnoniem ,​​ @Lamp.ie, @MickeyMouse, @Maiskolfje, @Tover01, @Jesse_6567, @LittleMe ​​​​​​en jou natuurlijk ook! Jullie zijn fantastisch! :D

6: Wie wil je bedanken buiten het forum? Ik wil natuurlijk eerste ff @Sjammetje, @Mimo en @Tiktak bedanken:) En ik wil mijn vriendinnen uit mijn klas ook bedanken! xD

7: Wat zijn 3 goede eigenschappen van jou? Eh... Ik denk loyaliteit, gevoel voor humor;) en doorzettingsvermogen!

8: Wat zijn 3 mindere eigenschappen? Ik vind mezelf soms te druk vooral wanneer mijn vrienden er zijn:( daarom verlies ik ook vaak me concentratie. Ik vind mezelf soms ook heel bazig. Ik neem graag de leiding over zeg maar... Ik vind dat ik ook wat meer aardiger kan zijn tegen de mensen die ik niet zo goed ken!

9: Ben je onzeker over iets? Zo ja, wat en misschien waarom? Ja eigenlijk wel. Dit heb ik eigenlijk niet zo vaak verteld, maar ik ben best onzeker over mijn gewicht...

10: Geef een compliment aan jezelf! Ik heb leuke kleurrijke sokken aan haha:)

11: Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet. Ja gedaan;)

12: Wat is je grootste blooper? Ik heb geen grootste blooper eigenlijk, want ik heb echt veel te veel bloppers haha. Ik weet nog eentje van vrijdag: De docent bio tekent een ingewikkelde schema op de bord en ze legde uit. Ik was een beetje in stress, want ik snapte de lesstof niet heel goed, dus ik dacht ik ga die schema overtekenen, want hoogwaarschijnlijk is het heel belangrijk! Dus met veel moeite en stress tekende ik voorzichtig de schema over. Sophie (Goeie vriendin van me en het is niet haar echte naam!) vroeg terwijl ik de schema overtekende: Banaantjeeee, Wat doe je? Je hoef-. Ik onderbrak haar en zei: Wacht eventjes. Ik moet die schema eff overtekenen. Het is een beetje ingewikkeld allemaal. Sophie zei: Maar..- Ik zei: Ik ben bijna klaar! Wacht nog heel even! Sophie vroeg: Ben je nou eindelijk klaar? Ik zette de laatste streepje en zei: Ja! en ik keek haar blij aan:). Sophie zei: Weet je Banaantjeeee, Je bent soms echt heel koppig haha. Wist je dat de schema gewoon in de werkboek staat? :|

 

Les van de dag: Altijd eerst naar de beste vriendin luisteren voordat je een hele ingewikkelde schema overtekent! :) lol

13: Waarvoor heb je enorme spijt en wil je het terugdraaien? Ik heb geen erge dingen gedaan, maar er zijn wel wat dingen die ik graag wil terugdraaien :( Maarja dan kan niet meer

Als je naar de verleden blijft kijken maar mis je de toekomst 

Bron: Ik heb het ergens gelezen op google. Dus sowieso google.nl! :)

14: Wat vond je van de vragen? Leuk en creatief!

15: Wil je nog wat kwijt? Jaa, ik vond het heel leuk om de vragenlijst te beantwoorden!

16: Heb je nog tips/tops voor mij? Hoeft niet perse over dit topic. --

 

Misschien nog een deel 2? Ja natuurlijk!

Reputatie 7
Badge +11

Even dat je het weet @Banaantjeeee, je kan niet druk genoeg zijn, behalve in de klas of bij speciale gelegenheden🙃

1: Welke gender ben jij? 

Meisje.

2: Hoe oud ben je?

13.

3: Heb je huisdier(en)?

Een hond en een cavia.

4: Wat is je lievelings fruit?

Te veel, aardbeien, meloen, mango, kersen, pruimen, appels, peren, druiven enz.

5: Aan wie op het forum zou je een compliment willen geven en wat?

Aan  (bijna)  iedereen, de meesten hier zijn toppers!

6: Wie wil je bedanken buiten het forum?

Me ouders en broers!

7: Wat zijn 3 goede eigenschappen van jou?

Heb ik überhaupt wel goeie eigenschappen?!

8: Wat zijn 3 mindere eigenschappen?

Ik ben gewoon een domme rare sukkel. Maar goed:

  1. Eigenwijs, ik ben echt te eigenwijs.
  2. Te rechtstreeks, Ik zeg hoe iets is en hoe ik het vind, terwijl ik soms beter me mond kan houden.
  3. Op alles ingaan, op een of andere manier moet ik op alles ingaan (alles niet te letterlijk nemen).

9: Ben je onzeker over iets? Zo ja, wat en misschien waarom?

*

10: Geef een compliment aan jezelf!

*

11: Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet.

De hond krijgt straks een knuffel!!!! 

12: Wat is je grootste blooper?

Dan moet je maar in het bloopertopic kijken, staat genoeg in.

13: Waarvoor heb je enorme spijt en wil je het terugdraaien?

Dat ik vroeger kinderen heb geslagen en geduwd. Ik werd op de basisschool gepest en was daar helemaal klaar mee. Dus ik heb er effe een paar geslagen en op de grond geduwd. Met succes want daarna lieten ze met rust (kreeg wel straf van de meester). Maar toch heb ik er spijt van.

14: Wat vond je van de vragen?

Leuk!

15: Wil je nog wat kwijt?

Ehmmm, niet echt.

16: Heb je nog tips/tops voor mij? Hoeft niet perse over dit topic.

Nee, ik heb je niet echt op het forum bezig gezien. Ben niet echt heel actief de laatste tijd (helaas).

Misschien nog een deel 2?

Tuurlijk, altijd leuk!

Reputatie 7
Badge +11

@OnbekendeAnnoniem  ik weet zeker dat je geen sukkel bent hoor! Kijk eens positief naar jezelf :) geef maar wat complimenten aan jezelf!

Reputatie 7

Ik heb een paar vragenlijsten gelezen en wilde wel eens proberen om er 1 te maken!

 

1: Welke gender ben jij? meisje

2: Hoe oud ben je? 13 

3: Heb je huisdier(en)? ja 3 cavia’s en 2 honden

4: Wat is je lievelings fruit? aardbei

5: Aan wie op het forum zou je een compliment willen geven en wat?@Blobvis  je bent aardig ❤

6: Wie wil je bedanken buiten het forum? mn duits docent 

7: Wat zijn 3 goede eigenschappen van jou? ik kan heel enthousiast zijn over iets, ik ben bijna alijd blij, ik help graag anderen 

8: Wat zijn 3 mindere eigenschappen? ik kan te enthousiast worden, ik ben soms niet zo aardig en soms heb ik schijt aan school

9: Ben je onzeker over iets? Zo ja, wat en misschien waarom? ja mn teacher attachment

10: Geef een compliment aan jezelf! idk

11: Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet. ok

12: Wat is je grootste blooper? over mijn eigen voeten struikelen recht voor de voeten van mn favo docent

13: Waarvoor heb je enorme spijt en wil je het terugdraaien? niks eig

14: Wat vond je van de vragen? leuk!

15: Wil je nog wat kwijt? k ben blij want k heb eindelijk n vriendje

16: Heb je nog tips/tops voor mij? Hoeft niet perse over dit topic. nope

 

Misschien nog een deel 2?

M.
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 

 

Reputatie 3
Badge +1

1: Welke gender ben jij?meisje

2: Hoe oud ben je? 14

3: Heb je huisdier(en)? een hond

4: Wat is je lievelings fruit? aardbeien

5: Aan wie op het forum zou je een compliment willen geven en wat? niemand eig, daarom maar aan jou: leuk dat je de moeite neemt om een vragenlijst te maken

6: Wie wil je bedanken buiten het forum? mijn hond

7: Wat zijn 3 goede eigenschappen van jou? uhm

8: Wat zijn 3 mindere eigenschappen? weet ik ook niet

9: Ben je onzeker over iets? Zo ja, wat en misschien waarom? over mn lichaam, ookal is die gwn normaal en over mn toekomst

10: Geef een compliment aan jezelf! dat kan ik niet

11: Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet. dat kan ik echt niet :')

12: Wat is je grootste blooper? geen idee

13: Waarvoor heb je enorme spijt en wil je het terugdraaien? ik heb nergens echt '’enorme'’ spijt van. ik wil niets terugdraaien omdat fouten er ook bij horen, want daar leer je van. 

14: Wat vond je van de vragen? heel leuk en goed verzonnen

15: Wil je nog wat kwijt? nee hoor

16: Heb je nog tips/tops voor mij? Hoeft niet perse over dit topic. nee 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Natureflower, heel erg sorry dat ik deze nog niet heb gedaan!

Ik heb een paar vragenlijsten gelezen en wilde wel eens proberen om er 1 te maken!

 

1: Welke gender ben jij? jongen

2: Hoe oud ben je? 13,5

3: Heb je huisdier(en)? nee

4: Wat is je lievelings fruit? ik lust echt heel weinig fruit

5: Aan wie op het forum zou je een compliment willen geven en wat? @Tartan13 @Jesse_6567 @OnlyMe @Banaantjeeee @Askygirl @Natureflower @Tover01, jullie lijken mij echt aardig en jullie zijn toppers! En anderen ook die ik ben vergeten 

6: Wie wil je bedanken buiten het forum? -

7: Wat zijn 3 goede eigenschappen van jou? -

8: Wat zijn 3 mindere eigenschappen? verlegen, -

9: Ben je onzeker over iets? Zo ja, wat en misschien waarom? soms wel

10: Geef een compliment aan jezelf! zie jouw vragenlijst deel 6!

11: Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet.;is goed!

12: Wat is je grootste blooper? -

13: Waarvoor heb je enorme spijt en wil je het terugdraaien?  soms is er wel iets, maar niet dat ik een enorme fout heb gemaakt. 

14: Wat vond je van de vragen? goed

15: Wil je nog wat kwijt? nee hoor

16: Heb je nog tips/tops voor mij? Hoeft niet perse over dit topic. nee

 

Misschien nog een deel 2? nee, wel een deel 7 ;)

M.
 

Groetjes, @Monkeyboy08 

Reputatie 7
Badge +17

1: Welke gender ben jij? Jongen

2: Hoe oud ben je? 17

3: Heb je huisdier(en)? Ja, een hond

4: Wat is je lievelings fruit? Ananas

5: Aan wie op het forum zou je een compliment willen geven en wat? @Tartan13@Jesse_6567@Monkeyboy08@MickeyMouse@Tover01@Askygirl@Banaantjeeee@benebird@Maiskolfje@Natureflower  en nog wel meer (wil niemand tekort doen). Allemaal leuke mensen

6: Wie wil je bedanken buiten het forum? M’n ouders en m’n vriendje

7: Wat zijn 3 goede eigenschappen van jou? aardig, behulpzaam, rustig

8: Wat zijn 3 mindere eigenschappen? Soms wat kort door de bocht en ik oordeel soms te snel.

9: Ben je onzeker over iets? Zo ja, wat en misschien waarom? Niet echt eigenlijk.

10: Geef een compliment aan jezelf!

11: Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet. Ok

12: Wat is je grootste blooper? Ben tijdens het stunten met m’n fiets een keer met m’n knie over het asfalt gegaan. Lekker veel bloed en het moest gehecht worden.

13: Waarvoor heb je enorme spijt en wil je het terugdraaien? Heb ik niet eerlijk gezegd

14: Wat vond je van de vragen? Leuk hoor

15: Wil je nog wat kwijt? Nope

16: Heb je nog tips/tops voor mij? Hoeft niet perse over dit topic.  Ga zo door

Reputatie 7
Badge +2

Ik heb een paar vragenlijsten gelezen en wilde wel eens proberen om er 1 te maken! Top! Ik vul in! 😍

 

1: Welke gender ben jij? Meisje 

2: Hoe oud ben je? 14

3: Heb je huisdier(en)? Ja een kat en hond

4: Wat is je lievelings fruit?  Kiwi 

5: Aan wie op het forum zou je een compliment willen geven en wat? Nu even vooral aan@Tover01 voor zijn durf om rokje te dragen naar school en gewoon om wie hij al is op zijn 12e. Echt knap!!

6: Wie wil je bedanken buiten het forum? Mijn vriendje. Hij heeft best wat moeten ondergaan in de korte tijd dat ik hem ken en hij blijft lief en sterk. 

7: Wat zijn 3 goede eigenschappen van jou? Eerlijk, zorgzaam en vriendelijkheid 

8: Wat zijn 3 mindere eigenschappen? Ik ben streng, soms te streberig en eigenwijs 

9: Ben je onzeker over iets? Zo ja, wat en misschien waarom? Of ik niet té eerlijk ben af en toe. Ik zeg wat ik vind, misschien niet altijd handig 

10: Geef een compliment aan jezelf! Ik heb me goed aangepast aan de cultuur waar ik nu tijdelijk leef

11: Geef een knuffel aan de eerste dierbare die je ziet. Mijn paps! 

12: Wat is je grootste blooper? Heel hard lachen toen mijn vriendje voor de klas moest knielen voor straf. Kwam door zijn blozende beteuterde gezicht. Gemeen van mij 🤭

13: Waarvoor heb je enorme spijt en wil je het terugdraaien?  Dat ik ooit twee jongens ten onrechte beschuldigde van vandalisme terwijl ze in werkelijkheid netjes aan het opruimen waren. Gelukkig heb ik excuses kunnen aanbieden. Ik moet echt nadenken voor ik wat zeg.

14: Wat vond je van de vragen? Heel goed! Mooi!!

15: Wil je nog wat kwijt? Hoe gaat het met jou? 

16: Heb je nog tips/tops voor mij? Hoeft niet perse over dit topic. Wees de lieverd die je hier bent! 

 

Misschien nog een deel 2? Haha ik ga die meteen doen!!

M.
 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 

Lieve groetjes, Sjardy xoxox

Reageer