Skip to main content

RANDOM DILLEMA'S

• January 5, 2026
  • 8 reacties
  • 72 Bekeken

Anoniemetrien
Forum|alt.badge.img
  1. Nooit meer klusjes OF Nooit meer huiswerk
  2. Altijd Pizza als avondeten OF Altijd ijsjes als avondeten
  3. Alleen dansen en geen muziek kunnen horen OF Alleen muziek horen en niet kunnen dansen.
  4. Nooit meer verliefd zijn OF Al je crushes nemen een buzzcut
  5. Elke dag een soeplepel oorsmeer eten voor de rest van je leven OF Een grote tank vol oorsmeer in 1 keer eten.
  6. Nooit meer naar school OF Nooit meer naar verplichte bijeenkomsten.
  7. Nooit meer onzeker OF Iedereen is verliefd op je
  8. Al je haar eruit getrokken worden OF Al je nagels eruit getrokken worden.

9. Elke keer plassen als je opstaat. OF Elke keer poepen als je gaat zitten.

10. Precies weten wanneer je doodgaat OF Precies weten hoe je doodgaat

11. Het verschil niet kunnen zien tussen een baby en een muffin OF Nooit meer een onderbroek kunnen dragen

8 reacties

Monkeyboy08
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • January 7, 2026

Hoi Anoniemetrien,

1. Nooit meer klusjes OF Nooit meer huiswerk
  2. Altijd Pizza als avondeten OF Altijd ijsjes als avondeten
  3. Alleen dansen en geen muziek kunnen horen OF Alleen muziek horen en niet kunnen dansen.
  4. Nooit meer verliefd zijn OF Al je crushes nemen een buzzcut
  5. Elke dag een soeplepel oorsmeer eten voor de rest van je leven OF Een grote tank vol oorsmeer in 1 keer eten.
  6. Nooit meer naar school OF Nooit meer naar verplichte bijeenkomsten.
  7. Nooit meer onzeker OF Iedereen is verliefd op je

10. Precies weten wanneer je doodgaaOF Precies weten hoe je doodgaat

11. Het verschil niet kunnen zien tussen een baby en een muffin OF Nooit meer een onderbroek kunnen dragen

Groetjes, Monkeyboy08

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 7, 2026
  1. Nooit meer klusjes OF Nooit meer huiswerk Zeker weten nooit meer klusjes, ik ben meer een denkpersoon dan een doepersoon.
  2. Altijd Pizza als avondeten OF Altijd ijsjes als avondeten Zeker weten pizza, ijsjes zijn geen echt eten.
  3. Alleen dansen en geen muziek kunnen horen OF Alleen muziek horen en niet kunnen dansen. 100% alleen muziek kunnen horen, wat is er anders aan dansen?
  4. Nooit meer verliefd zijn OF Al je crushes nemen een buzzcut Al moeilijker, maar dan toch die tweede.
  5. Elke dag een soeplepel oorsmeer eten voor de rest van je leven OF Een grote tank vol oorsmeer in 1 keer eten. Echt geen idee, ik weet het serieus niet.
  6. Nooit meer naar school OF Nooit meer naar verplichte bijeenkomsten. Dat laatste, ik wil goed werk krijgen later.
  7. Nooit meer onzeker OF Iedereen is verliefd op je Moeilijk, ik zou willen zeggen “Nooit meer onzeker”, maar ik denk dat dat je een hele narcistisch persoon maakt, dus dan toch maar dat laatste.
  8. Al je haar eruit getrokken worden OF Al je nagels eruit getrokken worden. Al mijn haar, puur omdat je daar op de langere termijn minder last van hebt.

9. Elke keer plassen als je opstaat. OF Elke keer poepen als je gaat zitten. Dat laatste lijkt me makkelijker op te vangen en dus praktischer.

10. Precies weten wanneer je doodgaat OF Precies weten hoe je doodgaat Priecies hoe, anders ga ik de rest van mijn leven bang zijn voor het moment waarop ik doodga.

11. Het verschil niet kunnen zien tussen een baby en een muffin OF Nooit meer een onderbroek kunnen dragen 

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 9, 2026
  1. Nooit meer klusjes OF Nooit meer huiswerk   nooit meer huiswerk
  2. Altijd Pizza als avondeten OF Altijd ijsjes als avondeten  altijd pizza ijsjes zijn zo koud nu🥶
  3. Alleen dansen en geen muziek kunnen horen OF Alleen muziek horen en niet kunnen dansen. alleen dansennn
  4. Nooit meer verliefd zijn OF Al je crushes nemen een buzzcut allemaal een buzzcut 😅
  5. Elke dag een soeplepel oorsmeer eten voor de rest van je leven OF Een grote tank vol oorsmeer in 1 keer eten. een grote tank vol 
  6. Nooit meer naar school OF Nooit meer naar verplichte bijeenkomsten. nooit meer naar een verplichte bijeenkomst
  7. Nooit meer onzeker OF Iedereen is verliefd op je nooit meer onzeker 
  8. Al je haar eruit getrokken worden OF Al je nagels eruit getrokken worden. ehmm mijn haar denk ik 

9. Elke keer plassen als je opstaat. OF Elke keer poepen als je gaat zitten. elke keer plassen 

10. Precies weten wanneer je doodgaat OF Precies weten hoe je doodgaat wanneer ik dood ga 

11. Het verschil niet kunnen zien tussen een baby en een muffin OF Nooit meer een onderbroek kunnen dragen   nooit meer een onderbroek kunnen dragen 

liefs vie leuke vragen lijst

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 9, 2026
  1. Nooit meer klusjes OF Nooit meer huiswerk nooit meer huiswerk 
  2. Altijd Pizza als avondeten OF Altijd ijsjes als avondeten pizza 100%
  3. Alleen dansen en geen muziek kunnen horen OF Alleen muziek horen en niet kunnen dansen. Alleen muziek horen en niet dansen 
  4. Nooit meer verliefd zijn OF Al je crushes nemen een buzzcut nooit meer verliefd
  5. Elke dag een soeplepel oorsmeer eten voor de rest van je leven OF Een grote tank vol oorsmeer in 1 keer eten. Grote tank vol oorsmeer
  6. Nooit meer naar school OF Nooit meer naar verplichte bijeenkomsten. School
  7. Nooit meer onzeker OF Iedereen is verliefd op je nooit meer onzeker 
  8. Al je haar eruit getrokken worden OF Al je nagels eruit getrokken worden. Al m’n nagels 

9. Elke keer plassen als je opstaat. OF Elke keer poepen als je gaat zitten. Plassen als ik sta 

10. Precies weten wanneer je doodgaat OF Precies weten hoe je doodgaat wanneer 

11. Het verschil niet kunnen zien tussen een baby en een muffin OF Nooit meer een onderbroek kunnen dragen nooit meer een onderbroek 

smokey
Forum|alt.badge.img+7
  • Vaak actief
  • January 10, 2026
  3. Alleen dansen en geen muziek kunnen horen OF Alleen muziek horen en niet kunnen dansen.
  5. Elke dag een soeplepel oorsmeer eten voor de rest van je leven OF Een grote tank vol oorsmeer in 1 keer eten.

9. Elke keer plassen als je opstaatOF Elke keer poepen als je gaat zitten.

11. Het verschil niet kunnen zien tussen een baby en een muffin OF Nooit meer een onderbroek kunnen dragen

Forum|alt.badge.img+5

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  1. Nooit meer klusjes OF Nooit meer huiswerk   nooit meer huiswerk 
  2. Altijd Pizza als avondeten OF Altijd ijsjes als avondeten altijd pizza 
  3. Alleen dansen en geen muziek kunnen horen OF Alleen muziek horen en niet kunnen dansen. alleen muziek horen 
  4. Nooit meer verliefd zijn OF Al je crushes nemen een buzzcut  buzzcut 
  5. Elke dag een soeplepel oorsmeer eten voor de rest van je leven OF Een grote tank vol oorsmeer in 1 keer eten. elke dag een soeplepel 🤢
  6. Nooit meer naar school OF Nooit meer naar verplichte bijeenkomsten. nooit meer verplichte bijeenkomsten 
  7. Nooit meer onzeker OF Iedereen is verliefd op je nooit meer onzeker 
  8. Al je haar eruit getrokken worden OF Al je nagels eruit getrokken worden. nagels eruit 

9. Elke keer plassen als je opstaat. OF Elke keer poepen als je gaat zitten. plassen 😑

10. Precies weten wanneer je doodgaat OF Precies weten hoe je doodgaat precies weten wanneer 

11. Het verschil niet kunnen zien tussen een baby en een muffin OF Nooit meer een onderbroek kunnen dragen verschil niet kunnen zien 🙈😬

Forum|alt.badge.img
  1. Nooit meer klusjes OF Nooit meer huiswerk
  2. Altijd Pizza als avondeten OF Altijd ijsjes als avondeten
  3. Alleen dansen en geen muziek kunnen horen OF Alleen muziek horen en niet kunnen dansen.
  4. Nooit meer verliefd zijn OF Al je crushes nemen een buzzcut
  5. Elke dag een soeplepel oorsmeer eten voor de rest van je leven OF Een grote tank vol oorsmeer in 1 keer eten. 🤢
  6. Nooit meer naar school OF Nooit meer naar verplichte bijeenkomsten.
  7. Nooit meer onzeker OF Iedereen is verliefd op je

10. Precies weten wanneer je doodgaat OF Precies weten hoe je doodgaat. Liever allebei niet 😅 

11. Het verschil niet kunnen zien tussen een baby en een muffin OF Nooit meer een onderbroek kunnen dragen 😂😂 

Leuke (random) dilemma's!! 

Groetjes