Hoii! Ik heb voorgenomen om vandaag ff niet te leren voor school, dus nu heb ik tijd om dit topic te maken. Dinsdag en woensdag was er in Nijmegen een Rammstein concert. Ik zou daar met een vriend heen gaan, maar toen besloten mijn ouders opeens dat ik toch niet mocht! Ik vind dit natuurlijk heel erg jammer en nu dat concert was geweest zit ik er zelfs halve dagen over te huilen! Dit was waarschijnlijk de laatste kans dat ze in Nederland zijn aangezien ze al in de 60 zijn en niet heel erg gezond leven als jullie snappen wat ik bedoel. Dus nu ga ik ze waarschijnlijk nooit meer live zien! Dus mijn vraag is: hoe moet ik hiermee omgaan? Want mijn concentratie voor school wordt er ook niet beter van.
Hoi
Wat lastig!
Ik huil wel even met je mee!
Ik denk dat je ouders misschien ook wel een beetje beschermend reageren. Het is natuurlijk best wel lastig als ouder om je zoon voor het eerst in z'n uppie naar een concert te zien gaan.
Had je de kaarten zelf gekocht?
Liefs
ik vind het heel vervelend dat je plots niet mag je kan het met je ouders over hebben waarom dit niet mag
maar het is vooral stom omdat je er niet echt meer wat aan kan doen dus niet te veel piekeren
en gewoon doorgaan
hoop dat dit help
,groetjes Iemand anders
Hoi hoi
Ja dat is zwaar minder! Sja je kunt niet veel anders dan het accepteren en er van balen. Hoe raar dat ook klinkt. Ik snap je gevoel wel een beetje hoor. Ik wou deze zomer graag naar een soort internationaal survival kamp in de bergen maar mag ook niet van mn ouders omdat ik net zeg maar een soort heel strenge tijd achter me heb om gedragsverandering te leren (tegen angst en spanning etc) en dat vinden ze geen goede combi en ik wel. Maarja dan zijn je ouders toch de baas. Dus ik kan nu alleen maar denken "wat kl*** en wat had ik graag" maar meer niet. Misschien komt Rammstein toch nog een keer naar ons land of ergens bij de grens in de buurt in Duitsland! Of België, wie weet. En anders: de optredens van Feuerengel in de gaten houden. Dat is een Rammstein tribute band, officieel licensed by Rammstein. En die komen bv in oktober nog in Zwolle, Alkmaar en Bergen op Zoom. En volgens mij volgend jaar in Hengelo of Enschede. Heb je serieus toch een stuk vrijwel echte RS gezien!
https://youtu.be/UiDVMqhBxOs?si=YJeS28TEA5G58hMl
Groetjes liefs Tartan X
Dat is wel kut. Ik wilde er ook wel graag heen maar ja, geen tijd en eigenlijk ook geen geld. Ik neem aan dat je al kaartjes had en zo? Als je die zelf had betaald mogen ze je dat geld wel terugbetalen vind ik. Die tickets zijn niet goedkoop. Ik snap dat je teleurgesteld en verdrietig bent. Het is ook wel echt een naaistreek. Dan hadden ze beter direct kunnen zeggen dat je niet mag. Maar ja, het is zoals
Ik zou met een vriend meegaan, ik mocht alleen als ik met hem zou gaan (zijn ouders zouden dan meegaan) En hij mocht alleen als ik meeging. Mijn kaartje zou dan een verjaardagscadeau zijn van mijn ouders. De andere kaartjes waren al bijna gekocht toen ik net optijd zei dat ik niet mocht… Maar ik zou dus ook niet in mijn eentje gaan.
Hey! Wat lullig en balen! 🥺 Ik ben het eens met de anderen! Maar, dat idee van
Liefs Tover xxx
Ik zou met een vriend meegaan, ik mocht alleen als ik met hem zou gaan (zijn ouders zouden dan meegaan) En hij mocht alleen als ik meeging. Mijn kaartje zou dan een verjaardagscadeau zijn van mijn ouders. De andere kaartjes waren al bijna gekocht toen ik net optijd zei dat ik niet mocht… Maar ik zou dus ook niet in mijn eentje gaan.
Ik heb zoiets ook wel eens gehad dus ik snap je. Toen ik 14 was wilde ik heel graag naar een concert maar m’n ouders vonden me te jong dus dat ging mooi niet door. Ik was echt zo kwaad en teleurgesteld toen
Hey! Wat lullig en balen! 🥺 Ik ben het eens met de anderen! Maar, dat idee van
Liefs Tover xxx
Ik hoop het ook! Maar ik heb het er de laatste tijd best veel over gehad bij mijn ouders, dus als ik er nu weer over begin is de kans kleiner dat ik mag… Daarom wacht ik even voor ik erover begin.
Ik heb zoiets ook wel eens gehad dus ik snap je. Toen ik 14 was wilde ik heel graag naar een concert maar m’n ouders vonden me te jong dus dat ging mooi niet door. Ik was echt zo kwaad en teleurgesteld toen
Ja die vriend mocht daardoor ook niet, ik vind het altijd nog veel te zielig voor hem… Fijn dat je me begrijpt!
Hoi hoi, heel goed
Groetjes liefs Tartan X
Hey!
Liefs Tover xxx
Hoi hoi, heel goed
Groetjes liefs Tartan X
Ik hoop het ook!
Hey
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.