Skip to main content

Hoii! Ik heb voorgenomen om vandaag ff niet te leren voor school, dus nu heb ik tijd om dit topic te maken. Dinsdag en woensdag was er in Nijmegen een Rammstein concert. Ik zou daar met een vriend heen gaan, maar toen besloten mijn ouders opeens dat ik toch niet mocht! Ik vind dit natuurlijk heel erg jammer en nu dat concert was geweest zit ik er zelfs halve dagen over te huilen! Dit was waarschijnlijk de laatste kans dat ze in Nederland zijn aangezien ze al in de 60 zijn en niet heel erg gezond leven als jullie snappen wat ik bedoel. Dus nu ga ik ze waarschijnlijk nooit meer live zien! Dus mijn vraag is: hoe moet ik hiermee omgaan? Want mijn concentratie voor school wordt er ook niet beter van.

Hoi @Ikweetgeennaam321 

Wat lastig!

Ik huil wel even met je mee! 😭😭😭😭😭

Ik denk dat je ouders misschien ook wel een beetje beschermend reageren. Het is natuurlijk best wel lastig als ouder om je zoon voor het eerst in z'n uppie naar een concert te zien gaan. 

Had je de kaarten zelf gekocht?

Liefs @NoahLovesYou 

ik vind het heel vervelend dat je plots niet mag je kan het met je ouders over hebben waarom dit niet mag 

maar het is vooral stom omdat je er niet echt meer wat aan kan doen dus niet te veel piekeren

en gewoon doorgaan 

hoop dat dit help 

,groetjes Iemand anders

Hoi hoi

Ja dat is zwaar minder! Sja je kunt niet veel anders dan het accepteren en er van balen. Hoe raar dat ook klinkt. Ik snap je gevoel wel een beetje hoor.  Ik wou deze zomer graag naar een soort internationaal survival kamp in de bergen maar mag ook niet van mn ouders omdat ik net zeg maar een soort heel strenge tijd achter me heb om gedragsverandering te leren (tegen angst en spanning etc) en dat vinden ze geen goede combi en ik wel. Maarja dan zijn je ouders toch de baas. Dus ik kan nu alleen maar denken "wat kl*** en wat had ik graag" maar meer niet. Misschien komt Rammstein toch nog een keer naar ons land of ergens bij de grens in de buurt in Duitsland! Of België, wie weet. En anders: de optredens van Feuerengel in de gaten houden. Dat is een Rammstein tribute band, officieel licensed by Rammstein. En die komen bv in oktober nog in Zwolle, Alkmaar en Bergen op Zoom. En volgens mij volgend jaar in Hengelo of Enschede. Heb je serieus toch een stuk vrijwel echte RS gezien!

https://youtu.be/UiDVMqhBxOs?si=YJeS28TEA5G58hMl

Groetjes liefs Tartan X 

@NoahLovesYou  Ik zou met een vriend meegaan, ik mocht alleen als ik met hem zou gaan (zijn ouders zouden dan meegaan) En hij mocht alleen als ik meeging. Mijn kaartje zou dan een verjaardagscadeau zijn van mijn ouders. De andere kaartjes waren al bijna gekocht toen ik net optijd zei dat ik niet mocht… Maar ik zou dus ook niet in mijn eentje gaan.

@iemand anders Ja dat probeer ik maar het lukt niet echt...

@Tartan14 Ik zal ernaar kijken! Dankjewel!

Dat is wel kut. Ik wilde er ook wel graag heen maar ja, geen tijd en eigenlijk ook geen geld. 😭 Ik neem aan dat je al kaartjes had en zo? Als je die zelf had betaald mogen ze je dat geld wel terugbetalen vind ik. Die tickets zijn niet goedkoop. Ik snap dat je teleurgesteld en verdrietig bent. Het is ook wel echt een naaistreek. Dan hadden ze beter direct kunnen zeggen dat je niet mag. Maar ja, het is zoals @Tartan14 zegt. Er is nu niks anders meer aan te doen dan het te accepteren en hopen dat Rammstein nog een keer deze kant op komt. En anders maar een keer naar Feuerengel.

Ik zou met een vriend meegaan, ik mocht alleen als ik met hem zou gaan (zijn ouders zouden dan meegaan) En hij mocht alleen als ik meeging. Mijn kaartje zou dan een verjaardagscadeau zijn van mijn ouders. De andere kaartjes waren al bijna gekocht toen ik net optijd zei dat ik niet mocht… Maar ik zou dus ook niet in mijn eentje gaan.

@tim16  Zie deze reactie, hier legde ik het uit. Ja dat is het dus precies. Het is idd gwn heel erg k*t

Hey! Wat lullig en balen! 🥺 Ik ben het eens met de anderen! Maar, dat idee van @Tartan14  is wel top want Feuerengel is zeker like Rammstein! Mijn moeder is fan van beide en bij Feuerengel geweest in metropool en wat ik op haar foon heb gezien is het minstens zo cool 😁 😎 trouwens ik vind ze ook vet top! Het is ook de enige tribute band die bij ons thuis in de platen kast mag staan xD !  Wie weet mag je daar wel naartoe en dan ben je  ook al weer een half jaartje ouder 😉 hopelijk scheelt dat. Never lose hope!! 

Liefs Tover xxx

Ik zou met een vriend meegaan, ik mocht alleen als ik met hem zou gaan (zijn ouders zouden dan meegaan) En hij mocht alleen als ik meeging. Mijn kaartje zou dan een verjaardagscadeau zijn van mijn ouders. De andere kaartjes waren al bijna gekocht toen ik net optijd zei dat ik niet mocht… Maar ik zou dus ook niet in mijn eentje gaan.

@Ikweetgeennaam321 dat is wel dubbel genaaid dan. Denk je dat je een leuk verjaardagscadeau krijgt… En balen voor die vriend. Hij mocht dus ook niet? En hebben ze nog gezegd waarom ze het toch niet goed vonden?

Ik heb zoiets ook wel eens gehad dus ik snap je. Toen ik 14 was wilde ik heel graag naar een concert maar m’n ouders vonden me te jong dus dat ging mooi niet door. Ik was echt zo kwaad en teleurgesteld toen😅

Hey! Wat lullig en balen! 🥺 Ik ben het eens met de anderen! Maar, dat idee van @Tartan14  is wel top want Feuerengel is zeker like Rammstein! Mijn moeder is fan van beide en bij Feuerengel geweest in metropool en wat ik op haar foon heb gezien is het minstens zo cool 😁 😎 trouwens ik vind ze ook vet top! Het is ook de enige tribute band die bij ons thuis in de platen kast mag staan xD !  Wie weet mag je daar wel naartoe en dan ben je  ook al weer een half jaartje ouder 😉 hopelijk scheelt dat. Never lose hope!! 

Liefs Tover xxx

Ik hoop het ook! Maar ik heb het er de laatste tijd best veel over gehad bij mijn ouders, dus als ik er nu weer over begin is de kans kleiner dat ik mag… Daarom wacht ik even voor ik erover begin.

@Ikweetgeennaam321 dat is wel dubbel genaaid dan. Denk je dat je een leuk verjaardagscadeau krijgt… En balen voor die vriend. Hij mocht dus ook niet? En hebben ze nog gezegd waarom ze het toch niet goed vonden?

Ik heb zoiets ook wel eens gehad dus ik snap je. Toen ik 14 was wilde ik heel graag naar een concert maar m’n ouders vonden me te jong dus dat ging mooi niet door. Ik was echt zo kwaad en teleurgesteld toen😅

Ja die vriend mocht daardoor ook niet, ik vind het altijd nog veel te zielig voor hem… Fijn dat je me begrijpt!

Hoi hoi, heel goed @Ikweetgeennaam321  ouders moet je bespelen soms 😉 het is op die manier inderdaad wel erg lullig gegaan dan zeg!  Nouja, ik zou zeggen houd vast aan mn tip en ook wat @tim16  en @Tover01  zeggen. Goed dat je ff wacht! En Feuerengel is ook echt geweldig hoor! Ik ga wrs ook in oktober, heb het al in de week gezet bij mijn pa en die vind het zelf ook veel te vet! 😎😁 (hielp ook wel dat ik dat kamp niet mag als argument) Ik hoop dat het je lukt en anders volgend jaar in Hengelo bv. 

Groetjes liefs Tartan X 

Hey! @Tartan14  ik heb mn moeder ook al zo ver! 🎸🥁🎹🎼🤘 @Ikweetgeennaam321  je topic heeft wat los gemaakt zeg! 😉 Hopelijk mag jij ook ! 

Liefs Tover xxx

Hoi hoi, heel goed @Ikweetgeennaam321  ouders moet je bespelen soms 😉 het is op die manier inderdaad wel erg lullig gegaan dan zeg!  Nouja, ik zou zeggen houd vast aan mn tip en ook wat @tim16  en @Tover01  zeggen. Goed dat je ff wacht! En Feuerengel is ook echt geweldig hoor! Ik ga wrs ook in oktober, heb het al in de week gezet bij mijn pa en die vind het zelf ook veel te vet! 😎😁 (hielp ook wel dat ik dat kamp niet mag als argument) Ik hoop dat het je lukt en anders volgend jaar in Hengelo bv. 

Groetjes liefs Tartan X 

Ik hoop het ook!

@Tartan14 Wacht niet te lang want de meeste dates in NL zijn al uitverkocht. Alleen voor 19 oktober in Zwolle zijn er nog kaarten. Ze zijn wel echt vet idd. Zou er zelf ook wel heen willen. Straks zien we elkaar daar zonder dat we het weten, haha.

@Ikweetgeennaam321 Vind het nog steeds echt lullig voor je dat het op deze manier ging.  Ik hoop dat je wel een keer naar Feuerengel mag.

Hey @tim16  Ik ben het met je eens! Heel lullig, dat is echt niet leuk en ook bijna wel gemeen. Ja wat je zegt haha  vet hoor, geld ook voor mij want mijn mam is al geslaagd xD lijkt me zeer vet zo'n concert! Liefs Tover xxx

Reageer