Vraag

Hoe vinden jullie Rammstein?

  • 22 March 2023
  • 7 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Zijn er meer mensen die naar RAMMSTEIN luisteren? En hoe waren jullie toen je het leuk begon te vinden? En wat is je lievelingsnummers?

Mijn lievelings nummers zijn: zeit, Sehnsucht en sonne. 


7 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Mijn favoriete nummers zijn(heb je even): Zeit, Angst, Sonne, Puppe, Mein Herz Brennt, Feuer Frei, Engel, Ich Wil, Deutchland, Ohne Dich (behalve net nadat je bent afgewezen) Du Hast en Mutter, en de rest ook eig :)

Reputatie 7
Badge +12

Hey! 

Spring, rein raus, spieluhr, Engel, Spiel mit mir, Mein Herz brennt, Rammstein, Wollt ihr das Bett in flammen sehen, Es kommt zu euch, heirate Mich,  links 2,3,4, Adios en nog veel meer haha. Mijn moeder heeft alles van ze en ik zing lekker mee, al is mijn stem nog lang niet zwaar genoeg om dat goed te kunnen 😄😄 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +4

Hii!

Ik zal heel eerlijk zeggen dat ik bijna niks ken van de muziek van rammstein dus daar moet ik me nog maar eens een keer in verdiepen😅

Mijn docent Duits uit de brugklas is groot fan van Rammstein en hij draaide altijd Du Hast als de les was afgelopen en dat vind ik op zich wel een grappig nummer. Niet helemaal mijn smaak, maar is soms wel even lekker om ff hard te draaien op mijn koptelefoon haha🙂

Groetjess en liefs van ItsJustMe :)

Reputatie 7
Badge +17

Oei, Rammstein. Die zijn echt wel nice. Als je een goed optreden van ze wil zien moet je eens Live aus Berlin 1998 opzoeken op Youtube. 

Een paar van mijn favoriete nummers zijn: Spiel mit mir, Du Hast, Bück Dich, Angst, Zick Zack, Sehnsucht. En nog wel meer. Eigenlijk zo’n beetje alles, haha.

Solo werk van Till Lidemann is ook goed. Ich Hasse Kinder  bijv. (leuk voor KT medewerkers als ze een keer een k u t dienst hebben gehad 😂)

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi! Ik vind het ook top! Bij de topic over muziek had ik ook elke keer zo ongeveer wel 2 nummers van Rammstein staan 💪. Ik vind ze eig allemaal zeer vet! Ook Deutschland waar de vid zo super van is. En alles wat jullie opnoemen! Spieluhr was de eerste die ik ooit van hun hoorde en die heb ik heel lang in mn hoofd mee zitten neuriën ☺️met dat kinderliedje erin. Het is lekker om jezelf mee af te leiden van alles. Trouwens de band is vaak verkeerd begrepen. Ze zijn bijv juist heel feministisch en ook anti racistisch. Mensen zouden hun teksten goed moeten luisteren/vertalen. Mijn moeder is half Duitse en haar kindertijd daar opgegroeid, dat is handig met zulke dingen 😉 ik versta het goed en spreken gaat ook prima omdat ik met mijn opa en  vooral oma altijd Duits praat dus Rammstein is wel een goede band om dat bij te houden 😄

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 5
Badge +1

Ik had niet verwacht dat ik een jaar oud topic weer tot leven kon brengen met alleen 1 reactie😅

Reputatie 5
Badge +1

RAMMSTEIN YIPPEE
Ik kende het al een soort van door mijn vader die er HEEL soms over praatte, daarna iemand op Discord die praatte over het liedje “Dicke Titten”  en hoe vreemd ze het vonden. Ze vinden Rammstein wel leuk hoor maar gewoon een vreemd/grappig liedje.

Ik was iemand die van luide muziek houdt zoals hardbass en hardstyle, toen ik het hoorde en langzaam door de Rammstein liedjes heen ging dacht ik: “Oke… JIJ GAAT IN MIJN PLAYLIST/FAVORIETEN! JIJ OOK! JIJ OOK!”

Mijn favoriete liedjes?
Meine Tränen, Ohne dich, Ein Lied, Feuer Frei, Amerika, Giftig, Lügen, Ausländer, Mein Teil, Mein Land en Rosenrot. Ik hou ook van Sonne, Sonne was mijn eerste liedje naast Du Hast die mij in deze Rammstein fase liet belanden.

Ook een goede aanrader ook al is het een Engels liedje! “That’s My Heart” van Till Lindemann zelf.
Till heeft echt hard gekookt met dit liedje. 🔥🤘

Till kan echt mooi verhalen vertellen met zijn stem PLUS echt goed zingen in Engels en Duits ook al is het vreemd om hem Engels te horen zingen.

En Elli Berlin’s cover van Sonne gaf mij de heebie jeebies, echt woah! 

Reageer