Skip to main content

Raden hoe je eruit ziet

• January 17, 2026
  • 54 reacties
  • 810 Bekeken

Toon eerste bericht

54 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 25, 2026

@Lupus  Ik denk dit..😊 :

• Je hebt bruin kort haar en bruine ogen, niet veel sieraden, mss een armbandje maar verder niks denk ik.. Qua kleding basic maar wel kleurtjes, bijv blauw en groen, rood :)

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • January 25, 2026

@Cantaloupe je zit redelijk dicht bij hoor ;). Ik heb alleen groene ogen en ik draag geen armbandje, tenzij je een elastiekje mee telt. En ook niet veel kleuren haha

Groetjes Lupus

• January 26, 2026

@fe.a  sommige forumleden maken een best uitgebreide vragenlijst met hoe je eruit ziet en dan kan ik daar wel een beeld bij hebben maar niet hoe ze zich kleden ofzo

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 26, 2026

Ik ga ook mijn best doen!

@Yusa vrij kort, en verder een beetje net zoals dit profielplaatje dat hij/ze een tijdje had:

Yusa’s oude profielplaatje

Idk, ik heb gewoon dit als assoiciatie met Yusa

@Tover01 ik moet altijd denken aan een jongen met kort, blond haar en een skirt (want ja het is Tover, wat wil je😄)

@Diana hier moet ik altijd denken aan een vrij typisch, enigzins stoer meisje (lang, bruin haar etc.)

@ja_ppie bij jou denk ik altijd aan een wat oudere jongen (met al een beetje een snor en baard enzo)

Dat zijn de personen op het forum waarbij ik een beetje een gevoel heb!

(Dit is natuurlijk mijn gevoel enzo jadi-jadi-ja😁)

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 26, 2026

@PietPirat  Ik heb geen blauw haar hoor😉  Ik denk dat jij halflang of lang bruin haar hebt, met bruine of blauwe ogen. Qua kleren donkere kleuren zoals donkerblauw, paars, groen etc.  ​@ja_ppie kort bruin haar en groene of bruine ogen. Een "normale" stijl. 

Liefs Yusa 😘

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 26, 2026

@Yusa danm, dat is best close!

• January 26, 2026

Hahahaha, wat een leuk idee, ​@fe.a !!!

Ik denk dat jij, ​@Lupus kort bruin haar (middenscheiding?) hebt, bruine ogen, en een beetje een baggy kledingstijl? Hopelijk zit ik er niet helemaal naast ahahha 😂

Wil iemand raden hoe ik eruit zie? 😅

groeetjezzzz

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 26, 2026

Is goed.. ;))
Ik denk qua kleding wat stoerder, dus gwn hoodies, spijkerbroeken en niet zo snel een rokje of jurk..😉 Qua haar denk ik lang blond haar, mss blauwe ogen? En sieraden denk ik wel wat meer, meerdere armbandjes en oorbellen bijv🙃 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 26, 2026

@lootjee lang blond haar, los, groene of blauwe ogen. Eigenlijk wat ​@Cantaloupe al zegt maar niet perse héél stoer. ☺️

Liefs Yusa 😘

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 26, 2026

@PietPirat ik ben geen bonk, hoor.  En ook niet typisch, denk ik.  Maar wel leuk gevonden van jou.

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • January 26, 2026

Hahahaha, wat een leuk idee, ​@fe.a !!!

Ik denk dat jij, ​@Lupus kort bruin haar (middenscheiding?) hebt, bruine ogen, en een beetje een baggy kledingstijl? Hopelijk zit ik er niet helemaal naast ahahha 😂

groeetjezzzz

Haha bijna goed hoor. Niet echt baggy, meer casual en niet echt een midden scheiding ;)

Groetjes Lupus

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 26, 2026

Hey! Haha leuk geraden ! Ik heb donkerblond haar vooral stijl, heel licht slag, lang  op de schouders en grijs blauwe ogen, Tjempie zat vrij goed 😊😉 de kleding  die zij noemt klopt ook, idd ​@Lupus  en ​@PietPirat  rok of kilt ook zeker! ☺️ Ik ga nog eens nadenken voordat ik jullie ga "beschrijven", wil wel een goed beeld vormen zeg maar haha. 

Liefs, Tover xxx

• January 26, 2026

Hahhaa, ​@Yusa en ​@Cantaloupe bijnaaa….. ik heb krullend rossig/blond haar met blauwe ogen, en qua kleding draag ik inderdaad ​@Cantaloupe geen rokjes of jurkjes, maar ook niet persé superstoere kleding! jullie zaten oprecht heel dichtbij 👌🤣

doeeiiii xxx

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 26, 2026

@PietPirat Ik heb geen snor of baard haha  Ben 17 dus ik zal wel bij de ouderen horen hier lol

@Yusa  Ik heb idd kort bruin haar en blauwe ogen. Ik weet niet wat mijn stijl is, van alles wat i guess

NightShadow

Ik vind het heel leuk hoe jullie iedereen kunnen indenken, ik kan dat echt niet :) Volgens mij zijn jullie allemaal heel knap van binnen en buiten 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 27, 2026

@NightShadow jij ook! Weet ik zeker 😘 En jou zie ik voor me als stoer meisje, met donkerbruin of zwart lang of half lang haar, en donkerbruine of groene ogen, en kleren zoals hoodies, in wat donkerdere kleurtjes zoals donkerblauw, groen, bordeauxrood.

Liefs Yusa 😘

NightShadow

@Yusa Lief. Klopt wel redelijk, zeker van die hoodies :) Ik kan jou echt niet inschatten, sorry. Heb niet echt verbeelding.

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • January 28, 2026

Hey! Haha leuk geraden ! Ik heb donkerblond haar vooral stijl, heel licht slag, lang  op de schouders en grijs blauwe ogen, Tjempie zat vrij goed 😊😉 de kleding  die zij noemt klopt ook, idd ​@Lupus  en ​@PietPirat  rok of kilt ook zeker! ☺️ Ik ga nog eens nadenken voordat ik jullie ga "beschrijven", wil wel een goed beeld vormen zeg maar haha. 

Liefs, Tover xxx

@Tover01 weet je het al ;) ik ben te nieuwschierig en kan niet wachten. Geen haast hoor haha

Groetjes Lupus

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 28, 2026

Hey ​@Lupus  ik zou denken donker (bruin) kort haar en bruine ogen. Gemiddelde lengte en wel gespierd. Haha verder vind ik het echt moeilijk om in te beelden hoor 🤭 denk dat je wel een knappe uitstraling hebt. 

Liefs, Tover xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 28, 2026

@Lupus bruin haar, groene ogen, gewone normale kleding🙂 mss een ring? 😅

Liefs Yusa 😘

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • January 28, 2026

@Tover01 haha dank je. Ik ben alleen iets langer dan het gemiddelde en groene ogen;)

Groetjes Lupus

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 30, 2026

ik wil wel raden naar hoe jullie eruitzien maar ik bedenk nu plots dat er volgens mij alleen witte kinderen op de KT zitten dus geen anderskleurige zegmaar. Hoe dat komt weet ik niet, we hebben allemaal kinder/tiener problemen maar mss vinden ze de weg naar de KT niet ofzo?  

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 30, 2026

@Ander dat is heus niet zo denk ik. Mss zijn het wat minder opvallende accounts zoals de "anoniem" genaamde. En wat maakt ras uit? 🙂 Ik denk jou trouwens als jongen met beetje standaard kleding en zwart haar, donkerbruine ogen of grijsachtige ogen, wel een stoere look.

Liefs Yusa 😘

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 30, 2026

@Ander waar leidt je dat uit af?  Ik heb de indruk dat het hier toch wel gevarieerd is.  Waarschijnlijk niet zo gemengd als irl maar toch niet exclusief blank.  

NightShadow

@Ander, ik denk niet dat dat zo is. Je kunt het eigenlijk ook niet weten want we weten van bijna niemand het uiterlijk. Alleen van de mensen in dit topic en soortgelijke topics. Als je een random topic hebt over een vriend of vriendin die het uitmaakt weet je niet hoe iemand eruit ziet. Dus ik denk dat het jouw voorstelling is van hoe het forum is en hoe jij denkt dat iedereen eruit ziet. Het is niet gebaseerd op feiten en dus een aanname of mening. Denk dat je normale lengte heb, stoere kleding zoals sportpakken, bruin haar en blauwe ogen. 

@Yusa, mooie profielfoto heb je :)