Skip to main content

Raden hoe je eruit ziet

• January 17, 2026
  • 54 reacties
  • 810 Bekeken

FeetjeV12
Forum|alt.badge.img+1

Hoi iedereen! 

Ik zag een topic langskomen van iemand iets langer gelden en dacht: daar wil ik een versie bij maken. Wel copyright voor die persoon 😜. Hoe zouden jullie mensen van het forum beschrijven? Qua haar en ogen kleur en dat soort dingen, lang/kort.

Groetjes!!  (Ik kan misschien dit ook doen alleen ben ik net nieuw en ken niet echt mensen als anderen dat doen)

54 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 17, 2026

Hoi,

Zelf kan ik niks over het uiterlijk zeggen van forumleden, maar wat duidelijk gemaakt moet worden is dat de actieve forumleden (niet vaak over seks pratend) super mooi vanbinnen en vanbuiten zijn. Toppers zijn jullie.

Groetjes,

ghast

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 17, 2026

Wat een leuk idee. Ik ben heel nieuwsgierig.

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 17, 2026

Heyy,

Ik ga mijn best doen..😅

• @Boterbloempjee : wat kleurigere kleding, blond lang haar, een beetje make up maar niet te veel🙂 Sieraden een paar maar subtiel. Denk blauwe ogen🤔
  • @Diana : een stoere stijl, helemaal geen make up, kort bruin haar + ogen en soms een hoed..😉 Denk dat je meer neutrale kleuren draagt ook🙃

• @Tover01 : je kledingstijl is stoer, maar ook wat zachte accenten dus bijv. pastel kleuren of sieraden met hartjes etc🙃. Volgens mij heb je halflang donkerblond haar, ogen weet ik niet maar denk blauw
  • @ghast : ik denk dat jij meer een beetje een comfy stijl hebt, wat wijdere broeken bijv. en hoodies, kort blond haar + groene ogen :)
  • @Yusa : bij jou denk ik ook wel een wat kleurigere stijl, half lang bruin haar + groene ogen, mss een paar sieraden maar niet veel🙂

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 18, 2026

Wat leuk zo'n topic! 🙃 

@Cantaloupe: (Half) lang bruin haar, wat sieraden zoals ringen, pastel nagellak, en een kleurrijke stijl met ook rood bijvoorbeeld. 

En verder denk ik hetzelfde als je al zei ​@Cantaloupe over de anderen. 😅 

ps: klopt niet helemaal wat je zei, maar deels wel! 🙃 Ik ga (nog) niet zeggen hoe het echt zit, dan kunnen jullie nog verder raden 😉

Liefs Yusa 😘

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 18, 2026

@Cantaloupe haha, jij schildert mij af als een soort trucker.

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 18, 2026

Hoi wat een leuk idee! Ik heb bij de meeste kinderen geen echt idee hoe ze eruit zouden zien maar altijd wel een vriendelijke uitstraling. Een open blik of hoe je dat zegt hihi 😊 bij een paar van jullie heb ik nog wel een voorstelling. Omdat ze dat wel ergens beschreven of Ja gewoon omdat ik dat zo denk. 

Bij ​@Boterbloempjee  zie ik een knap meisje met blonde haren over de schouders. Lengte weet ik niet, gewoon denk ik 🤭 haha dit is best moeilijk. Blauwe ogen en niet overdreven veel sieraden. Wel ringetjes om. Een vriendelijke blik.. meestal een makkelijke broek met leuke bloesjes aan. 

Bij ​@Diana   zie ik donkerbruine ogen en ook haren. Niet zo lang, meer sportief opgeknipt leuk. Een meisje met wat stoerder kleren. Geen jurk of rokjes. Zelfverzekerd, knap gezicht. Weinig sieraden of geen. Misschien wel een ring. Je ziet aan jou wel meteen wat je vind denk ik  😉

@Cantaloupe  lijkt mij een knappe jongen met een lieve uitstraling, donker kort haar en blauwe ogen (?).  Ik denk gewone lengte voor je leeftijd. Slank, iemand met een shirt of overhemd en een makkelijke spijkerbroek. Ook een vriendelijke open blik. 

@Tartan16  is denk ik een mooie jongen met donkerbruine lange haren, soms in een staartje omdat jij op een boerderij woont en werkt. Ook donkerbruine ogen en een sportief lichaam. Draagt altijd een korte broek of een  kilt dus hij heeft ook wat kleur op zijn benen. En hij draagt ook ringen denk ik. En misschien een halsketting. Ik stel me een zelfverzekerde maar lieve blik in de ogen voor. 

En van ​@Tover01  "weet" ik het meest hihi. Heb ik in topics gezien, ook van dat meisje dat jou beschreef toen jij je  straf kreeg (in  de topic "het beloofde verhaal")   dus daar haal ik informatie uit 😊 onder andere volgens  dat dus heb jij donkerblond haar, ook lang, grijs- blauwe ogen, met lange wimpers voor een jongen.  En een wipneus volgens jouzelf ;) en "kleine" verzorgde handen en mooie benen  met ook een kleurtje van  het buiten zijn. Je hebt gedeeltelijk een wat vrouwelijke uitstraling. Geen beharing  behalve je hoofd natuurlijk. Soms make up en kleurige sieraden, rokjes. Heel mooi hoor! Je hebt ook sportieve kenmerken, voetbal , hardlopen, vechtsport. Een korte broek met kniekousen dat is jouw comfort, In elk geval de knieën bloot. Staat je ook goed denk ik. Mix van sexy, zacht en stoer. Ook in de winter naar de padvinders in de korte broek bijvoorbeeld . Ik denk dat jij echt een knappe verschijning bent .

Ik ga nog nadenken over meer kinderen maar dat vul ik nu nog niet in want ik wil het wel een beetje goed proberen haha. Sorry daar voor ☺️😘 

Groetjes Tjempie xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 18, 2026

Hey ​@Tjempie !

Jou ben ik nog vergeten te omschrijven. 😅

Ik denk dat je schouderlengte bruin haar hebt, met bruine of groene ogen. Met rokjes of gewoon een broek, en blouses en shirts. Sorry als ik het helemaal mis heb 😶 En je hoeft geen sorry te zeggen dat je niet meer kinderen omschrijft. Ik vind het al heel knap hoeveel je nu al hebt geschreven😘 Al ben ik natuurlijk nog wel benieuwd hoe je mij zou omschrijven 😉☺️

Liefs Yusa 😘

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 18, 2026

@Yusa Bijna🙃 ​@Tjempie komt wat meer in de buurt maar draag geen overhemden..😉

Nog een paar mensen ;) ..

@Tjempie : Ik denk dat je blond haar lang haar hebt (schouderlengte ongeveer), blauwe ogen, geen of een beetje make up (had vgm ergens gelezen dat je dat nog niet mocht), ook wel kleurige kleding en denk soms rokjes😉 Sieraden ook gwn een paar.

@Monkeyboy08 : Denk dat je kort bruin haar hebt + blauwe ogen, ook een beetje comfy kleding en kleuren zoals bijv. donkergroen/donkerblauw :)​

@vie : Ik ken je niet zo heel goed, maar denk lang bruin haar + bruine ogen, ook wel kleurige kleding en mss een beetje make up/ een paar sieraden 🙃 

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 18, 2026

hii wat een leuke topic 🥰 ​@Cantaloupe komt in de buurt maar ik heb geen lang bruin haar🙃

@ghast ik denk comfy kleding maar wel kleurrijk maar ook weer niet te kleurrijk😅en ik denk kort blond haar. en groene ogen 

@Cantaloupe misschien licht bruine ogen en lang bruin haar ik denk wel veel sieraden en veel kleurrijke kleding😊 en ook heel lief🥰 

@Yusa  comfy kleding kort bruin haar en blauw of groene ogen en ook heel lief natuurlijk 🥰

@Diana vooral vesten en comfy broeken zilveren sieraden licht bruin haar en misschien make-up en bruine ogen

@Boterbloempjee  blauwe of groene ogen licht blond/bruin haar kleurrijke kleding ik denk geen hoodies en vooral heel lief🥰

hoop dat ik het een beetje goed heb 🤭🙃

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 18, 2026

Dit is weer zeer goed bedacht topic idd!!

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 18, 2026

@vie leuk bedacht, haha. Maar ik draag alleen in de winter een vest en thuis soms een joggingbroek maar meer confy dan dat wordt het niet.  En ook geen sieraden of make-up, vrees ik.  Je had wel de kleur van mijn haar en ogen juist, dat weer wel.

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 18, 2026

Qua stijl zitten jullie super goed maar qua haarkleur en ogen ernaast. 😭

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 18, 2026

Oké dan😉 Ik ga je proberen te raden ​@ghast. Bruin haar, niet heel donker en ook niet heel licht, en bruine ogen. 

Liefs Yusa 😘

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 18, 2026

Je zit er nog steeds op beide dingen naast​ ​@Yusa. Maakt niet uit haha.

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 18, 2026

Ik heb zwart haar en grijze ogen hoor. Ik ga jullie niet het aandoen nog meer te raden.

FeetjeV12
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 18, 2026

Hoi iedereen! Ik probeer het ook even:

@ghast: bruin haar, blauw groene ogen, gewoon chille kleding.

@Yusa; meer kleding met leuke kleurtjes, lang donkerblond haar en groene ogen. 

@Diana: blond haar half los, kleding flair broek en gewoon een trui, (ik heb echt geeen idee!) Groene ogen? 

Groetjess❤️

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 18, 2026

@fe.a je zit bijna goed! 😉 Nog steeds erg leuk dit. Ik ga nu jou, de topic starter met dit leuke idee proberen.😅 Ik denk dat je blond of donkerblond lang los haar hebt, en blauwe ogen. Ook kleurrijke stijl.

@ghast dat had ik niet verwacht. Grijze ogen ken ik niet. Klinkt wel bijzonder! 🤔

Liefs Yusa 😘

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 18, 2026

@fe.a nee, bruine pixie, jongenskleren (flodderhemd, spijkerbroek) met cowboy touches (hoed, duster coat, boots).  Vriendje zegt dat ik nog een degen en een snor nodig heb om eruit te zien als één van de 3 musketiers. En een pluim op mijn hoed, dat vergeet hij.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 18, 2026

Hey allemaal ♥️ wat leuk bedacht dit ​@fe.a ! 

Ik zie een heel vleiende omschrijving van ​@Tjempie  dankjewel 🤭 klopt wel een groot deel hoor haha. Ik kijk morgen verder, ik ben helemaal stuk en ga slapen want ik had een training -voorbereidings weekend voor een survival in het voorjaar 😊🫣 maar leuk topic hoor!  😘 Liefs, Tover xxx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 18, 2026

Hoi hoi! 

Wat grappig dit!  Ik vind het leuk om te zien hoe iedereen elkaar inbeeldt. Ik durf het niet echt aan maar ik kan me bij de meeste beschrijvingen in eerste instantie wel aansluiten.. ​@Tjempie  bedankt voor de lieve beschrijving 🥰 qua objectieve uiterlijke kenmerken zit je goed en of ik mooi ben en zelfverzekerd qua blik , ik hoop het 🫣 ik kan me ook vinden in hoe jij de anderen beschreven hebt. Overigens ook jullie allemaal. Bij ​@Diana  heb ik ook een gevoel van een heel intelligente blik, ogen die  meteen zien hoe je zit, zoiets en idd geen rokje of opsmuk. En een vlotte niet lange haardracht. Lekker praktisch zoals je bent denk ik. Ik denk nog even na over de anderen.. Hoewel ik dus de beschrijving van Tjempie over ​@Cantaloupe  ​@Boterbloempjee ​@Tover01  wel deel.. in ieder geval hoe dan ook vriendelijke knappe mensen.  Net zoals ​@Yusa  maar daar denk ik nog over na haha. Volgens mij heb jij wel smaak voor kleuren en makkelijke kleding. 

Groetjes liefs Tartan X 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 18, 2026

Hey en natuurlijk ​@Cantaloupe  ook!.je zit goed hoor 😘 grijs blauw 😊 en ik houd idd van zachte kleuren en leuke symbooltjes! En de kleding is wel zoals ​@Tjempie  zegt hihi.. 

Trusten allemaal ik val om 😘🫣

Liefs Tover xxxx 

• January 18, 2026

Leuk idee dit :D

Ik doe ​@fe.a 

• Lang bruin haar
  • Groen ogen
  • Make- up : mascara + blush 
  • Sieraden : oorbellen, ringen, ketting.

FeetjeV12
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 19, 2026

@Yusa, je zit goed!! Ik heb wel kleurrijke kleren maar niet allemaal!

@Eenbelg,  leuk bedacht! Maar helaas qua sieraden kloppen de ringen en oorbellen wel. Bij jou probeer ik het ook: blond golvend haar, kleding effen maar wel leuke kleurtjes. En  bruine ogen... groetjes❤️❤️  

Monkeyboy08
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • January 21, 2026

Hoi,

Leuk topic dit! Ik durf eigenlijk geen poging te doen om te raden,

Maar ​@Cantaloupe,  je zit bijna goed, het enige wat je fout hebt is mijn oogkleur, ik heb bruine ogen. Verder wel goed geraden!

Groetjes, Monkeyboy08

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • January 25, 2026

Hoi hoi,

Zelf heb ik niet zo heel veel ideeën, maar ik heb wel een idee bij 2 

@Tover01 heeft lang bruin haar, volgens hem een wip neusje ;), uiteraard een rokje, en ik denk bruine ogen?

@Tartan16 heeft kort bruin haar, maar het zou me niet verbazen als het ook lang is, bruin of blauwe ogen en een kilt ;)

Nu heb ik ook wel benieuwd hoe jullie mij zien haha

Groetjes Lupus