Vraag

raar pennetje bij vriendin.

  • 18 August 2019
  • 5 reacties
  • 275 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hii, ik was laats bij mijn vriendin, we waren bij haar thuis (we zijn beide 13) en op haar bed lag een soortaanduiding pen/stift.
ik kon niet goed lezen wat erop stond, (wat ik KON lezen (wat waarschijnlijk fout is) was waterpeil/waterstift)
zodra ze in de gaten had dat ik mij afvroeg wat het was, trok ze het weg...

mijn vraag ik wat is wat is het en waar gebruikt ze het voor?

5 reacties

Ze schaamt zich er wel voor en daarom wil ik het weten, ze wilde er niet verder over praten. Dus dat is als vriendje heel raar...
De beschrijving is een tikje vaag, dus super veel kunnen we daar niet mee.
Gezien haar reactie zou je kunnen zeggen dat het iets is voor intiem gebruik, maar zeker kan ik dat niet zeggen.
Iets met "stift" zou dat weer uitsluiten, dus tenzij dat een goede vermomming is zou dat het weer uitsluiten.
Dus de informatie spreekt zich hier een beetje tegen.
Het ziet er naar uit dat alleen jouw vriendin jou het antwoord kan geven, hoewel ik betwijfel of het verstandig is om dit weer op te brengen.
het zag er echt uit als een soort stift.
ik weet niet precies wat erop staat.

ik was ook niet van plan om er weer over te beginnen.
Ik ben er achter...

het is een ‘wrattenpen’.

maar ik vind het raar dat ze zich daar zo erg over schaamt...
Hoi

Je zag op het bed van je vriendin een pen, werd nieuwsgierig, maar merkte dat je vriendin zich hierom schaamde. Inmiddels lijkt je erachter gekomen te zijn dat het om een wrattenpen ging, en vraag je je af waarom ze zich daarvoor schaamt.

Het zou kunnen dat je vriendin de wratten onhygiënisch of onelegant vindt. Wie weet vreest ze dat jij haar minder aantrekkelijk zou vinden moest je te weten komen dat ze een wrat heeft, en hield ze de pen daarom verborgen.

Groetjes
Kenshin

Reageer