Skip to main content

Post je zelfgemaakte tekeningen!

• August 7, 2026
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3

Oke Hallo allemaal. Ik weet ditis al een keertje gedaan, maar ik dacht: Waarom maak ik zelf niet eens ook zo'n Topic. Ik vind tekenen zelf super leuk ik heb het alleen een tijdje niet meer gedaan alleen. Dus ik dacht misschien is het leuk als we dan elkaars tekening en tekeningetjes kunnen delen en laten zien aan elkaar.

Ik heb zelf wel duidelijk regels bedacht, zodat we wel aan de regels van het forum houden.

Dus houd alles wat je post anoniem en ik heb zelf wat dingetjes bedacht die ik wil dat er getekend word zodat het ook wel anoniem blijft. Ik wik dus zegmaar niet dat er mensen getekend worden, want het kan zijn dat je iemand die je kent of zelf bent tekend, en wat wel getekend mag worden hierzo allemaal is zegmaar: Auto's, motors, voertuigen, flatgebouwen, landschappen, dieren, planten en bloemetjes, insecten. Ja een beetje dat soort dingen, maar geen mensen. En vooral houd jezelf anoniem. Oke?

Nou ik denk dat het wel leuk kan gaan worden😊.

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

1 reactie

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 7, 2026

Dus ik hoop dat jullie dit ook leuk gaan vinden om te doen. Iedereen mag meedoen, maar houd het anoniem. Ik heb zelf ook veel zin om dit te doen.😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥