Ik hou heel erg van tekenen en schilderen. En ik ben vast niet de enige!
Het idee is dat je een foto maakt van je favoriete tekeningen, of iets dat met tekenen te maken heeft.
Geef feedback, vraag om ideeën, ontdek nieuwe tekenstijlen. Ook kan je vragen naar goede merken en wat je maar wilt.
Ik ben benieuwd!
Liefs,
Bladzijde 13 / 14
Hoi @Natureflower
Dankjewel voor de lieve complimenten die je aan mij en andere forum gebruikers geeft
En @Tinkerbell jij hebt oprecht een heel groot talent voor teken en ben stiekem ook best jaloers🫢
Hooi!
Oké, ik weet het, dit is geen tekening. Maar ik wou het toch even posten . Dit bouwpakket heb ik van de action vandaag. Ik ben met sommige stukjes nog niet helemaal klaar, maar zoals je ziet, ben ik al heel ver. Ik heb op internet ook nog een miniatuur bouwpakket van een kattencafé en twee huisjes gekocht!
Liefsss
Via de iPad getekend ment een pen die ik van school heb geleend
Hey !!!
ik heb weer eens getekend
ik wou oefenen met tekenen dus ben naar pinterest gegaan !!!
het word steeds beter
greetz
@froggo.123
ik kan het niet zo mooi als jullie maar hier is mijn tekening ^^
Hoi hoi @Ander best mooi hoor! Niet te bescheiden
En het bouwpakketje van Anonymous ( helaas vertrokken) en de tekeningen van @froggo.123 en @str4wb3rry mogen er zeker ook zijn! Net als alles daar vóór. Elke creatie is de moeite waard!
Ik ga het toch ook een keer proberen. Nu nog inspiratie opdoen
Groetjes liefs Tartan X
hey hey !!
hier nog een tekening van gisteren! hij is niet heel goed gelukt maar ja
en sorry dat de kwaliteit van de foto problematisch is
@Tartan15 bedankt voor je lieve compliment !!!!
greetz
@froggo.123
-Hey
Ver rijken mijn tekenkunsten niet, maar ik wou het wel eens proberen! Sorry als hij super lelijk is!
Deze tekening heb ik gisteren gemaakt. Ik vind hem niet zo heel mooi.
Wat tekenen jullie allemaal mooi!
Ik heb die van mij onherkenbaar gemaakt.
De derde heb ik echt tijd aan besteed, en die is dan ook mijn lievelings uit deze fotos. De andere tekeninkjes zijn doodles die ik overal en nergens heb getekend, binnen ongeveer een minuutje.
Hey!
ik heb een paar mooie tekeningen gemaakt!
dit is de cover van het album “evermore” van Taylor Swift! ik ben zelf een redelijke Taylor Swift fan
een soort boekenplank met alle albums van Taylor op een rijtje!
dit is ook taylor swift, maar dan van het album “red”!!!
en dit is princess Diana die aan het dansen is, ik zag een foto en heb hem nagetekend!
Hey @froggo.123 echt super mooi! Complimenten!
Liefs Tover xxx
Haii @froggo.123 ,
wat leuk 🩷
Liefs
hey @Cantaloupe en @Tover01 !!
dankjullie wel voor de lieve complimenten!!!
Wat een leuk topic en wat kunnen jullie allemaal goed tekenen! Laat ze maar komen. Ik kan jammer genoeg niet tekenen; ik kan wel een liedje zingen en spelen, maar daar zijn geen topics over. Of wel?
Hi @froggo.123
Ik voelde me opeens zo hard geraakt door die tekening die zijn lichaam probeert te verbergen
Ik zit gewoon bijna te janken
Dit geeft me zoveel gevoelens die ik niet had…
Bedankt
Ps voor de rest Julie kunnen zo goed tekenen respect 🤩
(Geraakte) Groeten Sterre (k)
Hoii, ik heb deze gemaakt. Het is een namaak van dit schilderij van Vincent van Gogh
hij klopt niet helemaal, maaaar ik vond hem best aardig gelukt.
Hey @bienkie dat vind ik ook! Heel mooi gelukt zelfs! Prachtig!
Liefs Tover xxx
dis mijn tekening voor het eerst zonder voorbeeld! Best ok gelukt
Wat een prachtige tekeningen allemaal, jullie hebben echt talent!
Ik zal eens kijken of ik wat oude tekeningen kan vinden, want ik ben er een paar maanden geleden mee gestopt:))
Groetjes
Dit is een tekenopdracht van school. De opdracht was om een tekening te maken in de stijl van David Hockney
Ik ben voor het eerst gaan tekenen in jaren op school na dan, heeft iemand tips? Ik teken eigenlijk alleen maar met grijs
Groetjes Lupus
Heyy lieve @Lupus ,
je kan proberen eerst heel dun/licht te tekenen, dan kan je het makkelijk weer uitgummen en wat aanpassen Met een zachter (B) grijs potlood kan je schaduwen tekenen
Hoop dat je hier wat aan hebt
Liefs
Heyy lieve @Lupus ,
je kan proberen eerst heel dun/licht te tekenen, dan kan je het makkelijk weer uitgummen en wat aanpassen Met een zachter (B) grijs potlood kan je schaduwen tekenen
Hoop dat je hier wat aan hebt
Liefs
Dankje! Nu ik het weer zie, is het niet zo mooi
Groetjes Lupus
Reageer
Niemand1736heeft de Vliegende start badge verdiend
Sinaasappelheeft de Vliegende start badge verdiend
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.