Skip to main content

Post je tekeningen!

• October 6, 2023
  • 402 reacties
  • 7049 Bekeken

Toon eerste bericht

402 reacties

• May 15, 2025

Leuk al die tekeningen

Hearts4God
  • Weet de weg
  • May 31, 2025

Ik hou van realistisch tekenen, dit zijn een paar tekeningen ! Ik ben 13 btwww

• June 1, 2025

Heyyy ​@Hearts4God ,

wat super mooi!!! 🥰 Écht knap dat je dat kunt😊

Veel liefs ❤️

• June 1, 2025

Hoi ​@Hearts4God 

Wow....…

Die tekeningen zien er heel mooi uit.

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • June 1, 2025

Prachtig hoor! 😍 

• June 1, 2025

Hoi ​@Hearts4God ,

Wat leuk zeg!🤗 Ik doe het je niet na hoor😉

Liefs Zonnebloem 🌻

Hearts4God
  • Weet de weg
  • June 2, 2025

@Zonnebloem2010 DANKJEEEEE❤️

Hearts4God
  • Weet de weg
  • June 2, 2025

@Badeend DANKJEEE❤️❤️❤️

Hearts4God
  • Weet de weg
  • June 2, 2025

@Cantaloupe DANKJEWELLLL❤️❤️❤️

PetjePitamientje
Forum|alt.badge.img

Wowww mooie tekeningen ​@Hearts4God !!👍😎

Lieve groetjes van mij ❤

Hearts4God
  • Weet de weg
  • June 14, 2025

daaaankjjeeee

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 7, 2025

Leuk, ik zou straks nog wel wat posten

str4wb3rry
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 23, 2025

Billie eilish gemaakt met aleen maar stippen, duurde ong. 11 dagen toen het af was😳

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • September 26, 2025

Jongen uit mijn klas waar ik hopeloos verliefd op ben hihi 🥰🫣🤭. Hij is grappig, slim,  hulpvol, heel gemanierd en soms ondeugend maar ook lief en heel knap. Heeft een mooi lijf en benen en bouw en nouja, laat ik maar stoppen met zweven haha. Zoals hij hier staat vind ik mooi. Past bij hem en de houding betekent van alles.  Aandacht, rust, nadenken, misschien ook wel op zijn plaats gezet of straf na iets onstuimigs ofzo.  Dingen die hij allemaal is en doet. En zoals ik een jongen graag zie. Ohja @kindertelefoon ik heb het gezicht weg gegumd. Hopelijk mag het zo .

Groetjes Tjempie xx

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 26, 2025

Mooi hoor ​@str4wb3rry  en ​@Tjempie . Wat een mooie mensen! Prachtig die lichaams vormen, echt het klopt helemaal en ziet er bij jullie allebei echt leuk en mooi uit! Als ik een gezicht teken zoals ​@str4wb3rry  dan is dat niet zo mooi als jij doet. En bij ​@Tjempie  vind ik die handen en die kuiten echt geloofwaardig. Knappe tekeningen! 

Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • September 29, 2025

Dankje ​@Tover01  😘 ik vind de tekening van ​@str4wb3rry  nog veel mooier maar ik doe mijn best. Ik geef wel toe dat ik ai wat laat verbeteren anders is het veel te gekrast. Maar het is wel van mezelf. Ik vind die jongen echt super mooi en zoals hij daar zo staat is precies hoe hij is. Die houding kan stoer zijn maar ook lief of wijs of stout geweest zijn, straf. Heeft hij allemaal wel eens 🥰. Maar dat legde ik al uit. Ik ben nog bezig met een collage van hoe ik wat kinderen ( ook jou) mij voorstel hihi. In elk geval ​@Tartan15  een beetje ondeugend lief en jou  ook stoer-schattig ofzo en ​@Lupus en ​@Konijntje8  en ​@Boterbloempjee. Ik zal het wel art maken dus geen 'echte' mensen. 

Groetjes Tjempie xxx

NightShadow
  • September 29, 2025

pfff ​@Tjempie en ​@str4wb3rry wat een kunst zeg. Ik ben al blij als ik de strepen in me wiskundegrafiek kan tekenen. Knap gedaan

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • September 29, 2025

@Tjempie ben wel benieuwd wat het wordt haha😊❤️

Gekras is niet erg hoor en denk dat het wel meevalt😉❤️❤️ Ik zie liever je originele tekening, het hoeft niet perfect😊 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 5, 2025

Ik dacht, ik wil graag jullie meningen of evt tips dus ik maak wat foto's van mijn tekeningen

Dit is een stillevens van m'n vogel beeldje, stuur ik ook ff een foto van ; )

De licht inval was wel wat anders die dag dus misschien is het ieeets anders dan de tekening

Volgende: mijn varta zaklamp 

Plus de lamp IRL 

Ook andere licht inval.…

Maar ik wil graag jullie oprechte mening want ik wil graag weten hoe ik beter word!

XXX Yusa 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 5, 2025

Hey, leuke tekeningen ​@Yusa ! Mooi gedaan. Vooral de beeldjes vind ik erg schattig.  Ga zo door! Liefs, Tover xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 6, 2025

Owhh bedankt ​@Tover01 

Ik zat zelf nogal te twijfelen, toen ik mijn zus vroeg: "Wat vind je ervan?" zei ze: "De snavel zit raar." En meer niet.

Ik heb hier wel drie uur aan gewerkt denk ik.... m'n nek deed er wel een beetje pijn van XD 

XXX Yusa 

NightShadow

Heyy ​@Yusa

Ik vind ze zeer mooi en knap gedaan. Misschien kan je je nog wel verdiepen in tekenen met 3d effect?

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 6, 2025

@NightShadow bedankt!!!

Ja 3D vind ik misschien een beetje moeilijk

XXX Yusa 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 10, 2025

Heeyyy! Vandaag heb ik voor het eerst een anime/manga tekening geprobeerd te maken! Vinden jullie 'm mooi? Of kloppen er dingen niet?

XXX Yusa 

(Eerlijke mening graag XD)

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 10, 2025

Heyy ​@Yusa ,

Ik vind ze leuk, vooral de vogeltjes😊

Liefs🤗