Skip to main content

Ik hou heel erg van tekenen en schilderen. En ik ben vast niet de enige!

Het idee is dat je een foto maakt van je favoriete tekeningen, of iets dat met tekenen te maken heeft.

Geef feedback, vraag om ideeën, ontdek nieuwe tekenstijlen. Ook kan je vragen naar goede merken en wat je maar wilt.

Ik ben benieuwd!

Liefs,

1.  

Lieve iedereen,

Toen ik deze topic voor het eerst zag, dacht ik, wow! Ik hou van dit!

Dus ja, ik wil ook even wat tekeningen delen. 

De een na laatste heb ik gemaakt met ProCreate. Zoals je ziet hou ik heel veel van anime XD Haha

Jullie hebben allemaal echt tekentalent. Heel leuk!

Liefs xxx Anoniema ❤️

Ik heb alcoholstiften gebruikt voor mij tekening, gewoon van de Action.  en de zwarte fineliners 0,4 van Stabilo. Potloden heb ik HB gebruikt.

Liefs Anoniema xxx ❤️

Hey, wat prachtig allemaal weer! Ik vind zeker ook de laatste 3 posts van @Tinkerbell  @person  en @Anoniema  heel mooi ! Echt mooi gemaakt!

Liefs Tover xxx

Hii, hierbij nog wat ( nieuwe) tekeningen:)

Trouwens  de bovenste duurde paar uur.. 😴

Groetjess van mij 

Hoi @Tinkerbell  echt prachtig weer hoor. 😍 echt mooi gemaakt!  Had je eerst mijn hutje al getekend en nu mijn bootje!  😉 Jij bent er echt heel goed in! 

Ook van @Anoniema  vind ik de tekeningen echt heel mooi en kleurrijk.  Prachtig! En de mooie hond van @person , die ogen ook!  

Ik wou dat ik dit een beetje kon ☺️

Groetjes liefs Tartan X 

Heel creatief @Natureflower!

Xxx Anoniema

Hee allemaal, 

Echt allemaal hele mooie tekeningen/schilderingen 🤩😍 ook heel leuk idee, 

Ben nu nog op vakantie, maar zal er ook een paar bij zetten als ik terug ben :)

Liefs van mij<3

Ps. Oh haha, zie nu pas dat 't een topic is van lang geleden!  Hoop dat ik niet te laat ben 😬

@Shine je bent zeker niet te laat hoor!

Heel leuk als je wat post!

Liefs,

M.

Hoi, 

We hebben  foto's verwijderd omdat er een deel van een kamer op staat, dit is herkenbaar en daarom in strijd met regel 3.

Tekeningen mogen (opnieuw) worden geplaatst als ze  gefotografeerd zijn op een neutrale achtergrond.

Veel plezier op het Forum!

Anne - De Kindertelefoon

Deze heb ik onlangs gemaakt! 

Liefs

Anoniem789 

Wauw  @Anoniem789 

Dit zijn de nieuwe van mij 

Heb trouwens nog nooit een hele blad vol getekend..😀

Liefs van mij 

Super mooi @Tinkerbell en natuurlijk al de andere ook!

Wat mooi!

Je hebt echt talent!

Liefs @NoahLovesYou 

Wat vet zeg! Talent! Echt heel mooi @Anoniem789  en @Tinkerbell ! Jullie kunnen daar echt wat mee doen! 

Liefs, Tover xxx

@Tinkerbell @Anoniem789 Wauw! Echt super mooie tekeningen!! Jullie hebben er echt talent voor!😊

En ik vind alle tekeningen hier echt super mooi hoor en @Natureflower ik vind dit echt een heel leuk topic echt een super idee!🤗

Liefs, ItsJustMe <3

Wat super mooi!!😍 Echt knap!

Ik heb een kruising getekend. Welke 2 dieren zijn het?

Een giraf en een beer

Liefs @NoahLovesYou 

P.S. Die kreukels komen doordat ik water op het papier heb gemorst.. 🙈

Mooi hoor @Anoniem789!

Ik had je tekening nog niet gezien. Die van @Tinkerbell stond eronder.

Liefs @NoahLovesYou 

Hoi ik weet dat dit niet echt een tekening is maar graffiti maar ik ben hier gwn trots op en wilde het toch delen er staat trouwens zaker

Heey! Wat een mooie tekeningen!! 
Ook die graffiti tekening is cool, echt heel kunstig!

Ik heb ook wat getekend, deze heb ik in de nacht van eergisteren gemaakt om mijn tijd door te komen, ik heb namelijk last van Dysthyme en dus ook van slapeloosheid

Ik ben niet super enthousiast over deze tekening, maar het is oké. Het stelt mijn vriendin en mij voor: zij is het linkse poppetje en ik rechts. We zitten ver van elkaar, omdat we ruzie hebben. Ik zink langzaam naar het zwarte deel, terwijl zij naar het lichte deel toe gaat. Daarmee bedoel ik dat ik het moeilijk heb, terwijl zij dat niet heeft.

Hopelijk snap je het een beetje, haha.

Liefs Anoniema

Hey weer mooie tekening allemaal! Ik ben de tel kwijt van hoelang ik niet heb gereageerd, dus het zijn teveel om op te noemen.

@Anoniema ik ken het wel, ik heb ook moeite met in slaap vallen dus ik zit altijd puzzeltjes of draken te maken.

Liefs,

M.

Hey @Natureflower 

Bedankt voor het compliment. Jij kunt ook goed tekenen!

Ik had nog iets voor je achter gelaten:

Liefs @NoahLovesYou 

Ik heb deze jongen getekend! Ik ben lang niet zo goed als julie maar het is iets

Tellen digitale tekeningen ook? Dan heb ik deze:

Simpele schets 

Eindresultaat en iets aangepast

De eerste is gewoon om te oefenen, en de tweede is mijn fursona: moon.

Reageer