Skip to main content
Vraag

Pokemon wat is jullie favoriet

• October 27, 2025
  • 6 reacties
  • 65 Bekeken

Seashell
Forum|alt.badge.img+5

Hi Pokemon is natuurlijk echt super groot met games, kaarten, de televisieserie... En ik vroeg mij af wat vinden jullie het leukste?

En hebben jullie een favoriete Pokemon?

Ik ben zelf erg groot fan van Pokemon Go jammer dat het nu niet meer zulk lekker weer is want anders ging ik meer naar buiten... Maar sinds vorige week heb ik voor de Nintendo Switch Pokemon Legends Z-A gekocht en dat vind ik echt een super leuke game ook. De serie blijft ook altijd wel leuk. De oudere series met Ash als hoofdpersoon maar ook de nieuwere serie Pokemon Horizons kijk ik erg graag. Ik heb wel een behoorlijke stapel Pokemon kaarten maar daar doe ik niet zoveel mee

Mijn favoriete Pokemon is denk ik Eevee omdat die gewoon zoveel evolutie mogelijkheden heeft ik had er twee die shiny waren in Pokemon Go en beiden zijn ze geëvolueerd in Umbreon en Sylveon.

Seashell 😘 

6 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 27, 2025

Sws Charizard, echt een vette draak

xx liefs Wolf 🐺

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • October 27, 2025

Pikachu of Togepi of Chicorita of Piplup

Dat vind ik de schattigste pokemon

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 28, 2025

Umm idk. Doe eigenlijk nooit wat met pokemon. Heb nog wel wat kaarten liggen,maar die zijn ook gewoon van een Happy Meal cadeautje 🫣

Mijn zus heeft volgens mij wel zeldzame of dure kaarten maar doet r ook niks mee. Misschien zijn we een beetje te oud ervoor..? 

Liefs xxx Yusa 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • October 28, 2025

Misschien zijn we een beetje te oud ervoor..? 

Te oud kan je denk ik niet zijn soms met community in Pokemon Go ga je weleens de straat op en kom je nest veel oudere mensen tegen die het ook nog steeds spelen. Soms speel ik met mensen uit de wijk en van 2 spelen hun ouders ook gewoon mee dus ik denk niet dat je te oud kan zijn voor Pokemon.

Pokemon bestaat natuurlijk ook al heel erg lang dus misschien is het soort jeugd-sentiment ofzo voor die ouders... iig wel erg aardige mensen en leuk om samen mee te gaan Poke-hunten

Seashell 😘 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 29, 2025

Je bent nooit te oud om iets leuk te vinden. Ik ken ook volwassenen die pokemon nog leuk vinden.

xx liefs Wolf 🐺

DnDlover
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 29, 2025

Ook al heb ik niet de spellen gespeeld (behalve pokemon GO) heb ik wel een favo pokemon. Sarcofragrigus (volgens mij spel je het zo). Hij ziet er gewoon cool uit.