Skip to main content
Vraag

Pokémon Go wie speelt het nog?

• June 9, 2024
  • 14 reacties
  • 140 Bekeken

Al bijna een jaar speel ik weer elke dag Pokemon Go. Zijn er nog meer die ook spelen? Zo ja welk level ben je wat is,je huidige buddy en wat is je meest bijzondere/zelzame en wat is je favoriete Pokemon?

Ik ben bijna lvl40 mijn buddy is Cosmoem (wil hem evolueren maar mis nog wat candy) mijn meest bijzondere Pokemon is Shiny Sandile (kans dat je deze uit een 10km krijgt is 0,20%) en mijn favoriete Pokemon is Shiny Umbreon.

14 reacties

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • June 10, 2024

Ik speel het niet meer. Maar een klasgenoot van mij elke dag

Groetjes mij @anoniemxv

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • January 31, 2025

Ik speel het echt vaak! Ik ben net lvl 37 en mijn favoriet die ik heb is denk ik wel mijn Mega Rayquaza of lucky Halloween event Greninja of lucky mega charizard (Greninja is sws me favoriete pokemon). Mijn meest zeldzame is denk ik mijn shiny event Raticate uit een Timed Research of shint necrozma van Go Fest! Ook ben ik zo blij met shiny hisuian samurott, shiny origin dialga en shiny stufful (eerste shiny). 

Maar mijn beste Pokémon zijn toch wel 10 cp Bidoof genaamd God en 150 cp shadow Bidoof genaamd Shadow God!

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Jaaaaaa, ik speel het nog. Echt leuk!

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 9, 2026

@Goedsnik hier kunnen we verder praten over Pokemon Go. Ik speel al best lang ben rond 2020 begonnen tijdens corona ik deed het toen vaak met papa omdat hij ook fan is van Pokémon. Nu speelt papa niet meer maar ik speel het nog dagelijks. En van elke dag spelen stijg je toch steeds weer een beetje meer en zo ben ik uiteindelijk uitgekomen op lvl 61. 

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img+1
  • March 9, 2026

Ja slim idd, ik speel het sinds 2019. Ik speelde eerst Ingress met mijn vader en toen ook Pokemon Go gaan spelen. Ik vind het vooral leuk om shiny's te krijgen.  De mooiste shiny's die ik heb vind ik wel shiny Rayquaza en Dragonair. Mijn buddy is nu Metagross. Ik heb echt niet normaal lang gespaard voor deze. Ik ving echt nooit beldums dus ik ben er echt heel blij mee. Ik heb net power up tot 2585 cp gedaan.

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 13, 2026

.

Cool ik heb ook twee shiny Eeveelutions ook deze Umbreon (100% CP) en ook een Shiny Sylveon beide ook Best Buddy lvl🥰 denk dat Eevee zoiezo mijn favo Pokemon is

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img+1
  • March 14, 2026

Die Umbreon is echt cool vind ik.  Ik heb alleen niet echt zin om Pokemon Go zo erg te grinden. 2 best buddy's snap ik echt niet hoe.

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 14, 2026

Die Umbreon is echt cool vind ik.  Ik heb alleen niet echt zin om Pokemon Go zo erg te grinden. 2 best buddy's snap ik echt niet hoe.

Het is niet echt grinden toch best buddy lvl is best makkelijk ik heb al meerdere best buddy Pokemon 

Meestal kies ik voor een Shiny/Legendary of Hundo om Best Buddy lvl te halen. Ik ben nu bezig met een (gewone) Keldeo. Eigenlijk wil ik mijn starter (Pikachu genaamd Sparky) ook nog best buddy lvl halen.

Wat waren jullie starters Pokemon eigenlijk?

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img+1
  • March 19, 2026

Ik had volgensmij Charmander gekozen.  Maar heb daar later niet echt iets mee gedaan. Heb je veel vrienden op Pokemon Go? En heb je die met friend code toegevoegd of op een andere manier?

Groetjes

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 20, 2026

Ik heb 70 vrienden op PoGo toegevoegd zowel in het echt maar ook met friend code of na afloop van een Raid battle. (Zit btw ook in een Pokemon app-groep van mijn woonplaats daar komen ook veel friend codes vandaan)

Seashell 😘

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

hoi! 
ik speel het ook echt heel erg lang!
ik ben ergens in de level 40 denk ik, wel leuk dat anderen dit nog spelen

Forum|alt.badge.img+1
  • March 25, 2026

Damn ik heb echt maar 20 vrienden ofzo, ik ga gewoon mijn friendcode in mijn bio zetten op social media denk ik

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 25, 2026

Damn ik heb echt maar 20 vrienden ofzo, ik ga gewoon mijn friendcode in mijn bio zetten op social media denk ik

Heb jij geen app of Facebook groep van jouw woonplaats? Ik vond eerst de Facebook en toen kon ik door een berichtje aan de beheerder van die pagina toegevoegd worden aan de appgroep 

Ik hoop dat je snel met meer mensen vrienden wordt op PoGo

Seashell 😘

Forum|alt.badge.img+1
  • March 25, 2026

Ooh ja ik ging vroeger altijd wel met een grote groep raids doen enzo. Ik kan we even kijken nog