Skip to main content
Vraag

Pokémon Go wie speelt het nog?

Linne01
Forum|alt.badge.img+5

Al bijna een jaar speel ik weer elke dag Pokemon Go. Zijn er nog meer die ook spelen? Zo ja welk level ben je wat is,je huidige buddy en wat is je meest bijzondere/zelzame en wat is je favoriete Pokemon?

Ik ben bijna lvl40 mijn buddy is Cosmoem (wil hem evolueren maar mis nog wat candy) mijn meest bijzondere Pokemon is Shiny Sandile (kans dat je deze uit een 10km krijgt is 0,20%) en mijn favoriete Pokemon is Shiny Umbreon.

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 10 juni 2024

Ik speel het niet meer. Maar een klasgenoot van mij elke dag

Groetjes mij @anoniemxv

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • 31 januari 2025

Ik speel het echt vaak! Ik ben net lvl 37 en mijn favoriet die ik heb is denk ik wel mijn Mega Rayquaza of lucky Halloween event Greninja of lucky mega charizard (Greninja is sws me favoriete pokemon). Mijn meest zeldzame is denk ik mijn shiny event Raticate uit een Timed Research of shint necrozma van Go Fest! Ook ben ik zo blij met shiny hisuian samurott, shiny origin dialga en shiny stufful (eerste shiny). 

Maar mijn beste Pokémon zijn toch wel 10 cp Bidoof genaamd God en 150 cp shadow Bidoof genaamd Shadow God!

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen