Skip to main content
Vraag

piercing nemen, advies nodig

• August 10, 2024
  • 7 reacties
  • 197 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey ik ga morgen mijn aller eerste piercing zetten. Ik zit te twijfelen tussen een “flat” en een “helix” 

heeft er iemand ervaring met deze piercings? 
Hoeveel pijn deet hey etc.

7 reacties

• August 11, 2024

Heyy @Anoniem1165 ,

Geen ervaring mee, maar als je twijfelt zou ik wel nog even wachten totdat je echt zeker bent. :)

En ik denk dat het bij iedereen wel verschilt hoeveel pijn het doet, maar @Tinkerbell schreef ergens dat het bij haar heel erg meeviel. 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii,

Sorry een beetje een late reactie, maar welke heb je gekozen? Heb zelf een helix en die deed gelukkig geen pijn tijdens het piercen, alleen daarna een beetje rood en dik maar dat is normaal.  :)

• June 22, 2025

Hii ​

Hoe ging het? Ik ga over 3 wkn een helix zetten 😁

@Boterbloempjee hoe ging het met ontsteken bij jou?

xx Lieve

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 7, 2025

Ik wil ook een piercing en weet ook niet hoe ik dit het beste kan vertellen

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 7, 2025

Ik wil ook een piercing, maar mag niet van mijn ouders

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • August 7, 2025

Ik wil ook een piercing en weet ook niet hoe ik dit het beste kan vertellen

Heyy ​@Wolf ,

Ik had het zelf alleen tegen mijn moeder gezegd , eerst gewoon zo van ´ik wil graag een gaatje in mijn oor´ en een foto van wat ik precies bedoelde omdat het anders miss erger klonk dat het is🙃🙂 Hoop dat je hier wat aan hebt❤

Liefs🤗

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • August 7, 2025

Hoi, 

Sorry zie nu dat mijn reactie een beetje onduidelijk is🙈 Bedoel dat ik eerst zei dat ik een gaatje in mijn oor wou, maar later uitlegde dat het geen gwn gaatje was voor oorbellen maar een piercing/helix en er een foto van liet zien, omdat ik bang was dat als meteen zou zeggen ´ik wil een helix piercing´ het als iets extreems over zou komen terwijl het eig maar iets kleins is (en mijn ouders het sowieso niet kennen)🙃

Liefs🙂